Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοηθεια για σωστη επιλογη!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βοηθεια για σωστη επιλογη!
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    13
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k-yiannis last edited by

      Καλησπέρα σε μέλη και επισκέπτες του φόρουμ των 4 τροχών.

      Ακόμα δεν στέγνωσε το μελάνι( )στην φόρμα εγγραφής και μπαίνω γρήγορα-γρηγορα στο πρώτο μου θέμα!
      Έπειτα από 10ετη και πλέον συμβίωση με το πρώτο μου αυτοκίνητο(peugeot 106 xt '96)ψάχνω για το επόμενο.
      Έχω ψηθεί αρκετά μετά και από παροτρύνσεις ενός πολύ κάλου φίλου και καλοβλέπω το hyundai i30 μοντέλο του '10.
      Σε καλή τιμή το βρίσκω και γενικά μου αρέσει.Θα ήταν μια σχετικά εύκολη επιλογή αν δεν έμπαινε σφήνα το ερώτημα 'και γιατι δεν παιρνεις diesel;'.Αυτό το ερώτημα με βασανίζει που λέτε τον τελευταίο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε ανθρώπους πιο ειδικούς!
      Για να διευκολύνω λίγο τη συζήτηση να αναφέρω οτι κατοικώ στη Θεσσαλονίκη,χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις και το αυτοκίνητο το θέλω κυρίως για καθημερινή μετακίνηση,εξορμήσεις-ταξιδακια,ενώ θέλω να ειναι και πρακτικό καθότι τεχνικός στο επάγγελμα οπότε τυχαίνει αρκετές φορές να χρειαστεί η μεταφορά εργαλείων.Η καθημερινή αστική μετακίνηση καλύπτεται αρκετά και από μηχανάκι ή ποδήλατο οπότε γενικά τα χλμ της χρονιάς κυμαίνονται κάτω απο 12-13000.
      Σαν οδηγος απολαμβανω την οδηγηση αλλα χωρις υπερβολες και θα εβαζα την αξιοπιστια την ασφαλεια και την πρακτικοτητα πιο μπανω απο επιδοσεις.Γενικα θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας πανω στο θεμα καθως και αν εχεται να προτεινεται οποιοδηποτε αλλο μοντελο-diesel ή βενζίνη.Αντιλαμβανομαι οτι το μπατζετ θα πρεπει να ανεβει αρκετα σε περιπτωση αγορας ντιζελ με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα αξιζει αυτη η διαφορα;

      Καλως σας βρηκα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        k-yiannis last edited by

        Καλησπέρα σε μέλη και επισκέπτες του φόρουμ των 4 τροχών.

        Ακόμα δεν στέγνωσε το μελάνι( )στην φόρμα εγγραφής και μπαίνω γρήγορα-γρηγορα στο πρώτο μου θέμα!
        Έπειτα από 10ετη και πλέον συμβίωση με το πρώτο μου αυτοκίνητο(peugeot 106 xt '96)ψάχνω για το επόμενο.
        Έχω ψηθεί αρκετά μετά και από παροτρύνσεις ενός πολύ κάλου φίλου και καλοβλέπω το hyundai i30 μοντέλο του '10.
        Σε καλή τιμή το βρίσκω και γενικά μου αρέσει.Θα ήταν μια σχετικά εύκολη επιλογή αν δεν έμπαινε σφήνα το ερώτημα 'και γιατι δεν παιρνεις diesel;'.Αυτό το ερώτημα με βασανίζει που λέτε τον τελευταίο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε ανθρώπους πιο ειδικούς!
        Για να διευκολύνω λίγο τη συζήτηση να αναφέρω οτι κατοικώ στη Θεσσαλονίκη,χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις και το αυτοκίνητο το θέλω κυρίως για καθημερινή μετακίνηση,εξορμήσεις-ταξιδακια,ενώ θέλω να ειναι και πρακτικό καθότι τεχνικός στο επάγγελμα οπότε τυχαίνει αρκετές φορές να χρειαστεί η μεταφορά εργαλείων.Η καθημερινή αστική μετακίνηση καλύπτεται αρκετά και από μηχανάκι ή ποδήλατο οπότε γενικά τα χλμ της χρονιάς κυμαίνονται κάτω απο 12-13000.
        Σαν οδηγος απολαμβανω την οδηγηση αλλα χωρις υπερβολες και θα εβαζα την αξιοπιστια την ασφαλεια και την πρακτικοτητα πιο μπανω απο επιδοσεις.Γενικα θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας πανω στο θεμα καθως και αν εχεται να προτεινεται οποιοδηποτε αλλο μοντελο-diesel ή βενζίνη.Αντιλαμβανομαι οτι το μπατζετ θα πρεπει να ανεβει αρκετα σε περιπτωση αγορας ντιζελ με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα αξιζει αυτη η διαφορα;

        Καλως σας βρηκα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k-yiannis last edited by

          Καλησπέρα σε μέλη και επισκέπτες του φόρουμ των 4 τροχών.

          Ακόμα δεν στέγνωσε το μελάνι( )στην φόρμα εγγραφής και μπαίνω γρήγορα-γρηγορα στο πρώτο μου θέμα!
          Έπειτα από 10ετη και πλέον συμβίωση με το πρώτο μου αυτοκίνητο(peugeot 106 xt '96)ψάχνω για το επόμενο.
          Έχω ψηθεί αρκετά μετά και από παροτρύνσεις ενός πολύ κάλου φίλου και καλοβλέπω το hyundai i30 μοντέλο του '10.
          Σε καλή τιμή το βρίσκω και γενικά μου αρέσει.Θα ήταν μια σχετικά εύκολη επιλογή αν δεν έμπαινε σφήνα το ερώτημα 'και γιατι δεν παιρνεις diesel;'.Αυτό το ερώτημα με βασανίζει που λέτε τον τελευταίο καιρό και σκέφτηκα να απευθυνθώ σε ανθρώπους πιο ειδικούς!
          Για να διευκολύνω λίγο τη συζήτηση να αναφέρω οτι κατοικώ στη Θεσσαλονίκη,χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις και το αυτοκίνητο το θέλω κυρίως για καθημερινή μετακίνηση,εξορμήσεις-ταξιδακια,ενώ θέλω να ειναι και πρακτικό καθότι τεχνικός στο επάγγελμα οπότε τυχαίνει αρκετές φορές να χρειαστεί η μεταφορά εργαλείων.Η καθημερινή αστική μετακίνηση καλύπτεται αρκετά και από μηχανάκι ή ποδήλατο οπότε γενικά τα χλμ της χρονιάς κυμαίνονται κάτω απο 12-13000.
          Σαν οδηγος απολαμβανω την οδηγηση αλλα χωρις υπερβολες και θα εβαζα την αξιοπιστια την ασφαλεια και την πρακτικοτητα πιο μπανω απο επιδοσεις.Γενικα θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σας πανω στο θεμα καθως και αν εχεται να προτεινεται οποιοδηποτε αλλο μοντελο-diesel ή βενζίνη.Αντιλαμβανομαι οτι το μπατζετ θα πρεπει να ανεβει αρκετα σε περιπτωση αγορας ντιζελ με τα σημερινα οικονομικα δεδομενα αξιζει αυτη η διαφορα;

          Καλως σας βρηκα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            g-atos last edited by

            Αφού σε καλύπτει το i30 και δεν κάνεις και πολλά χιλιόμετρα γιατί να ανεβάσεις το μπάτζετ τόσο για να πάρεις diesel; Αν θες υπάρχει ακόμα μια λύση πιο οικονομική. Πάρε το i30 και κάνε του μια μετατροπή να καίει και υγραέριο και έτσι θα έχεις οικονομία στη μετακίνηση. Με έναν σωστό εγκαταστάτη που ξέρει τη δουλειά του κι ένα καλό κιτ δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. Το δικό μου i20 που έχει τον ίδιο κινητήρα με το i30 με λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις τα τελευταία 20 χιλιάδες χιλιόμετρα τα έχει διανύσει με υγραέριο απροβλημάτιστα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Για μόνο τόσα χλμ συνήθως δεν συμφέρει το πετρέλαιο. Αλλά όλα είναι αριθμοί, βάλε κάτω τα δικά σου και δες τι σου βγαίνει.
              Πόσα χρόνια σκοπεύεις να το κρατήσεις, κατά πόσο μπορεί να αλλάξουν τα χλμ ανά έτος, πόσο κάνει το αυτοκίνητο με πετρέλαιο πόσο το βενζίνης, δες μια μέση κατανάλωση από το spritmonitor (δεν βάζεις την ονομαστική που δίνει η εταιρεία), δες τιμή λίτρου βάλε και μια μαντεψιά για το πόσο θα πάει το λίτρο στο μέλλον και κάνε το ισοζύγιο. Για ευκολία θεωρώ εφορία, ΚΤΕΟ, ασφάλεια, σήμα τα ίδια και για τα δύο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris_43 last edited by

                Καλώς ήρθες.

                Αγόρασα πριν από δύο χρόνια ένα αυτοκίνητο diesel και πολύ δύσκολα θα επέστρεφα ξανά στη βενζίνη. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά στην κατανάλωση (και δευτερευόντως στην τιμή του καυσίμου) που δεν νομίζω ότι συμφέρει να αγοράσεις βενζινοκίνητο. Εξάλλου, με τα σημερινά δεδομένα, τα αυτοκίνητα με diesel έχουν πολύ καλύτερη τιμή μεταπώλησης οπότε καλύπτεις σε μεγάλο βαθμό τη διαφορά στην τιμή αγοράς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dproductionz last edited by

                  Budget που έχεις να δώσεις δεν μας είπες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    k-yiannis last edited by

                    Ο χρήστης dproductionz έγραψε:
                    Budget που έχεις να δώσεις δεν μας είπες...

                    καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Το i30 το βρισκω κατω απο 7000.Με προκαταβολη και δοσεις θα γινει η συνναλαγη και σε αυτα τα χρηματα ειμαι σχετικα ανετα.Για ντιζελ μεχρι 9000 θα μπορεσω.Και αυτα πιο δυσκολα αλλα ας πουμε οτι γλιτωνεις απο καυσιμο..εκει μπαινει ο παραγοντας χλμ.Δηλαδη το ποσο χρησημοποιω το αυτοκινητο και αν θα κανω αποσβεση τη διαφορα.
                    Προς το παρον η βενζινη μοιαζει πιο λογικη λυση.Και αμα δω τα ζορια μετατροπη σε αεριο.Σε πετρελαιο σε αυτα τα χρηματα παιζει κατι αξιολογο και αντιστοιχο του i30;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris_43 last edited by

                      Ο χρήστης K.Yiannis έγραψε:

                      Budget που έχεις να δώσεις δεν μας είπες...

                      καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Το i30 το βρισκω κατω απο 7000.Με προκαταβολη και δοσεις θα γινει η συνναλαγη και σε αυτα τα χρηματα ειμαι σχετικα ανετα.Για ντιζελ μεχρι 9000 θα μπορεσω.Και αυτα πιο δυσκολα αλλα ας πουμε οτι γλιτωνεις απο καυσιμο..εκει μπαινει ο παραγοντας χλμ.Δηλαδη το ποσο χρησημοποιω το αυτοκινητο και αν θα κανω αποσβεση τη διαφορα.
                      Προς το παρον η βενζινη μοιαζει πιο λογικη λυση.Και αμα δω τα ζορια μετατροπη σε αεριο.Σε πετρελαιο σε αυτα τα χρηματα παιζει κατι αξιολογο και αντιστοιχο του i30;

                      Αν η διαφορά τιμής ανάμεσα στη βενζίνη και το diesel είναι 2000 ευρώ, τότε η απόσβεση θα γίνει σε 2-3 χρόνια (ανάλογα με το μοντέλο και αν απαλλάσσεται από τέλη).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dproductionz last edited by

                        Προσωπικά δεν θα ;έβαζα αέριο σε αυτοκίνητο που δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό...θα έχεις θέματα μετά από 3-4 χρόνια (μπορεί κ πιο νωρίς)

                        9000 σε diesel μόνο μεταχ. το οποίο δεν θα έπαιρνα γιατί δεν ξέρεις σε τι μαντρά θα πέσεις καθ'οτι πειράζουν τα χλμ. κτλ...

                        Οπότε μόνο βενζίνη...

                        Και εγώ το ίδιο δλμ είχα, το ίδιο budget και με τα ίδια χλμ/έτος αλλά ανέβασα budget και κατέληξα σε καινούριο diesel μιας και εγώ θα το κρατήσω για μια 10ετία τουλάχιστον...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          k-yiannis last edited by

                          καλησπερα και παλι.Αφου αλλαξα λιγο τα κριτηρια αναζητησης θα ηθελα τη γνωμη σας σχετικα με καποια μοντελα που βρηκα στο car.Οι αγγελιες που βαζω μου φαινονται αρκετα ενδιαφερουσες και ειναι εντος προυπολογισμου.

                          corsa diesel 06
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5080988/

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4764501/

                          corsa diesel 07-08
                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4686199/

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4866002/

                          toyoda yaris diesel

                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5075769/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • rocsta
                            rocsta last edited by

                            9/10 ντίζελ εισαγωγής είναι με κατεβασμένα χιλιόμετρα. Πρόσεχε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mark last edited by

                              Εγώ θα έλεγα κανένα από αυτά...
                              Και για τα Corsa είχαν ακουστεί πολλά προβλήματα με dpf, και τα συγκεκριμένα Yaris προβλήματα με τουρμπίνες που καίγανε λάδια.
                              Εγώ δεν θα κοίταζα καν diesel κυκλοφορίας πριν το 2011-12.
                              Το σκεπτικό μου είναι πως καθώς η απελευθέρωση του πετρελαίου ήρθε τέλος του 2011, δεν κυκλοφορούσαν diesel παρά μόνο σε επαρχία. Έτσι τα μοντέλα παλαιότερων χρονολογιών είναι πολύ λιγότερα. Από την άλλη με τη ζήτηση για diesel αυτοκίνητα πολλοί έμποροι εισάγουν μεταχειρισμένα απ'έξω. Προσωπικά δεν θα ήθελα με τίποτα μεταχειρισμένο, και ειδικά diesel, από άλλη χώρα. Euro 5 δεν θα είναι, άσχετο αν ο μαντράς μπορεί να αναγράφει κάτι τέτοιο, οπότε τυπικά είνια παράνομο να κυκλοφορεί Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Χώρια που τα χιλιόμετρα είναι αμφίβολο αν θα πρόκειται για τα πραγματικά. Άποψή μου είναι καλύτερα για τα χλμ που κάνεις ανά έτος να πας σε κάτι βενζινοκίνητο. Ντίζελ δεν θα ήταν άσχημο, αλλά λόγω της πολυπλοκότητας/ευαισθησίας που έχουν δεν θα πήγαινα σε κάτι μεταχειρισμένο δίχως εγγύηση για να έχω για 2-3 χρόνια το κεφάλι μου ήσυχο. Αλλά φυσικά είναι αρκετά ακριβότερα από αυτές τις τιμές. Για αυτό και προτείνω βενζίνη.

                              edit: Μόλις είδα πως το yaris είναι αυτόματο(mmt). Ικανός λόγος απόρριψης από μόνος του. Μακριά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostaras88 last edited by

                                Θα συμφωνήσω όχι μεταχειρισμένο diesel. Αν μπορείς να ανεβεις σε λεφτά στα δώδεκα χιλιάδες καλη επιλογή ειναι κ τ c3 diesel όπου η απλή έκδοση ειναι αρκετά πλούσια .δεν έχει τρελές επιδόσεις αλλά ο κινητήρας του ειναι τρομερά αξιόπιστος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr