Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Citroen Xsara Picasso - Κλειδωμένος εγκέφαλος?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dpap last edited by

      Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.

      Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.

      Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
      υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?

      ευχαριστω

      δημητρης

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dpap last edited by

        Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.

        Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.

        Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
        υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?

        ευχαριστω

        δημητρης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dpap last edited by

          Εχω πρόβλημα με το picasso του 2002 (1600 80+ aloga, 8βαλβιδο), ο εγκέφαλος απο τα πολλά reset στο συνεργείο κλειδώθηκε. Ειχε πολλα misfire, βγαλαμε καπακι, ρεκτιφιε, και οταν μπήκε πανω δουλευει σωστα για ελαχιστα λεπτα και μετα πεταει βλάβη υπερθερμανσης, ακόμα και εντελώς κρύο.

          Εννοείται οτι ξαναείδαν την καλώδίωση, αλλάξαν τον αισθητηρα θερμοκρασιας, αλλά τίποτα. Εχουν ασχοληθεί 2 ηλεκτρολογοι μεχρι τώρα και η βλάβη (υπερβολική θερμοκρασία) έχει μεινει μέσα. Όσα ρεσετ να του κανει ο μηχανικός η βλάβη παραμένει και πεταγετε μετα απο λίγο, ακόμα και κρυο το αμαξι. Ο δείκτης πεταει στα κοκκινα και το αμαξι σβήνει.

          Είπάν στον μηχανικό μου οτι στις 50 φορες ο εγκεφαλος κλειδώνει και δεν δεχεται αλλες εντολες ρεσετ. Το εχει ξανακουσει αυτό κανεις?
          υπάρχει συνεργειο να το παω να το ξεκλειδώσουν?

          ευχαριστω

          δημητρης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panosft last edited by

            Αυτό σου το είπανε σε συνεργείο της αντιπροσωπείας; Είναι τραβηγμένο η citroen να κλειδώνει τον εγκέφαλο στα 50 reset και να τον καθιστά άχρηστο. Επίσης στείλε ένα email στην επίσημη αντιπροσωπεία να σου απαντήσει και αν είναι έτσι, κάνε το θέμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              chania_meche last edited by

              Καλησπέρα,
              και έχεις όντως κάνει Reset 50 φορές?? Υπερβολικά πολλές μου φαίνονται..
              Αλλα και πάλι ποιός ο λόγος να το κλειδώνει η Citroen?
              Αν αποσυνδέσεις τον αισθητήρα με τον εγκέφαλο στο βγάζει και πάλι το Error?? Αν οχι απλα βγαλε τον αισθητηρα με επιφύλαξη να κοιτάς συνεχώς τα λάδια.
              Επίσης μήπως δεν είναι κλειδωμένος ο εγκέφαλος και απλως βγηκε Off ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • C
                catalyst last edited by

                Πρέπει να το δείτε με κάποιο διαγνωστικό τι τιμές διαβάζει ο εν λόγω αισθητήρας. Σε μοντέλο του 2002 είναι πιθανό να γίνεται και με κάποιο απλό scan tool.
                Πιο πιθανό μου φαίνεται να έκαναν κάποιο λάθος κατά τις εργασίες που έγιναν, παρά να 'κλείδωσε ο εγκέφαλος από τα πολλά reset'.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dpap last edited by

                  τελικα βρηκαμε ηλεκτρολογο που ηξερε.

                  οντως, μετα απο πολλα reset, θελει ξαναπρογραμματισμο ο εγκεφαλος. Ετσι μας το εθεσε, δεν καταλαβα πολλα. Παντως ο φιλος που εκανε το ρεκτιφιε τραβαγε τα μαλλια του με την εξηγηση... δεν το πιστευε..
                  Παντως το πηραμε να δουλευει μια χαρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr