Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    30
    7387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silve last edited by

      Γεια σας,

      Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.

      Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.

      Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.

      Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        silve last edited by

        Γεια σας,

        Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.

        Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.

        Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.

        Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          silve last edited by

          Γεια σας,

          Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.

          Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.

          Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.

          Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ilias-a last edited by

            το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να αφησεις το αυτοκινητο ενα βραδυ στο συνεργειο για να το βαλει αυτος μπροστα το πρωι και να δει το προβλημα, για το αλλο θεμα απλα ενημερωνεις οτι αν δεν λυθει το προβλημα δεν πληρωνεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tzavaras-dimitris last edited by

              Καλημερα φιλε.
              Διαβαστηκε η αυτοδιαγνωση? Και αν ναι, εδειξε καποιο σφαλμα?
              Απο την πεταλουδα γκαζιου, πολυ απιθανο να σου βγαζει τετοιο θεμα.
              Τσεκαρετε-αλλαξτε, βαλβιδα ψυκτικου υγρου.
              Ξεκινας απο εκει, πρωτα πρωτα.
              Να μην κανω υποδειξη στον μηχανικο σου, αλλα να δει πραγματικες τιμες, με κρυο κινητηρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • 2
                21-quadra last edited by

                Η βαλβίδα ψυκτικού είναι σημαντική παράμετρος της ECU για την εκκίνηση σε αυτό το μοτέρ όταν είναι κρύο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  silve last edited by

                  Αυτοδιάγνωση είναι αυτό που το βάζει στον εγκέφαλο να δει τι προβλήματα βγάζει; Αν είναι αυτό, το έκανε χτες μπροστά μου κιόλας και μου είπε ότι βγάζει αυτά τα δυο. Την πεταλούδα και τον αισθητήρα τον οποίο και άλλαξε.

                  Άρα το επόμενο βήμα είναι να το αφήσω να το δει αυτός με την ησυχία του το πρωί που θα είναι κρύο μπας και βγάλει κάποια άκρη. Θα το πάω σήμερα ή αύριο και θα σας πω τι έγινε. Θα του πω και για την βαλβίδα ψυκτικού υγρού να το τσεκάρει! Ευχαριστώ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    giannisae last edited by

                    αφου του βγαζει προβλημα στην πεταλουδα ακου τι θελει..
                    σε αυτα εχουν προβλημα τα καλωδια και τα φις του!θα κανεις καινουργια πλεξουδα με ειδικο καλωδιο απο το πεταλ σου μεχρι την πεταλουδα!ειναι 5-6 καλωδια ολα κι ολα.
                    επισης για τον αισθητηρα στροφαλου υπαρχουν φορες που χαλαει η φισα του ,αλλες φορες γεμιζει γρεζια απο το γραναζι τις μιζας και τα μαγνιτιζει το ματι..με καθαρισμα δουλευει!
                    Αυτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Μηπως ειναι ο αισθητηρας θεσης στροφαλου? Και αυτος κανει τετοια αν εχει χαλασει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        silve last edited by

                        Αυτό με την καινούργια πλεξούδα δε μου είπε κανείς κάτι. Θα το ρωτήσω παρόλα αυτά να το τσεκάρει επίσης. Για τον αισθητήρα θέσης στρόφαλου αυτό είναι που μου άλλαξε χτες άρα δεν είναι αυτό..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • 106s16
                          106s16 last edited by

                          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                          Μηπως ειναι ο αισθητηρας θεσης στροφαλου? Και αυτος κανει τετοια αν εχει χαλασει.

                          +1
                          Αν δεν τον άλλαξαν. άλλαξε τον, 20Ε, μπορεις και μόνος σου΄αν στον άλλαξαν υπάρχει περίπτωση να μην κάνει καλή επαφή η κλέμα του, η λύση που έκανα εγώ, την κατήργησα και ένα την ένωση με κόλλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            silve last edited by

                            Αυτό άλλαξα χτες. Κάτι τέτοιο γιατί μου το έδειξε. Αυτός δεν είναι ο αισθητήρας στρόφαλου;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • 106s16
                              106s16 last edited by

                              αυτός είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                driver01 last edited by

                                κι εγώ πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου υποψιαζομαι.
                                Μήπως σου έβαλε καμμιά μάρκα πολύ .. noname , μήπως έιναι λερωμένος, ή μηπως έχει προβλημα η φυσα που κουμπώνει στον αισθητήρα που λένε και τα παιδιά πιο πάνω ?
                                Έλεγξε οπωσδήποτε τί μάρκα αισθητήρα στροφάλου σου έχει βάλει . (Αν είναι μάρκα μ εκαψες, μπορεί αν και καινούριος να σου κάνει τέτοια κόλπα)
                                Ρίξε και δω μια ματια (clio με παρόμοιο πρόβλημα) http://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI
                                Σε καμμία περίπτωση πάντως, μην δώσεις την 500άρα έτσι απροβλημάτιστα ... ΑΜΑΡΤΙΑ !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hose-arkadio last edited by

                                  Παιδια έχω και εγώ ενα clio 1.4 16v του 2002 και πρόσφατα ο εγκεφαλος βρήκε βλάβη στην πεταλούδα γκαζιού. Τα συμπτώματα είναι τα εξης: δεν ανεβάζει πανω απο 1000 η 2.800 στροφες σβηνω την μηχανή και ξαναβαζω μπροστα και μπορεί να έχει φτιαξει. Το εκανε σημερα και πριν 8 μηνες χωρίς να το επισκευσω τοτε.επίσης δεν κρατάει ρελαντί όλο αυτό τον κάιρο αλλά παίρνει αμέσως μπροστά. Το ερώτημα είναι αν μπορω να την γλιτωσω με καθάρισμα της πεταλούδας γκαζιού η αλλαγή αισθητηρα στρόφαλου?
                                  Η θα πρεπει να πληρωσω τα περιπου 300€ της καινούργιας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • 106s16
                                    106s16 last edited by

                                    Ο χρήστης hose arkadio έγραψε:
                                    Παιδια έχω και εγώ ενα clio 1.4 16v του 2002 και πρόσφατα ο εγκεφαλος βρήκε βλάβη στην πεταλούδα γκαζιού. Τα συμπτώματα είναι τα εξης: δεν ανεβάζει πανω απο 1000 η 2.800 στροφες σβηνω την μηχανή και ξαναβαζω μπροστα και μπορεί να έχει φτιαξει. Το εκανε σημερα και πριν 8 μηνες χωρίς να το επισκευσω τοτε.επίσης δεν κρατάει ρελαντί όλο αυτό τον κάιρο αλλά παίρνει αμέσως μπροστά. Το ερώτημα είναι αν μπορω να την γλιτωσω με καθάρισμα της πεταλούδας γκαζιού η αλλαγή αισθητηρα στρόφαλου?
                                    Η θα πρεπει να πληρωσω τα περιπου 300€ της καινούργιας.

                                    Αν παίρνει μπρος κανονικά μην πειράξεις τον αισθητήρα στροφάλου, βρες μια μεταχειρισμένη πεταλούδα, πληρώνεις εφόσον αυτή είναι το πρόβλημα γιατί ενδέχεται να φταίει και εδώ το κλεμάρισμά της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      silve last edited by

                                      Μια ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα στο ξεκίνημα το οποίο ακόμα αποτελεί μυστήριο. Λοιπόν το πήγα που λέτε ξανά στον ίδιο (σε αυτόν που μου άλλαξε το στρόφαλο) και του είπα όλα αυτά για να δούμε τι άλλο μπορεί να φταίει.

                                      Το άφησα εκεί όλο το βράδυ για να το δει και ο ίδιος καλύτερα και μου είπε ότι βρήκε δυο ρελέ μουχλιασμένα από την υγρασία και το νερό που περνούσε μέσα. Η αλήθεια είναι ότι το εξωτερικό καπάκι που καλύπτει τις ασφάλειες και όλα αυτά εκεί τα ρελέ είναι σπασμένο από την αρχή με αποτέλεσμα μου είπε να μπαίνει νερό και σιγά - σιγά να δημιουργήσει αυτό το πρόβλημα. Μου τα άλλαξε αυτά τα δυο ρελέ (τα παλιά όντως είχαν πιάσει πρασινίλες στις επαφές) και μου είπε ότι θα μου βρει καπάκι. Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά εξακολουθεί να κάνει πάλι τα ίδια ακριβώς! Δεν έχει βελτιωθεί πάλι τίποτα!

                                      Μου είπε επίσης ότι αν δεν έχει γίνει τίποτα, θα κοιτάξει πιο καλά εκεί μέσα στα υπόλοιπα και στις ασφάλειες μήπως και έχει περάσει και άλλου υγρασία και χρειάζονται και άλλα αλλαγή. Και τέλος ότι καλό είναι να βάλουμε ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο για να καθαρίσουν τα μπεκ, μήπως και έχουν βουλώσει.

                                      Περιμένω λοιπόν τώρα από βδομάδα να κάνω και τα υπόλοιπα να δούμε τι θα γίνει. Γενικά όμως δεν είμαι αισιόδοξος. Το βλέπω να μην γίνεται τίποτα πάλι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        αλλαξτε τον αισθητηρα θερμοκρασια οπως σου εχουν γραψει αλλοι δυο φιλοι, ειναι πολυ φθηνος ακομα και για το γαμωτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          silve last edited by

                                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                          αλλαξτε τον αισθητηρα θερμοκρασια οπως σου εχουν γραψει αλλοι δυο φιλοι, ειναι πολυ φθηνος ακομα και για το γαμωτο.

                                          Δεν αναφέρθηκε κάτι για αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά για αισθητήρα στροφάλου ο οποίος και αλλάχτηκε...

                                          EDIT:
                                          Τώρα που πήγα να το βάλω μπρος μου άναψε ένα λαμπάκι της αντίστασης (έτσι το δείχνει). Ανέτρεξα στις βιβλίο του αυτοκινήτου και λέει ότι αν μείνει αναμμένο είναι ηλεκτρική ή ηλεκτρονική βλάβη ή έχει πάρει νερό στη βενζίνη. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Μετά όταν το ξαναέβαλα μπροστά έσβησε το λαμπάκι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Σε βενζινοκίνητο λαμπάκι που δείχνει νερό στην βενζίνη;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr