-
Γεια σας,
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.
Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.
Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.
Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
Ευχαριστώ. -
Γεια σας,
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.
Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.
Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.
Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
Ευχαριστώ. -
Γεια σας,
Είμαι κάτοχος ενός Renault Clio 1.2 16V 1200cc μοντέλο του 2004. Κατά γενική ομολογία είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο. Τον τελευταίο χρόνο όμως έχω ένα πρόβλημα στο ξεκίνημα. Αρχικά δεν έπαιρνε μπροστά μόνο το πρωί που ήταν κρύο. Έπρεπε να βάλω μπρος δυο φορές δηλαδή και την υπόλοιπη ημέρα ήταν εντάξει. Όσο περνούσαν οι μήνες το πρόβλημα συνέχιζε να μεγαλώνει όταν πια κάθε φορά που κρυώνει το αυτοκίνητο να μην παίρνει με την πρώτη. Σχεδόν πάντα παίρνει με τη δεύτερη φορά.
Το πήγα για servise, άλλαξα τα πάντα όσον αφορά το servise και του είπα να μου κοιτάξει και τι γίνεται με το ξεκίνημα. Μου είπε ότι έχει να κάνει με την πεταλούδα του γκαζιού. Μου το καθάρισε αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα (300 ευρώ κόστισαν όλα μαζί + κάτι άλλα που ήθελα). Μετά από κάποιο διάστημα βλέπω ότι το κάνει πολύ πιο συχνά και τώρα τελευταία βλέπω ότι παίρνει μπρος και μετά από τρεις φορές (επίσης μου έτυχε να πάρει και με την 6η φορά κάποια στιγμή). Δηλαδή το πρόβλημα μεγαλώνει σιγά - σιγά συνεχώς. Το ξαναπάω σε ένα συνεργείο, μου λέει ότι βλέπει πρόβλημα στην πεταλούδα και σε έναν αισθητήρα ο οποίος έχει να κάνει με τις στροφές του κινητήρα. Ο αισθητήρας στόφαλου νομίζω ήταν. Μου το αλλάζει αυτό, καθαρίζει και αυτός την πεταλούδα, δίνω τα 60 ευρώ αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα ίδια ακριβώς χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Να παίρνει δηλαδή μπροστά κάθε φορά που κρυώνει με την δεύτερη προσπάθεια.
Από εδώ και πέρα δε ξέρω τι να κάνω. Κάποιος μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή πεταλούδας για να φτιάξει εντελώς αλλά ποιος θα μου εγγυηθεί δίνοντας σχεδόν ένα 500ρικο ότι δε θα έχω προβλήματα ξανά και ότι θα φτιάξει σίγουρα; Αν όντως είναι η πεταλούδα, τα δίνω τα λεφτά αλλά θέλω να ξέρω ότι σίγουρα φταίει αυτό.
Κάποια ιδέα μήπως φταίει κάτι άλλο, μήπως είχε κάποιος παρόμοιο πρόβλημα και το έλυσε;
Ευχαριστώ. -
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να αφησεις το αυτοκινητο ενα βραδυ στο συνεργειο για να το βαλει αυτος μπροστα το πρωι και να δει το προβλημα, για το αλλο θεμα απλα ενημερωνεις οτι αν δεν λυθει το προβλημα δεν πληρωνεις.
-
Καλημερα φιλε.
Διαβαστηκε η αυτοδιαγνωση? Και αν ναι, εδειξε καποιο σφαλμα?
Απο την πεταλουδα γκαζιου, πολυ απιθανο να σου βγαζει τετοιο θεμα.
Τσεκαρετε-αλλαξτε, βαλβιδα ψυκτικου υγρου.
Ξεκινας απο εκει, πρωτα πρωτα.
Να μην κανω υποδειξη στον μηχανικο σου, αλλα να δει πραγματικες τιμες, με κρυο κινητηρα. -
Η βαλβίδα ψυκτικού είναι σημαντική παράμετρος της ECU για την εκκίνηση σε αυτό το μοτέρ όταν είναι κρύο.
-
Αυτοδιάγνωση είναι αυτό που το βάζει στον εγκέφαλο να δει τι προβλήματα βγάζει; Αν είναι αυτό, το έκανε χτες μπροστά μου κιόλας και μου είπε ότι βγάζει αυτά τα δυο. Την πεταλούδα και τον αισθητήρα τον οποίο και άλλαξε.
Άρα το επόμενο βήμα είναι να το αφήσω να το δει αυτός με την ησυχία του το πρωί που θα είναι κρύο μπας και βγάλει κάποια άκρη. Θα το πάω σήμερα ή αύριο και θα σας πω τι έγινε. Θα του πω και για την βαλβίδα ψυκτικού υγρού να το τσεκάρει! Ευχαριστώ!
-
αφου του βγαζει προβλημα στην πεταλουδα ακου τι θελει..
σε αυτα εχουν προβλημα τα καλωδια και τα φις του!θα κανεις καινουργια πλεξουδα με ειδικο καλωδιο απο το πεταλ σου μεχρι την πεταλουδα!ειναι 5-6 καλωδια ολα κι ολα.
επισης για τον αισθητηρα στροφαλου υπαρχουν φορες που χαλαει η φισα του ,αλλες φορες γεμιζει γρεζια απο το γραναζι τις μιζας και τα μαγνιτιζει το ματι..με καθαρισμα δουλευει!
Αυτα -
Μηπως ειναι ο αισθητηρας θεσης στροφαλου? Και αυτος κανει τετοια αν εχει χαλασει.
-
Αυτό με την καινούργια πλεξούδα δε μου είπε κανείς κάτι. Θα το ρωτήσω παρόλα αυτά να το τσεκάρει επίσης. Για τον αισθητήρα θέσης στρόφαλου αυτό είναι που μου άλλαξε χτες άρα δεν είναι αυτό..
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Μηπως ειναι ο αισθητηρας θεσης στροφαλου? Και αυτος κανει τετοια αν εχει χαλασει.+1
Αν δεν τον άλλαξαν. άλλαξε τον, 20Ε, μπορεις και μόνος σου΄αν στον άλλαξαν υπάρχει περίπτωση να μην κάνει καλή επαφή η κλέμα του, η λύση που έκανα εγώ, την κατήργησα και ένα την ένωση με κόλλημα. -
Αυτό άλλαξα χτες. Κάτι τέτοιο γιατί μου το έδειξε. Αυτός δεν είναι ο αισθητήρας στρόφαλου;
-
αυτός είναι
-
κι εγώ πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου υποψιαζομαι.
Μήπως σου έβαλε καμμιά μάρκα πολύ .. noname , μήπως έιναι λερωμένος, ή μηπως έχει προβλημα η φυσα που κουμπώνει στον αισθητήρα που λένε και τα παιδιά πιο πάνω ?
Έλεγξε οπωσδήποτε τί μάρκα αισθητήρα στροφάλου σου έχει βάλει . (Αν είναι μάρκα μ εκαψες, μπορεί αν και καινούριος να σου κάνει τέτοια κόλπα)
Ρίξε και δω μια ματια (clio με παρόμοιο πρόβλημα) http://www.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI
Σε καμμία περίπτωση πάντως, μην δώσεις την 500άρα έτσι απροβλημάτιστα ... ΑΜΑΡΤΙΑ !!! -
Παιδια έχω και εγώ ενα clio 1.4 16v του 2002 και πρόσφατα ο εγκεφαλος βρήκε βλάβη στην πεταλούδα γκαζιού. Τα συμπτώματα είναι τα εξης: δεν ανεβάζει πανω απο 1000 η 2.800 στροφες σβηνω την μηχανή και ξαναβαζω μπροστα και μπορεί να έχει φτιαξει. Το εκανε σημερα και πριν 8 μηνες χωρίς να το επισκευσω τοτε.επίσης δεν κρατάει ρελαντί όλο αυτό τον κάιρο αλλά παίρνει αμέσως μπροστά. Το ερώτημα είναι αν μπορω να την γλιτωσω με καθάρισμα της πεταλούδας γκαζιού η αλλαγή αισθητηρα στρόφαλου?
Η θα πρεπει να πληρωσω τα περιπου 300€ της καινούργιας. -
Ο χρήστης hose arkadio έγραψε:
Παιδια έχω και εγώ ενα clio 1.4 16v του 2002 και πρόσφατα ο εγκεφαλος βρήκε βλάβη στην πεταλούδα γκαζιού. Τα συμπτώματα είναι τα εξης: δεν ανεβάζει πανω απο 1000 η 2.800 στροφες σβηνω την μηχανή και ξαναβαζω μπροστα και μπορεί να έχει φτιαξει. Το εκανε σημερα και πριν 8 μηνες χωρίς να το επισκευσω τοτε.επίσης δεν κρατάει ρελαντί όλο αυτό τον κάιρο αλλά παίρνει αμέσως μπροστά. Το ερώτημα είναι αν μπορω να την γλιτωσω με καθάρισμα της πεταλούδας γκαζιού η αλλαγή αισθητηρα στρόφαλου?
Η θα πρεπει να πληρωσω τα περιπου 300€ της καινούργιας.Αν παίρνει μπρος κανονικά μην πειράξεις τον αισθητήρα στροφάλου, βρες μια μεταχειρισμένη πεταλούδα, πληρώνεις εφόσον αυτή είναι το πρόβλημα γιατί ενδέχεται να φταίει και εδώ το κλεμάρισμά της.
-
Μια ενημέρωση σχετικά με το πρόβλημα στο ξεκίνημα το οποίο ακόμα αποτελεί μυστήριο. Λοιπόν το πήγα που λέτε ξανά στον ίδιο (σε αυτόν που μου άλλαξε το στρόφαλο) και του είπα όλα αυτά για να δούμε τι άλλο μπορεί να φταίει.
Το άφησα εκεί όλο το βράδυ για να το δει και ο ίδιος καλύτερα και μου είπε ότι βρήκε δυο ρελέ μουχλιασμένα από την υγρασία και το νερό που περνούσε μέσα. Η αλήθεια είναι ότι το εξωτερικό καπάκι που καλύπτει τις ασφάλειες και όλα αυτά εκεί τα ρελέ είναι σπασμένο από την αρχή με αποτέλεσμα μου είπε να μπαίνει νερό και σιγά - σιγά να δημιουργήσει αυτό το πρόβλημα. Μου τα άλλαξε αυτά τα δυο ρελέ (τα παλιά όντως είχαν πιάσει πρασινίλες στις επαφές) και μου είπε ότι θα μου βρει καπάκι. Το αυτοκίνητο παρόλα αυτά εξακολουθεί να κάνει πάλι τα ίδια ακριβώς! Δεν έχει βελτιωθεί πάλι τίποτα!
Μου είπε επίσης ότι αν δεν έχει γίνει τίποτα, θα κοιτάξει πιο καλά εκεί μέσα στα υπόλοιπα και στις ασφάλειες μήπως και έχει περάσει και άλλου υγρασία και χρειάζονται και άλλα αλλαγή. Και τέλος ότι καλό είναι να βάλουμε ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο για να καθαρίσουν τα μπεκ, μήπως και έχουν βουλώσει.
Περιμένω λοιπόν τώρα από βδομάδα να κάνω και τα υπόλοιπα να δούμε τι θα γίνει. Γενικά όμως δεν είμαι αισιόδοξος. Το βλέπω να μην γίνεται τίποτα πάλι.
-
αλλαξτε τον αισθητηρα θερμοκρασια οπως σου εχουν γραψει αλλοι δυο φιλοι, ειναι πολυ φθηνος ακομα και για το γαμωτο.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αλλαξτε τον αισθητηρα θερμοκρασια οπως σου εχουν γραψει αλλοι δυο φιλοι, ειναι πολυ φθηνος ακομα και για το γαμωτο.Δεν αναφέρθηκε κάτι για αισθητήρα θερμοκρασίας αλλά για αισθητήρα στροφάλου ο οποίος και αλλάχτηκε...
EDIT:
Τώρα που πήγα να το βάλω μπρος μου άναψε ένα λαμπάκι της αντίστασης (έτσι το δείχνει). Ανέτρεξα στις βιβλίο του αυτοκινήτου και λέει ότι αν μείνει αναμμένο είναι ηλεκτρική ή ηλεκτρονική βλάβη ή έχει πάρει νερό στη βενζίνη. Κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Μετά όταν το ξαναέβαλα μπροστά έσβησε το λαμπάκι. -
Σε βενζινοκίνητο λαμπάκι που δείχνει νερό στην βενζίνη;
Πρόβλημα με ξεκίνημα Renault Clio.