Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με ηλεκτρικό παραθυρο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με ηλεκτρικό παραθυρο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    720
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxter last edited by

      Καλημέρα,

      είμαι κάτοχος ενός citroen c4 και αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το μοτερ του ηλεκτρ.παραθυρου του οδηγου.

      Αρκετές φορές 'μπερδευεται' και κάνει ανάποδα την κίνηση ανεβαινω-κατεβαινω. Συγκεκριμένα όταν θα παω να κατεβασω το παραθυρο, τότε ο διακόπτης δεν ανταποκρινεται και όταν θα κανω την αντιθετη κινηση να το ανεβασω τότε θα κατέβει. Αν κατέβει ό μονος τρόπος για να ανεβει το παραθυρο ειναι με το αυτοματο κλειδωμα του κλειδιου. (κλεινω μηχανη-κλειδωνω το αυτοκινητο απο το κλειδι/ανεβαζει παραθυρο)

      Αυτο το είχα πρωτοεντοπισει απο τους πρωτες μηνες που το ειχα (μοντελο 2007), αλλα το εκανε μια φορα ανα 7-8 μήνες και δεν εδινα σημασια.

      Πλεον το κανει αρκετά συχνά!!!!!

      Υπάρχει περιπτωση να βραχυκυκλωνει κατι/καπου και να αντιστρέφει την πολικοτητα? Βραχυκυκλωνε κάτι στο πορτμπαγκαζ, το εφτιαξα , και για ενα διαστημα ειχε σταματησει. Μεχρι που ξαναρχισε.

      Θέλει αλλαγη μοτερ, θελει κατι αλλο?

      Υ.Γ. γεια σου ρε citroen με τα ηλεκτρικά σου!

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxter last edited by

        Καλημέρα,

        είμαι κάτοχος ενός citroen c4 και αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το μοτερ του ηλεκτρ.παραθυρου του οδηγου.

        Αρκετές φορές 'μπερδευεται' και κάνει ανάποδα την κίνηση ανεβαινω-κατεβαινω. Συγκεκριμένα όταν θα παω να κατεβασω το παραθυρο, τότε ο διακόπτης δεν ανταποκρινεται και όταν θα κανω την αντιθετη κινηση να το ανεβασω τότε θα κατέβει. Αν κατέβει ό μονος τρόπος για να ανεβει το παραθυρο ειναι με το αυτοματο κλειδωμα του κλειδιου. (κλεινω μηχανη-κλειδωνω το αυτοκινητο απο το κλειδι/ανεβαζει παραθυρο)

        Αυτο το είχα πρωτοεντοπισει απο τους πρωτες μηνες που το ειχα (μοντελο 2007), αλλα το εκανε μια φορα ανα 7-8 μήνες και δεν εδινα σημασια.

        Πλεον το κανει αρκετά συχνά!!!!!

        Υπάρχει περιπτωση να βραχυκυκλωνει κατι/καπου και να αντιστρέφει την πολικοτητα? Βραχυκυκλωνε κάτι στο πορτμπαγκαζ, το εφτιαξα , και για ενα διαστημα ειχε σταματησει. Μεχρι που ξαναρχισε.

        Θέλει αλλαγη μοτερ, θελει κατι αλλο?

        Υ.Γ. γεια σου ρε citroen με τα ηλεκτρικά σου!

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxter last edited by

          Καλημέρα,

          είμαι κάτοχος ενός citroen c4 και αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το μοτερ του ηλεκτρ.παραθυρου του οδηγου.

          Αρκετές φορές 'μπερδευεται' και κάνει ανάποδα την κίνηση ανεβαινω-κατεβαινω. Συγκεκριμένα όταν θα παω να κατεβασω το παραθυρο, τότε ο διακόπτης δεν ανταποκρινεται και όταν θα κανω την αντιθετη κινηση να το ανεβασω τότε θα κατέβει. Αν κατέβει ό μονος τρόπος για να ανεβει το παραθυρο ειναι με το αυτοματο κλειδωμα του κλειδιου. (κλεινω μηχανη-κλειδωνω το αυτοκινητο απο το κλειδι/ανεβαζει παραθυρο)

          Αυτο το είχα πρωτοεντοπισει απο τους πρωτες μηνες που το ειχα (μοντελο 2007), αλλα το εκανε μια φορα ανα 7-8 μήνες και δεν εδινα σημασια.

          Πλεον το κανει αρκετά συχνά!!!!!

          Υπάρχει περιπτωση να βραχυκυκλωνει κατι/καπου και να αντιστρέφει την πολικοτητα? Βραχυκυκλωνε κάτι στο πορτμπαγκαζ, το εφτιαξα , και για ενα διαστημα ειχε σταματησει. Μεχρι που ξαναρχισε.

          Θέλει αλλαγη μοτερ, θελει κατι αλλο?

          Υ.Γ. γεια σου ρε citroen με τα ηλεκτρικά σου!

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            plokami last edited by

            Το διακόπτη τον τραβάς προς τα πάνω κρατημένο και το παράθυρο κατεβαίνει;
            Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα το μοτέρ, την πολικότητα την αλλάζει ο διακόπτης οπότε αυτόν να ελέγξεις πρώτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxter last edited by

              Ναι ακριβως. Ο διακοπτης ειναι πανω και το παραθυρο κατεβαινει. ΑΠλά δεν μπορω να καταλαβω γιατι μια φτιαχνει και μια χαλαει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης saxter έγραψε:
                Ναι ακριβως. Ο διακοπτης ειναι πανω και το παραθυρο κατεβαινει. ΑΠλά δεν μπορω να καταλαβω γιατι μια φτιαχνει και μια χαλαει!

                Υ.Γ. γεια σου ρε citroen με τα ηλεκτρικά σου!

                Δες αν μπορεις να τον ανοιξεις μηπως γινεται/θελει/παιρνει καθαρισμα, τριψιμο επαφες κλπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  saxter last edited by

                  Εχει ανοιχθεί, οτι μπορουσε να καθαριστει, εχει καθαριστει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Δοκίμασε να βάλεις ένα αλλο διακόπτη που δουλεύει κανονικά. Αν δουλέψει σωστά πάρε έναν διακόπτη και τέλος. Λογικά θα βρείς εύκολα και μεταχείρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Αντίστοιχο 'μπέρδεμα' είχα εγώ σε κάποια φάση με τον περιστροφικό διακόπτη ρύθμισης και αναδίπλωσης των καθρεπτών του 206 μου, τον οποίο τον είχα 'λιώσει' στη χρήση επί 6-7 χρόνια, ώσπου σε κάποια φάση άρχισε να κάνει τα δικά του - πήγαινες να ρυθμίσεις τον αριστερό και γύρναγε μαζί του και ο δεξιός
                      Τον έβγαλα, τον άνοιξα ώστε να έχω πρόσβαση στην πλακέτα και είδα αμέσως τι είχε συμβεί... Επάνω στα χάλκινα κυκλικά traces της πλακέτας που είναι σαν ομόκεντροι κύκλοι (ένας για τον αριστερό καθρέπτη κι ένας για τον δεξί) τσουλάει από μια μπίλια την οποία την πιέζει ένα μικρό ελατήριο για να κάνει καλή επαφή. Το ελατήριο ήταν πολύ σκληρό, με αποτέλεσμα η μπίλια μετά από κάτι χιλιάδες περιστροφές του διακόπτη να έχει 'σκάψει' λίγο τα traces και ο χαλκός, όντας μαλακός, να έχει 'χυθεί' προς τα πλάγια, άρα να έχουν παχύνει (σε κάτοψη) τα traces και σε κάποιο σημείο να εφάπτονται! Τα καθάρισα προσεκτικά με το κοπιδάκι, συμπίεσα δυνατά και το ελατηριάκι να μαλακώσει λίγο, να μην τα 'σκάβει', και το πρόβλημα λύθηκε.
                      Κάτι τέτοιας φύσεως θα φανταζόμουν ότι θα μπορούσε να παίζει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kospapad last edited by

                        Κλασσική περίπτωση διακόπτη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr