-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Εγώ πάντως, αν ήμουν δάσκαλος των παιδιών, ειδικά αυτό το έγγραφο και πιο ειδικά τις σελίδες 13 και 14, ΔΕΝ θα το συμπλήρωνα.
γιατί;
Λίγο υπερβολικούς σας βρίσκω πάντως.
Αν όντως τα χρησιμοποιούν σωστά αυτά τα στοιχεία,και παρακολουθούν το παιδί, προσαρμόζονται οι δάσκαλοι στις απαιτήσεις κλπ, εμένα μια χαρά μου φαίνονταιΝαι βέβαια, φυσικά τα κοιτάνε και οι δάσκαλοι πριν μπουν στην τάξη έχουν μελετήσει αναλυτικά τα ερωτηματολόγια, έχουν φτιάξει διαγράμματα, έχουν τηλεφωνήσει στους συναδέλφους τους στο προηγούμενο σχολείο, είναι σε διαρκή επαφή με τους γονείς, κλπ κλπ κλπ κλπ.
Και κάπως έτσι φτιάχνονται οι επιστήμονες του μέλλοντος, με εφόδια και ξεχωριστές ικανότητες!ΝΟΤ
Η ουσία βέβαια είναι πως (πέρα από μια ισχνή μειοψηφία που ξεχωρίζει ανεξαρτήτως σχολείου, που θα πάρει υποτροφίες, κλπ κλπ), ελάχιστη διαφορά κάνει το σχολείο. Η τεράστια διαφορά γίνεται αν ο γονιός έχει λεφτά να στείλει το παιδί του σε καλό πανεπιστήμιο. Εγώ, αυτό θα πρότεινα στον οποιονδήποτε. Βάλτε τα λεφτά στην άκρη και δώστε τα μια και καλή στο LSE πχ ή σε κάτι αντίστοιχο. ΑΥΤΟ, θα κάνει διαφορά.
Το δημοτικό, ΟΧΙ. Αλλά νταξ, εγώ παιδιά δεν έχω και δεν ξέρω, μην μου δίνετε σημασία. -
LSE έβγαλε κι ο Αλογοσκούφης.
Α, κι ο Παπακωνσταντίνου... -
Ναι, και; Τι νομιζεις, οτι ηταν χαζοι;
-
Το θέμα είναι ότι ζητείται από έναν απλό δάσκαλο να κάνει εκτίμηση και να βάλει την υπογραφή του σε ένα κείμενο που περιλαμβάνει ΠΟΛΥ εμπιστευτικές και ευαίσθητες πληροφορίες για μικρά παιδάκια, το οποίο κείμενο δεν έλαβε από κανένα επίσημο κανάλι και δε θα επιστρέψει με κανένα επίσημο τρόπο.
Για ένα δάσκαλο μάλιστα που δουλεύει στην Ελλάδα του 2014, έτσι;
Εννοείται πως κανένας δάσκαλος δε θα συμπλήρωνε και υπέγραφε έτσι απλά. -
Ο χρήστης Panosss έγραψε:
LSE έβγαλε κι ο Αλογοσκούφης.
Α, κι ο Παπακωνσταντίνου...Δεν κρίνω την ικανότητά τους, αλλά τις θέσεις που τους προσφέρθησαν μετά. Το να βγάλεις το LSE δεν είναι τίποτε, δεν χρειάζεται τρομακτικές ικανότητες, ένα πανεπιστήμιο είναι κι αυτό, απλώς χρειάζεσαι πολλά χρήματα για να φοιτήσεις...
Τέσπα, μην χαλάμε το θέμα του ανθρώπου, απλώς μου έκανε κι εμένα εντύπωση το έντυπο και δεν υπήρχε περίπτωση να υπογράψω κι εγώ κάτι τέτοιο. Καταλαβαίνω πως ακούγεται παράξενο, απλώς είναι αντιπαιδαγωγικό, αντιεπιστημονικό και απαράδεκτο να ζητείται κάτι τέτοιο για ανήλικα παιδάκια στο δημοτικό.
Καταλαβαίνω πως πρέπει να πουλήσει το σχολείο ένα παραμύθι στους γονείς, τόσα λεφτά πληρώνουν, αλλά αυτοί ειλικρινά το παρακάνουν. Και την υπογραφή μου, δεν θα την έβαζα για πλάκα σε κάτι τέτοιο. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η ουσία βέβαια είναι πως (πέρα από μια ισχνή μειοψηφία που ξεχωρίζει ανεξαρτήτως σχολείου, που θα πάρει υποτροφίες, κλπ κλπ), ελάχιστη διαφορά κάνει το σχολείο. Η τεράστια διαφορά γίνεται αν ο γονιός έχει λεφτά να στείλει το παιδί του σε καλό πανεπιστήμιο. Εγώ, αυτό θα πρότεινα στον οποιονδήποτε. Βάλτε τα λεφτά στην άκρη και δώστε τα μια και καλή στο LSE πχ ή σε κάτι αντίστοιχο. ΑΥΤΟ, θα κάνει διαφορά.
Το δημοτικό, ΟΧΙ. Αλλά νταξ, εγώ παιδιά δεν έχω και δεν ξέρω, μην μου δίνετε σημασία.Τα ισοπεδώνεις αδικα, δεν ξερω αν το εχεις ψαξει καλά.
Αυτα τα σχολέια ειναι ειδικά φτιαγμένα για υπαλλήλους τυπου ΟΗΕ, διπλωματες στρατιωτικους κτλ, που αλλαζουν βασεις τακτικά.
Ειναι στηριγμένα στα αγγλίκα, εχουνε support τμήματα για διάφορα πράγματα, βασιζονται στην αγγλίκη ωστε να μπορεις ευκολα να αλλαζεις χωρες, σου μαθαινουνε τη τοπικη (γερμανικα) και εχει απογευματινα στη γλωσσα σου να εχεις επαφη, κανουνε ευκολα record transfer μεταξυ τους αν αλλαξεις χωρα κτλ
Τι εναλλακτικες εχεις για ενα παιδακι που εχει τελειωσει Ελλαδα την πρωτη δημοτικου και δεν ξερει να μιλαει τιποτα αλλο?
Να το στειλω χυμα στο δημοσιο το γερμανικο και οτι γινει?
Επισης σε αυτο το περιβαλλον δε θα νιωθει σαν τη μυγα μεστο γαλα, ουτε παρεες θα εχουνε κανει τα τοπικα γειτονακια να νιωθει στην απεξω, και τα αλλα ψαρωμενα θα ειναι ως expats.Ας παει ενα χρονο εκει και απο του χρονου, εκτος και κανουνε πραγματικα καποια συγκλονιστικη δουλεια που κανει τη διαφορα, θα υπαρχει επιλογη να παω και στο δημοσιο, μιλωντας τη γλωσσα πλεον.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ναι βέβαια, φυσικά τα κοιτάνε και οι δάσκαλοι πριν μπουν στην τάξη έχουν μελετήσει αναλυτικά τα ερωτηματολόγια, έχουν φτιάξει διαγράμματα, έχουν τηλεφωνήσει στους συναδέλφους τους στο προηγούμενο σχολείο, είναι σε διαρκή επαφή με τους γονείς, κλπ κλπ κλπ κλπ.
Και κάπως έτσι φτιάχνονται οι επιστήμονες του μέλλοντος, με εφόδια και ξεχωριστές ικανότητες!ΝΟΤ
για επιστήμονες του μέλλοντος και λοιπές σάλτσες
Για τα υπόλοιπα, το αν τα κοιτάνε και τι κάνουν, το ξέρεις, ή μυρίζεις νύχι πάλι;Η ουσία βέβαια είναι πως (πέρα από μια ισχνή μειοψηφία που ξεχωρίζει ανεξαρτήτως σχολείου, που θα πάρει υποτροφίες, κλπ κλπ), ελάχιστη διαφορά κάνει το σχολείο. Η τεράστια διαφορά γίνεται αν ο γονιός έχει λεφτά να στείλει το παιδί του σε καλό πανεπιστήμιο. Εγώ, αυτό θα πρότεινα στον οποιονδήποτε. Βάλτε τα λεφτά στην άκρη και δώστε τα μια και καλή στο LSE πχ ή σε κάτι αντίστοιχο. ΑΥΤΟ, θα κάνει διαφορά.
Το δημοτικό, ΟΧΙ. Αλλά νταξ, εγώ παιδιά δεν έχω και δεν ξέρω, μην μου δίνετε σημασία.Εκτός κι αν ως λεφτά ορίζεις το 'να τους χτίσεις μια πτέρυγα', τότε δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες με τα ίδια, οπότε τελικά δεν σου δίνει κανένα εφόδιο παραπάνω. Είναι απλά αναγκαία και όχι ικανή συνθήκη.
Κυρίως αν αναφέρεσαι σε καταστάσεις που σχολείο και παν/μιο είναι στην ίδια χώρα, τότε απλά δεν έχεις ιδέα για το πως παίζει το σύστημα.
Αν νομίζεις ότι δεν υπάρχουν κλειστοί κύκλοι για το σύστημα δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο-παν/μιο (ιδίως σε χώρες όπως ΗΠΑμερική/Αγγλία ----->
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Η ουσία βέβαια είναι πως (πέρα από μια ισχνή μειοψηφία που ξεχωρίζει ανεξαρτήτως σχολείου, που θα πάρει υποτροφίες, κλπ κλπ), ελάχιστη διαφορά κάνει το σχολείο. Η τεράστια διαφορά γίνεται αν ο γονιός έχει λεφτά να στείλει το παιδί του σε καλό πανεπιστήμιο. Εγώ, αυτό θα πρότεινα στον οποιονδήποτε. Βάλτε τα λεφτά στην άκρη και δώστε τα μια και καλή στο LSE πχ ή σε κάτι αντίστοιχο. ΑΥΤΟ, θα κάνει διαφορά.
Το δημοτικό, ΟΧΙ. Αλλά νταξ, εγώ παιδιά δεν έχω και δεν ξέρω, μην μου δίνετε σημασία.Τα ισοπεδώνεις αδικα, δεν ξερω αν το εχεις ψαξει καλά.
Αυτα τα σχολέια ειναι ειδικά φτιαγμένα για υπαλλήλους τυπου ΟΗΕ, διπλωματες στρατιωτικους κτλ, που αλλαζουν βασεις τακτικά.
Ειναι στηριγμένα στα αγγλίκα, εχουνε support τμήματα για διάφορα πράγματα, βασιζονται στην αγγλίκη ωστε να μπορεις ευκολα να αλλαζεις χωρες, σου μαθαινουνε τη τοπικη (γερμανικα) και εχει απογευματινα στη γλωσσα σου να εχεις επαφη, κανουνε ευκολα record transfer μεταξυ τους αν αλλαξεις χωρα κτλ
Τι εναλλακτικες εχεις για ενα παιδακι που εχει τελειωσει Ελλαδα την πρωτη δημοτικου και δεν ξερει να μιλαει τιποτα αλλο?
Να το στειλω χυμα στο δημοσιο το γερμανικο και οτι γινει?
Επισης σε αυτο το περιβαλλον δε θα νιωθει σαν τη μυγα μεστο γαλα, ουτε παρεες θα εχουνε κανει τα τοπικα γειτονακια να νιωθει στην απεξω, και τα αλλα ψαρωμενα θα ειναι ως expats.Ας παει ενα χρονο εκει και απο του χρονου, εκτος και κανουνε πραγματικα καποια συγκλονιστικη δουλεια που κανει τη διαφορα, θα υπαρχει επιλογη να παω και στο δημοσιο, μιλωντας τη γλωσσα πλεον.
Καλά κάνεις και το στέλνεις εκεί. Κι εγώ αυτό θα έκανα.
Απλά, στη θέση σου, θα ήμουν πιο δίκαιος στον επιμερισμό ευθυνών, όταν προκύπτουν τέτοια προβλήματα. -
+1
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Το θέμα είναι ότι ζητείται από έναν απλό δάσκαλο να κάνει εκτίμηση και να βάλει την υπογραφή του σε ένα κείμενο που περιλαμβάνει ΠΟΛΥ εμπιστευτικές και ευαίσθητες πληροφορίες για μικρά παιδάκια, το οποίο κείμενο δεν έλαβε από κανένα επίσημο κανάλι και δε θα επιστρέψει με κανένα επίσημο τρόπο.
Για ένα δάσκαλο μάλιστα που δουλεύει στην Ελλάδα του 2014, έτσι;
Εννοείται πως κανένας δάσκαλος δε θα συμπλήρωνε και υπέγραφε έτσι απλά.μου αρέσει που από τη μία κράζουμε το ελληνικό σύστημα που επικεντρώνεται μόνο σε εξετάσεις/βαθμούς και δεν κοιτάει τίποτα άλλο, αλλά όποτε έρχεται η στιγμή να πρέπει να κοιτάξει όντως κάτι άλλο τότε κλπ.
Όπως δουλειά του είναι να εκτιμήσει πόσο καλά μαθηματικά ξέρει το μικρό παιδάκι και να βάλει ένα βαθμό, έτσι δουλειά του είναι να εκτιμήσει και άλλα χαρακτηριστικά του παιδιού.
Αλλά εκεί δεν υπάρχουν γραπτές εξετάσεις και έτσιΤις ΠΟΛΥ ευαίσθητες και εμπιστευτικές πληροφορίες, σε σχολείο θα τις στείλουν. Όχι στην ελευθεροτυπία.
Άσε που σε κανένα σημείο του ερωτηματολογίου δεν φαίνεται ότι αυτά είναι κριτήρια αποδοχής ή όχι.
Μπορεί απλά να προσπαθούν να καταλάβουν κλίσεις και ελλείψεις για να πράξουν αναλόγως.Αλλά νταξ, αποκλείεται να είναι αυτό, άλλωστε καμία σημασία δεν έχουν αυτά, λεφτά για δίδακτρα να υπάρχουν και τέλος.
-
Kilo κοίτα και αυτό
http://www.ais.at/
Και αυτό
http://www.lyceefrancais.at/index.php?id=home
+1 για mjacob -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Η ουσία βέβαια είναι πως (πέρα από μια ισχνή μειοψηφία που ξεχωρίζει ανεξαρτήτως σχολείου, που θα πάρει υποτροφίες, κλπ κλπ), ελάχιστη διαφορά κάνει το σχολείο. Η τεράστια διαφορά γίνεται αν ο γονιός έχει λεφτά να στείλει το παιδί του σε καλό πανεπιστήμιο. Εγώ, αυτό θα πρότεινα στον οποιονδήποτε. Βάλτε τα λεφτά στην άκρη και δώστε τα μια και καλή στο LSE πχ ή σε κάτι αντίστοιχο. ΑΥΤΟ, θα κάνει διαφορά.
Το δημοτικό, ΟΧΙ. Αλλά νταξ, εγώ παιδιά δεν έχω και δεν ξέρω, μην μου δίνετε σημασία.Τα ισοπεδώνεις αδικα, δεν ξερω αν το εχεις ψαξει καλά.
Αυτα τα σχολέια ειναι ειδικά φτιαγμένα για υπαλλήλους τυπου ΟΗΕ, διπλωματες στρατιωτικους κτλ, που αλλαζουν βασεις τακτικά.
Ειναι στηριγμένα στα αγγλίκα, εχουνε support τμήματα για διάφορα πράγματα, βασιζονται στην αγγλίκη ωστε να μπορεις ευκολα να αλλαζεις χωρες, σου μαθαινουνε τη τοπικη (γερμανικα) και εχει απογευματινα στη γλωσσα σου να εχεις επαφη, κανουνε ευκολα record transfer μεταξυ τους αν αλλαξεις χωρα κτλ
Τι εναλλακτικες εχεις για ενα παιδακι που εχει τελειωσει Ελλαδα την πρωτη δημοτικου και δεν ξερει να μιλαει τιποτα αλλο?
Να το στειλω χυμα στο δημοσιο το γερμανικο και οτι γινει?
Επισης σε αυτο το περιβαλλον δε θα νιωθει σαν τη μυγα μεστο γαλα, ουτε παρεες θα εχουνε κανει τα τοπικα γειτονακια να νιωθει στην απεξω, και τα αλλα ψαρωμενα θα ειναι ως expats.Ας παει ενα χρονο εκει και απο του χρονου, εκτος και κανουνε πραγματικα καποια συγκλονιστικη δουλεια που κανει τη διαφορα, θα υπαρχει επιλογη να παω και στο δημοσιο, μιλωντας τη γλωσσα πλεον.
Θέλεις να μου πεις πως οποιοσδήποτε μεταναστεύει στην Αυστρία (μια χώρα με το 10% του πληθυσμού και παραπάνω να είναι μετανάστες) έχει σαν μόνη λύση ένα τέτοιο σχολείο; Δεν θα σου πω τι να κάνεις, ξαναλέω όμως πως όλη αυτή η χαρτούρα και οι 'διαδικασίες' είναι για να νιώθουν καλά οι γονείς με την επιλογή τους. Δεν είναι πρόβλημα των δασκάλων εδώ.
Είσαι ελεύθερος να κάνεις ό,τι θεωρείς εσύ καλύτερο για τα παιδιά σου, δεν θα σου κάνω εγώ κριτική, αλλά σου εξηγώ την άλλη πλευρά και σου εξηγώ γιατί ίσως η δασκάλα των παιδιών σου δεν αποδέχεται τα έγγραφα που της έφερες.
Για εμένα, πολύ καλά κάνει και δεν αποδέχεται ένα αστείο έγγραφο ενός τυχάρπαστου σχολείου που απλώς θέλει να κάνει τα PR του. Αυτό το τόσο απλό.Εγώ γενικώς είμαι κατά των ιδιωτικών σχολείων και του ελιτισμού που κουβαλάνε από τα γενοφάσκια τους. Ο λόγος είναι απολύτως κοινωνικός και καθόλου παιδαγωγικός. Οι γονείς επιλέγουν να στείλουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά για να τα ξεχωρίσουν από την πλέμπα, ελπίζοντας πως θα τους δώσουν τα καλύτερα εφόδια (==να μην μπλέξουν με την πλέμπα, να κάνουν παρέα με τους πλούσιους, να ζήσουν μεταξύ αυτών, κλπ κλπ). Το γνωστικό επίπεδο παίζει απειροελάχιστο ρόλο. Αυτό ισχύει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Η πληρωμένη με ιδιωτικούς πόρους εκπαίδευση, γίνεται για εντελώς συγκεκριμένους λόγους: τα θρησκευτικά σχολεία θα σου κάνουν κατήχηση, τα σχολεία της καλής κοινωνίας θα σε προετοιμάσουν γι αυτήν, κλπ κλπ.
Ξέρω πως πολλοί εδώ μέσα διαφωνούν, κάποιοι θα με πουν αριστερούλη, κλπ κλπ. Ποσώς με ενδιαφέρει. Η εκπαίδευση ΟΦΕΙΛΕΙ να είναι δίκαια και σωστή απέναντι σε όλα τα παιδιά. Αυτό είναι το νούμερο ένα ζήτημα και όχι η δημιουργία ανόητων και ξεχωριστών ελίτ από τα γενοφάσκια των παιδιών.
Αυτά και συγνώμη που κούρασα.mjacob:
Προφανώς και μυρίζω νύχι, τι άλλο;
Συμφωνώ για τον κλειστό κύκλο ακόμη και από τον παιδικό σταθμό. Αν κάποιος έχει να πληρώνει, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως πρέπει να πληρώνει ΟΣΟ μπορεί από τον παιδικό σταθμό μέχρι και την αποφοίτηση. The more, the merrier. Μιλώ για γονείς περιορισμένου budget που από κάπου θα κόψουν. Ε, αυτοί καλό είναι να τα κρατήσουν για το πανεπιστήμιο. Και βέβαια υπάρχουν 100άδες 1000άδες με τα ίδια ή αντίστοιχα. Αυτοί έχουν πλεονέκτημα από εμάς που δεν έχουμε τέτοια. -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το θέμα είναι ότι ζητείται από έναν απλό δάσκαλο να κάνει εκτίμηση και να βάλει την υπογραφή του σε ένα κείμενο που περιλαμβάνει ΠΟΛΥ εμπιστευτικές και ευαίσθητες πληροφορίες για μικρά παιδάκια, το οποίο κείμενο δεν έλαβε από κανένα επίσημο κανάλι και δε θα επιστρέψει με κανένα επίσημο τρόπο.
Για ένα δάσκαλο μάλιστα που δουλεύει στην Ελλάδα του 2014, έτσι;
Εννοείται πως κανένας δάσκαλος δε θα συμπλήρωνε και υπέγραφε έτσι απλά.μου αρέσει που από τη μία κράζουμε το ελληνικό σύστημα που επικεντρώνεται μόνο σε εξετάσεις/βαθμούς και δεν κοιτάει τίποτα άλλο, αλλά όποτε έρχεται η στιγμή να πρέπει να κοιτάξει όντως κάτι άλλο τότε κλπ.
Όπως δουλειά του είναι να εκτιμήσει πόσο καλά μαθηματικά ξέρει το μικρό παιδάκι και να βάλει ένα βαθμό, έτσι δουλειά του είναι να εκτιμήσει και άλλα χαρακτηριστικά του παιδιού.
Αλλά εκεί δεν υπάρχουν γραπτές εξετάσεις και έτσιΤις ΠΟΛΥ ευαίσθητες και εμπιστευτικές πληροφορίες, σε σχολείο θα τις στείλουν. Όχι στην ελευθεροτυπία.
Άσε που σε κανένα σημείο του ερωτηματολογίου δεν φαίνεται ότι αυτά είναι κριτήρια αποδοχής ή όχι.
Μπορεί απλά να προσπαθούν να καταλάβουν κλίσεις και ελλείψεις για να πράξουν αναλόγως.Αλλά νταξ, αποκλείεται να είναι αυτό, άλλωστε καμία σημασία δεν έχουν αυτά, λεφτά για δίδακτρα να υπάρχουν και τέλος.
Μα εγώ δεν είπα να μην εκτιμήσει. Δουλειά του είναι.
Αλλά να μην εκτιμήσει σε ένα χαρτί που του φέρνει χύμα ένας γονιός και το οποίο θα πρέπει να στείλει χύμα με fax (!) σε έναν φορέα του εξωτερικού, του οποίου δικαίως αγνοεί την ύπαρξη και την υπόσταση. Ένα χαρτί μάλιστα που δεν προβλέπεται από καμιά διαδικασία, άρα δεν είναι καθόλου σίγουρος πως νομιμοποιείται να το συμπληρώσει και να το υπογράψει.
Καταλαβαίνεις τη διαφορά, έτσι; -
HiFi πιστεύεις πως για ένα παιδάκι 1ης δημοτικού που ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ θα ήταν δίκαιο να πάει σε ένα δημόσιο σχολείο όταν υπάρχει η δυνατότητα να πάει σε αγγλόφωνο ιδιωτικό και να μάθει παράλληλα και την γλώσσα;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Προφανώς και μυρίζω νύχι, τι άλλο;
[...]
Συμφωνώ για τον κλειστό κύκλο ακόμη και από τον παιδικό σταθμό.χαίρομαι που συμφωνείς λοιπόν, ότι και στα δύο απλώς έλεγες πίπες
Το γνωστικό επίπεδο παίζει απειροελάχιστο ρόλο. Αυτό ισχύει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Η πληρωμένη με ιδιωτικούς πόρους εκπαίδευση, γίνεται για εντελώς συγκεκριμένους λόγους: τα θρησκευτικά σχολεία θα σου κάνουν κατήχηση, τα σχολεία της καλής κοινωνίας θα σε προετοιμάσουν γι αυτήν, κλπ κλπ.
^γνώστης
Ειλικρινά, έχεις κάποιον δικό σου και ξέρεις έστω και για μιας ξένης χώρας τα προγράμματα ιδιωτικών σχολείων
Τέσπα, μλκ στο συγκεκριμένο θέμα είσαι κλασσική περίπτωση που την γενική άποψή του την προβάλλει πάνω σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, γιατί έτσι
Στο αυτό που θα συμφωνήσω, είναι ότι όντως προάγουν τον ελιτισμό, σαφώς και είναι και 'statement', και επίδειξη και άδικο και δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Το να νομίζεις πάντως ότι νταξ όλα αυτά είναι μάρκετινγκ και δεν υπάρχει καμία ουσιαστική διαφορά... ε... ισχύει όσο ισχύει για το οτιδήποτε αυτή η ατάκα περί μάρκετινγκ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Θέλεις να μου πεις πως οποιοσδήποτε μεταναστεύει στην Αυστρία (μια χώρα με το 10% του πληθυσμού και παραπάνω να είναι μετανάστες) έχει σαν μόνη λύση ένα τέτοιο σχολείο; Δεν θα σου πω τι να κάνεις, ξαναλέω όμως πως όλη αυτή η χαρτούρα και οι 'διαδικασίες' είναι για να νιώθουν καλά οι γονείς με την επιλογή τους. Δεν είναι πρόβλημα των δασκάλων εδώ.
Οχι, δεν ειναι προβλημα των δασκαλων, δε θελω να σου πω αυτο.
Εχεις πει οτι δεν εχεις παιδια. Αν ειχες, θα μπορουσες , ισως, να καταλαβεις το αγχος ενος 7χρονου που τελειωνει την πρωτη δημοτικου και ειναι συνηθισμενος να ειναι πρωτος στην ταξη και οι δασκαλοι να λενα τα καλυτερα καθε φορα, που εχει μαθει με αρκετη προσπαθεια και απο το σπιτι να διαβαζει και να γραφει ανετα για πρωτη χρονια και αισθανεται τοσο περηφανος για αυτο, πανω που του ανοιγεται ενας καινουργιος κοσμος με ατελειωτες δυνατοτητες, του να παει σε μια χωρα που δεν μπορει να μιλησει τιποτα, στη 2α και να πρεπει να ξαναπερασςει παλι οσα εκανε στην 1η σε μια ή δυο άλλες γλωσσες, σε ενα σχολειο - περιβαλλον αγνωστο, με συμμαθητες που ισως δε θα του μιλανε και που δε θα καταλαβαινει ετσι και αλλιως.
Θα αντιλαμβανοσουνα το τι κλαμα ριχνει απο οτο φοβο και το αγχος του αυτο, και θα προσπαθουσες να το βοηθησεις πληρωνοντας για το περιβαλλον και την οσο δυνατον ομαλη μεταβαση και οχι για το αν θα μαθει τον πολλαπλασιασμο καλυτερα απο το παιδακι του δημοσιου.
Αλλα δε σε αδικω, δεν εχεις παιδια οποτε δεν ξερεις για πιο πραγμα μιλας. -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Μα εγώ δεν είπα να μην εκτιμήσει. Δουλειά του είναι.
Αλλά να μην εκτιμήσει σε ένα χαρτί που του φέρνει χύμα ένας γονιός και το οποίο θα πρέπει να στείλει χύμα με fax (!) σε έναν φορέα του εξωτερικού, του οποίου δικαίως αγνοεί την ύπαρξη και την υπόσταση. Ένα χαρτί μάλιστα που δεν προβλέπεται από καμιά διαδικασία, άρα δεν είναι καθόλου σίγουρος πως νομιμοποιείται να το συμπληρώσει και να το υπογράψει.
Καταλαβαίνεις τη διαφορά, έτσι;Όχι δεν την καταλαβαίνω.
Το αν υπάρχει διαδικασία, νομιμοποίηση κλπ -> ευθυνοφοβία.
Το χαρτί σου ξαναθυμίζω δεν το παίρνει ο γονιός στα χέρια του, στέλνεται από σχολείο σε σχολείο. Άσε που και ο γονιός να το έπαιρνε, δεν βλέπω το πρόβλημα. Παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα του ανήλικου παιδιού στον γονιό;
Κατλαβαίνεις φυσικά, ότι ο λόγος που δεν το δίνουν στο γονιό, είναι για να μην υπάρχει πίεση και ζήτημα επιλογής. Κάτι σαν τις συστατικές δλδ.Αν αμφισβητεί ότι υπάρχει ο φορέας και ότι είναι έτσι, ας σηκώσει να πάρει ένα τηλέφωνο, να στείλει ένα mail.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Μα εγώ δεν είπα να μην εκτιμήσει. Δουλειά του είναι.
Αλλά να μην εκτιμήσει σε ένα χαρτί που του φέρνει χύμα ένας γονιός και το οποίο θα πρέπει να στείλει χύμα με fax (!) σε έναν φορέα του εξωτερικού, του οποίου δικαίως αγνοεί την ύπαρξη και την υπόσταση. Ένα χαρτί μάλιστα που δεν προβλέπεται από καμιά διαδικασία, άρα δεν είναι καθόλου σίγουρος πως νομιμοποιείται να το συμπληρώσει και να το υπογράψει.
Καταλαβαίνεις τη διαφορά, έτσι;Όχι δεν την καταλαβαίνω.
Το αν υπάρχει διαδικασία, νομιμοποίηση κλπ -> ευθυνοφοβία.
Το χαρτί σου ξαναθυμίζω δεν το παίρνει ο γονιός στα χέρια του, στέλνεται από σχολείο σε σχολείο. Άσε που και ο γονιός να το έπαιρνε, δεν βλέπω το πρόβλημα. Παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα του ανήλικου παιδιού στον γονιό;
Κατλαβαίνεις φυσικά, ότι ο λόγος που δεν το δίνουν στο γονιό, είναι για να μην υπάρχει πίεση και ζήτημα επιλογής. Κάτι σαν τις συστατικές δλδ.Αν αμφισβητεί ότι υπάρχει ο φορέας και ότι είναι έτσι, ας σηκώσει να πάρει ένα τηλέφωνο, να στείλει ένα mail.
Eπειδή το διάβασα κι εγώ το χαρτί ένα ακόμα +1 στον mjacob
edit Στην τελική ας κάνει μόνο θετικά σχόλια -
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Μα εγώ δεν είπα να μην εκτιμήσει. Δουλειά του είναι.
Αλλά να μην εκτιμήσει σε ένα χαρτί που του φέρνει χύμα ένας γονιός και το οποίο θα πρέπει να στείλει χύμα με fax (!) σε έναν φορέα του εξωτερικού, του οποίου δικαίως αγνοεί την ύπαρξη και την υπόσταση. Ένα χαρτί μάλιστα που δεν προβλέπεται από καμιά διαδικασία, άρα δεν είναι καθόλου σίγουρος πως νομιμοποιείται να το συμπληρώσει και να το υπογράψει.
Καταλαβαίνεις τη διαφορά, έτσι;Όχι δεν την καταλαβαίνω.
Το αν υπάρχει διαδικασία, νομιμοποίηση κλπ -> ευθυνοφοβία.
Το χαρτί σου ξαναθυμίζω δεν το παίρνει ο γονιός στα χέρια του, στέλνεται από σχολείο σε σχολείο. Άσε που και ο γονιός να το έπαιρνε, δεν βλέπω το πρόβλημα. Παραβιάζουν τα προσωπικά δεδομένα του ανήλικου παιδιού στον γονιό;
Κατλαβαίνεις φυσικά, ότι ο λόγος που δεν το δίνουν στο γονιό, είναι για να μην υπάρχει πίεση και ζήτημα επιλογής. Κάτι σαν τις συστατικές δλδ.Αν αμφισβητεί ότι υπάρχει ο φορέας και ότι είναι έτσι, ας σηκώσει να πάρει ένα τηλέφωνο, να στείλει ένα mail.
Μια από τις ερωτήσεις είναι: 'Is there anything we should know about this student's personal circumstances, special factors, or obstacles that may play part on his or her academic standing or/and social development?'. Αυτή την ερώτηση, ας πούμε, εγώ δε θα την απαντούσα σε κάποιους άγνωστους με fax.
Δικαιολογημένη λοιπόν η ευθυνοφοβία, σε μια εποχή που μια τέτοια 'πρωτοβουλία' μπορεί να σημαίνει πειθαρχικό --> διαθεσιμότητα --> απόλυση για τον τρομοκρατημένο δασκαλάκο των 600 ευρώ. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
HiFi πιστεύεις πως για ένα παιδάκι 1ης δημοτικού που ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ θα ήταν δίκαιο να πάει σε ένα δημόσιο σχολείο όταν υπάρχει η δυνατότητα να πάει σε αγγλόφωνο ιδιωτικό και να μάθει παράλληλα και την γλώσσα;Δεν ειρωνεύομαι απλά δεν καταλαβαίνω. Θες να πεις ότι η Αυστρία στην πρωτεύουσά της δεν έχει σχολεία υποδοχής όπως έχει η Ελλαδίτσα;
Το ημερολόγιο του μετανάστη