Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θορυβος στο τιμονι μετα απο αλλαγη μπιλιοφορου..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θορυβος στο τιμονι μετα απο αλλαγη μπιλιοφορου..
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    293
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo1991 last edited by

      Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo1991 last edited by

        Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo1991 last edited by

          Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilomeater last edited by

            Αυτό το τακ τακ το κανει και το getz της συζύγου με στριμενο τιμόνι ειδικά σε κατηφορες, την είχα ψιλιαστεί τη δουλειά αλλά με αυτά που διαβάζω, σιγουρευομαι

            Α) σε αφήνει αυτό μια και έξω; Γιατί στο συγκεκριμένο αμάξι η 'προληπτική ιατρική' Ρυθμού άγνωστη έννοια

            Β) είναι ακριβή διαδικασία η αντικατάσταση/Αλλαγή;

            Γ) ένα τρέμουλο στο τιμόνι παίζει να είναι από αυτό;
            Βελτιώθηκε μόλις του φούσκωσα τα άδεια λάστιχα αλλά έχει ακόμα κατι αισθητό, ειδικά σε μικρές ταχύτητες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              babisjet last edited by

              Παίδια καλημέρα σας. Έχω ένα nissan micra k11 97modelo. Άριστο αυτοκίνητο. Το μόνο παράπονω που έχω είναι πως δεν έχει airbang. Πλην αυτού το τιμόνι δεν μου αρέσει και θέλω να βάλω το τιμόνι από το επόμενο μοντέλο. Ξέρετε αν γίνεται και αν μπορώ να το κάνω μόνος μου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Το τιμόνι μπορείς ,φαντάζομαι ,να το αλλάξεις με το πιο καινούργιο μοντέλο.Λειτουργικό αερόσακο πολύ δύσκολο εως αδύνατο.
                Airbag και όχι airbang.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  Το τιμόνι μπορείς ,φαντάζομαι ,να το αλλάξεις με το πιο καινούργιο μοντέλο.Λειτουργικό αερόσακο πολύ δύσκολο εως αδύνατο.
                  Airbag και όχι airbang.

                  αν ειναι το τιμονι απο μοντελο με αεροσακο δεν θα λειτουργει η κορνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo1991 last edited by

                    ευχαριστω παντως π απαντατε σχετικα με το ποστ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης teo1991 έγραψε:
                      Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...

                      Στον μηχανικό ξαναπήγες ;

                      Ζανφόρ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr