-
Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...
-
Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...
-
Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...
-
Αυτό το τακ τακ το κανει και το getz της συζύγου με στριμενο τιμόνι ειδικά σε κατηφορες, την είχα ψιλιαστεί τη δουλειά αλλά με αυτά που διαβάζω, σιγουρευομαι
Α) σε αφήνει αυτό μια και έξω; Γιατί στο συγκεκριμένο αμάξι η 'προληπτική ιατρική' Ρυθμού άγνωστη έννοια
Β) είναι ακριβή διαδικασία η αντικατάσταση/Αλλαγή;
Γ) ένα τρέμουλο στο τιμόνι παίζει να είναι από αυτό;
Βελτιώθηκε μόλις του φούσκωσα τα άδεια λάστιχα αλλά έχει ακόμα κατι αισθητό, ειδικά σε μικρές ταχύτητες -
Παίδια καλημέρα σας. Έχω ένα nissan micra k11 97modelo. Άριστο αυτοκίνητο. Το μόνο παράπονω που έχω είναι πως δεν έχει airbang. Πλην αυτού το τιμόνι δεν μου αρέσει και θέλω να βάλω το τιμόνι από το επόμενο μοντέλο. Ξέρετε αν γίνεται και αν μπορώ να το κάνω μόνος μου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Το τιμόνι μπορείς ,φαντάζομαι ,να το αλλάξεις με το πιο καινούργιο μοντέλο.Λειτουργικό αερόσακο πολύ δύσκολο εως αδύνατο.
Airbag και όχι airbang. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το τιμόνι μπορείς ,φαντάζομαι ,να το αλλάξεις με το πιο καινούργιο μοντέλο.Λειτουργικό αερόσακο πολύ δύσκολο εως αδύνατο.
Airbag και όχι airbang.αν ειναι το τιμονι απο μοντελο με αεροσακο δεν θα λειτουργει η κορνα.
-
ευχαριστω παντως π απαντατε σχετικα με το ποστ...
-
Ο χρήστης teo1991 έγραψε:
Καλησπερα.το κορολα ειναι μοντελο 99 με 119.000 κm σε πολυ καλη κατασταση με προσφατο σερβις.Πριν καποιους μηνες εμφανιστηκε ενας θορυβος(στην επιστροφη) οταν εστριβα τερμα το τιμονι.Το ειδε μηχανικος και ειπε θελει αλλαγη μπιλιοφορος ο αριστερος.Σημερα εγινε η αλλαγη αριστερου μπιλιοφορου με ενα καινουριο γιαπωνεζικο απ οτι μ ειπε μαζι με δεξια φισουνα και 2 λαστιχακια της ζαμφορας.παρόλα αυτα απο χθες προχθεσ ειχε εμφανιστει νεο προβλημα.οχι μονο σε μικρες ταχυτητες αλλα και σταματημενο το αμαξι,οποτε 'επαιζα' με το τιμονι δεξια - αριστερα εκανε εναν βαρυ θορυβο σα να κολουσε καπου και ηλπιζα οτι θα σταματησει με την αλλαγη του μπιλιοφορου.Αυτο προφανως δεν εγινε ποτε.Καπου διαβασα για γρασαρισμα και βασεις αμορτισερ-top mount.Epishs ta αμορτισερ ειναι λιγοτερο απο 3ετια.Μπορει καποιος να με βοηθησει γιατι σκεφτομαι οτι ο μπιλιοφορος ηταν εξ αρχης καλα κ οτι ο μηχανικος απλα το επινοησε...Στον μηχανικό ξαναπήγες ;
Ζανφόρ
Θορυβος στο τιμονι μετα απο αλλαγη μπιλιοφορου..