Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρομεσαίο καινούριο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρομεσαίο καινούριο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    69
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapami last edited by

      Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.

      Τα παράπονά μου από το παραπάνω:

      -ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο

      -έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά

      -καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**

      Τα θετικά του:

      -δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο

      -δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο

      -αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο

      Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.

      Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.

      Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.

      Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.

      Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.

      Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kapami last edited by

        Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.

        Τα παράπονά μου από το παραπάνω:

        -ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο

        -έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά

        -καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**

        Τα θετικά του:

        -δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο

        -δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο

        -αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο

        Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.

        Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.

        Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.

        Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.

        Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.

        Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kapami last edited by

          Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.

          Τα παράπονά μου από το παραπάνω:

          -ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο

          -έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά

          -καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**

          Τα θετικά του:

          -δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο

          -δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο

          -αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο

          Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.

          Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.

          Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.

          Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.

          Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.

          Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Θα ήμουν μεταξύ Leon 1.2 Tsi και Focus 1.0 Ecoboost. Κάνε ένα test drive και αποφάσισε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              popol-ros last edited by

              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4257177/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kapami last edited by

                Α ναι, να ξεκαθαρίσω ότι δεν ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο γιατί αφενός είμαι ψείρας κι αν έχει την παραμικρή αμυχή χαλιέμαι άσχημα + δεν εμπιστεύομαι τον τρόπο οδήγησης των άλλων, ειδικά για αμάξι με τουρμπίνα. Αν το οδηγούσαν κρετινέϊκα μπορεί να φαίνεται άριστο αλλά σε 6 μήνες να βγάλει τα χίλια μύρια. Προσωπικά κωλύματα.

                Το Focus φίλε Realzeus πολύ καλή περίπτωση. Δε το είχα σκεφτεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  C4 σε diesel που βγαίνει και φθηνά;

                  Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • vespas
                    vespas last edited by

                    Πάντως για το φόκους καλό θα ήταν αν υπάρχει η δυνατότητα να περίμενες λίγο για το φέησλιφτ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης vespas έγραψε:
                      Πάντως για το φόκους καλό θα ήταν αν υπάρχει η δυνατότητα να περιμένες λίγο για το φέησλιφτ.

                      Σαφώς. Έχει επίσης βελτιώσεις σε ανάρτηση και στήσιμο που του χρειάζονταν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kapami last edited by

                        Αν έρχεται φέισλιφτ μπορεί να το εκμεταλλευτώ για να πετύχω καλύτερη τιμή στο τωρινό

                        Ντιζελάκι όχι γιατί δεν κάνω πάνω από 10.000χλμ το χρόνο

                        Θα κοιτάξω και τη C4 σαν επιλογή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι θελεις να αγορασεις αλλο αυτοκινητο....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapami last edited by

                            Γιατί το προηγούμενο τίμιο και αξιομνημόνευτο Golf ολικιάστηκε σε ατύχημα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • vespas
                              vespas last edited by

                              Ε αν είναι για το τωρινό Focus, πάρε Leon

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                Γιατί το προηγούμενο τίμιο και αξιομνημόνευτο Golf ολικιάστηκε σε ατύχημα

                                Ωχ ! Κρίμα !
                                Και εγω αναρωτιομουν γιατί το αλλαζείς γιατι θυμάμαι οτι ήσουν ικανοποιημένος και δεν σου είχε βγάλει καθόλου προβλήματα.
                                Θα έλεγα να μην πέσεις κατηγορία.Κοιτα μήπως μπορεσείς να δείς και το 1,4Τ leon.Και το focus πολυ καλή επιλογή!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης kapami έγραψε:

                                  Τα παράπονά μου από το παραπάνω:

                                  -ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο

                                  -καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**

                                  Αυτό λύνεται αν κουβαλάς μόνο γυναίκες.

                                  Μπορείς να πατάς λιγότερο το γκάζι και να μην το βυθίζεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    samatistas last edited by

                                    Πάντως στα μικρά δεν δίνεις μια ευκαιρία και στο Fiesta 1.0 Ecoboost? Στην πλούσια Titanium βγαίνει κάτω από το budget σου.

                                    Αλλιώς και το Focus με τον ίδιο κινητήρα παίζει σε πολύ καλές τιμές,αλλά σε βασικές εκδόσεις στα χρήματα που διαθέτεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Λοιπόν το Polo που είχα οδηγήσει ήταν trendline και είχε άλλα πλαστικά από τις πλουσιότερες εκδόσεις.
                                      Από comfortline και πάνω μπαίνει το μαλακό πλαστικό των Golf V και VI στο ταμπλό, που είναι κλάσεις ανώτερο από οτιδήποτε βρίσκεις στην κατηγορία αυτή. Είναι βέβαια ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά συνδυάζοντάς το με ένα DSG (και κάνοντάς το έτσι ακόμα ακριβότερο ) με τον 1.2 TSI είναι κορυφαίος για εμένα συνδυασμός.

                                      Μου θυμίζει λίγο και από Golf V και νιώθω οικειότητα

                                      Είδα και άλλα αυτοκίνητα - το Leon είναι τεράστιο σε διαστάσεις τελικά για τη χρήση που το θέλω, ενώ το Focus είναι απάλευτα άσχημο και τεράστιο επίσης. Καλό σχετικά ήταν το Clio αλλά δε μου άρεσε καθόλου ο λεβιές ταχυτήτων και το κάπως παράξενο σε αίσθηση τιμόνι, άσε που έχει και ταμπούρα πίσω και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους τα απαρνούμαι

                                      Οπότε Polo it is!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        focusman91 last edited by

                                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                        Λοιπόν το Polo που είχα οδηγήσει ήταν trendline και είχε άλλα πλαστικά από τις πλουσιότερες εκδόσεις.
                                        Από comfortline και πάνω μπαίνει το μαλακό πλαστικό των Golf V και VI στο ταμπλό, που είναι κλάσεις ανώτερο από οτιδήποτε βρίσκεις στην κατηγορία αυτή. Είναι βέβαια ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά συνδυάζοντάς το με ένα DSG (και κάνοντάς το έτσι ακόμα ακριβότερο ) με τον 1.2 TSI είναι κορυφαίος για εμένα συνδυασμός.

                                        Μου θυμίζει λίγο και από Golf V και νιώθω οικειότητα

                                        Είδα και άλλα αυτοκίνητα - το Leon είναι τεράστιο σε διαστάσεις τελικά για τη χρήση που το θέλω, ενώ το Focus είναι απάλευτα άσχημο και τεράστιο επίσης. Καλό σχετικά ήταν το Clio αλλά δε μου άρεσε καθόλου ο λεβιές ταχυτήτων και το κάπως παράξενο σε αίσθηση τιμόνι, άσε που έχει και ταμπούρα πίσω και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους τα απαρνούμαι

                                        Οπότε Polo it is!

                                        Θα περιμενεις το fl του Polou??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Όχι, βρήκα πολύ καλή έκπτωση στο τωρινό μοντέλο με παπάδες από εξοπλισμό + DSG !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Δε ρωτάς αν το αμάξι που θα πάρεις έχει τις βελτιώσεις στο DSG,τη βαλβίδα ανακούφισης κυρίως...
                                            Επίσης θα φοράει το νέο 1,2 ή το παλιό ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr