-
Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.
Τα παράπονά μου από το παραπάνω:
-ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο
-έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά
-καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**
Τα θετικά του:
-δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο
-δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο
-αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο
Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.
Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.
Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.
Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.
Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.
Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται
-
Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.
Τα παράπονά μου από το παραπάνω:
-ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο
-έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά
-καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**
Τα θετικά του:
-δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο
-δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο
-αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο
Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.
Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.
Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.
Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.
Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.
Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται
-
Ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου μετά το εξαιρετικό και τίμιο Golf V 140 ίππων.
Τα παράπονά μου από το παραπάνω:
-ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο
-έκαιγε το κατιτίς του μέσα στην πόλη, χτυπώντας το 10άρι λτ/100χλμ , αν και στο ταξίδι είχα πετύχει 5.5άρια. Άρα λιγότερα άλογα και κυβικά
-καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**
Τα θετικά του:
-δεν έτριξε ποτέ τίποτα μέσα, η ποιότητα κύλισης, απόσβεση λακούβας, ήταν υποδειγματικά. Άρα κάτι σχετικά καλοφτιαγμένο
-δεν χάλασε πρακτικά ποτέ τίποτα, αλλά αυτό μπορεί να ήταν και τυχαίο
-αν και 3θυρο είχε γαμώ τους χώρους. Δε τους χρειάστηκα στο 100% ποτέ, αλλά οι επιβάτες μου έχουν καλομάθει τώρα. Άρα κάτι όχι στριμόκωλο
Με κριτήριο τα παραπάνω και δεδομένης της σφιχτής οικονομικής δυνατότητας των 14.000 max άρχισα να κοιτάω προς τα supermini, δεδομένου ότι έχουν μεγαλώσει.
Οδήγησα το Polo 1.2 TSI. Ωραίος ροπάτος και ήσυχος κινητήρας, αλλά το αυτοκίνητο δε μου γέμισε το μάτι. Ελαφρύ τιμόνι που θυμίζει πλαστικό παιχνίδι, φρένο χωρίς αίσθηση, στις στροφές μηδαμινή πληροφόρηση (και δεν είμαι γλήγορος γενικά), και όχι κάτι αξιόλογο από ποιότητα υλικών αν και η συναρμογή του ήταν καλή. Δε νομίζω ότι δικαιολογεί τα λεφτά του.
Οδήγησα το Ibiza 1.2TSI. Μια από τα ίδια με παραπάνω αλλά με καλύτερη εικόνα ως προς την οδήγηση, με τη διαφορά ότι από τα 80 χλμ και πάνω καταλαβαίνεις ότι πρέπει να λείπει υλικό ηχομόνωσης από τριγύρω μιας και μπάζει ήχο από παντού. Φτηνό, 13.000 με πολύ εξοπλισμό. Καλύτερο από το Polo σαν vfm σίγουρα. Αλλά απαράδεκτος χώρος για τα κεφάλια πίσω, είμαι 1.85 και το κεφάλι μου ακούμπαγε την οροφή με τη θέση οδήγησης ρυθμισμένη για εμένα μπροστά.
Οδήγησα το Kia Rio. Αν και ποιοτικά από υλικά και κατασκευή και χώρους ένιωσα ότι είμαι σε μεγαλύτερο αμάξι από τα δύο παραπάνω, η οδήγησή του απογοητεύει τρελά. Και χαμηλά ροπή απόλυτος πάτος σε σχέση με τα TSI.
Για να μη τα πολυλέω (πάει για σεντόνι), όντας απογοητευμένος από τα supermini είπα να κοιτάξω τι υπάρχει σε φτηνό μικρομεσαίο και έπεσα πάνω στο καινούριο Leon 1.2TSI. Δεν είμαι λάτρης του εξοπλισμού (για την ακρίβεια εκτός από το radio και το A/C δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο) οπότε είδα ότι στην τελείως βασική έκδοση Reference βγαίνει στα λεφτά μου. Πάτωμα Golf, κινητήρας TSI καλός, θεόμακρο μετατρόχιο που σημαίνει άνεση και καλή συμπεριφορά λογικά, ωραίοι και άνετοι χώροι. Ψάχνω χρόνο να το οδηγήσω τώρα για να βγάλω συμπεράσματα.
Ακούω γνώμες και προτάσεις, από όποιον διατίθεται
-
Θα ήμουν μεταξύ Leon 1.2 Tsi και Focus 1.0 Ecoboost. Κάνε ένα test drive και αποφάσισε.
-
-
Α ναι, να ξεκαθαρίσω ότι δεν ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο γιατί αφενός είμαι ψείρας κι αν έχει την παραμικρή αμυχή χαλιέμαι άσχημα + δεν εμπιστεύομαι τον τρόπο οδήγησης των άλλων, ειδικά για αμάξι με τουρμπίνα. Αν το οδηγούσαν κρετινέϊκα μπορεί να φαίνεται άριστο αλλά σε 6 μήνες να βγάλει τα χίλια μύρια. Προσωπικά κωλύματα.
Το Focus φίλε Realzeus πολύ καλή περίπτωση. Δε το είχα σκεφτεί.
-
C4 σε diesel που βγαίνει και φθηνά;
Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως για το φόκους καλό θα ήταν αν υπάρχει η δυνατότητα να περίμενες λίγο για το φέησλιφτ.
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Πάντως για το φόκους καλό θα ήταν αν υπάρχει η δυνατότητα να περιμένες λίγο για το φέησλιφτ.Σαφώς. Έχει επίσης βελτιώσεις σε ανάρτηση και στήσιμο που του χρειάζονταν.
-
Αν έρχεται φέισλιφτ μπορεί να το εκμεταλλευτώ για να πετύχω καλύτερη τιμή στο τωρινό
Ντιζελάκι όχι γιατί δεν κάνω πάνω από 10.000χλμ το χρόνο
Θα κοιτάξω και τη C4 σαν επιλογή.
-
ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι θελεις να αγορασεις αλλο αυτοκινητο....
-
Γιατί το προηγούμενο τίμιο και αξιομνημόνευτο Golf ολικιάστηκε σε ατύχημα
-
Ε αν είναι για το τωρινό Focus, πάρε Leon
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Γιατί το προηγούμενο τίμιο και αξιομνημόνευτο Golf ολικιάστηκε σε ατύχημαΩχ ! Κρίμα !
Και εγω αναρωτιομουν γιατί το αλλαζείς γιατι θυμάμαι οτι ήσουν ικανοποιημένος και δεν σου είχε βγάλει καθόλου προβλήματα.
Θα έλεγα να μην πέσεις κατηγορία.Κοιτα μήπως μπορεσείς να δείς και το 1,4Τ leon.Και το focus πολυ καλή επιλογή! -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Τα παράπονά μου από το παραπάνω:
-ήταν 3πορτο οπότε κάθε φορά που έπρεπε να μπουν/βγουν άνθρωποι πίσω έπεφτε πρήξιμο ενώ προσπαθούσα να μη κοιτάζω πίσω αφού ο πίσω επιβάτης έτεινε να γυρίσει τον κώλο του προς τη μεριά μου για να βγει Άρα 5θυρο
-καλό γκάζι με άπλετη ροπή από το 0, αν και με χαζή απόκριση, αν το βύθιζες με 1η έπαιρνε φόρα έδινε γερά, οπότε αργούσε να κόψει την επιτάχυνση για λίγο αφού άφηνες το γκάζι, μετά αναγκαστικά πάταγες φρένο για να του κόψεις τη φόρα με αποτέλεσμα να πηγαίνει σα να έχει λόξιγγα Άρα κάτι** ομαλό σε λειτουργία και με ροπάτο κινητήρα**
Αυτό λύνεται αν κουβαλάς μόνο γυναίκες.
Μπορείς να πατάς λιγότερο το γκάζι και να μην το βυθίζεις.
-
Πάντως στα μικρά δεν δίνεις μια ευκαιρία και στο Fiesta 1.0 Ecoboost? Στην πλούσια Titanium βγαίνει κάτω από το budget σου.
Αλλιώς και το Focus με τον ίδιο κινητήρα παίζει σε πολύ καλές τιμές,αλλά σε βασικές εκδόσεις στα χρήματα που διαθέτεις.
-
Λοιπόν το Polo που είχα οδηγήσει ήταν trendline και είχε άλλα πλαστικά από τις πλουσιότερες εκδόσεις.
Από comfortline και πάνω μπαίνει το μαλακό πλαστικό των Golf V και VI στο ταμπλό, που είναι κλάσεις ανώτερο από οτιδήποτε βρίσκεις στην κατηγορία αυτή. Είναι βέβαια ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά συνδυάζοντάς το με ένα DSG (και κάνοντάς το έτσι ακόμα ακριβότερο ) με τον 1.2 TSI είναι κορυφαίος για εμένα συνδυασμός.Μου θυμίζει λίγο και από Golf V και νιώθω οικειότητα
Είδα και άλλα αυτοκίνητα - το Leon είναι τεράστιο σε διαστάσεις τελικά για τη χρήση που το θέλω, ενώ το Focus είναι απάλευτα άσχημο και τεράστιο επίσης. Καλό σχετικά ήταν το Clio αλλά δε μου άρεσε καθόλου ο λεβιές ταχυτήτων και το κάπως παράξενο σε αίσθηση τιμόνι, άσε που έχει και ταμπούρα πίσω και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους τα απαρνούμαι
Οπότε Polo it is!
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Λοιπόν το Polo που είχα οδηγήσει ήταν trendline και είχε άλλα πλαστικά από τις πλουσιότερες εκδόσεις.
Από comfortline και πάνω μπαίνει το μαλακό πλαστικό των Golf V και VI στο ταμπλό, που είναι κλάσεις ανώτερο από οτιδήποτε βρίσκεις στην κατηγορία αυτή. Είναι βέβαια ακριβότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά συνδυάζοντάς το με ένα DSG (και κάνοντάς το έτσι ακόμα ακριβότερο ) με τον 1.2 TSI είναι κορυφαίος για εμένα συνδυασμός.Μου θυμίζει λίγο και από Golf V και νιώθω οικειότητα
Είδα και άλλα αυτοκίνητα - το Leon είναι τεράστιο σε διαστάσεις τελικά για τη χρήση που το θέλω, ενώ το Focus είναι απάλευτα άσχημο και τεράστιο επίσης. Καλό σχετικά ήταν το Clio αλλά δε μου άρεσε καθόλου ο λεβιές ταχυτήτων και το κάπως παράξενο σε αίσθηση τιμόνι, άσε που έχει και ταμπούρα πίσω και καθαρά για ψυχολογικούς λόγους τα απαρνούμαι
Οπότε Polo it is!
Θα περιμενεις το fl του Polou??
-
Όχι, βρήκα πολύ καλή έκπτωση στο τωρινό μοντέλο με παπάδες από εξοπλισμό + DSG !
-
Δε ρωτάς αν το αμάξι που θα πάρεις έχει τις βελτιώσεις στο DSG,τη βαλβίδα ανακούφισης κυρίως...
Επίσης θα φοράει το νέο 1,2 ή το παλιό ?
Μικρομεσαίο καινούριο