-
To 108, τον αντικαταστάτη του 107, θα παρουσιάσει η Peugeot στη Γενεύη, δίπλα από το καινούργιο Toyota Aygo και πιθανότατα και το Citroen C1.
Το νέο γαλλικό μίνι ακολουθεί την πρόσφατη οικογενειακή γραμμή της μάρκας με τη χαρακτηριστική μάσκα, θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο με τρεις και πέντε πόρτες, το μήκος του έχει αυξηθεί ελαφρώς κατά 4 εκατοστά στα 3,48 μέτρα, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του θα κυμαίνεται από 196 έως 750 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Ο πίνακας οργάνων θα αποτελείται από ένα κλασικό στρογγυλό όργανο και μια οθόνη ενδείξεων, ενώ στην κονσόλα θα υπάρχει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 7 ιντσών, από την οποία θα ελέγχονται όλες οι δυνατότητες του infotainment. O βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP και ένα σύστημα πέδησης ανάγκης, θα υπάρχουν πολλές δυνατότητες προσωποποίησης, ενώ η κορυφαία έκδοση Top θα διαθέτει και αναδιπλούμενη μαλακή οροφή.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρους 1.000 και 1.200 κυβικών, γνωστούς και από το 208. Ο βασικός αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο είτε με αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο μεγαλύτερος φτάνει τα 82 άλογα και τα 118 Nm και είναι διαθέσιμος μόνο με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο.
Γιάννης Σκουφής
-
To 108, τον αντικαταστάτη του 107, θα παρουσιάσει η Peugeot στη Γενεύη, δίπλα από το καινούργιο Toyota Aygo και πιθανότατα και το Citroen C1.
Το νέο γαλλικό μίνι ακολουθεί την πρόσφατη οικογενειακή γραμμή της μάρκας με τη χαρακτηριστική μάσκα, θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο με τρεις και πέντε πόρτες, το μήκος του έχει αυξηθεί ελαφρώς κατά 4 εκατοστά στα 3,48 μέτρα, ενώ το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του θα κυμαίνεται από 196 έως 750 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.
Ο πίνακας οργάνων θα αποτελείται από ένα κλασικό στρογγυλό όργανο και μια οθόνη ενδείξεων, ενώ στην κονσόλα θα υπάρχει μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 7 ιντσών, από την οποία θα ελέγχονται όλες οι δυνατότητες του infotainment. O βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP και ένα σύστημα πέδησης ανάγκης, θα υπάρχουν πολλές δυνατότητες προσωποποίησης, ενώ η κορυφαία έκδοση Top θα διαθέτει και αναδιπλούμενη μαλακή οροφή.
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρους 1.000 και 1.200 κυβικών, γνωστούς και από το 208. Ο βασικός αποδίδει 68 ίππους και 95 Nm και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο είτε με αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ ο μεγαλύτερος φτάνει τα 82 άλογα και τα 118 Nm και είναι διαθέσιμος μόνο με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο.
Γιάννης Σκουφής
-
ΓΙα τιμες μαθαμε τιποτα?Και ποτε θα κυκλοφορησει στην αγορα στην ελλλαδα?
-
-
Καλησπέρα,
μπορεί κάποιος που το έχει να γράψει εντυπώσεις, προβλήματα και ιδιαιτερότητες? -
κανείς ε?
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
κανείς ε?Φιλε μου το μοντέλο είναι αρκετά νέο για να έχει ένα πραγματικό feedback.
Μπορείς να στηριχτείς μόνο στα reviews απο περιοδικά. Ψάξε στο internet να διαβάσεις δοκιμές, αλλά απο πολλ'α διαφορετικά site. Όχι μόνο ένα. -
Οι δικοί μου το πήραν νοικιάρικο στη Σαντορίνη. Εντύπωση όχι και τόσο καλή.. Το αυτοκίνητο σε σχετικά μικρές ανηφόρες και με 2 άτομα δίχως αποσκευές δεν τραβούσε. Το εσωτερικό καλό, αλλά ο κινητήρας πολύ αδύναμος συγκριτικά με άλλα της κατηγορίας.
-
Αφού φοράνε τον ίδιο κινητήρα και τα τρία... τον χιλιάρη της toyota! Έχεις εμπειρία από c1 ή aygo? πάντα την τελευταία γενιά μιλάμε, για καινούριο!
-
Βέβαια για όποιον θέλει κάτι παραπάνω σε επιδόσεις, το 108 φοράει και τον 1200άρη και με αυτόν τον κινητήρα είναι αρκετά σβέλτο.
-
Ναι και άκουσα και πολύ καλά σχόλια στο θέμα επιδόσεων του 1.2 στο c1 που είναι πανάλαφρο. Η citroen έχει και μια προσφορά που το δίνει στην ίδια τιμή με τον 1000αρη, το 108 όμως βγαίνει πιο ακριβό...
-
Επίσης το δεύτερο που με χάλασε στην peugeot είναι ότι αν εκμεταλευτείς την προσφορά 4x4 που δίνεις 6000 προκαταβολή και τα υπόλοιπα σε 4 χρόνια άτοκα χάνεις την προωθητική έκπτωση και σου βγαίνει 500 € ακριβότερα.... τα ψιλά γράμματα σε τέτοιες συμφωνίες πάντα μου δίνουν την εντύπωση ότι σου κάνει π**στια ο άλλος...
-
Και γιατί να μην προτιμήσεις το C1 1200 που είναι στην τιμή του 1000;
-
καθαρά για λόγους εμφάνισης...
-
Ο χρήστης Esti έγραψε:
καθαρά για λόγους εμφάνισης...Συμφωνώ στα μικρά η Peugeot έχει κάνει σχεδιαστικά θαύματα!
-
Να ανασύρω το θέμα για να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από το 108 ΕTG στην έκδοση active που πηρα τη Δευτέρα από leaseplan για την καθημερινή επαγγελματική μετακινησή μου!
Το αμαξάκι είναι ιδανικό για πόλη αλλά μπορεί να σε κινήσει με ασφάλεια και περιαστικά (πήγα μεχρι Βάρης Κορωπίου από ΑΟ)
Κατανάλωση γύρω στο 6 ακόμα.
Η λειτουργία του ημιαυτόματου με τα γνωστά κομπιάσματα αλλά τη συνηθίζεις!
Καλός εξοπλισμός για την κατηγορία και την τιμή του!
Χωροι επαρκείς για εντός πόλης σύντομες μετακινήσεις και λίγα βασικά πράγματα στο χώρο αποσκευών!
Γενικά για τη δουλειά του εκπληκτικό! -
Επιτρέπεται το ληζινγκ στους δικηγόρους;
-
Τι εννοείς;
-
Σαν εξοδο
-
Κατόρθωσα να λειτουργήσω το mirrorlink με ένα παλιό Samsung s3 που είχα καβατζωμενο.
Απλα συνδέσεις το κινητό και έχεις όλες τις λειτουργίες του στην οθόνη του αυτοκινήτου. Κανονικά λειτουργούν όλα.
Το ίδιο setup λειτουργεί και στο Yaris και auris....
PEUGEOT 108