-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Πολύ χαμηλό προφίλ είναι. Suv αγοράζεις...
Πάς για σκληρό off roading δλδ
Διαφωνείς πως είναι χαμηλό για suv;
ποιο suv και ποιο σκληρό off roading;;;
Εγώ το μόνο που έψαχνα είναι ένα υψηλότερο οικογενειακό hatchback.
Ακριβώς όπως το 08' αγόρασα από την Nissan το QQ που
δεν το διαφήμιζε ως SUV αλλά ότι είναι απλά ένα υπερυψωμένο επιβατικό.
Το ίδιο έκανα και τώρα και το βρήκα στο s-crossΜια και ο τίτλος μιλάει για 4χ4 το πληρέστερο και αντικειμενικό td που είχα διαβάσει είναι αυτό
http://www.autoblog.gr/2013/11/15/test-drive-suzuki-sx4-s-cross-4wd/
Ο τύπος τα λέει όπως είναι τα πράγματα.
(δεν μπορώ να έχω γνώμη βέβαια για το 4χ4).Ενώ εδω πέφτει λίγο θάψιμο αλλά νέο QQ είναι αυτό!
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=459&page_id=6656#bottom
Βέβαια η τιμή 20.570 που γράφει έχει γίνει περίπου 18.600. -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Πολύ χαμηλό προφίλ είναι. Suv αγοράζεις...
Πάς για σκληρό off roading δλδ
Διαφωνείς πως είναι χαμηλό για suv;
Who cares
Sent from Corsair's brick
-
Ρε παιδιά να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς , με την τετρακίνηση ποιο υπερτερεί?
-
Ο χρήστης CCoach έγραψε:
Ρε παιδιά να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς , με την τετρακίνηση ποιο υπερτερεί?Νομιζω το susuki εχει λιγο ποιο κοντο μεταξονιο οποτε μαλλον εχει ενα προβαδισμα στο σκαρφαλωμα, λεμε τωρα. Και τσεκαρε ποιο βρισκει ποιο δυσκολα στο εδαφος η μουρη του. Τωρα απο τεχνολογια τετρακινησης δεν γνωριζω ποιο εχει το πανω χερι.
-
Και εγώ δε γνωρίζω πολλά αλλά προχτές που ήμουν με έναν φίλο με ένα Grant Vitara το έβαλε στο low και το αμάξι όργωνε.
-
τι έσπειρε;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Και εγώ δε γνωρίζω πολλά αλλά προχτές που ήμουν με έναν φίλο με ένα Grant Vitara το έβαλε στο low και το αμάξι όργωνε.Άλλο το Grand Vitara με την μόνιμη τετρακίνηση, τα κοντά κλπ και άλλο το SX4 με τον διακόπτη 2wd & 4wd.
-
και άλλοι τρελαμένοι όργωσαν
παλιό αλλά έχει πλάκα...
https://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH ... e=youtu.be -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
τι έσπειρε;Τριφυλλάκια
Και εγώ δε γνωρίζω πολλά αλλά προχτές που ήμουν με έναν φίλο με ένα Grant Vitara το έβαλε στο low και το αμάξι όργωνε.
Άλλο το Grand Vitara με την μόνιμη τετρακίνηση, τα κοντά κλπ και άλλο το SX4 με τον διακόπτη 2wd & 4wd.
Εννοείται!! Δεν ξέρω πόσο τοις εκατό έχει πίσω και μπροστά το Gvitara κίνηση. Μου φαίνεται 70/30 είναι αλλά δεν είμαι σίγουρος.
-
Ξέρει κανεις που μπορω να βρω σύγκριση μεταξυ των 1.6 του qq k sx4? βρήκα για το 1.5 qq με τον 1.6 οπου το sx4 ειναι παντού πολυ γρηγορότερο. Όμως με το 1.6 τι κανει? το οποίο σουζουκι ειναι καλύτερο και απο το πολυ γρήγορο civic σε όλες τις ρεπριζ , χάνει όμως σε όλες τις μετρήσεις απο στάση.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣNISSAN SUZUKI
Επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα 3,8 δλ. 3,8 δλ.
0-100 χλμ./ώρα 12,1 δλ. 11,1 δλ.
0-130 χλμ./ώρα 21,6 δλ. 18,3 δλ.
Ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα (4η) 9,2 δλ. 6,5 δλ.
80-120 χλμ./ώρα (5η) 14,0 δλ. 9,1 δλ.
80-120 χλμ./ώρα (6η) 18,1 δλ. 11,2 δλ.
Φρένα από 120 χλμ./ώρα 56,5 μ. 57,2 μ.
Μέση κατανάλωση λίτρα/100 χλμ. 6,7 6,3 -
Χωρίς να έχει όλες τις λεπτομέρειες που ζητάς μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ :
http://www.gocar.gr/cars/NISSAN/QASHQAI ... PS_ACENTA/
http://www.gocar.gr/cars/SUZUKI/SX4_S-C ... D_GLX_4x4/
Αναφορικά με την έκδοση που θέλεις, επίλεξε από τη λίστα που έχει εκεί.
Εγώ εδώ παρέθεσα μια από τις καλύτερες εκδόσεις από κάθε μοντέλο που να βρίσκεται στα ίδια περίπου χρήματα.
Επίσης, μπορείς να συγκρίνεις έτσι και τον εξοπλισμό και όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά
Το μόνο που δε βλέπω είναι οι ρεπρίζ... -
Δεν ξέρω αν σε βοηθάει καθόλου το συγκριτικό που υπήρχε με το προηγούμενο QQ 1,6d όμως στο Autobild (Νοέμβριος 2013).
-
Ωραιος! Ευχαριστώ. Αν και αναφέρεται στο προηγουμενο qq, το οποιο δειχνει στα σημεια να ειναι γρηγοροτερο απο το sx4.
-
Μετά από τεστ ντραιβ Νissan Qashqai (το 4Χ2) και Suzuki SX4 S-Cross (4x4) έχω να σας πω ότι:
Suzuki SX4 S-Cross (4x4)
1.δυνατός κινητήρας αλλά έκανε ένα κόμπιασμα μεταξύ 1500 με 2000 στροφές ανέβαζε στροφές γρήγορα και μου άρεσε
2.Οδική συμπεριφορά χωρίς κλίσεις σαν ένα σενταν. Μόνο σε λακκούβες ήταν λίγο σκληρή η απόκριση μάλλον ατυχής επιλογή το λάστιχο 205 με 50 προφίλ.
Νissan Qashqai (το 4Χ2)
1.Ο κινητήρας του με ενθουσίασε δυνατός μέχρι να συνηθίσω το γκάζι με κολλούσε στο κάθισμα δυνατός παντού μέχρι τις 4000 στροφές
2.Οδική συμπεριφορά με λίγη κλίση μαλακό πέρασμα από λακκούβες αλλά ενώ ήταν ενεργοποιημένο το chasis control σε συνεχόμενα σαμαράκια υπήρχε μια ενοχλητική ταλάντωση . Το τιμόνι του (ενώ είχε επιλογή sport normal και τις δοκίμασα και τις δύο δεν κατάλαβα κάποια διαφορά) δεν με προβλημάτισε ήταν λίγο καλύτερο στην ευθεία από του SX4 S-Cross αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας .
Τα υλικά στην καμπίνα ήταν σαφέστατα πιο πλούσια από το SX4 S-Cross.
Οι χώροι παραπλήσιοι.
Στο ταμείο τώρα
Νissan Qashqai Accenta 1,6dci 4X4 με μεταλλικό χρώμα +300 για απόσυρση 27700
Suzuki SX4 S-Cross (4x4) με μεταλλικό χρώμα +300 για απόσυρση 25600
και τα δυό έχουν παρεμφερή εξοπλισμό αλλά το Suzuki SX4 S-Cross έχει και ξενον φώτα και μπρός πίσω αισθητήρες ενώ στο Qashqai για να βάλεις ξενον πρέπει να πας στην έκδοση Tecna , αισθητήρες πίσω μου δίνουν σαν δώρο. Ηλιοροφή στο GLX δεν μπορείς να βάλεις μόνη της (η οποία είναι διπλή ανοιγόμενη) αλλά πάει πακέτο με δερμάτινα καθίσματα +1800 ευρώ. Προσωπικά θα ήθελα το S-Cross με τον κινητήρα του Qashqai και με την πρώτη αλλαγή ελαστικών 60 προφίλ.Στα +τα 5 χρόνια εγγύησης και τα 1300 κιλά του S-Cross έναντι 3χρόνων και 1500 κιλών του Qashqai .Η καμπίνα ήσυχη και στα δύο στα 120-130χλμ κάτι που με εντυπωσίασε γιατί πρώτη φορά οδήγησα πετρέλαιο και μόνο από του στρατού είχα εικόνα. -
Συμφωνω σε ολα πολυ καλές και στοχευμένες οι παρατηρήσεις του φίλου. Να συμπληρώσω στα της χρηματοδότησης για όποιον δεν ειναι απλας, η σουζουκι εχει πολυ ποιο ευέλικτα προγράμματα με το προγραμμα simply οπου παίρνεις δόση για 4 χρονια και οταν τελειώσουν εχεις 3 επιλογές ή πληρωνεις μαι μεγάλη δόση πει του 40% και κρατα το αμάξι ή επιστρεφεις το αμάξι χωρις να πληρώσεις αυτο το ποσο, φυσικα εκτιμούν την κατάσταση που τους το παραδιδεις, ή το ξαναχρημστοδοτεις το υπόλοιπο ποσο. Τέτοιο προγραμμα ουτε για πλακα στην νισσαν.
Τωρα για το κομπιασμα στις χαμηλές στροφές στο sx4 δεν το πήρα χαμπάρι στο ts αλλα πρεπει να ισχύει γιατι το έχω διαβάσει και σε τεστ.Το sx4 θεωρω στρίβει ποιο καλα εχει καλύτερο στήσιμο . Το qq εχει ποιο αθόρυβη πισω ανάρτηση, γενικά πρεπει να ειναι ποιο ξεκούραστο εξαιτίας αυτού στο ταξίδι , αλλα chassis ξεchassis control που διαφημίζουν εμενα το αμάξι και στα 2 td που εκανα το αμάξι έπλεε αρκετα, σε διαδοχικά σαμαράκια με 110 χλμ ενω τα παρνουσες χωρις να ακούς τπτ , στο sx4 βαρούσε αντίθετα , το qq ειχε τάση να 'ψαρεύει' αφου τα περνούσε και να δημιουργεί μια ασάφεια στην ευθυβολία.
Το σουζουκι μου άρεσε περισσότερο συνολικα, και ειναι πάνω απο 2.000 φθηνότερο στις δικινητες εκδόσεις συγκρίνοντας τις εκδόσεις gl gl+ Και energy acenta. -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Συμφωνω σε ολα πολυ καλές και στοχευμένες οι παρατηρήσεις του φίλου. Να συμπληρώσω στα της χρηματοδότησης για όποιον δεν ειναι απλας, η σουζουκι εχει πολυ ποιο ευέλικτα προγράμματα με το προγραμμα simply οπου παίρνεις δόση για 4 χρονια και οταν τελειώσουν εχεις 3 επιλογές ή πληρωνεις μαι μεγάλη δόση πει του 40% και κρατα το αμάξι ή επιστρεφεις το αμάξι χωρις να πληρώσεις αυτο το ποσο, φυσικα εκτιμούν την κατάσταση που τους το παραδιδεις, ή το ξαναχρημστοδοτεις το υπόλοιπο ποσο. Τέτοιο προγραμμα ουτε για πλακα στην νισσαν.
Τωρα για το κομπιασμα στις χαμηλές στροφές στο sx4 δεν το πήρα χαμπάρι στο ts αλλα πρεπει να ισχύει γιατι το έχω διαβάσει και σε τεστ.Το sx4 θεωρω στρίβει ποιο καλα εχει καλύτερο στήσιμο . Το qq εχει ποιο αθόρυβη πισω ανάρτηση, γενικά πρεπει να ειναι ποιο ξεκούραστο εξαιτίας αυτού στο ταξίδι , αλλα chassis ξεchassis control που διαφημίζουν εμενα το αμάξι και στα 2 td που εκανα το αμάξι έπλεε αρκετα, σε διαδοχικά σαμαράκια με 110 χλμ ενω τα παρνουσες χωρις να ακούς τπτ , στο sx4 βαρούσε αντίθετα , το qq ειχε τάση να 'ψαρεύει' αφου τα περνούσε και να δημιουργεί μια ασάφεια στην ευθυβολία.
Το σουζουκι μου άρεσε περισσότερο συνολικα, και ειναι πάνω απο 2.000 φθηνότερο στις δικινητες εκδόσεις συγκρίνοντας τις εκδόσεις gl gl+ Και energy acenta.Το κόμπιασμα έγινε αντιληπτό σε φανάρια αλλαγή από 1η σε 2α όταν βγήκα στην περιφερειακή έκανα τις αλλαγές στις 2000 στροφές και δεν το παρατήρησα
td έκανα το 4Χ2 qq δεν ξέρω αν με τους πολλαπλούς συνδέσμους βελτιώνετε η αίσθηση αυτή
Επίσης οι 4 τροχοι στο τεστ βγάζουν 1,2 λίτρα στα 100χλμ μεγαλύτερη κατανάλωση το qq -
Εγω στο qq έπιασα αν θυμάμαι καλα 6.4 και στο sx4 5.7 και 5.4 την δεύτερη , η δεύτερη περιελάμβανε και ανάβαση της καρδιας με 140.
Πάντως η σουζουκι κατάφερε να κοιτάξει στα ματια το ποιο επιτυχημένο μοντέλο που καθιέρωσε την κατηγορία.
Με το qq παίρνεις ενα αμάξι ποιο πριμιουμ εμφάνισης , λίγο ποιο hi tech , με ελάχιστα καλυτερες επιδόσεις, ποιο μαλακές αναρτήσεις, με τα καλα και κακα που αυτο συνεπάγεται, αλλα δίνοντας 2500 παραπάνω και ψοδευοντας αλλα 1.600 σε καύσιμα επιπλέον για 100000χλμ. -
Eπειδη δεν είχα προσεξει καλα ουτε υπολογίσει τις διαφορες στις τιμες qq και sx4 . H διαφορά gl με energy ειναι 4.390 και gl+ acenta 4.810! Μιλάμε για τεράστια διαφορα
-
Tα λάστιχα 205/50/17 sx-4 δεν ταιριάζουν για κίνηση εκτός δρόμου-επιβάλλεται η αλλαγή στα 205/60/16 της βασικής έκδοσης, και πιο ιδανικά τα 215/65/16 αν δεν αλλάζει σημαντικά το βήμα του αυτοκινήτου.Σε δοκιμή περιοδικού μαζί με duster -qashqai -subaru xv το suzuki υστερεί εκτός δρόμου οχι λόγω τετρακίνησης-αλλά λόγω διάστασης ελαστικών και χαμηλού εμπρός προβόλου 16 εκ έναντι 18 του nissan.
Aπο την άλλη πολύ πιο φτηνό το suzuki plus 5 χρόνια εγγύηση.
Πρόσεξε κανείς οτι ο χώρος αποσκευών του nissan είναι ρηχός παρά τα 430 λίτρα? -
Ειναι ρηχό του qq με τον κανονικο πάτο. Οταν τον αφαιρείς βαθαίνει και αποκτά τα 430 χωρητικότητα.
Η εγγύηση όντως του σουζουκι ειναι 5 έναντι 3 του νισσαν, επισης το σουζουκι προσφέρει 3ετη δωρεάν οδική.
Κακα τα ψέμματα το νισσαν ειναι ποιο ποιοτικό συνολικα αλλα νομίζω το σουζουκι ειναι ποιο vfm.
Νissan Qashqai new ή Suzuki SX4 S-Cross (4x4)