-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Πάντως σε κάθε περίπτωση το κόστος ελέγχου και πλήρωσης στο φρέον από ειδικό δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Αν μάλιστα είσαι σε εγγύηση πήγαινε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο να το τσεκάρουν. Εγώ αυτό θθα έκανα.
Το pulsar όπως και το qashqai φορούν HFO-1234yf φρεον, οπότε είναι απαγορευτικό και μόνο στη σκέψη
Να υποθέσω πως εννοείς ότι είναι ακριβό ή πως πέρα από τα της αντιπροσωπείας δεν υπάρχουν συνεργεία πιστοποιημένα για αυτό τον τύπο ψυκτικού? Αν είναι όπως και είναι σε εγγύηση το όχημα, τότε πολύ καλά θα κάνει ο άνθρωπος όπως και το έγραψε πως θα το πάει στην αντιπροσωπεία. Αν δεν ήταν σε εγγύηση μπορεί να είναι λίγα αλλά υπάρχουν σίγουρα και εκτός αντιπροσωπείας εξουσιοδοτημένα συνεργεία για τον τύπο ψυκτικού που αναφέρεις. Ακόμη και αν είναι ακριβό αν χρειαστεί θα πρέπει να προστεθεί μια μικρή ποσότητα που ενδεχομένως λείπει. Τι να κάνουμε?
-
Και στην εγγύηση να είναι αφορά θέμα συντήρησης το φρέον. Φοβάμαι πως θα τον χρεώσουν.
Το κόστος για 100 γραμμάρια φρέον στη Νισσαν με εργατικά κυμαίνετε στα 300 ευρώ χωρίς να ξέρω τι κόστος έχει έξω και αν υπάρχει κάποιο εξουσιοδοτημένο.
Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε, είναι αναγκαίο κακό.
Απλά προετοιμάζεσαι καλύτερα αν γνωρίζεις από πριν το κόστος. -
Δίκιο έχεις φίλε μου. Το συγκεκριμένο ψυκτικό διάβασα και φρίκαρα ως προς το κόστος του. Το κομικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως οι ενστάσεις για το συγκεκριμένο ως προς το πόσο φιλικό είναι στο περιβάλλον είναι αρκετές και έντονες με την μερσέντες να έχει ανοίξει πρώτη το χορό στις διαμαρτυρίες προσδιορίζοντας το και επικίνδυνο ως εύφλεκτο.
-
Και αρκετά επικίνδυνο αν πέσει πάνω σου ή κούφια η ώρα τρυπήσει και μπει απο αεραγωγούς..
Το σπουδαιότερο είναι οτι μπορείς να αδιασεις αυτό το φρεον και να βάλει κάποιος r134 θα έχει πιο γρήγορη ψύξη, φθηνότερα σέρβις και ίσως καλύτερη απόδοση κινητήρα.
-
Μακάρι να μπορείς να προχωρήσεις σε τέτοια αντικατάσταση αλλά και σε αυτή την περίπτωση πρέπει να τα σκάσεις χοντρά για να αντικαταστήσεις τον μηχανισμό πλήρωσης. Κάτι τέτοιο διάβασα. Μάλιστα είναι ακριβώς εντελώς διαφορετικές αυτές η βαλβίδες ακριβώς για να μην υπάρχει περίπτωση να μπει άλλος τύπος ψυκτικού. Η εξήγηση είναι πως ενδεχόμενη ανάμειξη των δύο τύπων είναι πολύ επικίνδυνη για την υγεία του συστήματος αλλά και των επιβατών. Τι να πω?
-
Χτες πήγα για το καθιερωμένο servise και κάναμε και έλεγχο του κλιματιστικού.Στη μέτρηση με το θερμόμεμτρο πήγε μέχρι 11 βαθμούς.Κοιτάξαμε φρέον είχε 420 με μαχ 450 γρ.Συμπηρώσαμε φρέον αν και μου είπαν ότι τα 30 γρ δεν είναι ικανα να κάνουν κάποια διαφορά.Αλλάχτηκε και το φίλτρο καμπίνας και στη νέα μέτρηση πήγε μέχρι 9.8 μέτρηση που θεωρείται αποδεκτή.Τώρα που θα φύγουμε για διακοπούλες θα δω στην ουσία αν έχει αλλαγή προς το καλύτερο.Η επόμενη κίνηση μου είπαν είναι να βάλω αντιλιακές μεβράνες οι οποίες θα βοηθήσουν αρκετά.
υγ.Το φρεον θεωρείται αναλώσιμο και χρεώνεται ανεξάρτητα από τα αν υπάρχει εγγύηση η όχι. -
Ευχαριστούμε Αγγελε! Άλλωστε παρόλο που χάθηκε κάποιο μέρος της κουβέντας (από την δυσλειτουργία του σάιτ των προηγούμενων ημερών)δεν ξέχασες να αναφέρεις το ζήτημα ως προς την έκβασή του. Καλή συνέχεια εύχομαι.
-
Καλή συνέχεια και σε σένα Σπύρο και καλές αποδράσεις με το εργαλείο!!!!
-
Μεγάλη διαφορά στην θερμοκρασία της καμπίνας θα δείτε με την τοποθέτηση αντιηλιακων μεμβρανών. Ρίχνει την θερμοκρασία με αισθητά
-
Αν δεν αγχωνομουν που θα μου κάνουν πουτ...ανα τις πόρτες με τα νερά θα τις είχα περάσει ήδη.
-
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Αν δεν αγχωνομουν που θα μου κάνουν πουτ...ανα τις πόρτες με τα νερά θα τις είχα περάσει ήδη.Να πας σε σωστό μαγαζί... βάζουν ναυλον και καλύπτουν τις πόρτες...
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Χτες πήγα για το καθιερωμένο servise και κάναμε και έλεγχο του κλιματιστικού.Στη μέτρηση με το θερμόμεμτρο πήγε μέχρι 11 βαθμούς.Κοιτάξαμε φρέον είχε 420 με μαχ 450 γρ.Συμπηρώσαμε φρέον αν και μου είπαν ότι τα 30 γρ δεν είναι ικανα να κάνουν κάποια διαφορά.Αλλάχτηκε και το φίλτρο καμπίνας και στη νέα μέτρηση πήγε μέχρι 9.8 μέτρηση που θεωρείται αποδεκτή.Τώρα που θα φύγουμε για διακοπούλες θα δω στην ουσία αν έχει αλλαγή προς το καλύτερο.Η επόμενη κίνηση μου είπαν είναι να βάλω αντιλιακές μεβράνες οι οποίες θα βοηθήσουν αρκετά.
υγ.Το φρεον θεωρείται αναλώσιμο και χρεώνεται ανεξάρτητα από τα αν υπάρχει εγγύηση η όχι.τελικά τι τιμή είχε το φρέον που συμπληρώσατε; είναι πράγματι τόσο ακριβό όπως λένε οι φίλοι σε παλαιότερα post?
-
Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
Χτες πήγα για το καθιερωμένο servise και κάναμε και έλεγχο του κλιματιστικού.Στη μέτρηση με το θερμόμεμτρο πήγε μέχρι 11 βαθμούς.Κοιτάξαμε φρέον είχε 420 με μαχ 450 γρ.Συμπηρώσαμε φρέον αν και μου είπαν ότι τα 30 γρ δεν είναι ικανα να κάνουν κάποια διαφορά.Αλλάχτηκε και το φίλτρο καμπίνας και στη νέα μέτρηση πήγε μέχρι 9.8 μέτρηση που θεωρείται αποδεκτή.Τώρα που θα φύγουμε για διακοπούλες θα δω στην ουσία αν έχει αλλαγή προς το καλύτερο.Η επόμενη κίνηση μου είπαν είναι να βάλω αντιλιακές μεβράνες οι οποίες θα βοηθήσουν αρκετά.
υγ.Το φρεον θεωρείται αναλώσιμο και χρεώνεται ανεξάρτητα από τα αν υπάρχει εγγύηση η όχι.9,8 βαθμοί είναι λίγο θεωρώ
στο δικό μου 20 αετίας σχεδόν αμάξι (όχι Nissan) μετά την συντήρηση και την προσθήκη φρέον βγάζει 3 βαθμούς στην δευτερη σκάλα ανεμιστήρα στο τέρμα κρύο σαφώς. -
Ο χρήστης xRRx έγραψε:
Αν δεν αγχωνομουν που θα μου κάνουν πουτ...ανα τις πόρτες με τα νερά θα τις είχα περάσει ήδη.Να μην αγχώνεσαι για τα νερά! Νομίζεις ότι οι πόρτες σου είναι στεγανές; Όταν βρέχει, ακόμη και με κλειστά παράθυρα, νομίζεις ότι δεν παίρνουν νερό μέσα; Για κάνε τον κόπο και δες τις τρύπες που έχουν από την κάτω πλευρά για την αποχέτευση των ομβρίων...
@ alexandrinos: Κατά τ' άλλα, τα μαστόρια είναι απίστευτα! Έχεις έναν κλιματισμό που λειτουργεί ανεπαρκώς, είτε λόγω προβλήματος είτε λόγω σχεδίασης - κατασκευής, και η λύση γι' αυτούς είναι να βάλεις μεμβράνες...
Σαφώς και να βάλεις μεμβράνες (εγώ έχω τα τελευταία 15 χρόνια σε όλα τα αυτοκίνητα μου) γιατί προσφέρουν απίστευτη προστασία και αίσθηση θερμικής άνεσης. Αλλά κυνήγησε και το θέμα με τον κλιματισμό σου. Πήγαινε για έλεγχο είτε σε άλλη αντιπροσωπεία (εφόσον είσαι στην εγγύηση, είναι δωρεάν) είτε σε κάποιον έμπειρο ψυκτικό εκτός επίσημου δικτύου.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Αν δεν αγχωνομουν που θα μου κάνουν πουτ...ανα τις πόρτες με τα νερά θα τις είχα περάσει ήδη.
Να μην αγχώνεσαι για τα νερά! Νομίζεις ότι οι πόρτες σου είναι στεγανές; Όταν βρέχει, ακόμη και με κλειστά παράθυρα, νομίζεις ότι δεν παίρνουν νερό μέσα; Για κάνε τον κόπο και δες τις τρύπες που έχουν από την κάτω πλευρά για την αποχέτευση των ομβρίων...
Μιλάω για την ταπετσαρία...
Χτες πήγα για το καθιερωμένο servise και κάναμε και έλεγχο του κλιματιστικού.Στη μέτρηση με το θερμόμεμτρο πήγε μέχρι 11 βαθμούς.Κοιτάξαμε φρέον είχε 420 με μαχ 450 γρ.Συμπηρώσαμε φρέον αν και μου είπαν ότι τα 30 γρ δεν είναι ικανα να κάνουν κάποια διαφορά.Αλλάχτηκε και το φίλτρο καμπίνας και στη νέα μέτρηση πήγε μέχρι 9.8 μέτρηση που θεωρείται αποδεκτή.Τώρα που θα φύγουμε για διακοπούλες θα δω στην ουσία αν έχει αλλαγή προς το καλύτερο.Η επόμενη κίνηση μου είπαν είναι να βάλω αντιλιακές μεβράνες οι οποίες θα βοηθήσουν αρκετά.
υγ.Το φρεον θεωρείται αναλώσιμο και χρεώνεται ανεξάρτητα από τα αν υπάρχει εγγύηση η όχι.Τόσο αποδίδουν τα κλιματιστικά, κάτω απο 10 βαθμούς και οσο πιο κάτω τόσο το καλύτερο.
9.2 παράγει εμένα το qashqai. -
καλημερα στην ομαδα..ειμαι ενα βημα πριν την αγορα του nissan pulsar 1.2 βενζινη.θα ηθελα να ακουσω καποιες γνωμες σχετικα με το αμαξι αν ειναι αξιοπιστο την καταναλωση που εχει το βενζινοκινητο και γενικα οποιαδηποτε συμβουλη.ευχαριστω
-
Να ξέρεις πως δεν υπάρχει η n connecta και η accenta θα πρέπει να έχει απόθεμα μερικά κομμάτια σε άσπρο.
Ήθελα να το αγοράσω αλλά κατέληξα στο qashqai.
-
ναι το γνωριζω..υπαρχει το energy σε ασπρο.αυτο ηθελα εξ αρχης . to 1.2 qashqai εχεις?μου ειπε οτι φορανε τον ιδιο κινητηρα
-
Ναι τον 1.2 έχω και ναι τον ίδιο φοράνε.
Αν κοιτάς το energy σε παροτρύνω.
Πρίν όμως, περνά και μία βόλτα απο Κια, δε ξέρεις καμιά φορά τι θα βρεις... -
φιλε μου πεσμου την εμπειρια σου απο τον κινητηρα αφου φορανε τον ιδιο.σε τι στροφες δουλευει οικονομικα και ιδανικα?εχει ροπη το αμαξι?κανεις ανετη προσπεραση?σε τι μεση καταναλωση εισαι περιπου?οποιαδηποτε πληροφορια θα μου ηταν χρησιμη.ευχαριστω εκ των προτερων
Nissan Pulsar