-
Καλησπέρα στην εκλεκτη παρέα.Παρότι νέος σαν χρήστης απο χρόνια παρακολουθώ το φόρουμ και όχι μονο για σκοπούς αυτοκινητιστικούς,αλλα γιατί μερικά θέματα αξίζουν πολύ.Ήθελα την συμβουλη σας για νεο αμάξι ντίζελ αφου φυσικά σας πω και τους προβληματισμούς μου.
Bρίσκομαι ανάμεσα στο Σιτροεν c3 και στο Kia rio.Και τα 2 που με ενδιαφέρουν είναι οι απλές 5πορτές εκδόσεις με το φτηνό άσπρο χρώμα .... Έχω κοιτάξει όλα τα μικρά και σαν value for money έχω επικεντρωθεί σε αυτά τα 2 με λιγη επυφηλαξη και για το Seat Ibiza 1.2 Tdi που ειναι κι αυτο περιπου στα 12500...Να αναφέρω τα καθέκαστα για τα 2 που ενδιαφέρομαι...
Το σιτροεν έχει 1.4 4κυλινδρο 8βαλβιδο κινητήρα με 70 άλογα και τιμη περίπου 12.100 ενώ το κια 1.1 3κυλινδρο 12βαλβιδο στα 12.500 περιπου.
Το σιτροεν έχει 2 χρόνια εγγύση ενώ το κια πληρη 7ετη για ότι πάθει
το σέατ κι αυτο στα 12.500 περίπου με 1.2 (το ιδιο που φοραει πολο και φαμπια) 3 κιλυνδρο 12 βαλβιδο επισης,2 χρονια εγγύηση.
Και τα 3 δεν πληρώνουν φράγκο τέλη και καταναλώνουν θεωρητικά μικτα 3.8Θα ήθελα να ρωτήσω τους συμφορουμίτες τί θα επέλεγαν αυτοί μιας και δέν έχω λεφτά για πέταμα και το αμάξι θα το έχω 12-15 χρόνια..ελπίζω .
Να αναφέρω επίσης ότι με προβληματίζει αν οι μικροι ντιζελοκινητήρες 1.1 -1.2 θα είναι αρκετοί για την χρήση που θα κάνω,φυσικά κατα την γνώμη σας.
Με ενδιαφέρει να έχει καλο κινητηρα μιάς και περιπου 120 φορές τον χρόνο θα κάνει καθημερινα 100+χιλίομετρα ενώ τις υπολοιπες μέρες θα κανεί καμμια 40ρια,πολλές φορες ομώς ανεβοκατεβένοντας αεροδρόμιο με βαλιτσες και άτομα κλπ(δουλειά γαρ),Οποτε εκέι αν και λάτρεψα το ΚΙΑ φοβάμαι άν ζοριστεί πολυ με τον καιρο,γιαυτο τείνω προς το σιτροεν 1.4...
Κυρίως μιλάμε για κια/σέατ/σιτροέν οποτε κάθε άποψη περί αξιπιστίας και γενικότερης ευχαρίστησης με συγκεκριμμενο αμάξι μάρκα είναι παραπάνω απο δεκτή!!
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας -
Καλησπέρα στην εκλεκτη παρέα.Παρότι νέος σαν χρήστης απο χρόνια παρακολουθώ το φόρουμ και όχι μονο για σκοπούς αυτοκινητιστικούς,αλλα γιατί μερικά θέματα αξίζουν πολύ.Ήθελα την συμβουλη σας για νεο αμάξι ντίζελ αφου φυσικά σας πω και τους προβληματισμούς μου.
Bρίσκομαι ανάμεσα στο Σιτροεν c3 και στο Kia rio.Και τα 2 που με ενδιαφέρουν είναι οι απλές 5πορτές εκδόσεις με το φτηνό άσπρο χρώμα .... Έχω κοιτάξει όλα τα μικρά και σαν value for money έχω επικεντρωθεί σε αυτά τα 2 με λιγη επυφηλαξη και για το Seat Ibiza 1.2 Tdi που ειναι κι αυτο περιπου στα 12500...Να αναφέρω τα καθέκαστα για τα 2 που ενδιαφέρομαι...
Το σιτροεν έχει 1.4 4κυλινδρο 8βαλβιδο κινητήρα με 70 άλογα και τιμη περίπου 12.100 ενώ το κια 1.1 3κυλινδρο 12βαλβιδο στα 12.500 περιπου.
Το σιτροεν έχει 2 χρόνια εγγύση ενώ το κια πληρη 7ετη για ότι πάθει
το σέατ κι αυτο στα 12.500 περίπου με 1.2 (το ιδιο που φοραει πολο και φαμπια) 3 κιλυνδρο 12 βαλβιδο επισης,2 χρονια εγγύηση.
Και τα 3 δεν πληρώνουν φράγκο τέλη και καταναλώνουν θεωρητικά μικτα 3.8Θα ήθελα να ρωτήσω τους συμφορουμίτες τί θα επέλεγαν αυτοί μιας και δέν έχω λεφτά για πέταμα και το αμάξι θα το έχω 12-15 χρόνια..ελπίζω .
Να αναφέρω επίσης ότι με προβληματίζει αν οι μικροι ντιζελοκινητήρες 1.1 -1.2 θα είναι αρκετοί για την χρήση που θα κάνω,φυσικά κατα την γνώμη σας.
Με ενδιαφέρει να έχει καλο κινητηρα μιάς και περιπου 120 φορές τον χρόνο θα κάνει καθημερινα 100+χιλίομετρα ενώ τις υπολοιπες μέρες θα κανεί καμμια 40ρια,πολλές φορες ομώς ανεβοκατεβένοντας αεροδρόμιο με βαλιτσες και άτομα κλπ(δουλειά γαρ),Οποτε εκέι αν και λάτρεψα το ΚΙΑ φοβάμαι άν ζοριστεί πολυ με τον καιρο,γιαυτο τείνω προς το σιτροεν 1.4...
Κυρίως μιλάμε για κια/σέατ/σιτροέν οποτε κάθε άποψη περί αξιπιστίας και γενικότερης ευχαρίστησης με συγκεκριμμενο αμάξι μάρκα είναι παραπάνω απο δεκτή!!
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας -
Καλησπέρα στην εκλεκτη παρέα.Παρότι νέος σαν χρήστης απο χρόνια παρακολουθώ το φόρουμ και όχι μονο για σκοπούς αυτοκινητιστικούς,αλλα γιατί μερικά θέματα αξίζουν πολύ.Ήθελα την συμβουλη σας για νεο αμάξι ντίζελ αφου φυσικά σας πω και τους προβληματισμούς μου.
Bρίσκομαι ανάμεσα στο Σιτροεν c3 και στο Kia rio.Και τα 2 που με ενδιαφέρουν είναι οι απλές 5πορτές εκδόσεις με το φτηνό άσπρο χρώμα .... Έχω κοιτάξει όλα τα μικρά και σαν value for money έχω επικεντρωθεί σε αυτά τα 2 με λιγη επυφηλαξη και για το Seat Ibiza 1.2 Tdi που ειναι κι αυτο περιπου στα 12500...Να αναφέρω τα καθέκαστα για τα 2 που ενδιαφέρομαι...
Το σιτροεν έχει 1.4 4κυλινδρο 8βαλβιδο κινητήρα με 70 άλογα και τιμη περίπου 12.100 ενώ το κια 1.1 3κυλινδρο 12βαλβιδο στα 12.500 περιπου.
Το σιτροεν έχει 2 χρόνια εγγύση ενώ το κια πληρη 7ετη για ότι πάθει
το σέατ κι αυτο στα 12.500 περίπου με 1.2 (το ιδιο που φοραει πολο και φαμπια) 3 κιλυνδρο 12 βαλβιδο επισης,2 χρονια εγγύηση.
Και τα 3 δεν πληρώνουν φράγκο τέλη και καταναλώνουν θεωρητικά μικτα 3.8Θα ήθελα να ρωτήσω τους συμφορουμίτες τί θα επέλεγαν αυτοί μιας και δέν έχω λεφτά για πέταμα και το αμάξι θα το έχω 12-15 χρόνια..ελπίζω .
Να αναφέρω επίσης ότι με προβληματίζει αν οι μικροι ντιζελοκινητήρες 1.1 -1.2 θα είναι αρκετοί για την χρήση που θα κάνω,φυσικά κατα την γνώμη σας.
Με ενδιαφέρει να έχει καλο κινητηρα μιάς και περιπου 120 φορές τον χρόνο θα κάνει καθημερινα 100+χιλίομετρα ενώ τις υπολοιπες μέρες θα κανεί καμμια 40ρια,πολλές φορες ομώς ανεβοκατεβένοντας αεροδρόμιο με βαλιτσες και άτομα κλπ(δουλειά γαρ),Οποτε εκέι αν και λάτρεψα το ΚΙΑ φοβάμαι άν ζοριστεί πολυ με τον καιρο,γιαυτο τείνω προς το σιτροεν 1.4...
Κυρίως μιλάμε για κια/σέατ/σιτροέν οποτε κάθε άποψη περί αξιπιστίας και γενικότερης ευχαρίστησης με συγκεκριμμενο αμάξι μάρκα είναι παραπάνω απο δεκτή!!
Ευχαριστώ για τον χρόνο και την προσοχή σας -
Μήπως μπορείς να ανέβεις ελαφρώωως στο budget και να φτάσεις τα 13.000ε; Αν ναι, κοίτα για Grande Punto 85 ps και Opel Corsa 95 ps. Πιστεύω θα σε ανταμείψουν και απο χώρους και επίσης είναι πιο 'δυνατά' στο δρόμο λόγω ιπποδύναμης. Ίσως καταφέρεις με πιέσεις να βρείς και κάτω απο 13k.
-
το κια πληρη 7ετη για ότι πάθει
το αμάξι θα το έχω 12-15 χρόνια..ελπίζω
KIΛ ΡΙΟ λοιπόν, αλλά φρόντισε να το οδηγήσεις πρώτα στους δρόμος όπου θα κινείται.
-
να δεις κ τί εξοπλισμό έχει το καθένα. Το ακριβό μπορεί να είναι... φθηνό τελικά
αν θες ίμπιζα δες το 1.6 ντίζελ 90 άλογα με πολύ καλό εξοπλισμό και 13χλρ.
Πάντως μη ρωτάς το φόρουμ ...κάνε καλό τεστ ντραιβ για να δεις αν σου φτάνει η δύναμη των μικρών ντίζελ -
Παιδια ευχαριστω για τις απαντήσεις....Ρωτάω εδώ γιατι οι αντιπροσωπείες είναι ότι να ναι...εχω οδηγήσει μονο το σε 3 γιατι η σεατ δεν έιχε το ίμπιζα ντίζελ ντίζελ ενώ η κια δεν είχε καν το ριο,ουτε καν προσπέκτους...απλα μου έδωσε τιμή και μου εκτύπωσε σε ασπρομαυρο εκτυπωτη τον εξοπλισμο....
Δυστυχως δέν μπορω να ανεβω πολυ παραπάνω σε χρήματα γιατί θα το πάρουμε με μετρητά καθώς δέν θέλω να πληρώνω τοκους διαφορα έξοδα κλπ και φυσικά να μην έχω την τράπεζα στα πόδια μου μέχρι να ξεπλήρωσω.
Απο αποψη εξοπλισμου και τα 3 έχουν τα βασικά απο άποψη ανεσης(A/C ΗΧΕΙΑ κλπ) και ολα τα συστηματα ασφαλειας abs esp Κλπ οπότε με καλύπτουν ,άν και το ρίο πρέπει να έχει τον πλουσιότερο εξοπλισμο αποτι διάβασα χωρις να έχω δει το αμάξι αφου ο πωλητης μου ειπε 'δεν μου φέρνουν απο πάνω' και ''δεν προλαβαινω να τα πουλαω'' .Πιο πολυ κλεινω προς κια αλλα πρέπει να δω αν ο 1.1 είναι επαρκής ή θα βαρέσει μπίελα μετα απο 200+ χιλιαδες χιλιομετρα ας πουμέ,δίοτι είναι τρικιλινδρος και δέν εχω αποψη περι αξιοπιστίας.να Θυμισω οτι το ΚΙΑ ερχεται με 6ταχυτο κιβωτιο(6 και οπισθεν) πραγμα πολυ καλό για 1.1 ντιζελ.
Περιμένω κι άλλες γνώμες
-
Το ΚΙΑ. Για όλους αυτούς τους λόγους(περισσότερη δύναμη, 6άρι κιβώτιο, εγγύηση κλπ).
-
Για το Seat 1.2 d αλλα και για το Polo με τον ιδιο κινητηρα διαβαζω τα χειροτερα.Το Huyndai i20 εχει το ιδιο μοτερ με το Kia και ειναι λιγο πιο φτηνο με καπως καλυτερους χωρους,εκτως και αν δεν σου αρεσει η σχεδιαση του.
Το C3 εχει το πιο ωραιο εσωτερικο. -
Ή εγω τα θυμαμαι λαθος η ολα τα citroen εδω και 2 χρονια περιπου εχουν πληρη 5ετη εγγυηση.
-
H αληθεία ειναι οτι το αν παρώ vw μόνο σέατ,έχουν το ιδιο μοτέρ καθώς και πολλά μέρη του εσωτερικόυ ιδία ενώ το πολο πηρα προσφορα στα 13800 ...
Οντως το ι20 εχει το ίδιο μοτερ αφου είναι αδελφές εταιρείες...
Το c3 έχει πανέμορφο εσωτερικό αλλα και το κια δεν πάει πισω...το θέμα είναι ο κινητήρας που είναι στο 1.1 και τρικιλινδρος...
Απο οτι μου πε ο πωλητης το μοτερ της σιτροεν εχει φτιαχτει σε συνεργασια με bmw,το γνωρίζει κανείς? Σαν 1.4 παράγει λιγότερους ιππους(8βαλβιδο γαρ) απο το 1.1 κια αλλα και πάλι δέν θα δουλεύει πιο ξεκουραστα στην εθνική ή με βάρος?? τι πιστευετε??
Να πω σε οους δεν ξερουν και ενδιαφέρονται οτι μετα απο πολυ ψάξιμο ερωτήσεις τα αμαξια φτιάχνονται:
KIA-Slovakia
c3-France
Hyndai-Turkey
Seat-Spain
Polo-Spain -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ή εγω τα θυμαμαι λαθος η ολα τα citroen εδω και 2 χρονια περιπου εχουν πληρη 5ετη εγγυηση.Aποτι γνωρίζω έχουν 2 χρονια που μπορεις στην ληξη τους να τα κάνεις +30 με κανενα 150ρι...
Νταξει δεν ειναι τιποτα ιδιαιτερο...αποτι είδα και τα mercedes benz 2 έχουν αχαχαχα -
εγώ δεν θα έπαιρνα το κια γιατί πρέπει να είναι πολύ αργό. 0-100 σε 15+ το είχαν μετρήσει στο ντραιβ. Είπαμε οικονομία, αλλα πολύ αργό
Ενώ το 208 με τον κινητήρα του C3 εχει 0-100 σε14 (και 13,7 το επίσης αργό πουντο).
βλακεία της κια που φέρνει το 1.4 ντίζελ με το πλουσιοτερο εξοπλισμό μονο. Θα εδινες +700 ευρώ θα ήσουν οκ. Τώρα πρέπει να ανεβεις 1500
Επίσης, πόσων χρονών είσαι? Γιατί αν θες να το κρατήσεις 15 χρόνια θα έχουν αλλάξει εν τω μεταξύ οι ανάγκες σου (κανας γάμος παιδιά κτλ)
Το c3 το είδες στην έκδοση ατραξιον? γιατί η πιο απλή τρεντ εχει 11.200 σύμφωνα με τη διαφήμιση της σιτροεν
13000 χιλιάρικα έχει το 208 πάντως, δεν βλεπεις κ αυτό? Όπως κ το κορσα που κ αυτό πρέπει να εχει 12500 με φουλ εξοπλισμό κ μπονους τους 90 ίππους -
Ειναι εργοστασιακη 5της και απ οτι ξερω πληρης.. μαθε αν τα 7 του ΚΙΑ ειναι ολικη επισης.
http://www.citroen.gr/warranty/5years/# ... ty/5years/Τα οδηγας και αποφασιζεις.
-
13090 εχει το i20 1.4 στο σαιτ της χιουνται. Αξίζει το 500αρικ της διαφοράς Βέβαια, τόσο έχει κ το ίμπιζα 1.6 ντίζελ με τα 90 άλογα.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγώ δεν θα έπαιρνα το κια γιατί πρέπει να είναι πολύ αργό. 0-100 σε 15+ το είχαν μετρήσει στο ντραιβ. Είπαμε οικονομία, αλλα πολύ αργό
Ενώ το 208 με τον κινητήρα του C3 εχει 0-100 σε14 (και 13,7 το επίσης αργό πουντο).
βλακεία της κια που φέρνει το 1.4 ντίζελ με το πλουσιοτερο εξοπλισμό μονο. Θα εδινες +700 ευρώ θα ήσουν οκ. Τώρα πρέπει να ανεβεις 1500
Επίσης, πόσων χρονών είσαι? Γιατί αν θες να το κρατήσεις 15 χρόνια θα έχουν αλλάξει εν τω μεταξύ οι ανάγκες σου (κανας γάμος παιδιά κτλ)
Το c3 το είδες στην έκδοση ατραξιον? γιατί η πιο απλή τρεντ εχει 11.200 σύμφωνα με τη διαφήμιση της σιτροεν
13000 χιλιάρικα έχει το 208 πάντως, δεν βλεπεις κ αυτό? Όπως κ το κορσα που κ αυτό πρέπει να εχει 12500 με φουλ εξοπλισμό κ μπονους τους 90 ίππουςΦιλε 21 ειμαι αλλα το αμαξι θα το εχω εγώ κι ο αδεερφός μου,οποτε θα κάνει πολλα χλμ και επειδη μποριε σε 15 χρονιανα αλλαξουν πολλα βλεπω για 5πορτο ετσι ωστε να μας βολεβει σχετικα ...Οντως η διαφημιση της σιτροεν τοσο το λεει αλλα αν βαλεις μεταφορικα εξοδα ταξινομησης πινακιδες κλπ παει 12.080 οπως γραφει η προσφορα...ΤΟ 208 δεν με τρελενει ιδιαιτερα σε σχεδιασμο...
Tην εκδοση τρεντ μιλαμε για 12.080....η σιτροεν μπορει οντως να πληρωθει 11.200 ομως υπαρχουν μεταφορικα και αλλα κερατιλικια που η διαφημιση δεν λεει...και η τιμη ακριβαινει .Να φανταστεις η προσφορα λεει για αρχικη τιμη 15 χιλιαρικα και κατι ψιλα
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι εργοστασιακη 5της και απ οτι ξερω πληρης.. μαθε αν τα 7 του ΚΙΑ ειναι ολικη επισης.
http://www.citroen.gr/warranty/5years/# ... ty/5years/Τα οδηγας και αποφασιζεις.
το κια αποτι με ενημερωσε ο πωλητης ειναι πληρης και πιο πληρης δεν γινεται...μεχρι και ηλεκτρικα καλυβει λεει αλλα δεν το χω οδηγησει και δεν ξερω αν με βολεβει
το σιτροεν το εχω οδηγησει με θετικοτατη εντυπωση τοσο σε ταχυτητα οσο και σε ποιοτητα...ουτε αυτοι ειχαν για τεστ ντραιβ αλλα βγαλαμε το εκθεσιακο με πινακιδες c3 ζελοφαν παντου και μολις 8χλμ στο κοντερ ...ακομα κι αστρωτο αντεχε το ζορισμα 1ης και 2ας ταχυτητας και μου αρεσε πολυ -
900 ευρώ έξοδα για αμαξι που δεν πληρώνει τέλη, χωρίς μεταλλικό και χωρίς έξοδα δανείου
δες τον εξοπλισμό αναλυτικά γιατί το τρεντ έχει διαφορά κ στο εσωτερικό (υλικό ταμπλό κ χρώμα, όχι δερματινο τιμόνι) Βγάλαν κ το κρουζ κοντρολ οι γύφτοι που το είχαν στανταρντ
http://www.citroen.gr/Resources/Content/GR/Brochures/CT/CITROEN_C3_10_13.pdf -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
900 ευρώ έξοδα για αμαξι που δεν πληρώνει τέλη, χωρίς μεταλλικό και χωρίς έξοδα δανείου
δες τον εξοπλισμό αναλυτικά γιατί το τρεντ έχει διαφορά κ στο εσωτερικό (υλικό ταμπλό κ χρώμα, όχι δερματινο τιμόνι) Βγάλαν κ το κρουζ κοντρολ οι γύφτοι που το είχαν στανταρντ
http://www.citroen.gr/Resources/Content/GR/Brochures/CT/CITROEN_C3_10_13.pdfΝαι φιλε το ειδα και ειμαι ενημερος...περιπου 11780 παει με τα εξοδα που προαναφεραμε...αλλα βαζουμε κανα 300ρι την αγορα αποσυρσης,αφου δεν έχω.... αλλωστε η τιμη 11200 που προβαλλε η σιτροεν αφορουσε αποσυρση....
οντως η εκδοση τρεντ ειναι σχετικα μιζερη,αλλα προτιμω την διαφορα χρηματων να την βαλω πετρελαιο μιας και ψαχνω κατι οικονομικο..
Να υπενθιμισω οτι κια και σιτροεν εχουν 15/185 ζαντες...ενω το ιμπιζα 14/175
-
Σιγουρα θα εχει απαντηθει,αλλα το λευκο που δεν ειναι μεταλλικο εχεις την ιδια αντοχη με τα μεταλλικα;
Δίλλημα για νεο μικρο Ντίζελ!c3 ή Rio?