ευχαριστω για τις απαντησεις.
μπηκαν τα P1 με 240ε.
ευχαριστω για τις απαντησεις.
μπηκαν τα P1 με 240ε.
χαχαχα ναι ετσι ειναι!
το βρεγμενο πχ το υπολογιζω και οταν ακουω για...γλιστρελι εδω κ χρονια ε οσο να ναι ψαρωνω.
θενκς.
εκανα μια βολτα σε 4 λαστιχαδες.
οι 2 οταν ειπα για ενισχυμενα πλαινα και να ειναι οκ στο βρεγμενο με ''πηγαν'' σε pirelli P1 και στο goodyear.
χωρις να εχω εμπειρια οντως το pirelli φαινεται πιο ενισχυμενο για λακουβες και το goodyear εχει ενα ''νυχακι'' που καλυπτει την ζαντα.
για τα eco conti ειπαν οτι παραειναι μαλακα οπως και για τα μισελεν.
οταν ανεφερα για Falken ή Toyo τα σνομπαραν σαν δευτερης κατηγοριας δεν μπηκαν καν στην συζητηση και υποθετω τον λογο.
ο ενας λαστιχας με εσπρωχνε για conti αλλα χωρις να πειθει αφου ελεγε ιστοριες λες και το σημερινο conti eco ειναι το ιδιο με το contact2 που φορουσα παλιοτερα.διαφορετικα εσπρωχνε την θυγατρικη της την ματαντορ.
ο 4ος λαστιχας παλι ελεγε για bridgestone αν θελω καλυτερη αντοχη.που κι αυτο νομιζω δεν ισχυει γιατι τα τελευταια που εχει βγαλει ειναι πλεον μαλακα.
κοινως φεξε μου και γλιστρησα.χαχαχα
ειμαι αναμεσα σε pirelli και goodyear γιατι βλεπω και αυτα προωθουν για τους δικους τους λογους εκτος αν στην πορεια μπορεσω και τσεκαρω Falken ή Toyo.
υγ το τεστ για τα Pirelli που ειχα κανει λογο στο πρωτο ποστ ηταν για το P7 για να ειμαι ακριβης και οχι το P1 που μου προτεινουν.
χαχαχα πχ τα pirelli και goodyear τα επιασα και τα ειδα.
καταλαβα ποσο σκληρα ειναι στην αφη και πως ειναι τα πλαινα τους.
οτι μπορουμε κανουμε!
η καταλληληλοτερη εποχη να καθεσαι και να ψειριζεις πραγματα ειναι αυτη.παλευουμε με τον χρονο.
με βλεπω για pirelli με δωρο μια ψειρισμενη μαιμουδιτσα.
Καλησπερα!
υπαρχει καποια προταση για 195/50R15 για fiesta του 2009;
φοραει Dunlop blueresponse αυτη την στιγμη.
απο την μανα του ειχε michelen pilot μετα ειχα βαλει conti και τελος τα dunlop.
θεωρητικα ηταν απο τις καλυτερες επιλογες ολες οι μαρκες.
δεν καταλαβαινω ιδιαιτερες διαφορες απο τι βαζω γιατι δεν το...ψαχνω ιδιαιτερα στην οδηγηση.
δεν κανω επιθετικη αντιθετα συντηρητικη.
το dunlop αν και μου το ξαναπροτεινουν 2 λαστιχαδες με ξενερωσε γιατι ενα σκιστηκε σε μια λακουβα της πλακας και χρειαστηκε αλλαγη.
ιδιο λαστιχο ειναι και της goodyear οπως μου ειπαν αφου ειναι η ιδια εταιρια.
το ζητουμενο μου αυτη την στιγμη ειναι ενα λαστιχο να ειναι οκ στο βρεγμενο και να μην ειναι τοσο ευαισθητο (πιο σκληρα πλαινα υποθετω).
εχω παρει τιμες πριν λιγο καιρο για conti eco...michelen pilot...pιrelli 1 (που ψηνομουν αλλα βλεπω σε κριτικες οτι δεν τα παει καλα στο βρεγμενο)
και καποια φθηνα ή θηγατρικα οπως viking barum atrezzo.
οποιος εχει αποψη για αυτα ή καποιο αλλο ας κανει την καλη.
ευχαριστω φιλοι καραντινιερηδες.
κι εγω premium contact 2 φοραω εδω και 27000χιλ σε 15αρα ζαντα κ ολα good
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αυταααα!!! αν κ μπορει καποια γεγονοτα να ειναι τυχαια ή να μου...φανηκαν ετσι.
Το πρόβλημα είναι πως μάλλον συνέκρινες καινούρια Conti με τελειωμένα Michelin. Αν είσαι αγωνιάρης πάντως, βάλε τα S.Drive. Αν όχι, ξέχνα τα. Είναι σκληρά και θέλουν ζέσταμα για να αποδώσουν. Επίσης δεν αγαπάνε την βροχή.
thanksss...κι αυτο παιζει...
μαλλον με βλεπω με τα Conti ξανα,απλα ειναι η φαγουρα να δω κατι καινουριο.
απο την αλλη ''καλλιο 5 κ στο χερι''.
υγ καποιος μου κλεψε λιγες δημοσιευσεις...helppp
Πολυ χρησιμο τοπικ για παναντολ εξτρα.
Σε πιστες οδηγειτε καποιοι κ καταλαβαινεται τις διαφορες στα ελαστικα;
Σοβαρα τωρα...εχει πολλες χρησιμες πληροφοριες για να μαθει καποιος που δεν το πολυψαχνει το πραγμα.
Προσωπικα εχω fiesta 1,6 του 09 με 195/50/15,απο τη ''μανα'' του ειχε Michelin Pilot EXALTO PE2 195/50 R15 82H οταν το αγορασα αν τα θυμαμαι καλα.
Αφου τα κρατησα 40000 στα 2,5 χρονια του εβαλα 195/50/15 ContiPremiumContact 2 82H.
τοτε ο λαστιχας μου προτεινε το continental σαν ελαφρως καλυτερο ελαστικο σε σχεση με το Michelin -κατι που πολλοι υποστηριζαν κ εδω μεσα αφου διαβαζα το φορουμ- αλλα με κοινο χαρακτηριστικο οτι κ τα 2 ειναι για 30000-35000 κ αυτο εβαλα τελικα.
οι διαφορες που διεκρινα σαν ασχετος ηταν
αυταααα!!! αν κ μπορει καποια γεγονοτα να ειναι τυχαια ή να μου...φανηκαν ετσι.
τωρα ειμαι στα 67000χλμ κ οταν ειναι να ξαναλαξω πιθανοτατα τα conti θα ξαναβαλω αν κ διαβαζω καλα λογια για τα Yokohama s.drive κ απο καποιους για αυτα τα οικολογικα (?) Michelin που λενε πως εχουν καλη καταναλωση κ ψιλοτρωγομαι να τα δοκιμασω
καθε αποψη σεβαστη σε αλλη προτιμηση αν εχει καποιος φιλος να παραθεσει.
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Bέβαια, υπάρχουν και αυτοκίνητα που είναι είτε εικονικά καταγεγραμμένα σε αρχεία ασφαλιστικών, είτε υπερτιμολογημένα (δε λέω ότι ισχύει αυτό στην περίπτωσή σου, την εξαίρεση λέω). Panda με ένα φτερό αλλαγμένο, είχε δηλωμένη ζημιά στην ασφαλιστική 2.300 ευρώ.
Σιγουρα κ αυτο παιζει,απλα μην βαζεις το ρημαδι το ''ατρακαριστο'' στην αγγελια γιατι κ μικροατυχηματα να ειχε αν το ψαξει ο υποψηφιος αγοραστης κ δει οτι ειχε καποια θεματα με ασφαλιστικες αντε να τον πεισεις οτι ολα ειναι καλα.
υγ ερωτηξη τι παιζει οταν οι πινακιδες ενος αυτοκινητου που δινει εμπορος δεν φαινονται πουθενα σε αρχεια ασφαλιστικων τα τελευταια 3 χρονια κ το αυτοκινητο ειναι 5ετιας.
τι διαολο 3 χρονια κατασχεμενο ή ανασφαλιστο ηταν;
Σε συνεχεια του προηγουμενου ποστ το...ατρακαριστο αυτοκινητο ειχε εμπλακει σε 3 ατυχηματα μεσα σε 3 χρονια απο το ιστορικο των ασφαλιστικων.