-
Καλησπέρα,
Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)
Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου. -
Καλησπέρα,
Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)
Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου. -
Καλησπέρα,
Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)
Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου. -
Στα ειπα χοντρικα σε πμ
Αυτο που ξεχασα να σου πω ειναι ν αποφυγεις τα εισαγωγης για τους προφανεις λογουςΚατα τ αλλα το αμαξι ειναι σκυλι. Επισης εχει αφθονια ανταλλακτικων ειτε μτχ ειτε απ το νετ
Γνωμη μου παρτη και δεν θα το μετανιωσεις αρκει να βρεις μια καλοσυντηρημενη και δη ελληνικης αντ/ας. Μη φοβασαι τα χλμ, το αμαξι εχει καδενα και δεν χρειαζεται κατι ως προς αυτο. Φυσικα να εχουν γινει ολα τα σερβις. Τα μοτερ αυτα ειναι κατασκευασμενα για εκατονταδες δεκαδες χλμ χωρις να κανουν κιχ. Το m111 ειναι απ τα καλυτερα και πιο αξιοπιστα μοτερ της Μερσεντες. Και ειδικα με τοσα λιγα χλμ που θα κανεις, θα ειναι αριστο παιχνιδι για σ/κ ή ταξιδακια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
..εκατονταδες δεκαδες χλμ..Δηλαδή χ000 km;
-
στα μαθηματικα ειχα ενα θεμα ειναι αληθεια
-
Είναι cult, future classic, τωρινό κλάσικ και ταυτόχρονα σύγχρονο σε ασφάλεια, ανέσεις κλπ. Αξίζει όμως να το ψάξεις να βρεις κάτι καλό.
Εννοείται ότι σε κατανάλωση, αίσθηση και οδική αυμπεριφορά υστερεί ως προς το ΜΧ5. -
Mε 6000 ανετα βρισκεις...ποιος δεν θα θελε να ξεφορτωθει το 2λιτρο του σε τετοιες εποχες !!
Με τα 163 αλογα ειναι βεβαια αρκετα πιο αργη σε σχεση με το pro f/l με τα 192...αν θες παντως γινεται και αυτη 192 και σε συνδυασμο με το 6αρι σασμαν θα ραβειΟσο για τη συγκριση με το mx5 συμφωνω ως προς την αισθηση που σου δινει (και οχι ως προς την οδικη συμπεριφορα αυτη καθ εαυτη). Πιο βαρια και ''πλαδαρη'' και οχι τοσο αμεση. Λογικο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν στριβει ή δεν κραταει απιστευτα, το αντιθετο.Μεχρι εκει ομως...Οι διαφορες ως προς την ολικη προσλαμβανουσα ποιοτητα ειναι χαοτικες...το ενα ειναι αυτοκινητο με ολη τη σημασια της λεξης που μπορει να κανει τα παντα, το αλλο ειναι πλαστικο παιχνιδακι μπροστα του
-
Συνοψίζοντας ψάχνω slk r170 facelift με καλό βιβλιο service , κατα προτίμηση ελληνικής αντιπροσωπείας και μεχρι 120.000 χμ..
Έχω δει 5 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής και μονο ενα πλησίασε τα ζητούμενα . θα ψαχνω για αρκετό καιρο απ'οτι βλέπω .Ενα επιπλέον κακό που έχουν τα εισαγωγής είναι οτι αν έχουν εισαχθεί πρόσφατα θεωρούνται νεότερα της δεκαετίας και πληρώνουν φόρο πολυτελειας.
Αν και είχα διαβάσει ενα άρθρο που έλεγε οτι μπορείς να αλλαξεις την ημερομηνία εισαγωγής με την πραγματική δε νομιζω οτι θα είναι τόσο ευκολο.Τα 163 άλογα του f/l δε με χαλάνε καθόλου αυτή τη στιγμη. Μετα απο χρόνια στέρησης αλόγων νομιζω θα είναι υπεραρκετα.
-
Αν δεν είσαι τύπος να κυνηγιέσαι σε στροφιλίκια Ίσως αξίζει να το πάρεις αυτόματο. Πιο αρχοντικό, πιο αξιόπιστο και πιο πιθανό να μην το είχε κάποιος που να το ζόριζε.
-
Με τον Heras μίλησες που δίνει τη δική του με τα 192..?...Δε σου κάνει..?...Ο τύπος είναι 4 troxoi man....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν δεν είσαι τύπος να κυνηγιέσαι σε στροφιλίκια Ίσως αξίζει να το πάρεις αυτόματο. Πιο αρχοντικό, πιο αξιόπιστο και πιο πιθανό να μην το είχε κάποιος που να το ζόριζε.Σε καμία περιπτωση δε θα πηγαίνω συνεχεία πατημενος όπως εκανα παλιότερα, άλλα αν βρεθώ σε καμια καλη στροφοδιαδρομη θα το εκμεταλευομαι
Το σκεφτόμουν και εγώ οτι θα είναι πιο ήπια δουλεμενα τα αυτόματα άλλα δεν είναι πιο επιρρεπές σε προβλήματα το αυτόματο κιβωτιο;
Είναι εντελώς αυτόματες οι slk ή σειριακές;
Του χερα την αγγελία την είδα και οντως έχει ενα πολυ καλοσυντηρημενο αυτοκίνητο άλλα ήθελα με το ποσο που διαθετω να βρω κάποιο νεοτερο facelift μοντελο.
-
οταν εισαι 3 μοντελλα πισω, το φ-λιφτ σε μαρανε..? ισα ισα εχει πιο πολυ ενδιαφερον παντα η πρωτη εκδοση, αφου ουτως η αλλως θα εχεις ενα παλαιο αμαξι. Χτυπα οσο πιο παληο βρεις αρκει να ειναι καλο και 192 αλογα....
-
Για μενα σε ενα τετοιο αμαξι και δη παλιο το σημαντικοτερο ειναι η συντηρηση....ποσοι απ αυτους που τα δινουν εχουν κανει τα σερβις και εχουν ενημερωμενο βιβλιο?...αν εχουν. Καλα για μαντρες δεν το συζητω τι φιδια θα βρεις
Γιατι αν αρχιζει και βγαζει ζημιες θα γινει τρυπιος κουμπαρας -
Έχει παραδοσιακό αυτόματα με μετατροπέα ροπής. Που σημαίνει αξιοπιστία, διάρκεια ζωής, ομαλότητα. Μειονεκτήματα η κάπως αυξημένη κατανάλωση, όχι αστραπιαίες αλλαγές και μείωση επιδόσεων (κυρίως επιτάχυνση από στάση).
Τα αυτόματα κιβώτια μπορεί να έχουν ή όχι χειροκίνητη επιλογή (με το λεβιέ ή αυτάκια στο τιμόνι). Αυτό δεν τα κάνει σειριακά. Δεν ξέρω αν της SLK του τότε είχε τέτοια λειτουργία (δε θυμάμαι πως ήταν του αδελφού μου).
-
Eχει χειροκινητη λειτουργια μονο με το λεβιε αριστερα δεξια...η r170 ηταν αρκετα παλια για αυτακια
Αγορά SLK R170 ή ;;;;