Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SLK R170 ή ;;;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά SLK R170 ή ;;;;
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    15
    845
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Καλησπέρα,
      Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
      Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.

      Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
      Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.

      Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)

      Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
      Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        pg220 last edited by

        Καλησπέρα,
        Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
        Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.

        Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
        Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.

        Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)

        Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
        Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Καλησπέρα,
          Διαθέτω 6000ευρώ και σκέφτομαι την αγορά SLK200 R170 μοντέλο facelift με τα 163 άλογα.
          Αν και οι τιμές ξεκινάνε απο 4000 οι πιο πολλές που είδα μέχρι τώρα είναι αρκετά ταλαιπωρημένες,άλλες με περίεργα βιβλία service που 'φωνάζουν' για γυρισμένα χιλιόμετρα, και 7/10 είναι εισαγωγής απο γερμανία που δεν μπορείς να ξέρεις την ιστορία του αυτοκινήτου.

          Είναι γενικά αξιόπιστες οι Slk αυτής της εποχής;Γιατί φαντάζομαι αν πάθει τίποτα ο κομπρέσσορας ή το κιβώτιο θα πρέπει να δώσω όσα έδωσα για το αυτοκίνητο για την επισκευή..
          Αν κάνω τα service εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων και με ψαγμένα ανταλλακτικά απο το internet θα είναι λογικό το κόστος συντήρησης ή δε γλιτώνεις απο το 'κόστος Mercedes' ; Χιλιόμετρα δε θα κάνω πάνω απο 7.000 το χρόνο οπότε ελπίζω να μη βγάζει πολλά προβλήματα.

          Έχω βάλει ως όριο τα 110-120.000 χμ.Είναι καλά ή μήπως είναι το σημείο που το αυτοκίνητο ζητάει πολλά;(δίσκο,ιμάντες κτλ)

          Υπάρχει και η εναλλακτική του MX5 NC αλλά δε νομίζω να βρω με 6000 και δε μου αρέσει όσο η SLK..
          Επίσης το MR2 μου αρέσει αλλά τα facelift είναι πολύ ακριβά κατα τη γνώμη μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            heras last edited by

            Στα ειπα χοντρικα σε πμ
            Αυτο που ξεχασα να σου πω ειναι ν αποφυγεις τα εισαγωγης για τους προφανεις λογους

            Κατα τ αλλα το αμαξι ειναι σκυλι. Επισης εχει αφθονια ανταλλακτικων ειτε μτχ ειτε απ το νετ

            Γνωμη μου παρτη και δεν θα το μετανιωσεις αρκει να βρεις μια καλοσυντηρημενη και δη ελληνικης αντ/ας. Μη φοβασαι τα χλμ, το αμαξι εχει καδενα και δεν χρειαζεται κατι ως προς αυτο. Φυσικα να εχουν γινει ολα τα σερβις. Τα μοτερ αυτα ειναι κατασκευασμενα για εκατονταδες δεκαδες χλμ χωρις να κανουν κιχ. Το m111 ειναι απ τα καλυτερα και πιο αξιοπιστα μοτερ της Μερσεντες. Και ειδικα με τοσα λιγα χλμ που θα κανεις, θα ειναι αριστο παιχνιδι για σ/κ ή ταξιδακια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris last edited by

              Ο χρήστης heras έγραψε:
              ..εκατονταδες δεκαδες χλμ..

              Δηλαδή χ000 km;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                heras last edited by

                στα μαθηματικα ειχα ενα θεμα ειναι αληθεια

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Είναι cult, future classic, τωρινό κλάσικ και ταυτόχρονα σύγχρονο σε ασφάλεια, ανέσεις κλπ. Αξίζει όμως να το ψάξεις να βρεις κάτι καλό.
                  Εννοείται ότι σε κατανάλωση, αίσθηση και οδική αυμπεριφορά υστερεί ως προς το ΜΧ5.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    heras last edited by

                    Mε 6000 ανετα βρισκεις...ποιος δεν θα θελε να ξεφορτωθει το 2λιτρο του σε τετοιες εποχες !!
                    Με τα 163 αλογα ειναι βεβαια αρκετα πιο αργη σε σχεση με το pro f/l με τα 192...αν θες παντως γινεται και αυτη 192 και σε συνδυασμο με το 6αρι σασμαν θα ραβει

                    Οσο για τη συγκριση με το mx5 συμφωνω ως προς την αισθηση που σου δινει (και οχι ως προς την οδικη συμπεριφορα αυτη καθ εαυτη). Πιο βαρια και ''πλαδαρη'' και οχι τοσο αμεση. Λογικο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν στριβει ή δεν κραταει απιστευτα, το αντιθετο.Μεχρι εκει ομως...Οι διαφορες ως προς την ολικη προσλαμβανουσα ποιοτητα ειναι χαοτικες...το ενα ειναι αυτοκινητο με ολη τη σημασια της λεξης που μπορει να κανει τα παντα, το αλλο ειναι πλαστικο παιχνιδακι μπροστα του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pg220 last edited by

                      Συνοψίζοντας ψάχνω slk r170 facelift με καλό βιβλιο service , κατα προτίμηση ελληνικής αντιπροσωπείας και μεχρι 120.000 χμ..
                      Έχω δει 5 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής και μονο ενα πλησίασε τα ζητούμενα . θα ψαχνω για αρκετό καιρο απ'οτι βλέπω .

                      Ενα επιπλέον κακό που έχουν τα εισαγωγής είναι οτι αν έχουν εισαχθεί πρόσφατα θεωρούνται νεότερα της δεκαετίας και πληρώνουν φόρο πολυτελειας.
                      Αν και είχα διαβάσει ενα άρθρο που έλεγε οτι μπορείς να αλλαξεις την ημερομηνία εισαγωγής με την πραγματική δε νομιζω οτι θα είναι τόσο ευκολο.

                      Τα 163 άλογα του f/l δε με χαλάνε καθόλου αυτή τη στιγμη. Μετα απο χρόνια στέρησης αλόγων νομιζω θα είναι υπεραρκετα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αν δεν είσαι τύπος να κυνηγιέσαι σε στροφιλίκια Ίσως αξίζει να το πάρεις αυτόματο. Πιο αρχοντικό, πιο αξιόπιστο και πιο πιθανό να μην το είχε κάποιος που να το ζόριζε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavkotsidis last edited by

                          Με τον Heras μίλησες που δίνει τη δική του με τα 192..?...Δε σου κάνει..?...Ο τύπος είναι 4 troxoi man....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pg220 last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Αν δεν είσαι τύπος να κυνηγιέσαι σε στροφιλίκια Ίσως αξίζει να το πάρεις αυτόματο. Πιο αρχοντικό, πιο αξιόπιστο και πιο πιθανό να μην το είχε κάποιος που να το ζόριζε.

                            Σε καμία περιπτωση δε θα πηγαίνω συνεχεία πατημενος όπως εκανα παλιότερα, άλλα αν βρεθώ σε καμια καλη στροφοδιαδρομη θα το εκμεταλευομαι

                            Το σκεφτόμουν και εγώ οτι θα είναι πιο ήπια δουλεμενα τα αυτόματα άλλα δεν είναι πιο επιρρεπές σε προβλήματα το αυτόματο κιβωτιο;

                            Είναι εντελώς αυτόματες οι slk ή σειριακές;

                            @pavkotsidis

                            Του χερα την αγγελία την είδα και οντως έχει ενα πολυ καλοσυντηρημενο αυτοκίνητο άλλα ήθελα με το ποσο που διαθετω να βρω κάποιο νεοτερο facelift μοντελο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eltassos last edited by

                              οταν εισαι 3 μοντελλα πισω, το φ-λιφτ σε μαρανε..? ισα ισα εχει πιο πολυ ενδιαφερον παντα η πρωτη εκδοση, αφου ουτως η αλλως θα εχεις ενα παλαιο αμαξι. Χτυπα οσο πιο παληο βρεις αρκει να ειναι καλο και 192 αλογα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                heras last edited by

                                Για μενα σε ενα τετοιο αμαξι και δη παλιο το σημαντικοτερο ειναι η συντηρηση....ποσοι απ αυτους που τα δινουν εχουν κανει τα σερβις και εχουν ενημερωμενο βιβλιο?...αν εχουν. Καλα για μαντρες δεν το συζητω τι φιδια θα βρεις
                                Γιατι αν αρχιζει και βγαζει ζημιες θα γινει τρυπιος κουμπαρας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Έχει παραδοσιακό αυτόματα με μετατροπέα ροπής. Που σημαίνει αξιοπιστία, διάρκεια ζωής, ομαλότητα. Μειονεκτήματα η κάπως αυξημένη κατανάλωση, όχι αστραπιαίες αλλαγές και μείωση επιδόσεων (κυρίως επιτάχυνση από στάση).

                                  Τα αυτόματα κιβώτια μπορεί να έχουν ή όχι χειροκίνητη επιλογή (με το λεβιέ ή αυτάκια στο τιμόνι). Αυτό δεν τα κάνει σειριακά. Δεν ξέρω αν της SLK του τότε είχε τέτοια λειτουργία (δε θυμάμαι πως ήταν του αδελφού μου).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    heras last edited by

                                    Eχει χειροκινητη λειτουργια μονο με το λεβιε αριστερα δεξια...η r170 ηταν αρκετα παλια για αυτακια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr