-
απο αυτα που σο λενε βαλε οπισθεν, πατα γκαζι φρενο και το τιμονι το εχει ο κομπιουτορας...
αν και ειδα της Φορντ νομιζω που κατεβαινεις τελειως απο το αμαξι και αυτο παει μονο του στο τετραγωνο μπας και βρει τιποτα!!ποσο τα θεωρειτε οτι βοηθουνε, ή ειναι πραγματικα χρησιμα;;
δεν μιλαμε για εσας τους χεραδες αλλα για μεσο-ασχετο-φοβισμενο οδηγο...
-
απο αυτα που σο λενε βαλε οπισθεν, πατα γκαζι φρενο και το τιμονι το εχει ο κομπιουτορας...
αν και ειδα της Φορντ νομιζω που κατεβαινεις τελειως απο το αμαξι και αυτο παει μονο του στο τετραγωνο μπας και βρει τιποτα!!ποσο τα θεωρειτε οτι βοηθουνε, ή ειναι πραγματικα χρησιμα;;
δεν μιλαμε για εσας τους χεραδες αλλα για μεσο-ασχετο-φοβισμενο οδηγο...
-
απο αυτα που σο λενε βαλε οπισθεν, πατα γκαζι φρενο και το τιμονι το εχει ο κομπιουτορας...
αν και ειδα της Φορντ νομιζω που κατεβαινεις τελειως απο το αμαξι και αυτο παει μονο του στο τετραγωνο μπας και βρει τιποτα!!ποσο τα θεωρειτε οτι βοηθουνε, ή ειναι πραγματικα χρησιμα;;
δεν μιλαμε για εσας τους χεραδες αλλα για μεσο-ασχετο-φοβισμενο οδηγο...
-
Πίτσες μπλέ...
Δε χρειάζεται και καμιά επιστήμη το παρκάρισμα. Οι αισθητήρες που απλά προειδοποιούν και οι πίσω κάμερα είναι υπεραρκετά -
Δοκίμασα της Fοrd σε νοικιάρικο Focus πέρυσι στην Γερμανία.
Αφενώς τρομάζεις την πρώτη φορά που βλέπεις το αμάξι να στρίβει μόνο του, αφετέρου δεν μπορεί να λειτουργήσει παρά μόνο σε κανονικές θέσεις στην δεξιά μεριά του οχήματος.Δηλαδή, πρέπει πρώτα να ανιχνεύσει την ελεύθερη θέση και μετά να ενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας τους 2 πλευρικούς ανιχνευτές μπροστά/πίσω.
Μην περιμένεις να «δεί» θέση στην απέναντι μεριά του δρόμου, ούτε να δεί θέση κάθετη ή λοξή ή κάτι άλλο, είναι αρκετά περιορισμένο στο τί μπορεί να κάνει.
Πρέπει να πας ποιό μπροστά από την ελεύθερη θέση και να βάλεις όπισθεν, δεν παρκάρει με την μούρη σε μεγάλο ελεύθερο χώρο.Καλό για όσους δεν το κατέχουν αλλά και πάλι με περιορισμούς.
-
Συν του ότι θέλει αρκετά περιθώρια εμπρός/πίσω. Αν μπορούσε να παρκάρει αμάξι 4 μέτρων σε θέση 4,05 τότε θα ενέκρινα.
-
Μόνο αν παρκάρει σε πλοίο της ελληνικής ακτοπλοοιας θα μας ενδιαφέρει!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Συν του ότι θέλει αρκετά περιθώρια εμπρός/πίσω. Αν μπορούσε να παρκάρει αμάξι 4 μέτρων σε θέση 4,05 τότε θα ενέκρινα.Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα αυτών των συστημάτων. Δεν είναι σχεδιασμένα για ...στριμωγμένες καταστάσεις.
Οπότε μου κάνουν πιο πολύ για τάργκετ γκρουπ χοντρούς αμερικάνους που η λέξη 'πάραλελ πάρκινγκ' τους φαντάζει διαδικασία εκτόξευσης διαστημικού λεωφορειου...
-
Εγώ πάντως σε κάθε ευκαιρία που μου παρουσιάζεται το χρησιμοποιώ. Χρήσιμο δε μου είναι (ποτέ δεν είχα πρόβλημα στο παρκάρισμα), αλλά είναι ξεκούραστο και έχει πλάκα να το τεστάρεις (συνήθως το βάζει καλά). Σίγουρα δε θα το πλήρωνα εξτρά (στην παρούσα φάση). Οι γυναίκες πάντως το αντιμετωπίζουν με δέος και θαυμασμό
Sent from my GT-N7100
συστηματα "αυτονομου" παρκαρισματος