-
μαλλον θα παω για το symphony αφού το έχει πάρει κ ο αδελφός μου κ είναι πολύ καλό. Το αγκίλιτυ έπασχε στη θέση οδήγησης και στην ανεση των αναρτήσεων. Το fl του αγκίλιτυ που μόλις κυκλοφορησε μου είπαν στην έκθεση πως έχει άλλα πίσω αμορτισερ που βελτιώνουν την άνεση (μπροστά μάλλον δεν αλλαξαν κάτι).
Σαν εμφάνιση μάλλον μου αρεσει πιο πολύ το αγκίλιτυ που φαίνεται κ πιο μεγάλο αλλά το συμφονυ εχει ηλεκτρονικές ενδείξεις στο καντραν κ ανοιγμα της σελας με κουμπι στο τιμονι+ λίγο μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα.
1700 κανει το συμφονυ, 1740 κάνει το αγκιλιτυ αλλά δίνει τα ανταλλακτικά για 18000 χλμ δώρο (αξίας περίπου 150 ευρώ? ).
Για πείτε καμιά γνώμη/εμπειρία ρε παιδες.Στην αρχή έλεγα να παω για μεταχειρισμένο με κανά 1χιλιάρικο αφού θα κάνω 3-4 χλδ το χρόνο μόνο, αλλά σκέφτομαι την αξιοπιστίαοπότε μου έρθει μια η άλλη + το τρέξιμο στα συνεργεία Αρα μάλλον καινουργιο λεω, αφού άλλωστε το αγοράζω για να το κρατήσω αρκετά χρόνια. Σωστά δεν σκέφτομαι?
-
μαλλον θα παω για το symphony αφού το έχει πάρει κ ο αδελφός μου κ είναι πολύ καλό. Το αγκίλιτυ έπασχε στη θέση οδήγησης και στην ανεση των αναρτήσεων. Το fl του αγκίλιτυ που μόλις κυκλοφορησε μου είπαν στην έκθεση πως έχει άλλα πίσω αμορτισερ που βελτιώνουν την άνεση (μπροστά μάλλον δεν αλλαξαν κάτι).
Σαν εμφάνιση μάλλον μου αρεσει πιο πολύ το αγκίλιτυ που φαίνεται κ πιο μεγάλο αλλά το συμφονυ εχει ηλεκτρονικές ενδείξεις στο καντραν κ ανοιγμα της σελας με κουμπι στο τιμονι+ λίγο μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα.
1700 κανει το συμφονυ, 1740 κάνει το αγκιλιτυ αλλά δίνει τα ανταλλακτικά για 18000 χλμ δώρο (αξίας περίπου 150 ευρώ? ).
Για πείτε καμιά γνώμη/εμπειρία ρε παιδες.Στην αρχή έλεγα να παω για μεταχειρισμένο με κανά 1χιλιάρικο αφού θα κάνω 3-4 χλδ το χρόνο μόνο, αλλά σκέφτομαι την αξιοπιστίαοπότε μου έρθει μια η άλλη + το τρέξιμο στα συνεργεία Αρα μάλλον καινουργιο λεω, αφού άλλωστε το αγοράζω για να το κρατήσω αρκετά χρόνια. Σωστά δεν σκέφτομαι?
-
μαλλον θα παω για το symphony αφού το έχει πάρει κ ο αδελφός μου κ είναι πολύ καλό. Το αγκίλιτυ έπασχε στη θέση οδήγησης και στην ανεση των αναρτήσεων. Το fl του αγκίλιτυ που μόλις κυκλοφορησε μου είπαν στην έκθεση πως έχει άλλα πίσω αμορτισερ που βελτιώνουν την άνεση (μπροστά μάλλον δεν αλλαξαν κάτι).
Σαν εμφάνιση μάλλον μου αρεσει πιο πολύ το αγκίλιτυ που φαίνεται κ πιο μεγάλο αλλά το συμφονυ εχει ηλεκτρονικές ενδείξεις στο καντραν κ ανοιγμα της σελας με κουμπι στο τιμονι+ λίγο μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα.
1700 κανει το συμφονυ, 1740 κάνει το αγκιλιτυ αλλά δίνει τα ανταλλακτικά για 18000 χλμ δώρο (αξίας περίπου 150 ευρώ? ).
Για πείτε καμιά γνώμη/εμπειρία ρε παιδες.Στην αρχή έλεγα να παω για μεταχειρισμένο με κανά 1χιλιάρικο αφού θα κάνω 3-4 χλδ το χρόνο μόνο, αλλά σκέφτομαι την αξιοπιστίαοπότε μου έρθει μια η άλλη + το τρέξιμο στα συνεργεία Αρα μάλλον καινουργιο λεω, αφού άλλωστε το αγοράζω για να το κρατήσω αρκετά χρόνια. Σωστά δεν σκέφτομαι?
-
να εχεις υπ οψιν σου, οτι ολα ειναι τριμπουρδελα, σε οτι αφορα τα πισω αμορτισερ. Οποτε μην τους πιστευεις και να τα χουν αλλαξει, θα ειναι θεμα!
Ακουγεται, οτι το μονο που εχει καλο πισω συστημα, ειναι το εξ-εντερ (αν θυμαμαι καλα) της γιαμαχα, το οποιο εχει το πισω αμορτισερ υπο γωνια.
Απλα, ενημερωτικα! -
ναι όντως. Κ στην Ελλάδα αυτό είναι μεγάλο θέμα.
Απλά στο αγκίλιτυ διαβάζω τόσα παράπονα από αναβάτες που πρέπει να είναι ακόμα πιο χάλια σε σχέση με το sym κ τα ιταλικά (το pre fl τουλαχιστον). Εχθές έκανα τεστ ένα αγκίλιτυ του 2009 αλλά ήταν τρακαρισμένο στο μπροστά σύστημα οπότε δεν κατάλαβα τί παίζει σε σχέση με το συμφονυ. Απλά επιβεβαιωσα πως η σελα όντως είναι περιεργα σχεδιασμένη κ δεν βολευει (που κ αυτό λένε πως το εχουν βελτιώσει κάπως μετά το 2010-11) -
Πριν 4 χρόνια είχα το ίδιο δίλημμα μεταξύ των δύο (αλλά στα 50 cc). Με κέρδισε η εμφάνιση του Agility και η ψηλή του θέση οδηγησης αν και το Sym μου φάνηκε πιο σπορ στημένο και κάπως πιο νευρικό. Να πω την αλήθεια τώρα μάλλον το Sym θα έπαιρνα.
3 χρόνια ήταν ακινητοποιημένο και πριν λίγες μέρες που επιτελους μερίμνησα να το 'ξεαποθηκεύσω' και να ασχοληθώ μαζί του οι όλες εργασίες/σέρβις αποκατάστασης από την εγκατάλειψη μου έχουν βγάλει ένα κοστολόγιο περίπου 300€ ως τώρα. Ο μάστορας μου είπε ότι αν ήταν το Sym θα μου έβγαινε κατά τι φτηνότερο. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μαλλον θα παω για το symphony αφού το έχει πάρει κ ο αδελφός μου κ είναι πολύ καλό. Το αγκίλιτυ έπασχε στη θέση οδήγησης και στην ανεση των αναρτήσεων. Το fl του αγκίλιτυ που μόλις κυκλοφορησε μου είπαν στην έκθεση πως έχει άλλα πίσω αμορτισερ που βελτιώνουν την άνεση (μπροστά μάλλον δεν αλλαξαν κάτι).
Σαν εμφάνιση μάλλον μου αρεσει πιο πολύ το αγκίλιτυ που φαίνεται κ πιο μεγάλο αλλά το συμφονυ εχει ηλεκτρονικές ενδείξεις στο καντραν κ ανοιγμα της σελας με κουμπι στο τιμονι+ λίγο μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα.
1700 κανει το συμφονυ, 1740 κάνει το αγκιλιτυ αλλά δίνει τα ανταλλακτικά για 18000 χλμ δώρο (αξίας περίπου 150 ευρώ? ).
Για πείτε καμιά γνώμη/εμπειρία ρε παιδες.Στην αρχή έλεγα να παω για μεταχειρισμένο με κανά 1χιλιάρικο αφού θα κάνω 3-4 χλδ το χρόνο μόνο, αλλά σκέφτομαι την αξιοπιστίαοπότε μου έρθει μια η άλλη + το τρέξιμο στα συνεργεία Αρα μάλλον καινουργιο λεω, αφού άλλωστε το αγοράζω για να το κρατήσω αρκετά χρόνια. Σωστά δεν σκέφτομαι?
Εγω θα σε πω ενα πράγμα... Φέτος πρωτη φορά καβάλησα μηχανη υπο την μορφή ενος μτχ Agility 150.... και έχω καταλήξει πως μάλλον ηθελα να πάρω κάτι λιγο ποιο ισχυρο. Κάτι σε 200-300cc. Για την πολη μέσα ειναι μια χαρα δλδ τα 150αρια, απλά αμα αρχίσεις να κινεισαι και σε λιγο ποιο γρηγορες διαδρομες αρχίζεις να ζητάς και το κάτι παραπάνω.
Για το Agility αυτο που έχω να πω, ειναι πως αν μη τι αλλο θα χαρεις κοπάνημα. Τα ανταλλακτικα και το κοστος σερβις ειναι dirt cheap ειδικά με το δωράκι που κάνουν τώρα μιλάμε για τζαμπανταν κοστος τα πρωτα 2-4 χρονια.
Γενικά σε αυτές τις τιμές scooter, μην έχεις ιδιαιτερες προσδοκίες σε οτι αφορά την αισθηση ποιοτητας στον δρομο αλλα και συνολικα. Θα κάνουν την δουλεια τους... αλλα μέχρι εκει.
Στην θέση σου, θα κοιτούσα κάτι σε μτχ 200-300cc με οχι πάνω απο 10-14κ στο οδομετρο, οχι πάνω απο 3ετια.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
3 χρόνια ήταν ακινητοποιημένο και πριν λίγες μέρες που επιτελους μερίμνησα να το 'ξεαποθηκεύσω' και να ασχοληθώ μαζί του οι όλες εργασίες/σέρβις αποκατάστασης από την εγκατάλειψη μου έχουν βγάλει ένα κοστολόγιο περίπου 300€ ως τώρα. Ο μάστορας μου είπε ότι αν ήταν το Sym θα μου έβγαινε κατά τι φτηνότερο.
ωραιος ο μαστορας... ποιος ειναι να μην παμε?
-
Το βασικό πρόβλημα των SYM είναι το δίκτυο υποστήριξης.
Πάσχει πολύ και δεν προσφέρει καλό after sales.Της Kymco είναι πολύ ποιο οργανωμένο και έχει και στοκ ανταλλακτικών.
Αυτά τουλάχιστον έχω ζήσει εγώ. -
+1 στα περισσοτερα ψψ
θα κινεισαι πιο σβελτα και πιο οικονομικα
το 300αρι ειναι 1λτ/100 πιο οικονομικο απ το 125 που ειχα
-
Κατα τη γνωμη μου αν ειναι να πας αποκλειστικα για 150ρια πηγαινε στο symphony (το εχω 1,5 χρονο και ειναι αστερι)!
Προσωπικα θα πηγαινα τωρα σε τετοια σκουτερ στο 200ρι το agility το οποιο ειναι και injection.Αλλα επειδη οδηγησα και τα δυο, προσωπικα το agility εμενα μου φανηκε σα ποδηλατο.Ποιο στενο και ποιο απλοϊκη κατασκευη. Το symphony με κερδισε στην εμφανιση του και η ποιο σπορ συμπεριφορα που εχει, φρενα μαργαριτα απο τη μανα του επισης. Αλλα το f/l του agility δε το εχω δει αμα υπαρχει καποια φωτογραφια, αν θες ανεβασε τη να το δω!
-
Καλά τα λέτε παιδες για τα κυβικά. Τα μεγαλύτερα κυβικά σε σκουτερ είναι όντως πιο ξεκουραστα για τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Το θέμα είναι πως με 1700 ευρώ σε μεταχειρισμένο μεγαλύτερο παίρνω σκουτερ 6ετιας με 40+χλδ χλμ. Δεν θέλω να μπλέξω με τόσο παλιό. Φοβαμαι πως όλο κάτι θα ζητάει, κάτι θα κοπανάει κ θα μου σπαει τα νευρα. Ενώ κ οι μαστόροι που ξέρω για τα μηχανάκια είναι τελείως κόπανοι. Ένα typhoon που είχα κάθε δεύτερη εβδομαδα κάτι χάλαγε ενώ κ το κόστος της πιατζιο στα ανταλλακτικά έτσουζε
Αλλωστε, ουσιαστικά θα το χρησιμοποιώ χαλαρά τα απογεύματα για κοντινές αποστάσεις, αφού στη δουλειά πάω με τον προαστιακό ενώ μακριές βόλτες στην παραλιακή κ τα λοιπά πηγαίνω με το αμάξι γιατί...φοβάμαι .
Η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζομαι μηχανάκι, αλλά πάντα είχα έστω κ αν έκανα μόνο 2-3 χλδ χλμ το χρόνο -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Κατα τη γνωμη μου αν ειναι να πας αποκλειστικα για 150ρια πηγαινε στο symphony (το εχω 1,5 χρονο και ειναι αστερι)!Προσωπικα θα πηγαινα τωρα σε τετοια σκουτερ στο 200ρι το agility το οποιο ειναι και injection.Αλλα επειδη οδηγησα και τα δυο, προσωπικα το agility εμενα μου φανηκε σα ποδηλατο.Ποιο στενο και ποιο απλοϊκη κατασκευη. Το symphony με κερδισε στην εμφανιση του και η ποιο σπορ συμπεριφορα που εχει, φρενα μαργαριτα απο τη μανα του επισης. Αλλα το f/l του agility δε το εχω δει αμα υπαρχει καποια φωτογραφια, αν θες ανεβασε τη να το δω!
εσύ γράφεις στο σκουτερνετ για το symphony?
το fl του αγκίλιτυ δεν είναι κάτι φοβερό. βάφουν το μπροστά φτερό, βάλαν κόκκινες δαγκάνες κ αεραγωγούς κ κρύσταλλα μπλε απόχρωσης. Kυρίως, μου είπαν, πως βελτιώσαν τις πίσω αναρτησεις που ήταν κουτσουρο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3832153/τελικά, αφού έριξα κ μια ματιά στις αγγελίες των μεταχειρισμένων, επικράτησε η φοβία μου για τα μεταχειρισμένα Πήγα και έκλεισα λευκό symphony sr στα 1720 με συναγερμό μετα, βαλιτσα 32 λίτρων με ασπρο καπακι, μπανανα μεσης, κρανος jet, αδιαβροχο κουστουμι, κλειδαριά δισκοφρένου κ φακό κλειδιών
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1355062/
θα το έχω αύριο ή την τετάρτη -
ωραιος!
σου ευχομαι να το φχαριστηθεις το μηχανακι σου! -
Με γειες
-
δαγκωτο symphony sr. πολυ καλυτερο και σταθερο σκουτερ. θα δυσκολευτεις λιγακι στα ανταλακτικα αλλα αν ειναι
ψαγμενος ο μαστορας θα τεριαζει ανταλακτικα απο αλλα σκουτερ. αν δεν το πας ολη μερα τερμα θα το εχεις
για πολυ καιρο. πολυ καλο vfm το συγκεκριμενο. καλοταξιδο -
αύριο απόγευμα παραλαμβάνω. ανταλλακτικά υπάρχουν πια, αφού η συμ είναι πρώτη εταιρία σε πωλήσεις σκουτερ στην ελλάδα! Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο έμπορος, αλλά για τις πωλήσεις όντως κάπου το πηρε το μάτι μου και στο νετ.
ευχαριστώ για τις ευχές -
με το καλό να το παραλάβεις. Αν θες,μιας και θα κυκλοφορείς Αθήνα,άλλαξε τα λάστιχα που φοράει ΤΩΡΑ! Βάλε κάτι σε michelin,metzeler.dunlop scootsmart.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
........... Σωστά δεν σκέφτομαι?Σωραίος καλοταξιδο !!!!!!!!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Κατα τη γνωμη μου αν ειναι να πας αποκλειστικα για 150ρια πηγαινε στο symphony (το εχω 1,5 χρονο και ειναι αστερι)!
Προσωπικα θα πηγαινα τωρα σε τετοια σκουτερ στο 200ρι το agility το οποιο ειναι και injection.Αλλα επειδη οδηγησα και τα δυο, προσωπικα το agility εμενα μου φανηκε σα ποδηλατο.Ποιο στενο και ποιο απλοϊκη κατασκευη. Το symphony με κερδισε στην εμφανιση του και η ποιο σπορ συμπεριφορα που εχει, φρενα μαργαριτα απο τη μανα του επισης. Αλλα το f/l του agility δε το εχω δει αμα υπαρχει καποια φωτογραφια, αν θες ανεβασε τη να το δω!
εσύ γράφεις στο σκουτερνετ για το symphony?
το fl του αγκίλιτυ δεν είναι κάτι φοβερό. βάφουν το μπροστά φτερό, βάλαν κόκκινες δαγκάνες κ αεραγωγούς κ κρύσταλλα μπλε απόχρωσης. Kυρίως, μου είπαν, πως βελτιώσαν τις πίσω αναρτησεις που ήταν κουτσουρο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3832153/τελικά, αφού έριξα κ μια ματιά στις αγγελίες των μεταχειρισμένων, επικράτησε η φοβία μου για τα μεταχειρισμένα Πήγα και έκλεισα λευκό symphony sr στα 1720 με συναγερμό μετα, βαλιτσα 32 λίτρων με ασπρο καπακι, μπανανα μεσης, κρανος jet, αδιαβροχο κουστουμι, κλειδαριά δισκοφρένου κ φακό κλειδιών
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1355062/
θα το έχω αύριο ή την τετάρτηΓραφω στο scooterclubhellas οχι στο σκουτερνετ δε το εχω προσεξει αυτο...
Παντος καλοταξιδο το sym παντα ορθιος!
symphony sr ή kymco agility (150cc)