Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo lag σε κινητηρα diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo lag σε κινητηρα diesel
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maroysiotis last edited by

      Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maroysiotis last edited by

        Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maroysiotis last edited by

          Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tifo45 last edited by

            Το λαγκαρισμα έχει να κάνει με το πάτημα του γκαζιού μέσα στα πλαίσια περιστροφής της τουρμπίνας. Τώρα στις 1200 και κάτω που αναφέρεις δεν υφίσταται λαγκ, απλά υπάρχει δυσαρέσκεια του κινητηρα λόγω πολυ χαμηλων στροφών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • U
              umaga last edited by

              να το δουλευεις σε πιο πολλες σ.α.λ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maroysiotis last edited by

                Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
                Το λαγκαρισμα έχει να κάνει με το πάτημα του γκαζιού μέσα στα πλαίσια περιστροφής της τουρμπίνας. Τώρα στις 1200 και κάτω που αναφέρεις δεν υφίσταται λαγκ, απλά υπάρχει δυσαρέσκεια του κινητηρα λόγω πολυ χαμηλων στροφών.

                Ωραια,κατανοητο.Τωρα το τσιπακι αυξανει την ροπη σε ολο το ευρος των στροφων.Πιστευεις οτι αυτο θα ειναι αρκετο για να βελτιωσει οχι καπως,αλλα αισθητα την κατασταση?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Το τσιπάκι δε θα κάνει τίποτα ή σχεδόν τίποτα. Θα λειτουργήσει περισσότερο σαν sprint-booster και μπορεί να σου δώσει μια αίσθηση καλύτερης απόδοσης.
                  Γνώμη μου, μη βάλεις τσιπάκι για αυτό το λόγο και φας όλα τα αρνητικά του (αυξημένο κίνδυνο να χαλάσει ο κινητήρας, βγαίνεις από το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και ίσως πρέπει να κάνεις πειραματισμούς κλπ.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    maroysiotis last edited by

                    Ευχαριστω Νικολα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Σε τόσο χαμηλές στροφές η διαφορά που θα κάνει το όποιο πρόγραμμα είναι απίθανο να γίνει αντιληπτή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        Το τούρμπο παίρνει ενέργεια από τα καυσαέρια, τα οποία γυρίζουν έναν έλικα, ο οποίος με τη σειρά του γυρίζει έναν άλλον έλικα που ρίχνει αέρα μέσα στον κύλινδρο. Οσο μεγαλύτερος είναι αυτός ό έλικας, τόσο περισσότερα καυσαέρια χρειάζεται για να γυρίσει, αλλά και τόσο περισσότερο αέρα ρίχνει στη μηχανή, ανεβάζοντας την απόδοση. Οι κατασκευαστές θυσιάζουν τις χαμηλές στροφές με τα λίγα καυσαέρια, ώστε να μη λειτουργεί το τούρμπο, ώστε να έχουν μεγαλύτερο έλικα και να βγάζουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Συνήθως δεν λειτουργούν κάτω από τις 1500 στροφές ανά λεπτό. Το sprint booster ουσιαστικά ρίχνει περισσότερο καύσιμο στον κύλινδρο, (δηλαδή πατάς 50% το γκάζι, αλλά η πεταλούδα ρίχνει 100% καύσιμο. Το τούρμπο ρίχνει περισσότερο αέρα. Αν δεν υπάρχει αρκετός αέρας για την καύση (ανάφλεξη), όσο καύσιμο και να ρίξεις χαμένο θα πάει. Αν μιλάς για πρόγραμμα που ανεβάζει την ιπποδύναμη, αυτό πάλι δεν θα σε βοηθήσει, αφού κι αυτά δεν πειράζουν τις στροφές από τις οποίες θα ενεργοποιηθεί το τούρμπο, ή αν το κάνουν θα το κάνουν προς τα πάνω, ώστε να αυξηθεί η μέγιστη ιπποδύναμη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karpaths last edited by

                          Την κατάσταση θα βοηθούσε ένα φίλτρο αέρος ελευθέρας... Θα δεις διαφορά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kinq1 last edited by

                            Το φίλτρο αέρος όντως θα κάνει δουλειά, και είναι και φτηνό, αλλά έχει κάποια αρνητικά: Θα πρέπει να καθαρίζεται συχνά -το κανονικό το καθαρίζουν στο σέρβις, αλλά το πιο «ελεύθερο» ίσως θέλει μια φορά το μήνα (ανάλογα τη χρήση, τα χιλιόμετρα, το είδος του δρόμου. - πχ αν πηγαίνεις σε χωματόδρομους θα θέλει πιο συχνά). Επίσης, ίσως αφήνει περισσότερες σκόνες από τον αέρα να περνάνε μέσα στη μηχανή και μακροπρόθεσμα να υπάρξει πρόβλημα (πολύ μικρή πιθανότητα, για κάποιους όμως σημαντική - αλλά από την άλλη, και ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή ο παράλληλος εγκέφαλος ίσως φέρει περισσότερα καυσαέρια, με άμεση συνέπεια τη μείωση της διαρκειας ζωής του φίλτρου dpf).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr