-
Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?
-
Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?
-
Το φαινομενο ειναι εντονο κατω απο τις 1200-1300 στρ.Μπορει να αντιμετωπιστει,εκτως απο το κατεβασμα ταχυτητας στο σασμαν,με αλλον τροπο? Το τσιπακι θα εκανε δουλεια?
-
Το λαγκαρισμα έχει να κάνει με το πάτημα του γκαζιού μέσα στα πλαίσια περιστροφής της τουρμπίνας. Τώρα στις 1200 και κάτω που αναφέρεις δεν υφίσταται λαγκ, απλά υπάρχει δυσαρέσκεια του κινητηρα λόγω πολυ χαμηλων στροφών.
-
να το δουλευεις σε πιο πολλες σ.α.λ.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Το λαγκαρισμα έχει να κάνει με το πάτημα του γκαζιού μέσα στα πλαίσια περιστροφής της τουρμπίνας. Τώρα στις 1200 και κάτω που αναφέρεις δεν υφίσταται λαγκ, απλά υπάρχει δυσαρέσκεια του κινητηρα λόγω πολυ χαμηλων στροφών.Ωραια,κατανοητο.Τωρα το τσιπακι αυξανει την ροπη σε ολο το ευρος των στροφων.Πιστευεις οτι αυτο θα ειναι αρκετο για να βελτιωσει οχι καπως,αλλα αισθητα την κατασταση?
-
Το τσιπάκι δε θα κάνει τίποτα ή σχεδόν τίποτα. Θα λειτουργήσει περισσότερο σαν sprint-booster και μπορεί να σου δώσει μια αίσθηση καλύτερης απόδοσης.
Γνώμη μου, μη βάλεις τσιπάκι για αυτό το λόγο και φας όλα τα αρνητικά του (αυξημένο κίνδυνο να χαλάσει ο κινητήρας, βγαίνεις από το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και ίσως πρέπει να κάνεις πειραματισμούς κλπ.) -
Ευχαριστω Νικολα.
-
Σε τόσο χαμηλές στροφές η διαφορά που θα κάνει το όποιο πρόγραμμα είναι απίθανο να γίνει αντιληπτή.
-
Το τούρμπο παίρνει ενέργεια από τα καυσαέρια, τα οποία γυρίζουν έναν έλικα, ο οποίος με τη σειρά του γυρίζει έναν άλλον έλικα που ρίχνει αέρα μέσα στον κύλινδρο. Οσο μεγαλύτερος είναι αυτός ό έλικας, τόσο περισσότερα καυσαέρια χρειάζεται για να γυρίσει, αλλά και τόσο περισσότερο αέρα ρίχνει στη μηχανή, ανεβάζοντας την απόδοση. Οι κατασκευαστές θυσιάζουν τις χαμηλές στροφές με τα λίγα καυσαέρια, ώστε να μη λειτουργεί το τούρμπο, ώστε να έχουν μεγαλύτερο έλικα και να βγάζουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Συνήθως δεν λειτουργούν κάτω από τις 1500 στροφές ανά λεπτό. Το sprint booster ουσιαστικά ρίχνει περισσότερο καύσιμο στον κύλινδρο, (δηλαδή πατάς 50% το γκάζι, αλλά η πεταλούδα ρίχνει 100% καύσιμο. Το τούρμπο ρίχνει περισσότερο αέρα. Αν δεν υπάρχει αρκετός αέρας για την καύση (ανάφλεξη), όσο καύσιμο και να ρίξεις χαμένο θα πάει. Αν μιλάς για πρόγραμμα που ανεβάζει την ιπποδύναμη, αυτό πάλι δεν θα σε βοηθήσει, αφού κι αυτά δεν πειράζουν τις στροφές από τις οποίες θα ενεργοποιηθεί το τούρμπο, ή αν το κάνουν θα το κάνουν προς τα πάνω, ώστε να αυξηθεί η μέγιστη ιπποδύναμη.
-
Την κατάσταση θα βοηθούσε ένα φίλτρο αέρος ελευθέρας... Θα δεις διαφορά...
-
Το φίλτρο αέρος όντως θα κάνει δουλειά, και είναι και φτηνό, αλλά έχει κάποια αρνητικά: Θα πρέπει να καθαρίζεται συχνά -το κανονικό το καθαρίζουν στο σέρβις, αλλά το πιο «ελεύθερο» ίσως θέλει μια φορά το μήνα (ανάλογα τη χρήση, τα χιλιόμετρα, το είδος του δρόμου. - πχ αν πηγαίνεις σε χωματόδρομους θα θέλει πιο συχνά). Επίσης, ίσως αφήνει περισσότερες σκόνες από τον αέρα να περνάνε μέσα στη μηχανή και μακροπρόθεσμα να υπάρξει πρόβλημα (πολύ μικρή πιθανότητα, για κάποιους όμως σημαντική - αλλά από την άλλη, και ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή ο παράλληλος εγκέφαλος ίσως φέρει περισσότερα καυσαέρια, με άμεση συνέπεια τη μείωση της διαρκειας ζωής του φίλτρου dpf).
Turbo lag σε κινητηρα diesel