Την κατάσταση θα βοηθούσε ένα φίλτρο αέρος ελευθέρας... Θα δεις διαφορά...
Latest posts made by karpaths
-
RE: Turbo lag σε κινητηρα diesel
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Σε VW golf ΙΙΙ 1.4 1994
Πίσω σιαγόνες ταμπούρων
Ημίμπαρο κρεμαγίερας (αριστερή πλευρά)
Φούσκα αριστερού μπιλιοφόρου
Ευθυγράμμηση
Εργασία για το πέρασμα των παραπάνω και για το πέρασμα αριστερού μπιλιοφόρου, και αριστερου ρουλεμάν τροχού μαζί με το μουαγίε (είχα αγοράσει παλιότερα και τα 2 μπροστινά άκρα και δεν τα είχα χρησιμοποιήσει...)Σύνολο 180 Eυρώπουλα...
-
RE: 18αρι μοτέρ σε 156 1.6
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να το δηλώσεις στο υπουργείο Μεταφορών και δικτυών για να είσαι νόμιμος, από εκεί και πέρα θα πρέπει να δεις πρώτα αν ταιριάζει στις υπάρχουσες βάσεις και μετά τα παρελκόμενα... Αν και νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε με τα παρελκόμενα ούτε με τις βάσεις. Λογικά το μόνο που θα αλλάζει θα είναι ο κυλινδρισμός του μοτέρ, αλλά καλύτερα να σου πει κάποιος που ξέρει από Alfa.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
ΑΑΑΑ σήμερα που το πήρα δεν είχε κανένα πρόβλημα... πήρε κανονικά και γενικά κομπλέ... λέτε να βαρέθηκε να ρετάρει..?
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Το θέμα είναι ότι ο μάστορας στο συνεργείο μου λέει κάτι κουλά για φλάντζα που έχει αρπάξει και θέλει να με πήσει να βάλω ένα υγρό για να σταματήσει να δακρύζει η φλάντζα
Χάνει ψυκτικό το αυτοκίνητο; Πέφτει η στάθμη στο δοχειάκι διαστολής;
Δυστυχώς συμπληρώνω νεράκια, και ναι η στάθμη πέφτει αλλά μην φανταστείς τίποτα τραγικό...και σπάνια, και συν τοις άλλοις δεν έχει διαροές... Οπότε μάλλον... τον έχει πάρει η φλάντζα...?
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Ο συμπλεκτης μου απο κει που ηταν πουπουλο βαρυνε σημαντικα,αυτο μετα απο ενα πολυ δυνατο 3ωρο σκησιματος σε βουνισια διαδρομη,το βαλα και λιγο στην πιστα(κανα μισαωρο γιατι βαρεθηκε η κοπελια και ηθελε να φυγουμε) .Δεν πατιναρει,δεν αλλαξε το σημειο που κανει την συμπλεξη,απλα βαρυνε.καμια ιδεα;(ειναι με ντιζα αν εχει σημασια)Αν δεν είναι υδραυλικός, τότε έχει αρχίσει και τρώει τα χτένια από το πλατώ... και κολλάει το ρουλεμαν πάνω του, μάλλον πας για αλλαγή δίσκω πλατώ.
Αν είναι υδραυλικός τότε μπορεί να θέλει συμπλήρωμα τα λαδάκια του ή να έχει πρόβλημα η αντλία...
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Όχι στο διαγνωστικό δεν βγάζει πρόβλημα... κανένα όμως...
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Καλημέρα σε όλους, θα ήθελα να μου πείτε απόψεις σχετικά με ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω τώρα τελευταία με ένα VW Passat 1.6 L αριθμό κινητήρα AHL 1998 μοντέλο και 150000 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι σε κλειστό γκαράζ όλη την εβδομάδα και μόνο Παρασκευή απόγευμα με Κυριακή μεσημέρι μετακινείται, πρόσφατα (πριν από ένα μήνα) έγινε το μεγάλο service με αλλαγή ιμάντων χρονισμού, δυναμώ, a/c αλλαγή τρόμπας νερού και θερμοστάτη, (τρόμπα και θερμοστάστης δεν είχαν πρόβλημα απλά αλλάχτηκαν επειδή λύθηκε το μισό αυτοκίνητο για να φτάσει ο μάστορας στους ιμάντες), αλλαγή λαδιών φίλτρου βενζίνης, φίλτρου λαδιών και μπουζί. (Φίλτρο αέρα KnN και μπουζί Ιριδίου).
Το πρόβλημα άρχισε πριν το service και είναι το εξής, κάθε φορά που το βάζω μπροστά στο γκαράζ (με κρύο μοτέρ) το αυτοκίνητο ρετάρει έντονα και δεν ακούει το γκάζι καθόλου, μετά από περίπου 10-15 δευτερόλεπτα επανέρχεται το γκάζι και με μια γκαζιά σταματάει το ρετάρισμα και το μοτέρ επανέρχεται και δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα. Εδώ να σημειωθεί ότι ο κινητήρας δεν έχει πέσει σε απόδοση και δεν έχει κανένα πρόβλημα κάτω από οποιέσδήποτε συνθήκες. Το θέμα είναι ότι ο μάστορας στο συνεργείο μου λέει κάτι κουλά για φλάντζα που έχει αρπάξει και θέλει να με πήσει να βάλω ένα υγρό για να σταματήσει να δακρύζει η φλάντζα, εγώ νομίζω ότι φταίει η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης γιατί όταν το μοτέρ ζεσταίνεται δεν έχει κανένα θέμα... Αν έχει κάποιος καμιά ιδέα θα με βοηθούσε πολύ γιατί το αυτοκίνητο είναι πραγματικά σαν καινούριο και είχε πάντοτε εβλαβική μεταχείρηση και θα είναι μεγαλό θέμα να λύσουμε το μοτέρ για μια βλακεία...
-
RE: το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...
Καλημέρα, σε όλους
Διάβασα τις ιστορίες περί τεράτων αξιοπιστίας και θα ήθελα να παραθέσω και τη δική μου.
Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχα είναι ένα VW GOLF III μοντέλο 1994 1,4 cc χωρίς aircodition Το αυτοκίνητο έχει 430000 χλμ...
Είναι στην κατοχή μου από το 2005 αφού πριν το χρησιμοποιούσαμε σαν δεύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο και αγοράστηκε καινούριο το 1994. Από το 2005 εως σήμερα έχει κάνει τα 250k από τα 430k. Σε αυτό το αυτοκίνητο εκτός από τα άπειρα ταξίδια που έχουμε κάνει, έχουν μάθει να οδηγούν και 3 άνθρωποι... Συντήρηση ευλαβική τουλάχιστον από το 2005 και μετά... Δεν μας άφησε ποτέ στο δρόμο παρά τον βιασμό και το σκίσιμο που έχει φάει από όλους μας... και τα μόνα προβλήματα που είχε είναι μια τρόμπα νερού και μια βενζίνης. ΑΑΑ και συχνά πυκνά αλλάζω τον αριστερό μπιλιοφόρο...Για τα Renault clio ΙΙΙ 1.5 dCi ξέρουμε τίποτα για την αξιοπιστία τους...? Το ξέρω ότι ακόμα είναι νωρίς για τα diesel για θέματα αξιοπιστίας, αλλά μήπως είχε κανένας κάποιο σημαντικό πρόβλημα μέχρι τώρα...