-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τέρι, στον χάρτη της Ελλάδας στο cngeurope, αρετή Θεσσαλονίκη έχει τρία πρατήρια.Ποια είναι η αρετή ;;;;;;
Το έχω ξαναγράψει αλλαααα δεν το έχεις δώσει σημασία μάλλονν..
Το 3ο πρατήριο του χάρτη ΔΕΝ είναι πρατήριο λιανικής , επικοινώνησα μαζί τους 4-5 φορές αφήνοντας το κινητό μου για να με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα , εαν μπορούμε να γεμίζουμε και εμείς ...ακόμα με καλούν ... μόνο 4 μήνες πέρασαν ...
Καποιο μέλος του forum μου είχε αναφέρει σε πμ οτι είχε περάσει να ρωτήσει από κοντά αλλα δεν μπορούσαν να δώσουν λιανική ακόμα λόγω κωλύματος ;; και θα ενημέρωνε για νεότερα αλλά δεν ...
είναι η εταιρεία http://www.promethan.gr/ που φαίνεται να είναι υπεύθυνη για τις δεξαμενές φ.α. όπου δεν υπάρχει σωληνωτό δίκτυο .... όπως είχε γράψει και το jimptso για το πρατήριο που ετοιμάζεται στα Τρίκαλα ...
Ας ελπίσουμε να μπει ανταγωνιστικά και στη λιανική με/σε πρατήρια κτλ ... γιατί η Fisikon ...Σήμερα δε σκέφτηκα να περάσω να δω ξανά τι γίνεται μιας και το πρατήριο της Ν.Μαγνησίας είχε γυναικεία διάθεση σήμερα , 7 το πρωί είχε βλάβη , 8 το φτιάξανε είπαν και στις 3 το μεσημέρι που πηγα πάλι βλαβη ..
-
Πρέπει να βάζεις απροειδοποίητα διαγωνίσματα γιατί μερικοί χαζεύουμε.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πρέπει να βάζεις απροειδοποίητα διαγωνίσματα γιατί μερικοί χαζεύουμε.https://www.youtube.com/watch?time_cont ... -RXrXBvg4A
Edil + promethan ...
Το βίντεο ξεκινάει με πλήρωση δεξαμενής αυτοκινήτου αλλλάαααα 5/2017 ... αν άλλαξε κάτι δεν ξέρωεξτρά βίντεο από την εταιρεία στο 0:11 φαίνεται κουκουλωμένη η αντλία
Youtube Video -
Έχει κανείς ενημέρωση για το πρατήριο που αναμένεται μεταξύ Αλίμου κι Ηλιούπολης;
-
Νομίζψ η προσεχής έκθεση αυτοκινήτου στην Ξιφασκία, θα είναι μια καλή ευκαιρία για σοβαρή συζήτηση με τους υπεύθυνους της Φυσικόν για τα μελλοντικά πρατήρια και όχι μόνο. Το σιτε τους έχει μείνει απαράλλακτο εδώ και μήνες.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Νομίζψ η προσεχής έκθεση αυτοκινήτου στην Ξιφασκία, θα είναι μια καλή ευκαιρία για σοβαρή συζήτηση με τους υπεύθυνους της Φυσικόν για τα μελλοντικά πρατήρια και όχι μόνο. Το σιτε τους έχει μείνει απαράλλακτο εδώ και μήνες.Γεια σας, κάθε νέο πρατήριο προϋποθέτει τεχνικές και γραφειοκρατικές διαδικασίες στις οποίες υπεισέρχονται διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου και των ΟΤΑ, πράγμα που είναι χρονοβόρο. Στο επόμενο διάστημα είναι να λειτουργήσουν νέα πρατήρια σε Αλεξανδρούπολη, Ασπρόπυργο, Ηγουμενίτσα, Ηλιούπολη (Αθήνα), Ιωάννινα, Κοζάνη, το 3ο πρατήριο στη Θεσσαλονίκη, Ξάνθη, Σέρρες, Τρίπολη, Χαλκίδα, ΣΕΑ Ευαγγελισμού (Λάρισα), ΣΕΑ Σχηματαρίου & ΣΕΑ Ψαθόπυργου (Αίγιο). Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Αν καταφέρει κανείς σας, να πάρει κάποια καλύτερη απάντηση περιμένουμε με ανυπομονησία...!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
στον χάρτη της Ελλάδας στο cngeuropeΈχε(τε) υπόψιν και αυτόν https://www.ngva.eu/stations-map/
-
Όταν λένε για πρατήριο στην Πάτρα, εννοούν στο Αίγιο;
-
Το εκο απ σε ταξιδι με δυο ατομα και 130 τα καταφερνει ή δεν τα πιανει καν;
Θα μας κανει ο ζηκος να σερνομαστε με φυσικο αεριο και μονο το σαββατοκυριακο να καιμε βενζινη για να ξεδινουμε.
Αν παρω φυσικο αεριο και θα σερνομαι θα βαλω στο πισω τζαμι φωτο του ζηκου και θα λεω αυτος φταιει.
-
Χαχαχα! Φίλος το έχει για μοναδικό αυτοκίνητο. Κουβαλάει μάλιστα και ποδήλατο, κρεμασμένο στην πίσω πόρτα. Αυτός λέει ότι μια χαρά πάει παντού, το καλοκαίρι μάλιστα πήγε από την Αθήνα στη Χαλκιδική.
Από εκεί και πέρα, σε θέματα σταθερότητας και ποιότητας κύλισης κι ησυχίας, το μοντέλο είναι πολύ αξιόλογο. Σαν μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Σε θέμα επιδόσεων, θα πηγαίνει όπως κάθε μοντέλο τέτοιου βάρους και 68 ίππων. Βέβαια, επειδή δε σε απασχολεί η κατανάλωση (ο φίλος έκανε αρνητικό ρεκόρ στο καλοκαιρινό ταξίδι με 4 ευρώ στα 100), φαντάζομαι ότι το γκάζι θα είναι μονίμως τέρμα. Λογικά θα κρατάει άνετα τα 130, ίσως και παραπάνω στις ευθείες. Σε παρατεταμένη ανηφόρα, μπορεί να πέφτει στα 110 ας πούμε, αλλά όχι κάτι τραγικό.
Όχι τραγικό για μένα, που έτσι κι αλλιώς ταξιδεύω με 120-130. Αν κάποιος έχει συνηθίσει στις 180αρες, μπορεί να ξερνάει. -
Πριν από 1 χρόνο, το Νοέμβριο του 2017, η ΔΕΠΑ διαφήμιζε δεξία και αριστερά ότι το brand name fisikon, θα ανοίξει άλλα 28 πρατήρια μέσα στο 2018.
Το 2018 τελειώνει και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΟΥΤΕ 1 από τα 28!
Ας απαντήσουν πρώτα για την εξαπάτηση καταναλωτών και το ψεύτικο μάρκετινγκ και μετά ας αρχίσουν πάλι τις ψεύτικες υποσχέσεις.
Εισαγγελέας υπάρχει για να επέμβει για παραπλάνηση καταναλωτή;
Πέρυσι υπήρξε κόσμος που αγόρασε αυτοκίνητο με CNG, βασιζόμενος πάνω σε αυτές τις υποσχέσεις. -
Μη μου λες τέτοια και ψήνω τη συνάδελφο (μένει στην Άνω Γλυφάδα) για φυσικό αέριο. Υποτίθεται ότι το πρατήριο του Αλίμου είναι στα σκαριά.
Εν τω μεταξύ, έχουν αφήσει όλη την παραλιακή χωρίς πρατήριο, ενώ σε άλλα σημεία έχει δύο και τρία σε λίγα χιλιόμετρα. Κακός σχεδιασμός. -
Όπως έχω επαναλάβει και έχω μελετήσει λεπτομερώς ΟΛΕΣ τις ανακοινώσεις κάνοντας έρευνα αγοράς, η ΔΕΠΑ πριν από 1 χρόνο διατυμπάνιζε για 28 νέα πρατήρια μέσα στο 2018.
Στους 10 από τους 12 μήνες του 2018, σύνολο νέων πρατηρίων: 0.
Σε επίσημες ερωτήσεις επίσης, έχω απαντήσεις για συγκεκριμένα πρατήρια ότι ανοίγουν στον επόμενο μήνα. (εδώ και μήνες, ξανά και ξανά τα ίδια)
Η εταιρεία αυτή μπορεί να τύχει αξιοπιστίας στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή CNG οχήματος;
-
Για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι , οντως τα πρατηρια αυτα δεν ειναι ακομα προσβασιμα απο το κοινο ΟΜΩΣ σε αυτο δεν φταιει μονο η Δεπα αλλα και η νομοθεσια για παραδειγμα καθως δεν επιτρεπεται ακομα(χρειαζεται ειδικο νομοσχεδιο) η μεταφορα του φυσικου αεριου με την ειδικη νταλικα για να παραδοθει το πρατηριο στα Ιωαννινα επισης για τα πρατηρια οντως υπαρχει καθυστερηση αλλα μην ξεχναμε το οτι εχουν ειδη αγοραστει 4 συμπιεστες .
-
Και πάλι, θα έπρεπε να έχουν αγοραστεί 28, όχι 4.
-
Η κλασσική copy paste απάντηση τους :
Γεια σας, η δημιουργία κάθε νέου πρατηρίου προϋποθέτει γραφειοκρατικές διαδικασίες που εμπλέκονται διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου και των ΟΤΑ, πράγμα που είναι χρονοβόρο. Στα επόμενα δυο χρόνια έχουν προγραμματιστεί να λειτουργήσουν νέα πρατήρια σε Αλεξανδρούπολη, Ασπρόπυργο, Ηγουμενίτσα, Ηλιούπολη (Αθήνα), Ιωάννινα, Κοζάνη, το 3ο πρατήριο στη Θεσσαλονίκη, Ξάνθη, Σέρρες, Τρίπολη, Χαλκίδα, ΣΕΑ Ευαγγελισμού (Λάρισα) & ΣΕΑ Σχηματαρίου & ΣΕΑ Ψαθόπυργου (Αίγιο). Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Ένας χρόνος πέρασε... οπότε μένει 1 ακόμα..! -
Ασχέτως των νομικών εμποδίων, στα Γιάννενα έχουν 1 χρόνο που απαντούν για τον επόμενο μήνα, ακόμα και σε γραπτές απαντήσεις!
Αν και εφόσον δεν έχουν λύσει το νομικό εμπόδιο, αποτελεί η παραπάνω ενημέρωση παραπλάνηση καταναλωτή;
Ασχέτως των γραφειοκρατικών εμποδίων που σίγουρα θα υπάρχουν, η εταιρεία αυτή τη στιγμή λέει ψέμματα και θα έπρεπε να υπάρξει επέμβαση από τον εισαγγελέα.
-
Για να ευλογήσω λίγο τα γένια μου, σήμερα οριστικοποιήθηκε η τρίτη πώληση CNG που πραγματοποιώ. Η σύζυγος λέει να το κάνω επαγγελματικά. Δηλαδή πώς; Να μου δίνει μπόνους η ΔΕΠΑ σε κάθε πώληση; Χαχαχα!
Μετά από τον ξάδελφο που ήθελε leasing για τη σύζυγο και της πήρε το Up.
Μετά από τη συνάδελφο που κυκλοφορούσε με Alfa Romeo 147 18 ετών και την έπεισα ότι θα βγει κερδισμένη οικονομικά ΚΑΙ θα έχει καινούριο αυτοκίνητο, οπότε πήρε το Panda.
Σήμερα ήρθε η σειρά για φίλο, ο οποίος έχει Starlet 25 ετών, παντρεύτηκε και ήθελε κάτι σοβαρό. Arona για τον αγαπητό. Στα χρήματά του, απλώς δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Ο αντιπρόσωπος του έλεγε κάτι τρέλα νούμερα. Αν θυμάμαι καλά, 90 Arona CNG στην Αττική.
Ήδη ψήνω άλλη συνάδελφο για το ισπανικό τζιποειδές, αλλά αυτή δε βιάζεται και θα χάσει την προνομιακή τιμή μέχρι τέλος του μήνα. -
Ελπίζω να μην σε κυνηγούν φανατικά για ξύλο, όταν δοκιμάσουν να κάνουν εκδρομή στην επαρχία με το όχημα.
-
Ο ξάδερφος είναι ενθουσιασμένος. Έχει πρατήριο δίπλα στο σπίτι του, έχει μάλιστα σημειώσει και ρεκόρ 1,90 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, όταν το έστρωνε. Μερικές φορές πάει στη δουλειά του στη Χαλκίδα. Γουστάρει που του κοστίζει λιγότερο από 5 ευρώ το πήγαινε-έλα, τη στιγμή που η Χ1 βενζίνης του θέλει ένα εικοσάρικο.
Η συνάδελφος με το Panda είναι πολύ ευχαριστημένη. Καινούριο αμάξι κι οικονομικό κέρδος, πού να το πεις; Της λείπουν βέβαια τα γκάζια της 147. Πάταγε κάτι 160άρες στην Αττική Οδό όταν αργούσε το πρωί, λέει. Τώρα 130. Καλύτερα, πάνω από όλα η ασφάλεια.
Αυτό έχει 35 λίτρα βενζίνης, οπότε είναι ισάξιο με το απλό μοντέλο.Για το Arona, ο φίλος μένει στον Πειραιά και πηγαίνει δύο φορές το μήνα στη Λαμία. Δηλαδή βάζει στου Ρέντη ή στη Φιλαδέλφεια ή στην Κηφισιά ανεβαίνοντας και ξανά στη Λαμία. Αν το πάει ήπια, λογικά θα του βγάζει ένα πήγαινε-έλα με ένα γέμισμα.
Ακόμα και με τα σημερινά πρατήρια, πόσο πρόβλημα είναι τα 160 χιλιόμετρα αυτονομίας; Δεν είμαστε όλοι ταξιδιάρηδες, κάθε ΣΚ να οργώνουμε την Ελλάδα.
Αλλά και τέτοιος να είσαι, πάει να πει ότι θα κάνεις πααααάρα πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Πάνω από 40Κ, οπότε θα εκτιμήσεις την οικονομία και στη χειρότερη περίπτωση, θα πάρεις κι ένα μπιτόνι μαζί σου.
Αεριοκίνηση , CNG vehicles