-
Καλημέρα
Πριν λίγες μέρες είχα ένα ατύχημα στο Μόναχο, με υπαιτιότητα άλλου οδηγού.
Το αυτοκίνητό μου είναι ένα Suzuki Wagon R+ Special Edition του 2002 (1300 κυβικά, 76 ίπποι, ABS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ζάντες αλουμινίου, κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός κ.α.)Ενώ δε φαινόταν ότι έχει κάτι σημαντικό, στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει στραβώσει ο μπροστινός άξονας και ότι η ασφάλεια δεν υπάρχει περίπτωση να καλύψει μια τόσο μεγάλη ζημιά για αυτό το αυτοκίνητο και θα μου αποζημιώσει την αξία του αυτοκινήτου.
Μου είπαν ότι η τωρινή αξία του αυτοκινήτου, για γερμανικά δεδομένα, είναι 1000-2000€.Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με 117.000 χμ. και είναι μόνο 9 μήνες στη Γερμανία (έχει ελληνικές πινακίδες).
Σήμερα ή αύριο αναμένεται να πάει ο εμπειρογνώμονας να το δει. Η ασφάλεια που θα με αποζημιώσει, θα υπολογίσει και την κατάσταση του αυτοκινήτου; Έχει κανένας άλλος παρόμοια εμπειρία;
Τέλος, ξέρει κάποιος ποια είναι η αξία του στην Ελλάδα και αν αξίζει να διεκδικήσω αυτό το ποσό;
Και εννοείται πως σε όλα αυτά δεν υπολογίζεται η συναισθηματική αξία του αυτοκινήτου...
-
Καλημέρα
Πριν λίγες μέρες είχα ένα ατύχημα στο Μόναχο, με υπαιτιότητα άλλου οδηγού.
Το αυτοκίνητό μου είναι ένα Suzuki Wagon R+ Special Edition του 2002 (1300 κυβικά, 76 ίπποι, ABS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ζάντες αλουμινίου, κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός κ.α.)Ενώ δε φαινόταν ότι έχει κάτι σημαντικό, στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει στραβώσει ο μπροστινός άξονας και ότι η ασφάλεια δεν υπάρχει περίπτωση να καλύψει μια τόσο μεγάλη ζημιά για αυτό το αυτοκίνητο και θα μου αποζημιώσει την αξία του αυτοκινήτου.
Μου είπαν ότι η τωρινή αξία του αυτοκινήτου, για γερμανικά δεδομένα, είναι 1000-2000€.Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με 117.000 χμ. και είναι μόνο 9 μήνες στη Γερμανία (έχει ελληνικές πινακίδες).
Σήμερα ή αύριο αναμένεται να πάει ο εμπειρογνώμονας να το δει. Η ασφάλεια που θα με αποζημιώσει, θα υπολογίσει και την κατάσταση του αυτοκινήτου; Έχει κανένας άλλος παρόμοια εμπειρία;
Τέλος, ξέρει κάποιος ποια είναι η αξία του στην Ελλάδα και αν αξίζει να διεκδικήσω αυτό το ποσό;
Και εννοείται πως σε όλα αυτά δεν υπολογίζεται η συναισθηματική αξία του αυτοκινήτου...
-
Καλημέρα
Πριν λίγες μέρες είχα ένα ατύχημα στο Μόναχο, με υπαιτιότητα άλλου οδηγού.
Το αυτοκίνητό μου είναι ένα Suzuki Wagon R+ Special Edition του 2002 (1300 κυβικά, 76 ίπποι, ABS, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού, ζάντες αλουμινίου, κεντρικό κλείδωμα, κλιματισμός κ.α.)Ενώ δε φαινόταν ότι έχει κάτι σημαντικό, στο συνεργείο μου είπαν ότι έχει στραβώσει ο μπροστινός άξονας και ότι η ασφάλεια δεν υπάρχει περίπτωση να καλύψει μια τόσο μεγάλη ζημιά για αυτό το αυτοκίνητο και θα μου αποζημιώσει την αξία του αυτοκινήτου.
Μου είπαν ότι η τωρινή αξία του αυτοκινήτου, για γερμανικά δεδομένα, είναι 1000-2000€.Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με 117.000 χμ. και είναι μόνο 9 μήνες στη Γερμανία (έχει ελληνικές πινακίδες).
Σήμερα ή αύριο αναμένεται να πάει ο εμπειρογνώμονας να το δει. Η ασφάλεια που θα με αποζημιώσει, θα υπολογίσει και την κατάσταση του αυτοκινήτου; Έχει κανένας άλλος παρόμοια εμπειρία;
Τέλος, ξέρει κάποιος ποια είναι η αξία του στην Ελλάδα και αν αξίζει να διεκδικήσω αυτό το ποσό;
Και εννοείται πως σε όλα αυτά δεν υπολογίζεται η συναισθηματική αξία του αυτοκινήτου...
-
Δεν είναι περίεργο αυτό που σου είπαν. Η ασφάλεια σου έχει ασφαλίσει το αυτοκίνητο σου για X ποσό. Αν η ζημιά βγεί πολύ μεγαλύτερη από το Χ τότε σου προτείνουν να σε αποζημιώσουν το Χ. Αν η ζημιά ήταν κοντά στο Χ ποσό ενδεχομένως θα μπορούσεις να κάνεις διαπραγμάτευση (δηλαδή να στο φτιάξουν).
Είχα παρόμοια δυσάρεστη εμπειρία (όχι στο εξωτερικό αλλά δεν'εχει σημασία... ίδια περίπτωση σχεδόν ήταν) αλλά ευτυχώς για μένα το ποσό της ζημιάς ήταν κοντά στο ασφαλιζόμενο ποσό οπότε μου το έφτιαξαν.
Μόνη ελπίδα έχεις να διαπραγματευτείς με το συνεργείο (να σου κάνουν καλύτερη τιμή) ή με τον εμπειρογνώμονονα για να στο φτιάξουν. -
Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση.
Καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά εδώ είναι Γερμανία: ακριβά συνεργεία, φτηνά μεταχειρισμένα....
Το θέμα μου όμως δεν είναι αν θα φτιαχτεί ή όχι, γιατί μιλάμε για τεράστια διαφορά τιμής. Στο συνεργείο είπαν ότι η ζημιά είναι πάνω από 5000€....
Το θέμα είναι πόσα χρήματα να διεκδικήσω... γιατί ναι μεν το αυτοκίνητο εδώ έχει αξία 1000-2000€, αλλά υποθέτω ότι στην Ελλάδα έχει μεγαλύτερη. Ούτε την ίδια φθορά έχει, από ότι θα είχε αν ήταν 11 χρόνια στη Γερμανία. Η ασφάλεια που θα καλύψει τη ζημιά δεν είναι η δική μου φυσικά, αλλά η ασφάλεια του άλλου οδηγού, που είναι γερμανική.
Και το άλλο κακό είναι ότι μένω 200χμ μακριά από το Μόναχο, είναι πολύ δύσκολο να πηγαινοέρχομαι. Το αυτοκίνητο είναι φυσικά ακόμα εκεί. (Ευτυχώς μου έδωσαν κατευθείαν αυτοκίνητο αντικατάστασης...). Αφού το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί, μπορώ να ζητήσουν να πληρώσουν και την μεταφορά του αυτοκινήτου από το Μόναχο;
-
Ο χρήστης vpapa έγραψε:
Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με 117.000 χμ. και είναι μόνο 9 μήνες στη Γερμανία (έχει ελληνικές πινακίδες).
Αυτο ειναι και δυστυχως το ασχημο..κοιτανε καταλογους και ειτε ειναι χρεπι ηταν σα να βγηκε απο το εργοστασιο το ιδιο ποσο δινουν..ειναι να μη μπλεξεις και δυστυχως δε μπορεις να κανεις κατι για αυτο.. μονο να παρουσιασεις στοιχεια για τις τιμες στην Ελλαδα και τους πιεσεις ασφυκτικα..το αμαξι στην Ελλαδα το αγορασες με τιμες Ελλαδος και οχι Γερμανιας!
Το θέμα μου όμως δεν είναι αν θα φτιαχτεί ή όχι, γιατί μιλάμε για τεράστια διαφορά τιμής. Στο συνεργείο είπαν ότι η ζημιά είναι πάνω από 5000€....
Ακομα και με εργατοωρες και ανταλλακτικα γερμανιας το ποσο που ανεφερεις ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ.
-
Θα σε απογοητευσω αλλά με μια πρόχειρη αναζήτηση στο car.gr Suzuki Wagon R+ της χρονολογίας σου και των κυβικών σου, έχουν μέση τιμή 2900€ .... οπότε....
-
Αλλο 1000-2000 και αλλο 2900....
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Θα σε απογοητευσω αλλά με μια πρόχειρη αναζήτηση στο car.gr Suzuki Wagon R+ της χρονολογίας σου και των κυβικών σου, έχουν μέση τιμή 2900€ .... οπότε....Έριξα και εγώ μια ματιά (μια και το ανέφερες), και όντως έτσι είναι. Μόνο που το δικό μου είναι το special edition με πολλά έξτρα και σίγουρα η αξία του θα είναι μεγαλύτερη... και πάλι όμως είναι μεγάλη η διαφορά.
-
Βγήκε η απόφαση.... Από την ασφάλεια θα πάρω 2800€ και 317€ από την πώλησή του (η ασφάλεια ανέλαβε να το πουλήσει).
Συνολικά 3100€ δεν είναι και άσχημα!!!!
Επίσης μου πληρώνουν όλα τα έξοδα για τη βενζίνη που θα ξοδεψω για να πάω να υπογράψω τα συμβόλαια και φυσικά το αυτοκίνητο αντικατάστασης που θα έχω για μία ακόμα εβδομάδα.Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
-
Αν λειτουργουν τοσο αποτελεσματικα οι ασφαλιστικες στη Γερμανια, τοτε χαλαλι τα οσα σου ειπαν στην αρχη...
-
Στη Στουτγκαρδη εχω ενα φιλο με ενα παλιο Vectra,σκεφτομαι να παω εκει με το Α3 2.0 ,να μου ριξει μια μπας και σωθω,δεκτες και αλλες προτασεις...
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Τελικά δεν μπόρεσε να πουληθεί το αυτοκίνητο και η ασφάλεια μου έδωσε όλο το ποσό.... Το πρόβλημα ήταν οι ελληνικές πινακίδες. Το αυτοκίνητο, από ότι μου είπαν, θα ανακυκλωθεί.....
Πάντως πρέπει να πω ότι οι ασφαλιστικές στη Γερμανία λειτουργούν άψογα.... Εξυπηρετικότατοι, ευγενικότατοι και για οτιδήποτε χρειαζόμουν ήταν αμέσως πρόθυμοι.
Ατύχημα στο εξωτερικό