-
Χαιρετώ την παρέα
Σκοπεύει ο αδελφός μου να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο diesel.Budget 15-16 χιλιάρικα.Μας έψηνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το clio μέχρι που είδαμε ότι έχει 4 αερόσακους καθώς και ταμπούρα πίσω
Στα + :
Καλύτερη κατανάλωση
Πιο όμορφη οδήγηση
Ωραίο εσωτερικό/εμφάνιση
Στα - :
Ότι δεν έχει 6αρι κιβώτιο
Ταμπούρα πίσω
4 αερόσακουςΞέρετε αν τα clio βγάζουν προβλήματα?
Τα yaris ας πούμε τα λένε όλοι σκυλιά...Μετά πάμε στο +1 χιλιάρικο (16.300) για το yaris την active έκδοση (ενώ στο clio στην expression 75hp 15.200)
Στα + :
Ακούω παντού ότι δε βγάζουν προβλήματα (για τα clio ακούω ότι βγάζουν τα ηλεκτρικά τους πρόβληματα)
Κάμερα οπισθοδρομείας
Δισκόφερνα
7 αερόσακοι
Πιο άνετους χώρους
Στα - :
Δεν έχει start/stop
Δεν έχει hill start assistΑυτά μου έρχονται τώρα στα +, - των 2 αυτοκινήτων.
Ποια η γνώμη σας για τα δυο πετρέλαια?
Είναι το πρώτο του καινούργιο αυτοκίνητο...Edit:Το clio αργεί από ότι διαβάζω να έρθει, κάνει ένα 3μηνο...
Επίσης γράφει ότι κάνει 15.200 αλλά δεν ξεκαθαρίζει αν είναι 5θυρη ή 3θυρη έκδοση...Οδήγηση και μέσα στην πόλη και εκτός.Απλή οδήγηση, όχι ραλλυ κτλπ
5θυρη έκδοση... -
Χαιρετώ την παρέα
Σκοπεύει ο αδελφός μου να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο diesel.Budget 15-16 χιλιάρικα.Μας έψηνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το clio μέχρι που είδαμε ότι έχει 4 αερόσακους καθώς και ταμπούρα πίσω
Στα + :
Καλύτερη κατανάλωση
Πιο όμορφη οδήγηση
Ωραίο εσωτερικό/εμφάνιση
Στα - :
Ότι δεν έχει 6αρι κιβώτιο
Ταμπούρα πίσω
4 αερόσακουςΞέρετε αν τα clio βγάζουν προβλήματα?
Τα yaris ας πούμε τα λένε όλοι σκυλιά...Μετά πάμε στο +1 χιλιάρικο (16.300) για το yaris την active έκδοση (ενώ στο clio στην expression 75hp 15.200)
Στα + :
Ακούω παντού ότι δε βγάζουν προβλήματα (για τα clio ακούω ότι βγάζουν τα ηλεκτρικά τους πρόβληματα)
Κάμερα οπισθοδρομείας
Δισκόφερνα
7 αερόσακοι
Πιο άνετους χώρους
Στα - :
Δεν έχει start/stop
Δεν έχει hill start assistΑυτά μου έρχονται τώρα στα +, - των 2 αυτοκινήτων.
Ποια η γνώμη σας για τα δυο πετρέλαια?
Είναι το πρώτο του καινούργιο αυτοκίνητο...Edit:Το clio αργεί από ότι διαβάζω να έρθει, κάνει ένα 3μηνο...
Επίσης γράφει ότι κάνει 15.200 αλλά δεν ξεκαθαρίζει αν είναι 5θυρη ή 3θυρη έκδοση...Οδήγηση και μέσα στην πόλη και εκτός.Απλή οδήγηση, όχι ραλλυ κτλπ
5θυρη έκδοση... -
Χαιρετώ την παρέα
Σκοπεύει ο αδελφός μου να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο diesel.Budget 15-16 χιλιάρικα.Μας έψηνε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το clio μέχρι που είδαμε ότι έχει 4 αερόσακους καθώς και ταμπούρα πίσω
Στα + :
Καλύτερη κατανάλωση
Πιο όμορφη οδήγηση
Ωραίο εσωτερικό/εμφάνιση
Στα - :
Ότι δεν έχει 6αρι κιβώτιο
Ταμπούρα πίσω
4 αερόσακουςΞέρετε αν τα clio βγάζουν προβλήματα?
Τα yaris ας πούμε τα λένε όλοι σκυλιά...Μετά πάμε στο +1 χιλιάρικο (16.300) για το yaris την active έκδοση (ενώ στο clio στην expression 75hp 15.200)
Στα + :
Ακούω παντού ότι δε βγάζουν προβλήματα (για τα clio ακούω ότι βγάζουν τα ηλεκτρικά τους πρόβληματα)
Κάμερα οπισθοδρομείας
Δισκόφερνα
7 αερόσακοι
Πιο άνετους χώρους
Στα - :
Δεν έχει start/stop
Δεν έχει hill start assistΑυτά μου έρχονται τώρα στα +, - των 2 αυτοκινήτων.
Ποια η γνώμη σας για τα δυο πετρέλαια?
Είναι το πρώτο του καινούργιο αυτοκίνητο...Edit:Το clio αργεί από ότι διαβάζω να έρθει, κάνει ένα 3μηνο...
Επίσης γράφει ότι κάνει 15.200 αλλά δεν ξεκαθαρίζει αν είναι 5θυρη ή 3θυρη έκδοση...Οδήγηση και μέσα στην πόλη και εκτός.Απλή οδήγηση, όχι ραλλυ κτλπ
5θυρη έκδοση... -
Το κλιο πλέον στη νέα του γενιά είναι αποκλειστικά 5θυρο. Ναι έχει ταμπούρα πίσω αλλά θέμα απόδοσης τους δεν υπάρχει, μόνο ψυχολογικό
Θα διάλεγα κλιο για τον κινητήρα του, την σχεδίαση του αλλά κυρίως για την συμπεριφορά του στο δρόμο -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Το κλιο πλέον στη νέα του γενιά είναι αποκλειστικά 5θυρο. Ναι έχει ταμπούρα πίσω αλλά θέμα απόδοσης τους δεν υπάρχει, μόνο ψυχολογικόΔεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με esp-traction control.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
Το κλιο πλέον στη νέα του γενιά είναι αποκλειστικά 5θυρο. Ναι έχει ταμπούρα πίσω αλλά θέμα απόδοσης τους δεν υπάρχει, μόνο ψυχολογικό
Δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με esp-traction control.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
-
το οτι το ρενο δεν εχει δισκους πισω δεν λεει κατι, μια χαρα φρεναρουν τα ταμπουρα
και για το τογιοτα
1)ευτυχος που δεν εχει σταρτ/στοπ
2)δε χρειαζεται χιλλ ασιστ -
Οι φήμες για τα ηλεκτρικά προβλήματα είναι για Renault μιας δεκαετίας πλέον πίσω. Το Clio III δεν είχε απολύτως κανένα σοβαρό πρόβλημα αξιοπιστίας όπως και τα περισσότερα Renault από το 2005 και μετά. To ΙV είναι φρέσκο μοντέλο, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν σχετικές αναφορές για προβλήματα. Μπορείς να μπεις και στο σχετικό θέμα που υπάρχουν ήδη αρκετοί κάτοχοι. Στη τελική με 5 χρόνια εγγύηση δεν έχεις να σκας και για πολλά. Πιο εύκολα θα βρεις αναφορές στο διαδίκτυο για το ότι 1.4 D-4D έχει αυξημένες απαιτήσεις σε λαδάκι παρά κάτι για τον 1.5 DCi. Γενικά πάντως κρίνοντας από τη τελευταία γενιά του καθενός εφάμιλλα αξιόπιστα θα τα θεωρούσα με εξίσου καλές εγγυήσεις.
Kαι τα 2 πάντως είναι κορυφαία στην κατηγορία τους. Τα 2 top diesel για μένα. Από εκεί και πέρα εγώ θα επέλεγα το Clio γιατί εμφανισιακά είναι πανέμορφο και όχι αδιάφορο και υπερέχει οδηγικά έναντι του αδιάφορου Yaris. Τα υπόλοιπα τα βρίσκω λεπτομέρειες. Αλλά τα γούστα είναι υποκειμενικά, όπως και οι ανάγκες του καθενός.
Α και σε clio την πλούσια Dynamic dci 90 θα επέλεγα και όχι την Expression. Βγαίνει στα 16.000 και κάτι με το κλειδί στο χέρι. To 15.200 δεν είναι ρεαλιστική τιμή για 75άρι. Πολύ ακριβή.
-
Ακομη και οι αεροσακοι που αναφερεις οτι ειναι μονο 4, οταν η Ρενωετρεχε παθητικη ασφαλεια , οι Ιαπωνες εστελναν τα αυτοκινητα στην Ευρωπη χωρις αναπτηρα. Να σου το ω αλλιως, αν μπορεις να ζησεις μετην ασχημια του Γιαρις και οχι μετο εμπνευσμενο σχεδιο του Κλιο τοτε προχωρα!
-
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο θα το απέρριπτα αν είχε ταμπούρα (τυμπανόφρενα) πίσω.
Επίσης, μεταξύ δύο diesel πιθανότατα θα επέλεγα αυτό με τις 6 σχέσεις...
Όσο καλός και αν είναι ο 1.5 dci της Renault.
-
Δύσκολη επιλογή. Και τα 2 είναι πολύ καλά. Ωστόσο αν η σύγκριση είναι μεταξύ clio 75 ίππων και yaris 90, μάλλον καλύτερα το 2ο. 15 ίπποι και 6άρι κιβώτιο είναι πολύ σημαντικά. Γενικά δε θα φοβόμουν το clio για θέματα αξιοπιστίας. Δεν ξέρω μόνο αν είναι από καμιά τούρκικη παρτίδα τι παίζει. Μου είχε πει γνωστός μου πως κάποιος που είχε εμπειρία από clio 3 ισπανικό και facelift τούρκικο, υποστήριζε πως είχε διαφορά ποιοτικά. Από την άλλη, και η toyota από ότι μαθαίνω στο after sales δεν είναι όπως παλιά. Λάδι στα τελευταία μοντέλα δε θα κάψει. Ήταν πρόβλημα σε παλιότερα που είχαν προβληματική τουρμπίνα νομίζω και την αλλάζανε στην εγγύηση. Αλλά θεωρώ τραγικό σε επίσημο συνεργείο να μην ξέρουν ότι πρέπει να πάρει συγκεκριμένο λάδι λόγω φίλτρου dpf, με προειδοποίηση και στο manual και σε ταμπελάκι ανοίγοντας το καπώ ότι διαφορετικά μπορεί να πάθει ζημιά, και να επιμένουν να βάλουν τα ίδια λάδια με τα βενζινοκίνητα. Επίσης 16300 είναι η αρχική τιμή για yaris active. Εκπτώσεις/απόσυρση δεν παίζουν; Πριν από ένα χρόνο το πήραμε εμείς σε αυτήν την έκδοση 15 στρογγυλά. Μας έκανε παραπάνω έκπωση κανένα 500άρικο γιατί είμασταν 10 χρόνια πελάτες και είχαμε συστήσει αρκετούς σε συγκεκριμένο πωλητή, αλλά λογικά μέχρι τα 15,5 πρέπει να βγαίνει εύκολα σε μη μεταλλικό χρώμα.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ακομη και οι αεροσακοι που αναφερεις οτι ειναι μονο 4, οταν η Ρενωετρεχε παθητικη ασφαλεια , οι Ιαπωνες εστελναν τα αυτοκινητα στην Ευρωπη χωρις αναπτηρα. Να σου το ω αλλιως, αν μπορεις να ζησεις μετην ασχημια του Γιαρις και οχι μετο εμπνευσμενο σχεδιο του Κλιο τοτε προχωρα!And your point is?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Και τα δύο κάνουν καλά τη δουλειά τους για απλή μεταφορά, αν μιλάμε και για οδήγηση ταυτόχρονα, τότε μόνο Κλιό.
-
Και το yaris μια χαρά είναι και για οδήγηση. Το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών δεν θα καταλάβει διαφορά. Για αυτόν που θέλει κάτι παραπάνω, ναι φυσικά το clio, αλλά να περιμένει το 1.2 με τα 130 άλογα.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μου είχε πει γνωστός μου πως κάποιος που είχε εμπειρία από clio 3 ισπανικό και facelift τούρκικο, υποστήριζε πως είχε διαφορά ποιοτικά.Το πιθανότερο είναι ότι πήγε σε διαφορετική έκδοση. Δηλαδή από Dynamic σε κάποια πιο απλή. Εκεί υπήρχε αισθητή διαφορά. Ακόμη και μεταξύ ίδιων phase η διαφορά ποιότητας είναι αισθητή. Είναι καθαρά θέμα έκδοσης. Αν βάλεις δίπλα το δικό μας phase 1 που είναι expression και του rafi πχ που είναι επίσης phase 1 αλλά dynamic νομίζεις ότι η 2η έκδοση και ακριβότερη είναι άλλα και καλύτερο αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον στα Phase 2 που η Dynamic μέσα είχε ακόμη και δέρμα στο ταμπλό στο τέλος της. Εμφανώς δεν μπορείς να ξεχωρίσεις χώρα κατασκευής, παρα μόνο έκδοση. Ούτως ή άλλως το τούρκικο εργοστάσιο είναι από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα με μεγάλες επενδύσεις πάνω του τα τελευταία χρόνια, ειδικά όταν πήρε κομμάτι παραγωγής του clio iv. Επίσης -με επιφύλαξη- τα clio που έρχονται Ελλάδα πλέον θα έρχονται από νέα γραμμή παραγωγής στη Σλοβενία (νομίζω) όπου κατασκευάζεται και το Twingo ii. Λόγω αυτών των αλλαγών στις γραμμές παραγωγής και της αυξημένης ζήτησης πανευρωπαικά υπήρχαν και οι μεγάλες καθυστερήσεις των τελευταίων μηνών.
Ως προς τις τιμές μάλλον ο ενδιαφερόμενος έχει κοιτάξει μόνο τιμές καταλόγου γι'αυτό και συγκρίνει το 75άρι clio με το 90άρι yaris. Μεταξύ των 2 σίγουρα το 90άρι yaris. Αλλά το 90άρι clio βγαίνει περίπου ίδια λεφτά με το Yaris (+/-) άρα έχει νόημα να συγκρίνουμε μόνο τα 90άρια μεταξύ τους. Για το clio που ξέρω το 90άρι expression βγαίνει στα 15.000 κ κάτι με μεταλλικό κ το κλειδί στο χέρι και το dynamic στα 16.000 κ κάτι με μεταλλικό κ το κλειδί στο χέρι. Για το Yaris δεν γνωρίζω πόσο διαμορφώνονται οι τιμές μετά από απόσυρση/προσφορές κλπ
Για το 1.2 TCE δεν έχει νόημα να περιμένει γιατί θα κυκλοφορεί σε μία μόνο έκδοση την GT με αυτόματο EDC πλούσια εξοπλισμένη αλλά θα ανεβαίνει πολύ σε τιμή και θα έρθει από Σεπτέμβρη.
Για την αναμονή που επίσης είδα αναφέρθηκε, πλέον στο Clio σπάει το τρίμηνο. Από τέλη Αυγούστου, αρχές Σεπτεμβρίου θα υπάρχει πληθώρα ετοιμοπαράδοτων σε εκδόσεις και χρώματα και customazation. Φόρτωσε πράμα ο Θεοχαράκης.
Πάντως ξαναλέω πως πρόκειται κατ'εμέ για τα 2 top diesel της κατηγορίας. Για μένα μεταξύ των 2 η ζυγαριά γέρνει προς το Clio. Από εκεί και πέρα test drive να δειτε ποιο σας αρέσει οδηγικά εσάς και προσφορές να δείτε ποιο βγαίνει σε πιο συμφέρουσα τιμή.
-
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά!
Στα + του κλιό ξέχασα ότι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας.Επίσης είναι μεγάλο μειον καινούργιο αυτοκίνητο να μην έχει 6μινιμουμ αερόσακους.Έχει μόνο 4.Δεν το θεωρείται πρόβλημα αυτό για την ασφάλεια?
Κατά τα άλλα θα πάμε σε 1-2 μέρες να οδηγήσουμε τα 2 αυτοκίνητα στις ίδιες εκδόσεις...@samatistas
17 χιλιάρικα κάνει η dynamic 90hp@Mark
Απόσυρση δεν παίζει.
Έκπτωση δεν ξέρω αν κάνουν.Έχουμε άλλο ένα toyota αγορασμένο απο εκεί.Θα πάμε αύριο και θα δούμε.
Εσένα σου βγήκε με απόσυρση 15 ή χωρίς?Edit:Τώρα είδα το από πάνω ποστ samatistas.Σίγουρα η τιμή του dynamic 90hp κάνει 16.000 χωρίς απόσυρση?
Γιατί το είδα από εκεί που είπες (από το site τους) και γράφει 17.000 (16.990 για την ακρίβεια)... -
Καλημέρα. Όταν λέω απόσυρση, δεν εννοώ να έχεις εσύ κάποιο παλιό. Συνήθως έχουν πάρει οι αντιπροσωπείες από ανθρώπους που θέλανε να τα ξεφορτωθούν, αντί 300-400€ τα οποία τα δίνεις εσύ μετά ώστε να επωφεληθείς από την έκπτωση λόγω απόσυρσης(νομίζω 900 μείον αυτά που έδωσες, άρα 500-600 καθαρό όφελος). Μέχρι τώρα ήξερα πως το κάνανε αυτό. Πολλές φορές στο λέγανε χωρίς να το ζητήσεις. Στην δικιά μου περίπτωση, έβγαινε 15500€ με όλα τα έξοδα(πινακίδες, κόστος για το αποσυρόμενο, κλπ) και πιέσαμε για κάτι καλύτερο και αφού πήρε έγκριση από τον προϊστάμενό του ο πωλητής μας το έκανε 15000. Έκδοση active, λευκό χωρίς navi.
edit : Πέρνα μια βόλτα από αντιπροσωπείες και να μην έχεις ως δεδομένο μόνο την τιμή καταλόγου. Μπορεί να παίζουν χίλια δυο ενδεχόμενα χάρη στα οποία ενδεχομένως να κόψουν αρκετά τις τιμές από αυτές που βλέπεις. Π.χ. μπορεί να τρέχει κάποια έκπτωση αυτό το διάστημα, μπορεί να θέλουν να πουλήσουν αυτοκίνητα για να πιάσουν κάποιο στόχο και να ρίχνουν τις τιμές. Μου έχει τύχει στο παρελθόν να αγοράσουμε αυτοκίνητο για τον αδερφό μου, που ο έμπορος για να πιάσει στόχο είχε βγάλει πινακίδες και το πήραμε ένα μήνα μετά με 1,5 χιλιάρικο έκπτωση.
-
Στο Clio λόγω κυβισμού σου κόβουν στην απόσυρση έχεις δεν έχεις εως -1.430 euro από την τιμή που βλέπεις. Στο Yaris μπορούν να σου κόψουν εως 960 euro.
Για το Clio που γνωρίζω από ενδιαφερόμενο φίλο είναι: 16.990 -1.220 (μπορεί να στο κάνει και 1.430 που είναι το max στο κυβισμό) =15.770 + 420 χρώμα + 150 πινακίδες/λοιπά έξοδα = 16.340 απαζάρευτο. Με λίγο παζάρι το φέρνεις κοντά στα 16. Χωρίς μεταλλικό είσαι κάτω από τα 16 ήδη.
Και αυτό που λέει ο Mark. Πέρνα από αντιπροσωπείες. Και αν είσαι Αθήνα σε περισσότερες από μία για κάθε εταιρεία. Μπορεί να βρεις αποκλίσεις ακόμη και σε αντιπροσωπείες της ίδιας εταιρείας.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Το πιθανότερο είναι ότι πήγε σε διαφορετική έκδοση. Δηλαδή από Dynamic σε κάποια πιο απλή. Εκεί υπήρχε αισθητή διαφορά. Ακόμη και μεταξύ ίδιων phase η διαφορά ποιότητας είναι αισθητή. Είναι καθαρά θέμα έκδοσης. Αν βάλεις δίπλα το δικό μας phase 1 που είναι expression και του rafi πχ που είναι επίσης phase 1 αλλά dynamic νομίζεις ότι η 2η έκδοση και ακριβότερη είναι άλλα και καλύτερο αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον στα Phase 2 που η Dynamic μέσα είχε ακόμη και δέρμα στο ταμπλό στο τέλος της. Εμφανώς δεν μπορείς να ξεχωρίσεις χώρα κατασκευής, παρα μόνο έκδοση. Ούτως ή άλλως το τούρκικο εργοστάσιο είναι από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα με μεγάλες επενδύσεις πάνω του τα τελευταία χρόνια, ειδικά όταν πήρε κομμάτι παραγωγής του clio iv.
Επαναλαμβάνω πως δεν το λέω εγώ, απλά το έχω ακούσει από καλό μου φίλο ιδιοκτήτη clio 3, και πολύ κολημμένο με το αυτοκίνητο που ξέρει τα πάντα από εκδόσεις κλπ. Μου είχε πει πως είχε μάθει από άτομο που είχε clio 3 από τα πρώτα σε καλή έκδοση αν θυμάμαι καλά, και μετά πήρε phase 2 πως είχε μεγάλη διαφορά. Προσωπικά τους τούρκους δεν τους εμπιστεύομαι, και αν επρόκειτο για δικό μου αμάξι δεν θα το σκεφτόμουν καν. Εδώ ολόκληρη toyota που υποτίθεται είναι η top εταιρεία στον τομέα της διαχείρισης των εργοστασίων και διαδικασιών παραγωγής, και τα τούρκικα auris ήταν σκέτη απογοήτευση (σε σύγκριση πάντα με τα δεδομένα των αυτοκινήτων της μάρκας, και όχι μόνο όσων έρχονταν από ιαπωνία).
-
Πάντως είναι πολύ πιθανό να είχε αυτή την αίσθηση αν πήγε από μια Dynamic phase 1 σε μια απλή πχ more,expression,energy του phase 2. Είχαν αισθητές διαφορές που μπορούσαν να κάνουν αυτή τη διαφορά. Παρά η χώρα προέλευσης. Προσωπικά δεν θα με ενοχλούσε αν ένα μου αυτοκίνητο είναι τούρκικο. Αν με μια αναζήτηση έβρισκα ότι το μοντέλο δεν βγάζει προβλήματα... Ισως μόνο κάποια στιγμή να ήθελα να δω και ελληνικό κάποια στιγμή στο μέλλον (απίθανο). Και της Αγγλίας το εργοστάσιο κατά καιρούς είχε ζητήματα πιο παλιά πχ στην Toyota (έναντι άλλων εργοστασίων της ίδιας φίρμας). Δεν μπορώ να γενικέυσω να μην παίρνουμε αυτοκίνητο αγγλικής προέλευσης.
Toyota yaris D4D vs Renault Clio dci