Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 307cc 2.0 140hp σειριακο Μπουκωμα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 307cc 2.0 140hp σειριακο Μπουκωμα!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    16
    240
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
      και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
      Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
      ( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
      Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
      Λετε να το μπουκωσα;
      Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
      Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
      Μπορει να φταιει κατι αλλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        koulouri last edited by

        Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
        και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
        Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
        ( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
        Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
        Λετε να το μπουκωσα;
        Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
        Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
        Μπορει να φταιει κατι αλλο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koulouri last edited by

          Οδηγαω παρολο που ειναι διλιτρο πολυ συντηριτικα μεσα στην πολη για προφανεις λογους! ( καταναλωση )
          και στο δρομο τελευταια οχι πανω απο 110 γιατι βαριεμαι λιγο και γιατι μενω επαρχια και κανω πολλα χιλιομετρα.
          Προχθες παω να το βαλω μπροστα και δεν επαιρνε..μετα απο 5' που πηρε τρελο καπνο απο πισω σα να ηταν μπουκωμενο!
          ( σερβις αλλαγμενα ΟΛΑ πριν 2 μηνες )
          Τα ηλεκτρογκαζα δε μπουκωνουν..αλλαζω ταχυτητες στις πολυ χαμηλες στροφες ( ΠΟΛΥ χαμηλες ομως! )
          Λετε να το μπουκωσα;
          Επισης γυρνουσα απο Καβαλα βγαινω εθνικη παταω το γκαζι και το starlet της μανας μου μπορει να ειχε και καλυτερη επιταχυνση!
          Να βγω καμια εθνικη να το τεντωσω να στρωσει;
          Μπορει να φταιει κατι αλλο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Αφού ζεσταθεί το λάδι, πάτα το λίγο στην Εθνική. Σφάλμα βγάζει; Μπορείς να περάσεις από το συνεργείο σου να δείτε αν έχει καταγραφεί κανένα παροδικό σφάλμα.

            Sent from my Note 2 using smoke signals.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              koulouri last edited by

              Οχι κανενα ηλεκτρονικο σφαλμα, ολα κομπλε!
              βασικα τελειωνει και το ρεζερβουαρ και σκεφτομαι να βαλω την Shell αυτη με τα 20049384192 οκτανια που εχει κανα 2€ το λιτρο..

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cson last edited by

                Βαλε απο καμια ασπρη ΕΚΟ εταιρικη με σφραγισμενη ανλτια κανονικη 95αρα, ή απο καμια εταιρικη shell vpower 97 οκτανιων. Μην δινεις 2 ευρω το λιτρο χωρις λογο. Αν δεν στρωσει μην ασχοληθεις αλλο με την βενζινη, πηγαινε συνεργειο.

                Και μην κρεμας τον κινητηρα. Διλιτρος ατμοσφαιρικος ειναι, ειναι λαθος οδηγηση να αλλαζεις στις 2000 στροφες ταχυτητα αν εννοεις τοσο χαμηλες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  koulouri last edited by

                  πραγματικα τοσο χαμηλες εννοω! 😕
                  τι να κανουμε μας επιασε η κριση!
                  θα βαλω απο αυτες που μου ειπες και θα το ανοιξω 0-150 +
                  κανα 2 φορες να δω αν θα στρωσει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cson last edited by

                    Δεν αξιζει η ελαχιστη οικονομια που σου προσφερει αυτη η οδηγηση με την φθορα που προκαλει στον κινητηρα..ο κινητηρας κλωτσαει εκει.. Καταρχας εισαι πληρως εκτος ροπης, δεν ξερω αν πραγματικα εχει οικονομια, εσυ ξερεις.
                    Οδηγα φυσιολογικα με ευρος 2500-3500 στροφες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      heras last edited by

                      Φανταζομαι οτι θα σαι και κινητο εμποδιο και σοβαρος λογος εκνευρισμου των αλλων οδηγων ο τροπος οδηγησης σου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        koulouri last edited by

                        Ο χρήστης heras έγραψε:
                        Φανταζομαι οτι θα σαι και κινητο εμποδιο και σοβαρος λογος εκνευρισμου των αλλων οδηγων ο τροπος οδηγησης σου

                        οταν ειναι κανενας βιαστικος και νομιζει οτι ειναι και γρηγορος με γυρναει το μυαλο και το τεντωνω
                        ( αλλα δε συμβαινει και συχνα )
                        γενικα βοηθαω με φλας και τραβαω δεξια οταν θελω να οδηγαω σαν θεια!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Αυτο που πρεπει να προσεξεις με την οδηγηση σου ειναι οτι δε πρεπει να οδηγας με ξεσπασματα. Τι εννοω. Πρωτη-δευτερα ας πουμε θα τις ανεβαζεις αργα και σταθερα μεχρι τις 3κ στροφες. Εγω οταν το δικο μου εστω και μεχρι τις 3κ στροφες το παταω πολυ, μου καιει τον κωλο του. Εσυ ομως εχεις και διλιτρο οποτε φαντασου αμα του δινεις με πολυ γκαζι εστω και μεχρι τις 2κ τι γινεται. Οποτε φορτωνεις αργα και σταθερα πρωτη, δευτερα και τριτη και αμα θες να βγεις σε εθνικο παλι το ιδιο με ΑΡΓΕΣ πανω απο ολα επιταχυνσεις. Εκανα και εγω τα ιδια ( εβαζα 5η στα 50χλμ και πηγαινα ακομα και σε ανηφορες) με αποτελεσμα το αμαξι να ειναι μονιμος μπουκωμενο και να καιει τον γκωλο του. Τελικα καταλαβα το λαθος μου αλλα μου αρεσει να του φορτωνω πρωτο δευτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            koulouri last edited by

                            Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                            Αυτο που πρεπει να προσεξεις με την οδηγηση σου ειναι οτι δε πρεπει να οδηγας με ξεσπασματα. Τι εννοω. Πρωτη-δευτερα ας πουμε θα τις ανεβαζεις αργα και σταθερα μεχρι τις 3κ στροφες. Εγω οταν το δικο μου εστω και μεχρι τις 3κ στροφες το παταω πολυ, μου καιει τον κωλο του. Εσυ ομως εχεις και διλιτρο οποτε φαντασου αμα του δινεις με πολυ γκαζι εστω και μεχρι τις 2κ τι γινεται. Οποτε φορτωνεις αργα και σταθερα πρωτη, δευτερα και τριτη και αμα θες να βγεις σε εθνικο παλι το ιδιο με ΑΡΓΕΣ πανω απο ολα επιταχυνσεις. Εκανα και εγω τα ιδια ( εβαζα 5η στα 50χλμ και πηγαινα ακομα και σε ανηφορες) με αποτελεσμα το αμαξι να ειναι μονιμος μπουκωμενο και να καιει τον γκωλο του. Τελικα καταλαβα το λαθος μου αλλα μου αρεσει να του φορτωνω πρωτο δευτερα.

                            και εγω το κανω αυτο σε ανηφορες!
                            ( με 4αρι σαζμαν ) βαζω 4η στα 50χλμ..
                            θα δοκιμασω τον νεο τροπο οδηγησης που μου λετε και θα δω και την καταναλωση αν ανεβει και θα ενημερωσω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • H
                              heras last edited by

                              To ταλαιπωρεις το αμαξι και ειναι κριμα. Δες την αλλιως αμεσα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                cson last edited by

                                Και να ανεβει λιγο η καταναλωση δεν πειραζει, ειναι κριμα να ταλαιπωρεις τον κινητηρα. Ε ρε τι συζηταμε, μιζερια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  koulouri last edited by

                                  πραγματικα μιζερια!
                                  γ*μησετα..
                                  καποια στιγμη μεσα στον χειμωνα το επαιρνα μονο για βολτα και διασκεδαση, και δε με ενοιαζε!
                                  Μετα ομως που οδηγουσα 50χλμ καθε μερα για την δουλεια με επιασε αυτη η βλακεια να οδηγαω σαν θεια..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης koulouri έγραψε:
                                    θα δοκιμασω τον νεο τροπο οδηγησης που μου λετε και θα δω και την καταναλωση αν ανεβει και θα ενημερωσω!

                                    Θα ανέβει πάρα πολύ η κατανάλωση.

                                    Μια χαρά οικονομική οδήγηση κάνεις.
                                    Οι καινούριοι κινητήρες διαχειρίζονται πολύ καλά το καύσιμο στις χαμηλές στροφές και δεν χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές για να δουλέψουν στρωτά.

                                    Αν κάνεις ταξιδάκια στην εθνική, ξεκαπνίζει ο κινητήρας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      theosalas last edited by

                                      Καλησπέρα κι από μένα. Εδώ και 4 χρόνια κάνω καθημερινά 50 χλμ πήγαινε-έλα μέσω Κηφισού και παραλιακής. Το αυτοκίνητο είναι Avensis 1.8 T25 με 129 ίππους και οδηγώ όπως εσύ (μέχρι 2500 στροφές) ακολουθώντας την κίνηση των υπολοίπων και προσέχω να μην είμαι εμπόδιο...σαν ένα τρένο με βαγόνια ένα πράγμα. Εκμεταλλεύομαι τη ροπή του μοτέρ και χρησιμοποιώ 4η-5η. Με αυτές τις συνθήκες πετυχαίνω αυτονομία γύρω στα 720 με 760 χλμ (60lt ρεζερβουάρ). Δεν μου έχει παρουσιάσει ποτέ κάποιο 'λόξυγκα' ή οποιαδήποτε άλλη παρενέργεια.
                                      Τον ίδιο τρόπο οδήγησης δυσκολεύομαι να τον εφαρμόσω με το Colt 1.3 95 ίππων ίσως λόγω λιγότερης ροπής και κάτι φορές πάει να 'σκορτσάρει' αναγκάζοντας τη χρήση μικρότερης σχέσης για να μπορώ να ακολουθώ τον μπροστινό. Παρατηρώ λοιπόν σχεδόν παρόμοιες καταναλώσεις ανάμεσα στα 2 αυτά αυτοκίνητα. Θεωρώ ότι αν δε συναντάς πολλά φανάρια και κινείσαι σε ευθείες είναι κρίμα να μη χρησιμοποιείς μεγάλη σχέση (και το μπόνους της ροπής) σε ένα δίλιτρο σαν το δικό σου. Η διαφορά σε χρήματα είναι σημαντική.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr