-
καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2
-
καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2
-
καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2
-
Το sti είναι το 2.5? Το δικό μου forester το είχε προγραμματίσει ο Γεράσιμος (δεν θυμάμαι επώνυμο, λογικά αυτός που λες είναι) στο δυναμόμετρο dyno dynamic της auto turbo (στην Ιερά οδό, εκεί κάνει δυναμομετρήσεις και το drive) και μετά κάναμε και fine tuning στο δρόμο. Πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα σε ρωτήσει τι φοράει το αμάξι, τι θες να πάρεις από αυτό και μετά άστο πάνω του. Προσωπικά ήθελα να δώσει έμφαση στη ροπή και έβγαλε πάνω από 40 κιλά, τα μεγαλύτερο μέρος από αυτά διαθέσιμο μεταξύ 2800 και 6000 στροφών. Όλα αυτά με td04 turbo, sti intercooler, prodrive downpipe-μεσαίο-τελικό, uppipe turbo xs και wallbro 255 αντλία βενζίνης. Απλά έσκαβε το φορτηγό ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο
Αν περάσεις τα 280 άλογα θεωρώ απαραίτητο το 6αρι από sti που είναι αλεξίσφαιρο. Αν μείνεις με το 5αρι υπάρχει ο κίνδυνος να το πάρεις στο χέρι κάποια στιγμή ειδικά αν το κυνηγάς (που θα το κάνεις...). -
-
ευχαριστω πολυ για την ενημερωση ποσα αλογα απεδωσε το φορεστερ ακομα δεν γνωριζω αν ειναι απο δυομισαλιτρο αλλα αν ειναι απο sti του 2006 υπαρχει προβλημα
-
Ο χρήστης menelaos280 έγραψε:
ευχαριστω πολυ για την ενημερωση ποσα αλογα απεδωσε το φορεστερ ακομα δεν γνωριζω αν ειναι απο δυομισαλιτρο αλλα αν ειναι απο sti του 2006 υπαρχει προβλημα267 άλογα με 42 κιλά ροπή έβγαλε το forester με 1.2 σταθερή πίεση και 1.4 over. Με πιο επιθετικό πρόγραμμα μπορείς να βγάλεις μέχρι 280-285 άλογα με αυτό το turbo. Για περισσότερα πρέπει να βάλεις άλλο turbo (πχ vf35). Επειδή το σασμάν του forester είναι πιο κοντό από του wrx, ήταν πολύ γρήγορο ειδικά σε ρεπρίζ. Ενδεικτικά 60-160 περίπου στα 10 sec και 0-100 κάτω από 6 sec (περίπου στα 5.7) και αυτό επειδή θέλει 2 αλλαγές (η 2α σκάει γύρω στα 90 πραγματικά στον κόφτη). Κόλλαγες στο κάθισμα ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης, αρκεί να είχες πάνω από 3.000 στροφές που σήκωνε full πίεση. Από δίλιτρο sti κατά 99% μπαίνει, αν είναι 2.5 δεν γνωρίζω οπότε να μην σε πάρω στο λαιμό μου. Εγώ είχα φέρει από Ιαπωνία intercooler από δίλιτρο sti MY 2003 μαζί με sti scoop. Για καθημερινή χρήση πιστεύω ότι με αυτά τα άλογα θα μείνεις αρκετά ευχαριστημένος (και αξιόπιστος). Για κόντρες αλλάζει το πράγμα (και το budget) και θα χρειαστείς εκτός από εξάρι σασμάν να ανοίξεις μοτέρ (ή το αφήνεις και όσο αντέξει).
-
οχι ενταξει μπλοκ εχω απο sti δηλαδη κορμο στροφαλο μπιελες πστονια μονο κεφαλες απο wrx με βαλβιδες κτλ αλλα οχι κοντρες και τετοια πιο πολυ θελω να το βαλω γιατι μου κανει κατι κοψιματα και μου εχουν πει οτι ειναι επειδη ανεβαζει πιεση παραπανω λογω ελευθερης εξατμισης και καταλυτη και ο εγγεφαλος δεν μπορει να το διαχειριστει και το κοβει λαθος επισης εννοουσα αγγελο νικολοπουλο
-
Ίσως σηκώνει παραπάνω πίεση από αυτή που αφήνει η εργοστασιακή ecu λόγω ελεύθερης εξάτμισης όπως είπες. Πριν πας για πρόγραμμα να αλλάξεις ή να προσθέσεις ότι αποφασίσεις και μετά να το κάνεις. Μετά το πρόγραμμα αν κάνεις κάποια αλλαγή (πχ εξάτμιση) πρέπει να το δει ο προγραμματιστής για να κάνει τυχόν αναγκαίες διορθώσεις. Με sti intercooler και μια wallbro 255 θα βγάλεις πολύ άνετα 260 άλογα και θα δουλεύεις με ανθρώπινη πίεση και αξιόπιστα. Και όταν δεν το κυνηγάς θα καις λιγότερο, τα subaru δουλεύουν με αρκετά πλούσιο μείγμα από το εργοστάσιο. Επίσης τσέκαρε τον maf και βάλε ένα φίλτρο της KN.
-
εχω φιλτροχοανη injen
σκαστρα greddy
walbro 255
εξατμιση χειροποιητη με καταλυρη 100 οπων
μου φαινεται εχει και ελευθερο up pipe απο sti
και τωρα ψαχνω για intercooler επισης τι εννοειτε να ελεγξω τον maf -
Αν δεν καίγεσαι για το τσαφ-τσσουφ της greddy καλύτερα να βάλεις μαμά sti που είναι κλειστού τύπου (τέτοια είχα και στο forry).
maf=mass air flow. Μετράει την ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή και κατόπιν η ecu καθορίζει το μείγμα αέρα-καυσίμου. Αν είναι βρώμικος και γενικά σε κακή κατάσταση αυτός ο αισθητήρας υπάρχει θέμα (κοψίματα, αυξημένη κατανάλωση κλπ) γιατί δεν ψεκάζεται η σωστή ποσότητα βενζίνης στους κυλίνδρους. Κάποιες φορές μπορεί να καθαριστεί (υπάρχουν ειδικά σπρέυ) αλλιώς χρειάζεται αλλαγή. Η επίσημη subaru τον πουλάει πάνω από 200 ευρώ, τον έφερα από Ιαπωνία (προφανώς original) 120 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Τέλος μην μου μιλάς στον πληθυντικό, δεν είμαι δα και τόσο μεγάλος -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Αν δεν καίγεσαι για το τσαφ-τσσουφ της greddy καλύτερα να βάλεις μαμά sti που είναι κλειστού τύπου (τέτοια είχα και στο forry).
maf=mass air flow. Μετράει την ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή και κατόπιν η ecu καθορίζει το μείγμα αέρα-καυσίμου. Αν είναι βρώμικος και γενικά σε κακή κατάσταση αυτός ο αισθητήρας υπάρχει θέμα (κοψίματα, αυξημένη κατανάλωση κλπ) γιατί δεν ψεκάζεται η σωστή ποσότητα βενζίνης στους κυλίνδρους. Κάποιες φορές μπορεί να καθαριστεί (υπάρχουν ειδικά σπρέυ) αλλιώς χρειάζεται αλλαγή. Η επίσημη subaru τον πουλάει πάνω από 200 ευρώ, τον έφερα από Ιαπωνία (προφανώς original) 120 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Τέλος μην μου μιλάς στον πληθυντικό, δεν είμαι δα και τόσο μεγάλοςμετραει την μαζα του αερα που μπαινει στην εισαγωγη.
-
Από wikipedia : An air flow meter, is a device that measures air flow, i.e. how much air is flowing through a tube. It does not measure the volume of the air passing through the tube, **it measures the actual speed of the air **flowing through the device in a defined time segment.
-
η ταχυτητα του αερα μας ειναι αχρηστη για να καθορισουμε την ποσοτητα της βενζινης που χρειαζετε για να εχουμε την σωστη (βαση κατασκευαστη) αναλογια μειγματος, η μαζα του αερα ειναι η σημαντικη.
-
Ok, απλά έβαλα και τον ορισμό από wiki γιατί γράφει για ταχύτητα αέρα. Φαντάζομαι ότι θα είναι συνδυασμός μάζας-ταχύτητας, δεν είμαι μηχανολόγος
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
η ταχυτητα του αερα μας ειναι αχρηστη για να καθορισουμε την ποσοτητα της βενζινης που χρειαζετε για να εχουμε την σωστη (βαση κατασκευαστη) αναλογια μειγματος, η μαζα του αερα ειναι η σημαντικη.Αν όμως ξέρεις επιπλεόν και τη θερμοκρασία και την πίεση δεν μπορείς να βρεις και τη μάζα?
-
Ή τη διάμετρο του σωλήνα, ταχύτητα και θερμοκρασία. Έχεις όγκο και πυκνότητα οπότε βγάζεις μάζα.
-
Έχω wrx 02 με sti I/c απλά θέλεις και το Υ από κάτω για να κουμπωσει
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
-
αυτο δηλαδη το μαφ μπορει δηλαδη να το λυσει καποιος και να μου πει σε τι κατασταση βρισκεται
-
Τον maf και μόνος σου μπορείς να τον τσεκάρεις. Δεν είναι τίποτα. Γκούγκλαρε και ψάξε πού ακριβώς είναι στο wrx, υπάρχει άφθονο υλικό με photos. http://www.google.gr/imgres?q=subaru+wr ... 52BK5BQIbJ)
προγραμματα βελτιωσεις subaru