Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προγραμματα βελτιωσεις subaru
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προγραμματα βελτιωσεις subaru
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    21
    484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      menelaos280 last edited by

      καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        menelaos280 last edited by

        καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          menelaos280 last edited by

          καλησπερα παιδια ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε αν μπορει να μπει intercooler sti 2006 σε wrx 2002 και επισης αν γνωριζετε 2 βελτιωτες τον βασσιλη νικολοπουλο και τον γερασιμο πετρατο και αν εχετε καποιον να μου προτεινετε απο αυτους τους 2

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mrclouzo last edited by

            Το sti είναι το 2.5? Το δικό μου forester το είχε προγραμματίσει ο Γεράσιμος (δεν θυμάμαι επώνυμο, λογικά αυτός που λες είναι) στο δυναμόμετρο dyno dynamic της auto turbo (στην Ιερά οδό, εκεί κάνει δυναμομετρήσεις και το drive) και μετά κάναμε και fine tuning στο δρόμο. Πάρα πολύ ευχαριστημένος. Θα σε ρωτήσει τι φοράει το αμάξι, τι θες να πάρεις από αυτό και μετά άστο πάνω του. Προσωπικά ήθελα να δώσει έμφαση στη ροπή και έβγαλε πάνω από 40 κιλά, τα μεγαλύτερο μέρος από αυτά διαθέσιμο μεταξύ 2800 και 6000 στροφών. Όλα αυτά με td04 turbo, sti intercooler, prodrive downpipe-μεσαίο-τελικό, uppipe turbo xs και wallbro 255 αντλία βενζίνης. Απλά έσκαβε το φορτηγό ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο
            Αν περάσεις τα 280 άλογα θεωρώ απαραίτητο το 6αρι από sti που είναι αλεξίσφαιρο. Αν μείνεις με το 5αρι υπάρχει ο κίνδυνος να το πάρεις στο χέρι κάποια στιγμή ειδικά αν το κυνηγάς (που θα το κάνεις...).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              www.scooby.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                menelaos280 last edited by

                ευχαριστω πολυ για την ενημερωση ποσα αλογα απεδωσε το φορεστερ ακομα δεν γνωριζω αν ειναι απο δυομισαλιτρο αλλα αν ειναι απο sti του 2006 υπαρχει προβλημα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mrclouzo last edited by

                  Ο χρήστης menelaos280 έγραψε:
                  ευχαριστω πολυ για την ενημερωση ποσα αλογα απεδωσε το φορεστερ ακομα δεν γνωριζω αν ειναι απο δυομισαλιτρο αλλα αν ειναι απο sti του 2006 υπαρχει προβλημα

                  267 άλογα με 42 κιλά ροπή έβγαλε το forester με 1.2 σταθερή πίεση και 1.4 over. Με πιο επιθετικό πρόγραμμα μπορείς να βγάλεις μέχρι 280-285 άλογα με αυτό το turbo. Για περισσότερα πρέπει να βάλεις άλλο turbo (πχ vf35). Επειδή το σασμάν του forester είναι πιο κοντό από του wrx, ήταν πολύ γρήγορο ειδικά σε ρεπρίζ. Ενδεικτικά 60-160 περίπου στα 10 sec και 0-100 κάτω από 6 sec (περίπου στα 5.7) και αυτό επειδή θέλει 2 αλλαγές (η 2α σκάει γύρω στα 90 πραγματικά στον κόφτη). Κόλλαγες στο κάθισμα ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης, αρκεί να είχες πάνω από 3.000 στροφές που σήκωνε full πίεση. Από δίλιτρο sti κατά 99% μπαίνει, αν είναι 2.5 δεν γνωρίζω οπότε να μην σε πάρω στο λαιμό μου. Εγώ είχα φέρει από Ιαπωνία intercooler από δίλιτρο sti MY 2003 μαζί με sti scoop. Για καθημερινή χρήση πιστεύω ότι με αυτά τα άλογα θα μείνεις αρκετά ευχαριστημένος (και αξιόπιστος). Για κόντρες αλλάζει το πράγμα (και το budget) και θα χρειαστείς εκτός από εξάρι σασμάν να ανοίξεις μοτέρ (ή το αφήνεις και όσο αντέξει).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    menelaos280 last edited by

                    οχι ενταξει μπλοκ εχω απο sti δηλαδη κορμο στροφαλο μπιελες πστονια μονο κεφαλες απο wrx με βαλβιδες κτλ αλλα οχι κοντρες και τετοια πιο πολυ θελω να το βαλω γιατι μου κανει κατι κοψιματα και μου εχουν πει οτι ειναι επειδη ανεβαζει πιεση παραπανω λογω ελευθερης εξατμισης και καταλυτη και ο εγγεφαλος δεν μπορει να το διαχειριστει και το κοβει λαθος επισης εννοουσα αγγελο νικολοπουλο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mrclouzo last edited by

                      Ίσως σηκώνει παραπάνω πίεση από αυτή που αφήνει η εργοστασιακή ecu λόγω ελεύθερης εξάτμισης όπως είπες. Πριν πας για πρόγραμμα να αλλάξεις ή να προσθέσεις ότι αποφασίσεις και μετά να το κάνεις. Μετά το πρόγραμμα αν κάνεις κάποια αλλαγή (πχ εξάτμιση) πρέπει να το δει ο προγραμματιστής για να κάνει τυχόν αναγκαίες διορθώσεις. Με sti intercooler και μια wallbro 255 θα βγάλεις πολύ άνετα 260 άλογα και θα δουλεύεις με ανθρώπινη πίεση και αξιόπιστα. Και όταν δεν το κυνηγάς θα καις λιγότερο, τα subaru δουλεύουν με αρκετά πλούσιο μείγμα από το εργοστάσιο. Επίσης τσέκαρε τον maf και βάλε ένα φίλτρο της KN.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        menelaos280 last edited by

                        εχω φιλτροχοανη injen
                        σκαστρα greddy
                        walbro 255
                        εξατμιση χειροποιητη με καταλυρη 100 οπων
                        μου φαινεται εχει και ελευθερο up pipe απο sti
                        και τωρα ψαχνω για intercooler επισης τι εννοειτε να ελεγξω τον maf

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mrclouzo last edited by

                          Αν δεν καίγεσαι για το τσαφ-τσσουφ της greddy καλύτερα να βάλεις μαμά sti που είναι κλειστού τύπου (τέτοια είχα και στο forry).
                          maf=mass air flow. Μετράει την ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή και κατόπιν η ecu καθορίζει το μείγμα αέρα-καυσίμου. Αν είναι βρώμικος και γενικά σε κακή κατάσταση αυτός ο αισθητήρας υπάρχει θέμα (κοψίματα, αυξημένη κατανάλωση κλπ) γιατί δεν ψεκάζεται η σωστή ποσότητα βενζίνης στους κυλίνδρους. Κάποιες φορές μπορεί να καθαριστεί (υπάρχουν ειδικά σπρέυ) αλλιώς χρειάζεται αλλαγή. Η επίσημη subaru τον πουλάει πάνω από 200 ευρώ, τον έφερα από Ιαπωνία (προφανώς original) 120 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Τέλος μην μου μιλάς στον πληθυντικό, δεν είμαι δα και τόσο μεγάλος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                            Αν δεν καίγεσαι για το τσαφ-τσσουφ της greddy καλύτερα να βάλεις μαμά sti που είναι κλειστού τύπου (τέτοια είχα και στο forry).
                            maf=mass air flow. Μετράει την ταχύτητα του αέρα στην εισαγωγή και κατόπιν η ecu καθορίζει το μείγμα αέρα-καυσίμου. Αν είναι βρώμικος και γενικά σε κακή κατάσταση αυτός ο αισθητήρας υπάρχει θέμα (κοψίματα, αυξημένη κατανάλωση κλπ) γιατί δεν ψεκάζεται η σωστή ποσότητα βενζίνης στους κυλίνδρους. Κάποιες φορές μπορεί να καθαριστεί (υπάρχουν ειδικά σπρέυ) αλλιώς χρειάζεται αλλαγή. Η επίσημη subaru τον πουλάει πάνω από 200 ευρώ, τον έφερα από Ιαπωνία (προφανώς original) 120 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Τέλος μην μου μιλάς στον πληθυντικό, δεν είμαι δα και τόσο μεγάλος

                            μετραει την μαζα του αερα που μπαινει στην εισαγωγη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mrclouzo last edited by

                              Από wikipedia : An air flow meter, is a device that measures air flow, i.e. how much air is flowing through a tube. It does not measure the volume of the air passing through the tube, **it measures the actual speed of the air **flowing through the device in a defined time segment.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                η ταχυτητα του αερα μας ειναι αχρηστη για να καθορισουμε την ποσοτητα της βενζινης που χρειαζετε για να εχουμε την σωστη (βαση κατασκευαστη) αναλογια μειγματος, η μαζα του αερα ειναι η σημαντικη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mrclouzo last edited by

                                  Ok, απλά έβαλα και τον ορισμό από wiki γιατί γράφει για ταχύτητα αέρα. Φαντάζομαι ότι θα είναι συνδυασμός μάζας-ταχύτητας, δεν είμαι μηχανολόγος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thednick last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    η ταχυτητα του αερα μας ειναι αχρηστη για να καθορισουμε την ποσοτητα της βενζινης που χρειαζετε για να εχουμε την σωστη (βαση κατασκευαστη) αναλογια μειγματος, η μαζα του αερα ειναι η σημαντικη.

                                    Αν όμως ξέρεις επιπλεόν και τη θερμοκρασία και την πίεση δεν μπορείς να βρεις και τη μάζα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ή τη διάμετρο του σωλήνα, ταχύτητα και θερμοκρασία. Έχεις όγκο και πυκνότητα οπότε βγάζεις μάζα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cyberguy last edited by

                                        Έχω wrx 02 με sti I/c απλά θέλεις και το Υ από κάτω για να κουμπωσει

                                        Sent from my HTC One V using Tapatalk 2

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          menelaos280 last edited by

                                          αυτο δηλαδη το μαφ μπορει δηλαδη να το λυσει καποιος και να μου πει σε τι κατασταση βρισκεται

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mrclouzo last edited by

                                            Τον maf και μόνος σου μπορείς να τον τσεκάρεις. Δεν είναι τίποτα. Γκούγκλαρε και ψάξε πού ακριβώς είναι στο wrx, υπάρχει άφθονο υλικό με photos. http://www.google.gr/imgres?q=subaru+wr ... 52BK5BQIbJ)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr