-
Peugeot 106 1.1 Απλό. Γυρίζω τη μίζα και καμμιά φορά δε δουλεύει αλλά ακούγεται σαν κάτι να γυρίζει στην μηχανή με έναν ψηλόφωνο ήχο 'σβιιιιιν'.
Δε φαίνεται να είναι η μπαταρία, μάλλον, γιατί είναι πολύ 'ζωντανό' το γύρισμα που κάνει, πολλές φορές δουλεύει η μίζα ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά φαίνονται να δουλεύουν καλά.
Το γκάζι, φαίνεται να βοηθάει. Αν το πατήσω μερικές φορές πριν τη μίζα ή αν το κρατάω πατημένο κατά τη μίζα, φαίνεται να ανεβάζει τη πιθανότητα να δουλεύει καλά.
Ο **συμπλέκτης **φαίνεται να το χαλάει. Φαίνεται να ρίχνει τη πιθανότητα να δουλέψει η μίζα μετά από πατήματα συμπλέκτη.
Δεν είναι σίγουρα όλα αυτά, καμμιά φορά δε βοηθάει το γκάζι, ή βοηθάει μετά από ώρα (εκτός και αν είναι τυχαίο και σε εκείνες τις περιπτώσεις).
Τι είναι; Χαλασμένη μίζα; Μπαταρία; Ηλεκτρονικά; Κάτι άλλο;
Και το σημαντικότερο, αν το αφήσω έτσι θα χειροτερέψει ή να συνεχίσω με τις πατέντες;
-
Peugeot 106 1.1 Απλό. Γυρίζω τη μίζα και καμμιά φορά δε δουλεύει αλλά ακούγεται σαν κάτι να γυρίζει στην μηχανή με έναν ψηλόφωνο ήχο 'σβιιιιιν'.
Δε φαίνεται να είναι η μπαταρία, μάλλον, γιατί είναι πολύ 'ζωντανό' το γύρισμα που κάνει, πολλές φορές δουλεύει η μίζα ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά φαίνονται να δουλεύουν καλά.
Το γκάζι, φαίνεται να βοηθάει. Αν το πατήσω μερικές φορές πριν τη μίζα ή αν το κρατάω πατημένο κατά τη μίζα, φαίνεται να ανεβάζει τη πιθανότητα να δουλεύει καλά.
Ο **συμπλέκτης **φαίνεται να το χαλάει. Φαίνεται να ρίχνει τη πιθανότητα να δουλέψει η μίζα μετά από πατήματα συμπλέκτη.
Δεν είναι σίγουρα όλα αυτά, καμμιά φορά δε βοηθάει το γκάζι, ή βοηθάει μετά από ώρα (εκτός και αν είναι τυχαίο και σε εκείνες τις περιπτώσεις).
Τι είναι; Χαλασμένη μίζα; Μπαταρία; Ηλεκτρονικά; Κάτι άλλο;
Και το σημαντικότερο, αν το αφήσω έτσι θα χειροτερέψει ή να συνεχίσω με τις πατέντες;
-
Peugeot 106 1.1 Απλό. Γυρίζω τη μίζα και καμμιά φορά δε δουλεύει αλλά ακούγεται σαν κάτι να γυρίζει στην μηχανή με έναν ψηλόφωνο ήχο 'σβιιιιιν'.
Δε φαίνεται να είναι η μπαταρία, μάλλον, γιατί είναι πολύ 'ζωντανό' το γύρισμα που κάνει, πολλές φορές δουλεύει η μίζα ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά φαίνονται να δουλεύουν καλά.
Το γκάζι, φαίνεται να βοηθάει. Αν το πατήσω μερικές φορές πριν τη μίζα ή αν το κρατάω πατημένο κατά τη μίζα, φαίνεται να ανεβάζει τη πιθανότητα να δουλεύει καλά.
Ο **συμπλέκτης **φαίνεται να το χαλάει. Φαίνεται να ρίχνει τη πιθανότητα να δουλέψει η μίζα μετά από πατήματα συμπλέκτη.
Δεν είναι σίγουρα όλα αυτά, καμμιά φορά δε βοηθάει το γκάζι, ή βοηθάει μετά από ώρα (εκτός και αν είναι τυχαίο και σε εκείνες τις περιπτώσεις).
Τι είναι; Χαλασμένη μίζα; Μπαταρία; Ηλεκτρονικά; Κάτι άλλο;
Και το σημαντικότερο, αν το αφήσω έτσι θα χειροτερέψει ή να συνεχίσω με τις πατέντες;
-
Θα πας σε εναν ηλεκτρολογο για επισκευη μιζας. Θα σου αλλαξει το γραναζι της και θα σου κανει μια γενικη συντηρηση μεσα(καθαρισμα,γρασσαρισμα). Κοστος πανω απο 50 ευρω δυσκολα.
-
Αυτο το οποιο συμβαινει ειναι πως το γραναζι της μιζας δεν εμπλεκεται πληρως με το βολαν ωστε να το γυρισει και να παρει μπρος ο Πεζακας οποτε μισοπιανει και ακους αυτο το 'γδαρσιμο'.. οπως τα λεει ο αποπανω λοιπον και οταν στο κανει επανειλλημενα και δε λεει να παρει κανε μια κινηση εσυ ο ιδιος αποτομα μπρος πισω ενω καθεσαι στο καθισμα.. ξεκολλαει και παιρνει.. οσο χαζο κι αν σου ακουγεται , σ ενα παλιο talbot για χρονια γινοταν το παραπανω και παντα επαιρνε μπρος..
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Θα πας σε εναν ηλεκτρολογο για επισκευη μιζας. Θα σου αλλαξει το γραναζι της και θα σου κανει μια γενικη συντηρηση μεσα(καθαρισμα,γρασσαρισμα). Κοστος πανω απο 50 ευρω δυσκολα.Δεν γίνεται να κάνει κάτι κάποιος μόνος του;
Αυτη η κουλτούρα με το να πηγαίνουμε σε ειδικό στο κάθε τι παραπάει στην Ελλάδα:Ρ
Ακούω τους ξένους να γράφουν ότι τα περισσότερα μικρά τα κάνουν μόνοι τους.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο το οποιο συμβαινει ειναι πως το γραναζι της μιζας δεν εμπλεκεται πληρως με το βολαν ωστε να το γυρισει και να παρει μπρος ο Πεζακας οποτε μισοπιανει και ακους αυτο το 'γδαρσιμο'.. οπως τα λεει ο αποπανω λοιπον και οταν στο κανει επανειλλημενα και δε λεει να παρει κανε μια κινηση εσυ ο ιδιος αποτομα μπρος πισω ενω καθεσαι στο καθισμα.. ξεκολλαει και παιρνει.. οσο χαζο κι αν σου ακουγεται , σ ενα παλιο talbot για χρονια γινοταν το παραπανω και παντα επαιρνε μπρος..χεχε, καλό ακούγεται.
Όμως μια δουλεύει με το γκάζι από πριν πιο εύκολα, και ο συμπλέκτης το χαλάει.
εκτός και αν συνδέονται μόνο με τους κραδασμούς:Ρ
-
Ο χρήστης tobindax έγραψε:
Θα πας σε εναν ηλεκτρολογο για επισκευη μιζας. Θα σου αλλαξει το γραναζι της και θα σου κανει μια γενικη συντηρηση μεσα(καθαρισμα,γρασσαρισμα). Κοστος πανω απο 50 ευρω δυσκολα.
Δεν γίνεται να κάνει κάτι κάποιος μόνος του;
Αυτη η κουλτούρα με το να πηγαίνουμε σε ειδικό στο κάθε τι παραπάει στην Ελλάδα:Ρ
Ακούω τους ξένους να γράφουν ότι τα περισσότερα μικρά τα κάνουν μόνοι τους.
Aπο την στιγμη που δεν ξέρεις καλά καλά τι φταίει πιστεύεις ότι μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου;
Να βγάλεις μίζα και να την επισκευάσεις δεν είναι και μικρή εργασία,γιατί αν την βγάλεις θα της κάνεις σέρβις ώστε να μην ασχοληθείς πάλι .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα πας σε εναν ηλεκτρολογο για επισκευη μιζας. Θα σου αλλαξει το γραναζι της και θα σου κανει μια γενικη συντηρηση μεσα(καθαρισμα,γρασσαρισμα). Κοστος πανω απο 50 ευρω δυσκολα.
Δεν γίνεται να κάνει κάτι κάποιος μόνος του;
Αυτη η κουλτούρα με το να πηγαίνουμε σε ειδικό στο κάθε τι παραπάει στην Ελλάδα:Ρ
Ακούω τους ξένους να γράφουν ότι τα περισσότερα μικρά τα κάνουν μόνοι τους.
Aπο την στιγμη που δεν ξέρεις καλά καλά τι φταίει πιστεύεις ότι μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου;
Να βγάλεις μίζα και να την επισκευάσεις δεν είναι και μικρή εργασία,γιατί αν την βγάλεις θα της κάνεις σέρβις ώστε να μην ασχοληθείς πάλι .
Καλά άστο, θα βρω οδηγούς από ξένους αν ασχοληθώ.
Εδώ στην Ελλάδα θα συνεχίσουμε να δίνουμε τα 30άρια+ με το παραμικρό.
λέιτερ.
-
Τσάο μπελλο
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης tobindax έγραψε:
Θα πας σε εναν ηλεκτρολογο για επισκευη μιζας. Θα σου αλλαξει το γραναζι της και θα σου κανει μια γενικη συντηρηση μεσα(καθαρισμα,γρασσαρισμα). Κοστος πανω απο 50 ευρω δυσκολα.
Δεν γίνεται να κάνει κάτι κάποιος μόνος του;
Αυτη η κουλτούρα με το να πηγαίνουμε σε ειδικό στο κάθε τι παραπάει στην Ελλάδα:Ρ
Ακούω τους ξένους να γράφουν ότι τα περισσότερα μικρά τα κάνουν μόνοι τους.
Aπο την στιγμη που δεν ξέρεις καλά καλά τι φταίει πιστεύεις ότι μπορείς να το φτιάξεις μόνος σου;
Να βγάλεις μίζα και να την επισκευάσεις δεν είναι και μικρή εργασία,γιατί αν την βγάλεις θα της κάνεις σέρβις ώστε να μην ασχοληθείς πάλι .
Καλά άστο, θα βρω οδηγούς από ξένους αν ασχοληθώ.
Εδώ στην Ελλάδα θα συνεχίσουμε να δίνουμε τα 30άρια+ με το παραμικρό.
λέιτερ.
καλή επιτυχία αν το τολμήσεις
-
Παραμικρο θεωρεις την επισκευη μιζας;
Αμα καταπιανεσαι με αυτα οκ. Εισαι ωραιος. Απλα απο την ερωτηση σου φανηκες μη γνωστης. -
Θέλει επισκευή η μίζα, το έχω αντιμετωπίσει με το 106 του γιού μου, στο δικό μας είχε λιώσει ένα κάρβουνάκι και είχε στραβώσει βραχυκυκλώνοντας την, τη βγάλαμε, την καθαρίσαμε, της αλλάξαμε τα καρβουνάκια και την γρασάραμε.
Θέλει προσοχή στο μοντάρισμα, έχει 2 φίμπερ που απομονώνουν τα κάρβουνα που αν φαγωθούν ή δεν τοποθετηθούν σωστά βραχυκυκλώνει.Mπορείς να βάλεις από 206 που είναι με πλανητικό μειωτήρα και είναι πολύ καλύτερη, ταιριάζει κουτί, πάρε μια μεταχείρο, είναι φτηνότερες από την επισκευή και θα έχεις καλύτερη μίζα.
-
Το είχα πάθει και γώ με 106 1,4.
Ήθελε καρβουνάκια. Πάμφθηνο ανταλλακτικό(και μικρό στο μάτι!!) αλλά για να προσεγγίσει και να αφαιρέσει ο μάστορας τη μίζα ,θυμάμαι, έλυσε τη μισή μηχανή. -
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Το είχα πάθει και γώ με 106 1,4.
Ήθελε καρβουνάκια. Πάμφθηνο ανταλλακτικό(και μικρό στο μάτι!!) αλλά για να προσεγγίσει και να αφαιρέσει ο μάστορας τη μίζα ,θυμάμαι, έλυσε τη μισή μηχανή.Είναι ψιλο-χοντροπήδημα.
-
Σιγα το χοντροπηδημα...σε 5 λεπτα θα το χει ετοιμο ο tobindax... θα κατεβασει και το μανουαλι με το wifi που κλεβει απο το γειτονα για να γλιτωνει το 20αρι το μηνα..
-
Παίδες το έχει ήδη φτιάξει δεν πρόκειται να ξαναγράψει εδώ μέσα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Παίδες το έχει ήδη φτιάξει δεν πρόκειται να ξαναγράψει εδώ μέσαKαι οι αποδείξεις:
http://translate.google.com/#en/en/An%2 ... v.%20vvvvv -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο το οποιο συμβαινει ειναι πως το γραναζι της μιζας δεν εμπλεκεται πληρως με το βολαν ωστε να το γυρισει και να παρει μπρος ο Πεζακας οποτε μισοπιανει και ακους αυτο το 'γδαρσιμο'..Όχι, ποτέ δέν γδέρνεται το γρανάζι της μίζας με τα δόντια του βολάν. Η μίζα είναι έτσι φτιαγμένη που αν δέν εμπλακει πλήρως το γρανάζι δέν παίρνει ρεύμα για να γυρίσει.
Αυτό που γδέρνεται είναι το ελικοειδές γρανάζι πάνω στο οποίο πατάει το γρανάζι της μίζας, το λεγόμενο bendix.
-
To bendix είναι άλλο και αφορά στις μίζες αδρανειακού τύπου, υπάρχουν ακόμα τέτοιες;
Όλες πλέον είναι έτσι όπως τις περιγράφεις στην δεύτερη πρόταση, η μίζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακεί το γρανάζι της μίζας με το βολάν, κάτι που γίνεται από το solenoid της μίζας.
Μίζα. Μια δουλεύει μια δε δουλεύει.