-
Εκανα γρηγορο ψαξιμο και δε βρηκα κατι σχετικο...
Χτες παρατηρησα οτι με σταθερη ταχυτητα περιπου 60χλμ ο δεικτης του ταχυμετρου επαιζε ελαχιστα πανω κατω (+/- 1mm). Δεν το ειχα ξαναδει αυτο και με παραξενεψε λιγο, μεχρι να το σκεφτω, 300 μετρα παρακατω ειχε 200αρίσει (αν δεν ειχε το κερατακι στα 200 να τερματισει μπορει να πηγαινε και αλλο).
Απο εκει και περα εκανε οτι γουσταρε, ειδικα οταν ειναι κρυο, πας να ξεπαρκαρεις και δειχνει 160χλμ/ωρα, ανεβαινει με διπλασιο ρυθμο απο το στροφομετρο, μετα απο λιγη ωρα ηρεμει καπως και δειχνει κατι ας πουμε σχετικο με την ταχυτητα που παω, αλλα οταν σταματαω πχ σε φαναρι πεφτει αργα αργα, για να φτασει στο 0 θελει 3-4 δευτερολεπτα.
Προφανως εχει θεμα τι να κοιταξω προτεινετέ μου.
ΥΓ Το πρωι της ιδιας ημερας ειχε κολυμπησει το αυτοκινητο στο Σχιστο με τη βροχη... ενδεχεται να εχει καποια σχεση αυτο?
-
Εκανα γρηγορο ψαξιμο και δε βρηκα κατι σχετικο...
Χτες παρατηρησα οτι με σταθερη ταχυτητα περιπου 60χλμ ο δεικτης του ταχυμετρου επαιζε ελαχιστα πανω κατω (+/- 1mm). Δεν το ειχα ξαναδει αυτο και με παραξενεψε λιγο, μεχρι να το σκεφτω, 300 μετρα παρακατω ειχε 200αρίσει (αν δεν ειχε το κερατακι στα 200 να τερματισει μπορει να πηγαινε και αλλο).
Απο εκει και περα εκανε οτι γουσταρε, ειδικα οταν ειναι κρυο, πας να ξεπαρκαρεις και δειχνει 160χλμ/ωρα, ανεβαινει με διπλασιο ρυθμο απο το στροφομετρο, μετα απο λιγη ωρα ηρεμει καπως και δειχνει κατι ας πουμε σχετικο με την ταχυτητα που παω, αλλα οταν σταματαω πχ σε φαναρι πεφτει αργα αργα, για να φτασει στο 0 θελει 3-4 δευτερολεπτα.
Προφανως εχει θεμα τι να κοιταξω προτεινετέ μου.
ΥΓ Το πρωι της ιδιας ημερας ειχε κολυμπησει το αυτοκινητο στο Σχιστο με τη βροχη... ενδεχεται να εχει καποια σχεση αυτο?
-
Εκανα γρηγορο ψαξιμο και δε βρηκα κατι σχετικο...
Χτες παρατηρησα οτι με σταθερη ταχυτητα περιπου 60χλμ ο δεικτης του ταχυμετρου επαιζε ελαχιστα πανω κατω (+/- 1mm). Δεν το ειχα ξαναδει αυτο και με παραξενεψε λιγο, μεχρι να το σκεφτω, 300 μετρα παρακατω ειχε 200αρίσει (αν δεν ειχε το κερατακι στα 200 να τερματισει μπορει να πηγαινε και αλλο).
Απο εκει και περα εκανε οτι γουσταρε, ειδικα οταν ειναι κρυο, πας να ξεπαρκαρεις και δειχνει 160χλμ/ωρα, ανεβαινει με διπλασιο ρυθμο απο το στροφομετρο, μετα απο λιγη ωρα ηρεμει καπως και δειχνει κατι ας πουμε σχετικο με την ταχυτητα που παω, αλλα οταν σταματαω πχ σε φαναρι πεφτει αργα αργα, για να φτασει στο 0 θελει 3-4 δευτερολεπτα.
Προφανως εχει θεμα τι να κοιταξω προτεινετέ μου.
ΥΓ Το πρωι της ιδιας ημερας ειχε κολυμπησει το αυτοκινητο στο Σχιστο με τη βροχη... ενδεχεται να εχει καποια σχεση αυτο?
-
Υπαρχει ενα εξαρτηματακι με φυσα το οποιο κουμπωνει-βιδωνει πανω στο καβουκι του σασμαν..αυτο εχει μεσα ενα μικρο γραναζι με αξονα το οποιο περιστρεφεται απο τις βαλβολινες και αναλογα με τις στροφες που παιρνει εχεις και την αναλογη ενδειξη στο ταχυμετρο..ειτε πηρε νερα η φυσα και κανει τα δικα του τωρα ειτε τα επαιξε αυτο το εξαρτημα.
-
Αισθητήρας ταχύτητας λέγεται. Κανένα 30άρι κάνει. Θα το δείξει το διαγνωστικό αν είναι αυτό.
-
Η ενδειξη διανυθεντων χιλιομετρων απο εκει παιρνει κινηση?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Η ενδειξη διανυθεντων χιλιομετρων απο εκει παιρνει κινηση?νομιζω ναι!
οπως και στο κοντερ η φυσα km/h και διανυθεντων χμ ειναι η ιδια! -
Ενδεχεται να εχει να κανει με βαλβολινες που 'εχουν παλιωσει' ή δεν εχουν αλλαχτει???
αρχιζω και το σκεφτομαι και ετσι. -
Αν δείχνει σωστά τα διανυθέντα χλμ αλλά η βελόνα όχι τότε φταίει το ταχύμετρο και όχι οι συνδέσεις του.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν δείχνει σωστά τα διανυθέντα χλμ αλλά η βελόνα όχι τότε φταίει το ταχύμετρο και όχι οι συνδέσεις του.Ψυχρές κολλήσεις κλπ.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ενδεχεται να εχει να κανει με βαλβολινες που 'εχουν παλιωσει' ή δεν εχουν αλλαχτει???
αρχιζω και το σκεφτομαι και ετσι.
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το γρανάζι επάνω στο σασμάν, ΔΕΝ παίρνει κίνηση από τα λάδια, αλλά από το τελευταίο γρανάζι που κινεί το διαφορικό.
Η βλάβη σου 80% είναι από την ντίζα, και 20% από το όργανο.
Το στροφόμετρο εάν είναι ηλεκτρονικό, παίρνει από τον αισθητήρα άνω νεκρού σημείου, όπου παίρνει και το ωρόμετρο λειτουργίας του κινητήρα.
Καμία σχέση παράλληλης λειτουργιάς.
Κάπου ηλεκτρονικά συνδέονται αθροιζόμενα για να δουλέψει το inspection για τα service.
Α. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν δείχνει σωστά τα διανυθέντα χλμ αλλά η βελόνα όχι τότε φταίει το ταχύμετρο και όχι οι συνδέσεις του.
Ψυχρές κολλήσεις κλπ.
Όταν υπάρχουν ψυχρές κολλήσεις, σημαίνει ότι δεν παίρνουν ρεύμα, άρα πατώνουν.
Α. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ενδεχεται να εχει να κανει με βαλβολινες που 'εχουν παλιωσει' ή δεν εχουν αλλαχτει???
αρχιζω και το σκεφτομαι και ετσι.Κατηγορηματικα δεν εχει σχεση σε τι κατασταση ειναι οι βαλβολινες.
Σε διαγνωστικο και θα εχει καταγραψει καποιο σφαλμα. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ενδεχεται να εχει να κανει με βαλβολινες που 'εχουν παλιωσει' ή δεν εχουν αλλαχτει???
αρχιζω και το σκεφτομαι και ετσι.Κατηγορηματικα δεν εχει σχεση με τις βαλβολινες.
Σε διαγνωστικο και θα εχει καταγραψει καποιο σφαλμα.fix'd
-
OK μεχρι εδω, αλλα για να εξηγουμαστε:
Το στροφομετρο δουλευει μια χαρα.
ΜΑΛΛΟΝ δουλευει μια χαρα και το κουτακι με τα διανυθεντα χιλιομετρα (το κοντερ). (Αυτο ειναι ενα προβλημα που θα ελεγξω, γιατι αμα δε δουλευει καλα και δειχνει οτι θελει, θα εχω και θεμα ποσα χλμ εκανα, ποτε πρεπει να αλλαξω λαδια κλπ.)
Αυτο που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν δουλευει καλα, ειναι η βελονα του ταχυμετρου, που (ειδικα οταν ειναι κρυο) δειχνει οτι γουσταρει. Σιγα σιγα μετα απο λιγη ωρα επανερχεται σε νουμερα που μοιαζουν φυσιολογικα αλλα φυσικα δεν της εχω εμπιστοσυνη.
Απο οτι βρισκω δεξια αριστερα στο νετ, η θεση του VSS αλλαζει σε καθε μοντελο. Θα σκαλισω να το βρω και θα δω αν μπορω να το πασπατεψω, αλλιως θα το γραψω στα παπαρια μου.
ΥΓ λαμπακι λαθους δεν εχει αναψει.
-
Δε νομιζω ν αναψει λαμπακι σε accent (λαθος θυμαμαι?) γι αυτο το λογο. Το στροφομετρο λογικο ειναι να δουλευει..ο ολικος και μερικος χιλιομετριτης αν το παταρηρησεις θα δεις οτι δεν δουλευουν οταν κανει τα κολπα.
-
Update, για οποιον ενδιαφερεται:
Χτες βραδυ, και σημερα νωρις απογευμα, τα 'τρελλα' της βελονας του ταχυμετρου περιοριστηκαν και σε ευρος (φτανει 100-110 max απο εκει που 200ριζε), και σε διαρκεια (1 λεπτο το πολυ, μετα ηρεμησε το πραγμα). Ειδικα σημερα το βραδυ πλεον, παρολο που το αυτοκινητο ειχε κατσει 2-3 ωρες, αρα ηταν κρυο, δεν εκανε τιποτα περιεργο, η βελονα λειτουργησε κανονικα. Τα χλμ μοιαζουν επισης να λειτουργουν κανονικα, ο ρυθμος αλλαγης πχ του οδομετρου (μετραει 100αδες μετρα) ηταν στα ιδια πλαισια χτες, ειτε το κοντερ εγραφε μουφα 160 ειτε καμμια 80αρια που ηταν η κανονικη ταχυτητα.
Διαθετω το πρωτο αυτοκινητο με ικανοτητα αυτοίασης??
-
Μπα και τα Ιταλικά την ίδια ικανότητα έχουν
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Update, για οποιον ενδιαφερεται:Χτες βραδυ, και σημερα νωρις απογευμα, τα 'τρελλα' της βελονας του ταχυμετρου περιοριστηκαν και σε ευρος (φτανει 100-110 max απο εκει που 200ριζε), και σε διαρκεια (1 λεπτο το πολυ, μετα ηρεμησε το πραγμα). Ειδικα σημερα το βραδυ πλεον, παρολο που το αυτοκινητο ειχε κατσει 2-3 ωρες, αρα ηταν κρυο, δεν εκανε τιποτα περιεργο, η βελονα λειτουργησε κανονικα. Τα χλμ μοιαζουν επισης να λειτουργουν κανονικα, ο ρυθμος αλλαγης πχ του οδομετρου (μετραει 100αδες μετρα) ηταν στα ιδια πλαισια χτες, ειτε το κοντερ εγραφε μουφα 160 ειτε καμμια 80αρια που ηταν η κανονικη ταχυτητα.
Διαθετω το πρωτο αυτοκινητο με ικανοτητα αυτοίασης??
Πάντως τεχνική συμβουλή μου είναι, να βγάλεις την ντίζα και να την δεις. Εάν είναι εντάξει, πλύνε την με λίγη βενζίνα και γρασάρισε την.
Α. -
θα ψαξω να τη βρω που ειναι αυριο μαλλον κυρ Αντωνη και θα δουμε.
Το ταχυμετρο τα επαιξε...