-
Παιδια να ρωτησω αν βαλω Καζανακι τελικο ελευθερας σε 1.4 αυτοκινητο με 100 αλογα που εχει φιλτροχοανη σιμοτα κονικη θα κερδισω τπτ σε αποδοση με την εγκατασταση απο το καζανακι ελευθερας?? η μονο ηχο???
-
Παιδια να ρωτησω αν βαλω Καζανακι τελικο ελευθερας σε 1.4 αυτοκινητο με 100 αλογα που εχει φιλτροχοανη σιμοτα κονικη θα κερδισω τπτ σε αποδοση με την εγκατασταση απο το καζανακι ελευθερας?? η μονο ηχο???
-
Παιδια να ρωτησω αν βαλω Καζανακι τελικο ελευθερας σε 1.4 αυτοκινητο με 100 αλογα που εχει φιλτροχοανη σιμοτα κονικη θα κερδισω τπτ σε αποδοση με την εγκατασταση απο το καζανακι ελευθερας?? η μονο ηχο???
-
Σιγουρα θα κερδισεις σε 'ευχολογια' απο τους γειτωνες σου τουλαχιστον, ειδικά αν 'νυχτοπερπατας' κι ολας ειδικά τωρα που τα παραθυρα των σπιτιων μενουν ανοιχτα λογω ζεστης
...
ηδη - και τωρα το καλοκαιρι θα αρχισει να γινεται εμφανες - χανεις αλλογα γιατι αν η φιλτροχοανη ειναι σκετη κι οχι τυπου βαρελακι, θα αρχισεις να ρουφας καυτο αερα που μονο καλό δε κανει στην αποδοση.Απο κει και περα χωρις προγραμμα συνηθως χειρότερα γινονται στο - ας πουμε 80% - του στροφομετρου.
μονο τερμα στο κοκινο θα δεις - αν - κατι... -
Mαλιστα καταλαβα...δλδ τζαμπα ο κοπος με λιγα λογια??να μν το προσπαθησω καν τοτε....ειναι οντως και ο θορυβος αλλα και οτι δεν θα εχει αποδοση κιολας οποτε τζαμπα ολα...
-
Στην περιπτωση σου προτιμοτερο θα ηταν να βαλεις ενα καστομ φιτ καζανακι, που και θορυβο δε θα εχεις(θα εχεις πιο σπορ ηχο ομως) και μπορει να κερδισεις και 3-4 αλογακια, ειδικα αν βαλεις ολοκληρωμενο συστημα με χταποδι και ελευθερο καταλυτη.
Πες μας τι αμαξι εχεις μηπως μπορεσουμε να βοηθησουμε περισσοτερο.
Υποθετω εχεις ιμπιζα
Αλλα με τη λυση που προτεινω το κοστος ανεβαινει αρκετα, αλλα θα κανεις κατι αποδοτικο και αξιοπιστο. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Στην περιπτωση σου προτιμοτερο θα ηταν να βαλεις ενα καστομ φιτ καζανακι, που και θορυβο δε θα εχεις(θα εχεις πιο σπορ ηχο ομως) και μπορει να κερδισεις και 3-4 αλογακια, ειδικα αν βαλεις ολοκληρωμενο συστημα με χταποδι και ελευθερο καταλυτη.
Πες μας τι αμαξι εχεις μηπως μπορεσουμε να βοηθησουμε περισσοτερο.
Υποθετω εχεις ιμπιζα
Αλλα με τη λυση που προτεινω το κοστος ανεβαινει αρκετα, αλλα θα κανεις κατι αποδοτικο και αξιοπιστο.Σωστη λυση δινεις αλλα πες και ενα κοστος για να καταλαβει ο φιλος τι πρεπει να δωσει για αυτα τα 3-4 αλογακια...
Θελει χειροποιητο χταποδι 4-2-1, καταλυτη 200αρι, ελευθερο μεσαιο, ελευθερο τελικο. Απο εισαγωγη ενα μελετημενο κιτ να ρουφαει ΚΡΥΟ αερα. Ειναι πολυ της μοδας γενικα αυτο το κουτσοκομμενο 1ο σταδιο βελτωσης (χωρις προγραμμα) και πρεπει να γινεται τουλαχιστον σωστα.
Φιλος που εχει κανει αυτα να ανεφερω ενα κοστος περι των 700 ευρω. Στο δυναμομετρο ειδε 4 αλογα παραπανω ροπη σχεδον ιδια, απλα μετατοπισμενη πιο ψηλα. Πολυ κακο για το τιποτα.... -
Εγω θα πεταγα τη σκετη χοανη και θα εβαζα το μαμα φιλτροκουτι
Βεβαια ο φιλος ρωταει για εξατμιση...οποτε εγω θα εβαζα μονο απο καταλυτη και πισω (δηλ σωληνα, μεσαιο, τελικο) και δεν θα εμπλεκα με χταποδια. Και βεβαια αν με επαιρνε οικονομικα και μεταλλικο καταλυτη. Μιλαμε δηλ για κανα 500αρικο ολα αυτα μαζι ή κανα 300αρι μονο cat back συστημα (χωρις δηλ τον μεταλλικο καταλυτη)
-
Ο χρήστης asos21 έγραψε:
Παιδια να ρωτησω αν βαλω Καζανακι τελικο ελευθερας σε 1.4 αυτοκινητο με 100 αλογα που εχει φιλτροχοανη σιμοτα κονικη θα κερδισω τπτ σε αποδοση με την εγκατασταση απο το καζανακι ελευθερας?? η μονο ηχο???οτι παρεμβαση και να κανεις καπου κερδιζεις καπου χανεις.
σε αυτο που ρωτας, στις ψιλες στροφες θα κερδισεις, αλλα θα χασεις χαμηλες και μεσσαιες. -
Ο χρήστης asos21 έγραψε:
Παιδια να ρωτησω αν βαλω Καζανακι τελικο ελευθερας σε 1.4 αυτοκινητο με 100 αλογα που εχει φιλτροχοανη σιμοτα κονικη θα κερδισω τπτ σε αποδοση με την εγκατασταση απο το καζανακι ελευθερας?? η μονο ηχο???οτι παρεμβαση και να κανεις καπου κερδιζεις καπου χανεις.
σε αυτο που ρωτας, στις ψιλες στροφες θα κερδισεις, αλλα θα χασεις χαμηλες και μεσσαιες. -
πατησε πανω ολο το πρωτο σταδιο φιλτρο,τελικο και προγραμμα και θα δεις ροπη φροντισε μονο οπως στο ειπαν και παραπανω το φιλτρο η το φιλτροκουτο να ειναι καλα μονωμενο ωστε να μην τραβαει πολυ ζεστο αερα. να ξερεις οτι μονο τελικο δε δινει αλογα μονο αν βαλεις και ενα προγραμμα θα καταλαβεις το κατι τι (πραγμα που μπορει να επιτευχθει και με μια αναπρογραμματιση στον εγκεφαλο)
Σημειωση: μπορει να χασεις λιγο στις χαμηλες στροφες αλλα θα κερδισεις στις ψιλες οπως λενε και παραπανω τα παιδια. -
Μαλιστα δλδ ειναι πολυ φασαρια η υποθεση παιδια....τι να πω τοσα λεφτα για το τπτ δεν αξιζει καν τοτε ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον και τς πληροφοριες να εισται ολοι καλα τελικα δεν συμφερει με τπτ οντως αν δεν πεσει και προγραμμα πανω κτλπ δεν γινεται τπτ....οποτε τζαμπα λεφτα τι να πω κριμα ειπα και εγω να κερδιζαμε τπτ να εισται ολοι καλα και καλη ανασταση σας ευχομαι ευχαριστω ολους και παλι!!!!!!!!!!
-
Χριστός ανέστη.
Να σου πω τη προσωπική μου εμπειρία.
Έχω ένα Honda Jazz 82ps στο οποίο έχω αλλάξει τη σωλήνα μετά τον καταλύτη από 38mm σε 48mm. Και γιατί το έκανα; Διότι παρατήρησα ότι η σωλήνα μετά τον καταλύτη μίκραινε από τα 48 στα 38. Όπως και άλλαξα το μεσαίο ελεύθερο καζανάκι στα ίδια mm..(170€ μεσαίο καζανάκι μαζί με ανοξείδωτη σωλήνα μαζί με εργατικά 12ος2006)
Λίγο πριν το τελικό έφτιαξα ένα Υ και μέσω ενός ηλεκτρικού κλαπέτου έστελνα τα αέρια ή στο εργοστασιακό τελικό ή σε μια άλλη ελεύθερη σωλήνα. Σε συγκεκριμένη επιτάχυνση στο εργοστασιακό τελικό ο χρόνος ήταν 9,28 σεκ. ενώ στην ελεύθερη σωλήνα ήταν 8,71σεκ. Όλα αυτά από 1600 μέχρι 3500σαλ. δηλ.ροπή. Από 1600σαλ. μέχρι τον κόφτη ήταν στο εργοστασιακό 20,32 σεκ. ενώ στο ελεύθερο 19,79.
Θέλω να πω ότι εάν έβανα ελεύθερη εξάτμιση (τελικό) στα 48mm μαζί με την σωλήνα από καταλύτη και πίσω η διαφορά στην επιτάχυνση θα παρέμενε η ίδια.
Την πατέντα δυστυχώς την εγκατέλειψα μετά από 2-3 μήνες διότι σκούργιαζε εύκολα το κλαπέτο και δεν μπορούσε ο μηχανισμός (ηλεκτροκινητήρας) να το ανοιγοκλείσει.
Το μόνο που είχα κάνει στο αυτοκίνητο ήταν ένα φίλτρο ελευθέρας κάτι που πάλι με μετρήσεις με χρονόμετρο στο φίλτρο διαφορά στην επιτάχυνση τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο το οποίο δεν είναι επιδόσεων δεν είδα
Προσωπικά: για τόση μικρή διαφορά στην επιτάχυνση δεν θα το συνιστούσα θυσιάζοντας την ησυχία του αυτοκινήτου (του συγκεκριμένου) εκτός εάν κυνηγάει κανείς και τον τελευταίο ίππο.
Στη θέση του τι θα έκανα; Αν υπάρχει τρόπος να ξεβιδώσεις την εξάτμιση από το καταλύτη και πίσω ή το τελίκό σου αν ξεβιδώνει και να κάνεις μια δοκιμή με χρονόμετρο πάντα σε συγκεκριμένη ευθεία πρίν και μετά το ξεβίδωμα ή πρίν και μετά τη δυναμομέτρηση (εκεί έχουμε έξοδα). Βλέποντας τη διαφορά βγάνεις συμπέρασμα. -
Πολύ σωστή παρατήρηση που προκύπτει από πραγματικό πειραματισμό μάλλον ικανοποιητικά αξιόπιστο. Συγχαρητήρια. Μακάρι κι άλλοι να κάναμε τέτοιες μετρήσεις/συγκρίσεις.
Μισό δευτερόλεπτο στα 9 δεν είναι καθόλου ασήμαντη βελτίωση.
Γενικά η χρονομέτρηση συγκεκριμένης διαδρομής θεωρείται πολύ πιο σημαντική και αξιόπιστη από τα δυναμόμετρα και βασικά μετράει το πραγματικό αποτέλεσμα εκεί που μετράει, στο δρόμο, στην ανηφόρα κλπ. Και πολύ εύκολη. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Προσωπικά: για τόση μικρή διαφορά στην επιτάχυνση δεν θα το συνιστούσα θυσιάζοντας την ησυχία του αυτοκινήτου (του συγκεκριμένου) εκτός εάν κυνηγάει κανείς και τον τελευταίο ίππο.ο πιο ''σπορτιφ'' ηχος ειναι αρκετος για να μας φτιαχνει τη διαθεση οταν οδηγουμε ακομα και αν δεν εχουμε κερδισει ουτε μισο αλογο...γνωμη μου
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Προσωπικά: για τόση μικρή διαφορά στην επιτάχυνση δεν θα το συνιστούσα θυσιάζοντας την ησυχία του αυτοκινήτου (του συγκεκριμένου) εκτός εάν κυνηγάει κανείς και τον τελευταίο ίππο.
ο πιο ''σπορτιφ'' ηχος ειναι αρκετος για να μας φτιαχνει τη διαθεση οταν οδηγουμε ακομα και αν δεν εχουμε κερδισει ουτε μισο αλογο...γνωμη μου
Προσωπικά δεν μπορώ π.χ. να πάω καμιά 200αριά χλμ και να ακούω το βουητό συνέχεια. Θα μου πεις είναι και θέμα γούστου αλλά πιστεύω και ηλικίας. Εγώ τώρα στα 40 μου δεν το θέλω. Μικρότερος δε με ένοιαζε και τόσο. Με λίγα λόγια συμφωνώ μαζί σου.
-
Συμφωνώ για το θέμα του ήχου. Πλέον ήχος από εξάτμιση είναι ανεκτός (ή και αρεστός) μόνο κατά την επιτάχυνση, όταν απλά κινούμαι με σταθερή ταχύτητα προτιμώ την ησυχία.
Ως νέος όμως μου άρεσε να κάνει διάφορους ήχους. Φαίνεται είσαι πιο ανθεκτικός μάλλον βάζεις και μουσική πιο δυνατά.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συμφωνώ για το θέμα του ήχου. Πλέον ήχος από εξάτμιση είναι ανεκτός (ή και αρεστός) μόνο κατά την επιτάχυνση, όταν απλά κινούμαι με σταθερή ταχύτητα προτιμώ την ησυχία.
Ως νέος όμως μου άρεσε να κάνει διάφορους ήχους. Φαίνεται είσαι πιο ανθεκτικός μάλλον βάζεις και μουσική πιο δυνατά....Συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
-
εμενα ακομα και τωρα στα 35 θα ηθελα να ακουγεται λιγο πιο ''αγρια'' αλλα σε καμμια περιπτωση οπως ενα rallye με gr.n που ειχα στα 20 φευγα μου...εγω δεν μπορω το συντονισμο που κανουν αυτοι οι χειροποιητοι γκαζοτενεκεδες στα παραθυρα οταν ταξιδευεις με σταθερα χλμ αλλα πιστευω οτι αν δεν το θελεις ετσι, στο φτιαχνουν
η δικια μου slk εχει ενα ωραιο δυνατο μπασο στις χαμηλες στροφες αλλα οσο ανεβαινουν μουγκαινει και γινεται αθορυβη (μαμα εξατμιση)
-
Παιδιά έχω ένα ford focus ghia 2007 1.600 115 άλογα.Το έκανα επισκευή μηχανής.Το έβαλα πρόγραμμα πρώτο στάδιο.Εβαλα ενισχυμένα μπουλονια ποιο λεπτή φλάντζα γενικά τα έχω αλλάξει όλα.Εκανα ροικη έβαλα 200αρι καταλύτη φιλτρο ελευθερας.Και λέω να το ελευθεροσω λίγο ακόμα με μεγαλύτερο σωλήνα στην εξάτμιση και ένα βάλω και ένα τελικό.Θα αρπάξω κάνα αλογάκι από εκεί έτσι?
Καζανακι τελικο ελευθερας!!!!!!!!