-
Καλησπέρα,
είμαι στην αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκίνητου, αυτόματου, κάμπριο κατά προτίμηση , για χρήση κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια. Παλαιότερα ήμουνα μεγάλος fan του AUDI TT απλά επειδή το μοντέλο είναι κάπως απαρχαιωμένο πλέον και σε λίγο καιρό θα βγει η καινούργια γενιά. Έτσι έχω αρχίσει να κοιτάω την τελευταία γενιά του SLK (2011), που πρόσφατα ανακάλυψα ότι βγαίνει και σε diesel έκδοση και κυκλοφορεί στον πράσινο δακτύλιο!
Θέλω την βοήθεια σας! Είχε κάποιος εμπειρία από το εν λόγο αυτοκίνητο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Αλέξανδρος -
Καλησπέρα,
είμαι στην αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκίνητου, αυτόματου, κάμπριο κατά προτίμηση , για χρήση κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια. Παλαιότερα ήμουνα μεγάλος fan του AUDI TT απλά επειδή το μοντέλο είναι κάπως απαρχαιωμένο πλέον και σε λίγο καιρό θα βγει η καινούργια γενιά. Έτσι έχω αρχίσει να κοιτάω την τελευταία γενιά του SLK (2011), που πρόσφατα ανακάλυψα ότι βγαίνει και σε diesel έκδοση και κυκλοφορεί στον πράσινο δακτύλιο!
Θέλω την βοήθεια σας! Είχε κάποιος εμπειρία από το εν λόγο αυτοκίνητο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Αλέξανδρος -
Καλησπέρα,
είμαι στην αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκίνητου, αυτόματου, κάμπριο κατά προτίμηση , για χρήση κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια. Παλαιότερα ήμουνα μεγάλος fan του AUDI TT απλά επειδή το μοντέλο είναι κάπως απαρχαιωμένο πλέον και σε λίγο καιρό θα βγει η καινούργια γενιά. Έτσι έχω αρχίσει να κοιτάω την τελευταία γενιά του SLK (2011), που πρόσφατα ανακάλυψα ότι βγαίνει και σε diesel έκδοση και κυκλοφορεί στον πράσινο δακτύλιο!
Θέλω την βοήθεια σας! Είχε κάποιος εμπειρία από το εν λόγο αυτοκίνητο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά,
Αλέξανδρος -
Καλοταξιδος
δεν χρειάζονται πολλά λόγια. -
Επιτέλους και ένα δίλημμα διαφορετικό από το 'Μεταχειρισμένο 1.300 cc μέχρι 5K €'...
-
Προσπάθησε να τα οδηγήσεις να δεις αν κάτι σε χαλάει.
Αν όχι τότε κοιτάς για τυχόν διαφορά τιμής και σκέφτεσαι αν αυτή εξαγοράζει την είσοδο στον δακτύλιο μαντεύοντας και για πόσα χρόνια μπορεί αυτή η δυνατότητα να ισχύει (δηλαδή πότε θα αλλάξουν οι κανονισμοί και θα πάψει να μπαίνει).
Όντως το δίλημμα διαφέρει από τα συνήθη...! -
Ωραιο αυτοκινητο, τωρα απο κινητηρες δεν ξερω, παντως στο εσωτερικο ειναι αρκετα στενο για τα δικα μου γουστα. Το ΤΤ ειναι πιο ευρυχωρο, αλλα δεν ξερω αν ειναι αυτο που ζητας. Αρκετα ποιοτικο το εσωτερικο, αλλα αυτο που δεν μου πολυ αρεσε ηταν η ποιοτητα στα κουπμια της κονσολας.
-
Kάμπριο και πετρέλαιο? Και 2.200 κυβικά? Πόσο σημαντικό είναι να μπαίνεις με ένα τέτοιο αμάξι στον δακτύλιο?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Kάμπριο και πετρέλαιο? Και 2.200 κυβικά? Πόσο σημαντικό είναι να μπαίνεις με ένα τέτοιο αμάξι στον δακτύλιο?Δυστηχώς η δουλειά μου είναι στο κέντρο. οπότε θα με διευκόλυνε πολύ!
Άρα προτείνεις το βενζινοκίνητο ή κάποιο άλλο?
Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία της Merc στην λεωφόρο βουλιαγμένης και μου είπαν ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο έκθεσης ή δοκιμής οπότε μόνο παραγγελία με παραλαβή αρχές Σεπτέμβρη
-
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, και ειδικά στη χώρα μας, 100 φορές να αγόραζα αμάξι, 100 φορές θα έπαιρνα τη βενζίνα.
-
slk και πετρελαιο δεν ξερω μου ακουγεται καπως
τετοια αυτοκινητα τα εχουμε συνδυασει σαφως με βενζινη και μαλλον ειναι must κιολαςυγ
ουτε το ενα ουτε το αλλο ηταν διαθεσιμα στην αντιπροσωπεια? -
Ο χρήστης heras έγραψε:
slk και πετρελαιο δεν ξερω μου ακουγεται καπως
τετοια αυτοκινητα τα εχουμε συνδυασει σαφως με βενζινη και μαλλον ειναι must κιολαςυγ
ουτε το ενα ουτε το αλλο ηταν διαθεσιμα στην αντιπροσωπεια?Προσωπικά τα θεωρώ Ηλίθια Ελληνικά Στερεότυπα. Δεν ακούγονται οι πετρελαιοκινητήρες όπως παλιά. Μια χαρά κυκλοφορούν SLK *** CDI εδώ και γενικά διάφορες μάρκες που βγάζουν κάμπριο οχήματα
-
Και επειδή βγάζουν και κάμπριο με πετρέλαιο, είναι η καλύτερη λύση ή επιλογή που υπάρχει, ή μήπως η φίρμα έχει το αλάθητο? Για μένα το κριτήριο παραμένει ένα και μόνο, το κατά πόσο καίγεται κανείς να κυκλοφορεί στο δακτύλιο με αυτό, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Τίποτα άλλο.
Από εκεί και πέρα βενζίνα και μόνο βενζίνα στο συγκεκριμένο δίλημμα. Σχεδόν δεν υπάρχει δίλημμα δηλαδής, γι'αυτό και η Μερσεντέ δεν πουλάει εδώ τα εν λόγω πετρέλαια, μόνο λίγα και μόνο σε εξαιρέσεις.
Ποιος (νουνεχής) θα πάει να φορτωθεί 2.200 κυβικά όταν μπορεί να την βγάλει φθηνότερα και φορολογικώς ασφαλέστερα με 1.800 στην ίδια μάρκα? -
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Επιτέλους και ένα δίλημμα διαφορετικό από το 'Μεταχειρισμένο 1.300 cc μέχρι 5K €'...Sorry κιόλα που δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα για καινούργιο ανοιχτό μερσεντικό.
Ε ρε μακακίες που διαβάζουμε εδώ μέσα...
-
Δεν αφήνουν τα diesel στο κέντρο της Αθήνας?
Με τη βενζίνη θα καις περίπου 50% παραπάνω σε ευρώ καύσιμα σε σχέση με το diesel. Δεδομένου ότι η χρηματική τους διαφορά είναι -
Ο χρήστης alxk έγραψε:
Καλησπέρα,είμαι στην αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκίνητου, αυτόματου, κάμπριο κατά προτίμηση , για χρήση κυρίως στην πόλη αλλά και για ταξίδια. Παλαιότερα ήμουνα μεγάλος fan του AUDI TT απλά επειδή το μοντέλο είναι κάπως απαρχαιωμένο πλέον και σε λίγο καιρό θα βγει η καινούργια γενιά. Έτσι έχω αρχίσει να κοιτάω την τελευταία γενιά του SLK (2011), που πρόσφατα ανακάλυψα ότι βγαίνει και σε diesel έκδοση και κυκλοφορεί στον πράσινο δακτύλιο!
Θέλω την βοήθεια σας! Είχε κάποιος εμπειρία από το εν λόγο αυτοκίνητο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά,
ΑλέξανδροςΔε μας γραφεις πουθενά αν θα είναι το μοναδικό σου αυτοκίνητο... για χρήση στην πόλη, γενικά, δεν είναι ό,τι καλύτερο το μερσεντές ούτως ή άλλως. Φοβάμαι ότι θα σου πρότεινα και εγώ τη βενζίνη, για δύο λόγους. Πρώτα πρώτα γιατί είναι η διαφορά στα κυβικά, όπου καλύτερα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο / καλύτερη μεταπώληση όταν το βαρεθείς αλλά και κατά δεύτερο λόγο γιατί δεν ταιριάζει το πετρέλαιο στο ανοικτό και σπορ αυτοκίνητο κατά τη γνώμη μου.
Είμαι που είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός γνωρίζοντας τα προβλήματα σε γειτονικές χώρες από την κακή ποιότητα πετρελαίου, που ειδικά στους σύγχρονους ντήζελ μπορεί να προξενήσει πολλά προβλήματα, είναι και αυτό ένα ακριβό αυτοκίνητο που δεν είναι για να πειραματίζεσαι...
Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ετησίως νομίζω ότι η διαφορά σε κόστος χρήσης του ντήζελ δεν είναι τραγική.Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο, με πιο αρμονικές αναλογίες από τη νέα SL, σύμφωνα με τα γούστα μου και πιστεύω ότι στην κλάση του είναι χωρίς αντίπαλο (για φορολογικούς λόγους οπωσδήποτε)...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Επιτέλους και ένα δίλημμα διαφορετικό από το 'Μεταχειρισμένο 1.300 cc μέχρι 5K €'...
Sorry κιόλα που δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα για καινούργιο ανοιχτό μερσεντικό.
Ε ρε μακακίες που διαβάζουμε εδώ μέσα...
Μπορεί να μην συμφωνώ με την άποψή σου αλλά θα κάνω τα πάντα για να είσαι ελεύθερος να την εκφράζεις.
Επίσης καλό είναι να μην γράφουμε σχόλια που είναι εντελώς αντίθετα με την υπογραφή μας...
-
Ο χρήστης ggeo έγραψε:
Επίσης καλό είναι να μην γράφουμε σχόλια που είναι εντελώς αντίθετα με την υπογραφή μας...... Όπως και να διακρίνουμε το αστείο απ' το σοβαρό.
-
Παντως μπραβο στον alxk που δεν παει να αγορασει κανα Fiat κτλ, γιατι ενα αγχος το ειχα.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
slk και πετρελαιο δεν ξερω μου ακουγεται καπως
τετοια αυτοκινητα τα εχουμε συνδυασει σαφως με βενζινη και μαλλον ειναι must κιολαςυγ
ουτε το ενα ουτε το αλλο ηταν διαθεσιμα στην αντιπροσωπεια?Προσωπικά τα θεωρώ Ηλίθια Ελληνικά Στερεότυπα. Δεν ακούγονται οι πετρελαιοκινητήρες όπως παλιά. Μια χαρά κυκλοφορούν SLK *** CDI εδώ και γενικά διάφορες μάρκες που βγάζουν κάμπριο οχήματα
Αίσχος μικρέ ταρίφα!
Κάτι παραπάνω ξέρει η BMW που δεν βάζει πετρέλαια στα σπορ μοντέλα της.
Merc SLK 250 CDI 7G-TRONIC ή SLK 200 7G-TRONIC?