-
[σπαστικός]
Το Billy δεν είναι υποκοριστικό του Bill αλλά του William.[/σπαστικός]
-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
Ναι ολα αυτα ειναι φυσιολογικα . Το να καταναλωνει λαδι ή να το καει οχι δεν ειναι φυσιολογικο φιλε κράχτη . Και κανενα 1.4 tsi δεν καιει λάδι πλην των φριτεζών ibiza fr, ibiza cupra, polo gti, fabia vrs, audi a1Tα ibiza fr, ibiza cupra, fabia vrs, audi a1 αν έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα vw πως γίνεται να καίνε λάδια και τα αντίστοιχα με ίδιο κινητήρα vw να μην καίνε;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Ναι ολα αυτα ειναι φυσιολογικα . Το να καταναλωνει λαδι ή να το καει οχι δεν ειναι φυσιολογικο φιλε κράχτη . Και κανενα 1.4 tsi δεν καιει λάδι πλην των φριτεζών ibiza fr, ibiza cupra, polo gti, fabia vrs, audi a1
Tα ibiza fr, ibiza cupra, fabia vrs, audi a1 αν έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα vw πως γίνεται να καίνε λάδια και τα αντίστοιχα με ίδιο κινητήρα vw να μην καίνε;
Και το αντίστοιχο της vw,το polo gti καίει λάδια απλά δεν το έγραψε εδώ αν και το έχει ξαναπει.Μιλάμε για συγκεκριμένο κινητήρα,τον 1.4 tsi με τα 180 άλογα ή την detuned έκδοση με τα 150 που μπαίνει μόνο στο ibiza.Άλλες παραλαγές με τα 122,140,160 άλογα που μπαίνουν στα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ δεν έχουν τέτοιο θέμα.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Ναι ολα αυτα ειναι φυσιολογικα . Το να καταναλωνει λαδι ή να το καει οχι δεν ειναι φυσιολογικο φιλε κράχτη . Και κανενα 1.4 tsi δεν καιει λάδι πλην των φριτεζών ibiza fr, ibiza cupra, polo gti, fabia vrs, audi a1
Tα ibiza fr, ibiza cupra, fabia vrs, audi a1 αν έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα vw πως γίνεται να καίνε λάδια και τα αντίστοιχα με ίδιο κινητήρα vw να μην καίνε;
Και το αντίστοιχο της vw,το polo gti καίει λάδια απλά δεν το έγραψε εδώ αν και το έχει ξαναπει.Μιλάμε για συγκεκριμένο κινητήρα,τον 1.4 tsi με τα 180 άλογα ή την detuned έκδοση με τα 150 που μπαίνει μόνο στο ibiza.Άλλες παραλαγές με τα 122,140,160 άλογα που μπαίνουν στα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ δεν έχουν τέτοιο θέμα.
+1 αυτο!
-
τα νεοτερα:
παμε για μπανιο και κανω διαδρομη 40χλμ με ευθειες, ανηφορες κατηφορες και στροφες σχετικα φορτωμενος. ολα καλα. μετα απο καμια ωρα χρειαζεται να μετακινησω το αυτοκινητο 5-10 μετρα, ολα καλα. αφου κανουμε το μπανιο μας (και τρωμε στο σχετικο ταβερνακι), παμε να φυγουμε. βαζω μπρος και....... ΤΑ ΤΑΑΑΑΝ...!!!!!!!! πυκνιοι καπνιοι κατακλυζουν την παραλια και τον γυρω οικισμο!!!!!. ασπροι καπνοι βγαινουν απο την εξατμιση στο ρελαντι.!!!! κατακοκκινος απο την ντροπη μου, για το θαυμα της τεχνολογιας που οδηγω (για οποιον δεν θυμαται, Golf V Gt) επιταχυνω και φευγω. μετα απο κανα χιλιομετρο οδηγησης δεν υπαρχει καπνος. φτανουμε σπιτι ολα καλα. την επομενη τσεκαρω λαδια, ολα καλα. κανω μια κοντινη βολτα, ολα καλα. σταματαω για τσιγαρα και το αφηνω να δουλευει. ο περιπτερας γουρλωνει τα ματια και μου φωναζει' φιλε το αμαξι σου καιγεται'. γυριζω και βλεπω τα ασπρα ντουμανια απο την εξατμιση.
πηρα τρεις γνωμες απο συνεργεια της περιοχης + αντιπροσωπεια :3 στους 4 τουρμπινα και ο αλλος τσιμουχακια βαλβιδων. ετσι for the story, οι καπνοι εμφανιζονται μονο οταν το αφηνω να δουλευει στο ρελαντι, συνεχισα κανονικα να το χρησιμοποιω, εκανα περιπου 200χλμ και απλα επεσε λιγο η σταθμη των λαδιων...οποτε ειμαι σε αναζητηση. ειτε επισκευη της συγκεκριμενης τουρμπινας, ειτε αντικατασταση με αλλη. πραγματικα χρειαζομαι τη βοηθεια σας καθως δεν ξερω που να απευθυνθω. σιγουρα οχι αντιπροσωπεια καθως θελουν € 1000 για ανακατασκευασμενη και να αφησω την παλια τουρμπινα. Από οσο ρωτησα και σε άλλα συνεργεια (τηλεφωνικα) οι εκτιμησεις είναι € 400 για επισκευη και κανα € 800 για άλλη ανακατασκευασμενη....
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Παιδια βοηθηστε γιατι δεν ξερω τι να κάνω...!!!!
ειμαι απιστευτα απελπισμενος. ηδη μεσα στη χρονια εδωσα € 1500 για καθαρισμο βαλβιδων και καδενα και τωρα ηρθε αλλο ενα κουστουμακι....και ειναι και ακριβο.
κατα τα αλλα, καλα....
-
ΑΘΑΝΑΤΗ VW!!!
-
εχω καινουρια προσφορα απο επισημο, στα 850 με ανακατασκευασμενη, να δωσω τη δικια μου και τα γνωστα δυο χρονια εγγυηση σε εργασια και ανταλλακτικα...
τι να κανω...???
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
εχω καινουρια προσφορα απο επισημο, στα 850 με ανακατασκευασμενη, να δωσω τη δικια μου και τα γνωστα δυο χρονια εγγυηση σε εργασια και ανταλλακτικα...τι να κανω...???
Μήπως να βρεις τι πρόβλημα υπάρχει πρώτα;
-
Τουρμπινα ειναι το προβλημα...
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Μια φορά πήγα και δεν....ξανά. Διέλυσε μετά από 40.00 χλμ. Πήγα σε ένα παλικάρι στη θηβών αριστερά από την Καβάλας προς το Αιγάλεω, μετά την Καβάλας αριστερά στα 500 μέτρα σε ένα στενό, αν τον ξέρει κάποιος ας βοηθήσει, νομίζω Νίκο τον έλεγαν, μου πήρε τα μισά λεφτά και έχω κάνει πάνω από 150.000 χλμ και ακόμα αντέχει, όχι για πολύ, αλλά ακόμα δεν έχει πρόβλημα. Δεν θυμάμαι όμως οδό, τηλέφωνο κλπ στοιχεία, και εγώ θα τον χρειαστώ σε λίγο καιρό.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Μια φορά πήγα και δεν....ξανά. Διέλυσε μετά από 40.00 χλμ.
η αληθεια ειναι οτι ψαχνοντας, βλεπω οτι υπαρχουν δυο αποψεις. αν και πολλα συνεργεια συνεργαζονται μαζι του και εχει ενα ονομα στο συγκεκριμενο χωρο, διαβαζω και διαφορες αρνητικες περιπτωσεις σαν τη δικη σου. δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται....
-
Το GT έχει κομπρέσορα για χαμηλά και τουρμπίνα για ψηλά και βγάζει 160 άλογα στα 1400cc;
-
ναι και 170
-
Ετσι δηλωνει τουλαχιστον...
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
τα νεοτερα:παμε για μπανιο και κανω διαδρομη 40χλμ με ευθειες, ανηφορες κατηφορες και στροφες σχετικα φορτωμενος. ολα καλα. μετα απο καμια ωρα χρειαζεται να μετακινησω το αυτοκινητο 5-10 μετρα, ολα καλα. αφου κανουμε το μπανιο μας (και τρωμε στο σχετικο ταβερνακι), παμε να φυγουμε. βαζω μπρος και....... ΤΑ ΤΑΑΑΑΝ...!!!!!!!! πυκνιοι καπνιοι κατακλυζουν την παραλια και τον γυρω οικισμο!!!!!. ασπροι καπνοι βγαινουν απο την εξατμιση στο ρελαντι.!!!! κατακοκκινος απο την ντροπη μου, για το θαυμα της τεχνολογιας που οδηγω (για οποιον δεν θυμαται, Golf V Gt) επιταχυνω και φευγω. μετα απο κανα χιλιομετρο οδηγησης δεν υπαρχει καπνος. φτανουμε σπιτι ολα καλα. την επομενη τσεκαρω λαδια, ολα καλα. κανω μια κοντινη βολτα, ολα καλα. σταματαω για τσιγαρα και το αφηνω να δουλευει. ο περιπτερας γουρλωνει τα ματια και μου φωναζει' φιλε το αμαξι σου καιγεται'. γυριζω και βλεπω τα ασπρα ντουμανια απο την εξατμιση.
πηρα τρεις γνωμες απο συνεργεια της περιοχης + αντιπροσωπεια :3 στους 4 τουρμπινα και ο αλλος τσιμουχακια βαλβιδων. ετσι for the story, οι καπνοι εμφανιζονται μονο οταν το αφηνω να δουλευει στο ρελαντι, συνεχισα κανονικα να το χρησιμοποιω, εκανα περιπου 200χλμ και απλα επεσε λιγο η σταθμη των λαδιων...οποτε ειμαι σε αναζητηση. ειτε επισκευη της συγκεκριμενης τουρμπινας, ειτε αντικατασταση με αλλη. πραγματικα χρειαζομαι τη βοηθεια σας καθως δεν ξερω που να απευθυνθω. σιγουρα οχι αντιπροσωπεια καθως θελουν € 1000 για ανακατασκευασμενη και να αφησω την παλια τουρμπινα. Από οσο ρωτησα και σε άλλα συνεργεια (τηλεφωνικα) οι εκτιμησεις είναι € 400 για επισκευη και κανα € 800 για άλλη ανακατασκευασμενη....
οι περισσοτεροι συνεργαζονται από οσο έχω καταλαβει με το Μα...βελια στην Ιερα Οδο.
Παιδια βοηθηστε γιατι δεν ξερω τι να κάνω...!!!!
ειμαι απιστευτα απελπισμενος. ηδη μεσα στη χρονια εδωσα € 1500 για καθαρισμο βαλβιδων και καδενα και τωρα ηρθε αλλο ενα κουστουμακι....και ειναι και ακριβο.
κατα τα αλλα, καλα....
όταν κάνεις μια πορεία,ας πούμε μεγαλούτσικι,και μετά φτάνεις στον προορισμό σου,το αφήνεις καθόλου να δουλεύει???
-
ειχα μερες να μπω λογω τρεξιματων.
λοιπον, γι αυτο που ρωταει ο φιλος παραπανω, το αμαξι ειναι 170 ιππους συμφωνα με την VW. κυκλοφορουσαν και φημες οτι ειναι παραπανω και οι Γερμανοι δεν το δηλωνουν για φορολογικους λογους. επισης λεγεται οτι μετα απο διαφορες αναβαθμισεις του εγκεφαλου, ριχνουν την αποδοση του αυτοκινητου. Δυναμομετρο δεν εχω, οπότε σας γραφω τι εχω ακουσει.
γι αυτο που ρωταει ο φιλος pointer, στο 80% των περιπτωσεων το αφηνω να δουλευει κανα 2λεπτο.
τελος αφου εψαξα (πολλοι ηταν κλειστοι λογω διακοπων), ρωτησα και ολο ακουγα : φερε το αμαξι εδω να το δουμε και αν φτιαχνεται δεν ξερω ποσο θα κοστισει και ποσο θα αντεξει, και αν δεν φτιαχνεται να δουμε τι θα κανουμε κλπ κλπ,(αλλο μεταφορικο μεσο δεν εχω για να πηγαινω με την τουρμπινα στο χερι και να ρωταω και επισης καποιος επρεπε να πληρωθει για το βαλε βγαλε... Δεν αδικώ τα συνεργεια που ηθελαν να δουν το αμαξι, αλλα δυστυχως δεν μπορουσα να μπω σε αυτη τη διαδικασια), αλλαξα ολη τη τουρμπινα στην αντιπροσωπεια με € 850 (με ευκολιες πληρωμης που αλλοι δεν μου εκαναν και με τη διχρονη εγγυηση)..Επισης μου ανεφεραν οτι ο κωδικος της τουρμπινας εχει αλλαξει περιπου 5 με 6 φορες απο τοτε που πρωτοβγηκε, αλλα ειναι κατι που δεν μπορω να το ελεγξω κωδ.03C145702PX).
αυτα, και μη χειροτερα...!!!!!!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ