-
Καλησπερα και παλι...
Συντομο ιστορικο: αυτοκινητο μαρκας VW μοντελο Golf gt 170hp. χιλιομετρα 70.000.
βλαβες: οι γνωστές με Ν75, σκαστρα, ποτενσιομετρο εισαγωγης κλπ.(στην εγγυηση)
πριν δυο μηνες ανοιξαμε κυλινδροκεφαλη και καθαρισαμε τις θεοβρωμικες και καταμαυρες βαλβιδες προληπτικα αλλαξαμε καδενα και παρελκομενα (€ 1500)**ΠΑΡΟΝ:**πριν απο μια εβδομαδα ξεκινησε ενας περιεργος ηχος, που μοιαζει με σειρηνα που τσιριζει οσο ανεβαινουν οι στροφες και μπασαρει (απο το μπασο) οταν πεφτουν οι στροφες. το ευρος των στροφων που ακουγεται ειναι απο τις 1.000 εως τις 3500 περιπου. πιο πανω δεν ξερω αν υπαρχει και καλυπτεται απο την γενικοτερη φασαρια.
πηγαινοντας στην αντιπροσωπεια η πρωτη εκτιμηση του αρχιμηχανικου, ειναι οτι ο ηχος ειναι απολυτα φυσιολογικος και οτι τον εχει ακουσει και σε άλλα. Επειδη ομως στα 6 χρονια που εχω το αυτοκινητο εγω που το οδηγω καθε μερα, δεν τον εχω ξανακουσει, επεμενα κλεισαμε ραντεβου και το αφησα να το δουν. Η νεα εκτιμηση κανει λογω για παραπανω απο το κανονικο, τζογο στο τουρμπο. Μου ειπαν οτι δεν χρηζει επισκευης ή αλλαγης, να μην ανησυχω και μονο αν ο θορυβος γινει πιο εντονος να δουμε τι θα κανουμε.
**Παρατηρησεις (δικες μου): **ο ηχος ακουγεται και στη φαση του ζεσταματος του αυτοκινητου, οταν ειναι κρυο και αυτοματα το ρελαντι ειναι στις 1500 στροφες.
**Αποριες: **δεν ξερω τι να κανω. να τους εμπιστευτω και να το αφησω ως εχει και βλεπουμε ή θα παρω την τουρμπινα στο χερι και μετα θα πρεπει να σκασω κανα € 1000 για καινουρια. Μηπως να ψαξω τη λυση της επισκευης της τουρμπινας? γινεται? υπαρχουν απο οσο εψαξα τουρμπιναδες. αξιζει το κοπο? σιγουρα το κοστος επισκευης ειναι μικροτερο της αλλαγης, αλλα μηπως μια μεταχειρισμενη θα ηταν καλυτερη λυση?
Γνωριζει καποιος αν στη διαδικασια ανοιγματος της κυλινδροκεφαλης μπορει κατι να μην εγινε σωστα και να προκαλεσε μετα απο δυο μηνες το προβλημα αυτο...(υποθεσεις μονο μπορουμε να κανουμε, αλλα επειδη στο αμαξι φερομαι πολιτισμενα, θα ηθελα να ξερω αν ειμαι γκαντεμης ή αυτοι ειναι @@)
ΥΓ. εχω γραψει και κανα δυο πραγματα στο VW Forum τοπικο αλλα εκει υπαρχουν και αλλα ενδιαφεροντα (και ορθως υπαρχουν) οποτε ελπιζω να μη γινομαι κουραστικος.ευχαριστω
-
Καλησπερα και παλι...
Συντομο ιστορικο: αυτοκινητο μαρκας VW μοντελο Golf gt 170hp. χιλιομετρα 70.000.
βλαβες: οι γνωστές με Ν75, σκαστρα, ποτενσιομετρο εισαγωγης κλπ.(στην εγγυηση)
πριν δυο μηνες ανοιξαμε κυλινδροκεφαλη και καθαρισαμε τις θεοβρωμικες και καταμαυρες βαλβιδες προληπτικα αλλαξαμε καδενα και παρελκομενα (€ 1500)**ΠΑΡΟΝ:**πριν απο μια εβδομαδα ξεκινησε ενας περιεργος ηχος, που μοιαζει με σειρηνα που τσιριζει οσο ανεβαινουν οι στροφες και μπασαρει (απο το μπασο) οταν πεφτουν οι στροφες. το ευρος των στροφων που ακουγεται ειναι απο τις 1.000 εως τις 3500 περιπου. πιο πανω δεν ξερω αν υπαρχει και καλυπτεται απο την γενικοτερη φασαρια.
πηγαινοντας στην αντιπροσωπεια η πρωτη εκτιμηση του αρχιμηχανικου, ειναι οτι ο ηχος ειναι απολυτα φυσιολογικος και οτι τον εχει ακουσει και σε άλλα. Επειδη ομως στα 6 χρονια που εχω το αυτοκινητο εγω που το οδηγω καθε μερα, δεν τον εχω ξανακουσει, επεμενα κλεισαμε ραντεβου και το αφησα να το δουν. Η νεα εκτιμηση κανει λογω για παραπανω απο το κανονικο, τζογο στο τουρμπο. Μου ειπαν οτι δεν χρηζει επισκευης ή αλλαγης, να μην ανησυχω και μονο αν ο θορυβος γινει πιο εντονος να δουμε τι θα κανουμε.
**Παρατηρησεις (δικες μου): **ο ηχος ακουγεται και στη φαση του ζεσταματος του αυτοκινητου, οταν ειναι κρυο και αυτοματα το ρελαντι ειναι στις 1500 στροφες.
**Αποριες: **δεν ξερω τι να κανω. να τους εμπιστευτω και να το αφησω ως εχει και βλεπουμε ή θα παρω την τουρμπινα στο χερι και μετα θα πρεπει να σκασω κανα € 1000 για καινουρια. Μηπως να ψαξω τη λυση της επισκευης της τουρμπινας? γινεται? υπαρχουν απο οσο εψαξα τουρμπιναδες. αξιζει το κοπο? σιγουρα το κοστος επισκευης ειναι μικροτερο της αλλαγης, αλλα μηπως μια μεταχειρισμενη θα ηταν καλυτερη λυση?
Γνωριζει καποιος αν στη διαδικασια ανοιγματος της κυλινδροκεφαλης μπορει κατι να μην εγινε σωστα και να προκαλεσε μετα απο δυο μηνες το προβλημα αυτο...(υποθεσεις μονο μπορουμε να κανουμε, αλλα επειδη στο αμαξι φερομαι πολιτισμενα, θα ηθελα να ξερω αν ειμαι γκαντεμης ή αυτοι ειναι @@)
ΥΓ. εχω γραψει και κανα δυο πραγματα στο VW Forum τοπικο αλλα εκει υπαρχουν και αλλα ενδιαφεροντα (και ορθως υπαρχουν) οποτε ελπιζω να μη γινομαι κουραστικος.ευχαριστω
-
Καλησπερα και παλι...
Συντομο ιστορικο: αυτοκινητο μαρκας VW μοντελο Golf gt 170hp. χιλιομετρα 70.000.
βλαβες: οι γνωστές με Ν75, σκαστρα, ποτενσιομετρο εισαγωγης κλπ.(στην εγγυηση)
πριν δυο μηνες ανοιξαμε κυλινδροκεφαλη και καθαρισαμε τις θεοβρωμικες και καταμαυρες βαλβιδες προληπτικα αλλαξαμε καδενα και παρελκομενα (€ 1500)**ΠΑΡΟΝ:**πριν απο μια εβδομαδα ξεκινησε ενας περιεργος ηχος, που μοιαζει με σειρηνα που τσιριζει οσο ανεβαινουν οι στροφες και μπασαρει (απο το μπασο) οταν πεφτουν οι στροφες. το ευρος των στροφων που ακουγεται ειναι απο τις 1.000 εως τις 3500 περιπου. πιο πανω δεν ξερω αν υπαρχει και καλυπτεται απο την γενικοτερη φασαρια.
πηγαινοντας στην αντιπροσωπεια η πρωτη εκτιμηση του αρχιμηχανικου, ειναι οτι ο ηχος ειναι απολυτα φυσιολογικος και οτι τον εχει ακουσει και σε άλλα. Επειδη ομως στα 6 χρονια που εχω το αυτοκινητο εγω που το οδηγω καθε μερα, δεν τον εχω ξανακουσει, επεμενα κλεισαμε ραντεβου και το αφησα να το δουν. Η νεα εκτιμηση κανει λογω για παραπανω απο το κανονικο, τζογο στο τουρμπο. Μου ειπαν οτι δεν χρηζει επισκευης ή αλλαγης, να μην ανησυχω και μονο αν ο θορυβος γινει πιο εντονος να δουμε τι θα κανουμε.
**Παρατηρησεις (δικες μου): **ο ηχος ακουγεται και στη φαση του ζεσταματος του αυτοκινητου, οταν ειναι κρυο και αυτοματα το ρελαντι ειναι στις 1500 στροφες.
**Αποριες: **δεν ξερω τι να κανω. να τους εμπιστευτω και να το αφησω ως εχει και βλεπουμε ή θα παρω την τουρμπινα στο χερι και μετα θα πρεπει να σκασω κανα € 1000 για καινουρια. Μηπως να ψαξω τη λυση της επισκευης της τουρμπινας? γινεται? υπαρχουν απο οσο εψαξα τουρμπιναδες. αξιζει το κοπο? σιγουρα το κοστος επισκευης ειναι μικροτερο της αλλαγης, αλλα μηπως μια μεταχειρισμενη θα ηταν καλυτερη λυση?
Γνωριζει καποιος αν στη διαδικασια ανοιγματος της κυλινδροκεφαλης μπορει κατι να μην εγινε σωστα και να προκαλεσε μετα απο δυο μηνες το προβλημα αυτο...(υποθεσεις μονο μπορουμε να κανουμε, αλλα επειδη στο αμαξι φερομαι πολιτισμενα, θα ηθελα να ξερω αν ειμαι γκαντεμης ή αυτοι ειναι @@)
ΥΓ. εχω γραψει και κανα δυο πραγματα στο VW Forum τοπικο αλλα εκει υπαρχουν και αλλα ενδιαφεροντα (και ορθως υπαρχουν) οποτε ελπιζω να μη γινομαι κουραστικος.ευχαριστω
-
Nομίζω ότι το αμάξι σου δεν είναι απλό τούρμπο, είναι τουρμποκομπρεσσοράτο.
Δηλαδή έχει κομπρέσορα για τις χαμηλές στροφές και τούρμπο για τις υψηλές, συνεργαζόμενα βέβαια μεταξύ τους ηλεκτρονικά, πότε μειώνει την πίεση ο κομπρέσορας και πότε την ανεβάζει, αντίστοιχα και το τούρμπο. Αυτό είναι το αυτοκίνητο ?Αν είναι αυτό, κοίτα και τα λάδια στο κιβώτιο του κομπρέσορα.
Το τούρμπο τώρα έχει τα δικά του προβλήματα, στα κουζινέτα και στο thrust, είναι η ροδέλα που περιορίζει τις αξονικές μετατοπίσεις του άξονα, αν φαγωθεί η ροδέλα αυτή μετακινείται ο άξονας του τούρμπο και βρίσκει ο συμπιεστής στον σαλίγκαρο.Αν το cartridge του τούρμπο είναι ΟΚ και δεν έχει ραγίσματα από θερμοκρασίες, και αν ο άξονας της τουρμπίνας δεν είναι φαγωμένος, αλλά η φθορά είναι μόνο στα κουζινέτα του άξονα και στη ροδέλα του thrust, τότε αξίζει να το επισκευάσεις, αρκεί ο μάστορας τουρμπινάς να είναι αξιόπιστος και να βάλει τα γνήσια ανταλλακτικά της τουρμπίνας και όχι Κινέζικα που θα κρατήσουν 6 μήνες.
Ο θόρυβος όπως τον περιγράφις είναι πρόβλημα του thrust, μετακινείται ο άξονας της τουρμπίνας και ακουμπάει στον σαλίγκαρο.
-
μην το αμελησεις παντως.Σεπεριπτωση που σκορπισει το τουρμπο εχε υποψιν σου οτι τα κομματια απο το στροβιλο του συμπιεστη θα περασουν στο μοτερ.Παντως στο ευρος που σου κανει το θορυβο ειναι το ευρος λειτουργιας του κομπρεσορα.
Επειδη εβγαλες καπακι(70 κ χλμ και καπνισμενες βαλβιδες σε direct injection? Deutshe ubber alles )
ριξε και μια ματια σε ιμαντες τροχαλιες τεντωτηρες εαν δεν εχει καδενα αυτο το μοτερ.Πολλοι θορυβοι ερχονται και απο εκει με υπερβολικα σφιγμενα λουρια κλπ. -
21 Quadra: οντως ειναι το τουρμποκομπρεσορ.. πως ελεγχω τα λαδια του κομπρεσσορα? απο οτι καταλαβα, αυτοι καπως με το χερι τσεκαραν τον τζογο της τουρμπινας βγαζοντας την εισαγωγη??? sorry αν γραφω μπαρουφες, ειμαι ασχετος επι του θεματος... οπότε δεν ξερω αν εχουν γενικοτερη εικονα... επισης καποια στιγμη ειπε για κατι ασπριλες....
'Ο θόρυβος όπως τον περιγράφις είναι πρόβλημα του thrust, μετακινείται ο άξονας της τουρμπίνας και ακουμπάει στον σαλίγκαρο' δηλαδη να βαλω τα κλαματα...???dim8: το αυτοκινητο ειναι με καδενα, την οποια την αλλαξαμε οταν ανοιξαμε καπακι....
-
επισης ρε παιδες, μου κανει εντυπωση που δεν ακουγεται τιποτα σε στροφες πανω απο 3000- 3500 και ενω το μπαρομετρο ειναι στο τερμα... δηλαδη στο φασμα που εμπλεκεται μονο το τουρμπο δεν ακουω τιποτα.... αφου εκει δουλευει φουλ η τουρμπινα δεν θα επρεπε να σφυραει σαν τρελη..??? ρε γαμωτο δεν μπορω να σας περιγραψω τον ηχο. δεν ειναι μεταλλικος... ειναι σαν το ουρλιαχτο του λυκου... οπως κανει ο αερας οταν πρεναει απο μια χαραμαδα...(πολυ ποιητικο) και ξεφουσκωνει οταν αφησεις το γκαζι... θα με σκασει αυτο το αυτοκινητο...!!!!!
-
Που μένεις? Γιατι δεν περνάς από ένα τουρμπινα να ακούσει το αμάξι? Λες έχεις 70000χλμ...στο service manual σου δεν προβλέπεται συντήρηση τουρμπινας σε κάποια χιλιόμετρα? εμένα πχ στο S145 λέει ανά 75000χλμ (που εννοείται με νορμάλ συνθήκες οδήγησης, αν το σκιζεις το αμάξι λογικά θα χρειαστεί συντομότερα). Όταν λοιπόν ήρθε η ωρα για τη συντήρηση της τουρμπινας μου (χωρίς καν να κανει κάποιο περίεργο θόρυβο κτλ), απευθύνθηκα στο Μαραβελια στην ιερά οδό, πάρα πολλά χρονια στο χώρο και από τους πλέον καταρτισμενους και σοβαρούς επαγγελματίες.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
επισης ρε παιδες, μου κανει εντυπωση που δεν ακουγεται τιποτα σε στροφες πανω απο 3000- 3500 και ενω το μπαρομετρο ειναι στο τερμα... δηλαδη στο φασμα που εμπλεκεται μονο το τουρμπο δεν ακουω τιποτα.... αφου εκει δουλευει φουλ η τουρμπινα δεν θα επρεπε να σφυραει σαν τρελη..??? ρε γαμωτο δεν μπορω να σας περιγραψω τον ηχο. δεν ειναι μεταλλικος... ειναι σαν το ουρλιαχτο του λυκου... οπως κανει ο αερας οταν πρεναει απο μια χαραμαδα...(πολυ ποιητικο) και ξεφουσκωνει οταν αφησεις το γκαζι... θα με σκασει αυτο το αυτοκινητο...!!!!!Ο άξονας μετακινείται από τους στροβίλους ( τον ζεστό, πλευρά καυσαερίων, και τον κρύο, πλευρά εισαγωγής ) όταν επιταχύνεις η πίεση των καυσαερίων πιέζει τον άξονα πρός την πλευρά του κρύου στροβίλου, όταν πηγαίνεις με λίγο γκάζι ο κρύος στρόβιλος λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου και ποσότητας αέρα σπρώχνει προς την πλευρά του ζεστού στρόβιλου, μετά τις 3000 σαλ οι πιέσεις εξισώνονται, ο άξονας πλέει στα κουζινέτα του με την πίεση του λαδιού που είναι υψηλή και αιωρείται κεντραρισμένος από τα μαξιλαράκια του αέρα στην κρύα πλευρά και από τα καυσαέρια, όταν πέφτουν οι στροφές ανάλογα σε ποιά πλευρά υπάρχει μεγαλύτερη πίεση μετακινείται ο άξονας και ακουμπάει κάποιος στρόβιλος ( μάλλον ο αλουμινένιος της εισαγωγής, θα πρέπει να έχει κάνει ελαφρύ σημάδι )
Τα λάδια του κομπρέσορα θα πρέπει να τα δούν στο συνεργείο, και θα πρέπει να τα αλλάξουν.
-
ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις.
Alxnks : δεν το σκιζω το αμαξι. αυτο ειναι το περιεργο... κοντα μου ειναι η ιερα οδος οποτε θα περασω μια βολτα. οσο για το service manual θα το τσεκαρω. το τελευταιο service εγινε στα 60000χλμ, οποτε αν εχει θα ειναι στο επομενο. αλλα δεν θα περιμενω μεχρι τοτε
-
Το κακό με τα τούρμπο είναι ότι μπορεί να νομίζεις ότι δεν το σκίζεις γιατί δεν ανεβάζεις πολλές στροφές αλλά αν η τουρμπίνα πιάνει πλήρη πίεση όσο νά'ναι το ζορίζεις.
-
Στο παλιο μου 1.4tsi ετσι ξεκινησε ο ηχος και η διαγνωση ηταν αντλια νερου που περνει κινηση απο τον κομπρεσορα μεχρι που επιδεινωθηκε και ακουγοταν σαν 'χαρβαλο' και φυσικα αλλαχθηκε...
Ταιριαζει και το φασμα στροφων που το ακους. -
Ο χρήστης ilias1.4tsi έγραψε:
Στο παλιο μου 1.4tsi ετσι ξεκινησε ο ηχος και η διαγνωση ηταν αντλια νερου που περνει κινηση απο τον κομπρεσορα μεχρι που επιδεινωθηκε και ακουγοταν σαν 'χαρβαλο' και φυσικα αλλαχθηκε...
Ταιριαζει και το φασμα στροφων που το ακους.Και αυτό σωστό, σε ορισμένους κινητήρες η VW έκανε την πατάτα η αντλία του νερού να παίρνει κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού και έτσι και τον έσφιγγες ελάχιστα περισσότερο καταστρεφόταν το κουζινέτο της αντλίας.
-
το δικο μου ειναι με καδενα.. αλλα προφανως συνδεεται με την κινηση της καδενας... επειδη την αλλαξαμε την καδενα πριν δυο μηνες, λες να εκαναν καμια πατατα...????
-
Πολύ αμφιβάλλω αν διαπιστώθηκε όντως τζόγος στην τουρμπίνα σου ή αν στο είπαν έτσι για να σε αποφύγουν. Σε αυτές τις στροφές είναι όντως το φάσμα λειτουργίας του κομπρέσσορα και το πρόβλημα σου μπορεί όντως να σχετίζεται με την αντλία νερού που είναι ένα σχετικά συνηθισμένο πρόβλημα στα tsi και συνήθως αλλάζεται εντός εγγύησης. Αν έχεις ακόμα επέκταση εγγύησης πίεσε τους να στο λύσουν, διαφορετικά πήγαινε εκτός αντιπροσωπείας, σε εξειδικευμένο. Γνωρίζω 2, στην περιοχή του Χαλανδρίου και στα Γλυκά Νερά, που τουλάχιστον θα ασχοληθούν μαζί σου.
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
Πολύ αμφιβάλλω αν διαπιστώθηκε όντως τζόγος στην τουρμπίνα σου ή αν στο είπαν έτσι για να σε αποφύγουν. Σε αυτές τις στροφές είναι όντως το φάσμα λειτουργίας του κομπρέσσορα και το πρόβλημα σου μπορεί όντως να σχετίζεται με την αντλία νερού που είναι ένα σχετικά συνηθισμένο πρόβλημα στα tsi και συνήθως αλλάζεται εντός εγγύησης. Αν έχεις ακόμα επέκταση εγγύησης πίεσε τους να στο λύσουν, διαφορετικά πήγαινε εκτός αντιπροσωπείας, σε εξειδικευμένο. Γνωρίζω 2, στην περιοχή του Χαλανδρίου και στα Γλυκά Νερά, που τουλάχιστον θα ασχοληθούν μαζί σου.δυστυχως δεν εχω εγγυηση... θα παω σημερα και σε αλλο συνεργειο, οπου υπαρχει γνωστος και θα παρω και αλλη γνωμη...
και αυτος οταν τηλεφωνικα του περιεγραψα τον θορυβο, ειπε για την αντλια... και η αληθεια ειναι οτι ακουγεται κατω αριστερα (οπως κοιταμε το αμαξι)... νομιζω οτι καπου εκει ειναι, ενω το τουρμπο ειναι πανω.... -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
το δικο μου ειναι με καδενα.. αλλα προφανως συνδεεται με την κινηση της καδενας... επειδη την αλλαξαμε την καδενα πριν δυο μηνες, λες να εκαναν καμια πατατα...????Και το δικο μου με καδενα ηταν. Η αντλια νερου συνδεεται σιγουρα με ξεχωριστο ιμαντα.
Ειναι 'συνηθισμενο' προβλημα και αποκλειεται να σχετιζεται με την αλλαγη καδενας.
Δυστυχως ειναι και ακριβουτσικη... -
Ο χρήστης ilias1.4tsi έγραψε:
το δικο μου ειναι με καδενα.. αλλα προφανως συνδεεται με την κινηση της καδενας... επειδη την αλλαξαμε την καδενα πριν δυο μηνες, λες να εκαναν καμια πατατα...????
Και το δικο μου με καδενα ηταν. Η αντλια νερου συνδεεται σιγουρα με ξεχωριστο ιμαντα.
Ειναι 'συνηθισμενο' προβλημα και αποκλειεται να σχετιζεται με την αλλαγη καδενας.
Δυστυχως ειναι και ακριβουτσικη...ναι αλλα ο ιμαντας της αντλιας νομιζω οτι παιρνει κινηση απο την καδενα...
σαν νεοτερη ενημερωση επι του θεματος, με καλεσε ο μηχανικος που αφησα το αυτοκινητο το πρωι και μου ειπε οτι δεν ειναι προβλημα στη τουρμπινα. το διαπιστωσε αφου βγαζοντας τους ιμαντες ο ηχος επαψε να υπαρχει. θα παω απο εκει αργοτερα να τα πουμε απο κοντα. αντε να δουμε που κρυβεται το φαντασμα....
-
Πρόσεχε μη σου πει ότι έχουν πέσει 2-3 χιλιάρικα μέσα στομ κινητήρα και πρέπει να τα βγάλει, Πάσχα που είναι κιόλας.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πρόσεχε μη σου πει ότι έχουν πέσει 2-3 χιλιάρικα μέσα στομ κινητήρα και πρέπει να τα βγάλει, Πάσχα που είναι κιόλας.το καλο ειναι οτι ειναι γνωστος ο ανθρωπος... αν εχουν πεσει τα χιλιαρικα, θα του πω να τα αφησει μεσα να τα ψαξω να τα βρω μονος μου...πασχα ερχεται
ΠΡΟΒΛΗΜΑ (?) ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ