-
ανοιγω ενα θεμα για να μαθω πληροφοριες για παλαιου τυπου κινητηρα χωρις τουρμπο και ηλεκτρονικα
και μαλλον απευθυνεται στον αντωνη αλλα και οποιον αλλο ξερει.
λοιπον τρακτερ 72 ιππων 25ετιας με εμβολοφορο τρομπα.
του βαζαμε 12 λιτ λαδι 20 -50
καπου βρηκα φτηνο 10-40 που ελεγε και για ντιζελ κινητηρες.στο οργωμα εκει που ζοριζεται περισσοτερο
εκαψε 7 λιτ λαδι.
φιλος που ξερει περισσοτερα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50
εβαλα και στο περασμα καλλιεργητη σε ζορισμα 30 ωρων εχασα 7,5 λιτ λαδι
μηχανικος που συζητησα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50 αλλα σιγουρα πολυ καλο λαδι και να παρακολουθω
ωστε να αποκλεισουμε οτι δεν ειναι απο ποιοτητα λαδιου.
σημειωτεον οτι χθες (δεν εχω αλλαξει ακομα λαδια , εχω συμπληρωσει) σε 7 ωρες δουλεια , οχι ιδιαιτερα απαιτητικη σε ζορισμα δεν φαινεται να εκαψε ουτε γραμμαριο.
ενα αλλο τεστ που εκανα, το αφηνουμε να δουλεψει στο ρελαντι κανα τεταρτο και μετα δινουμε αποτομα γκαζι , αν βγαλει ντουμανι εχουμε προβλημα καπακι ,βαλβιδες.
αν οχι , εχουμε προβλημα ελατηρια λαδιου.
το εκανα και βγηκε ντουμανι ο καπνος.
υπ οψιν δεν εχει καθολου αναθυμιασεις και απο την εξατμηση δεν φαινεται να βγαζει καπνο
επισης στο χωραφι δεν φαινεται να εχει χασει δυναμη, δεν φερνει αναποδες στο σβησιμο και παιρνει
με την πρωτη μπροστα.
εχει κανει περιπου 6000 ωρες.
θα ελεγα τσιμουχακια βαλβιδων, αλλα δεν εχει τσιμουχακια, εχει οδηγους με ξυστρες, μου ειπαν
οποτε λεει θελει κατεβασμα καπακι , ρεκτιφιε και οβερσιζε βαλβιδες.
σιγουρα θελει κατι τετοιο? εχει διαιρουμενο καπακι , κυλινδρος και καπακι δεν ξερω αν διευκολυνει αυτο.
κινητηρα με τσιμουχακια βαλβιδων εχω δει και ειναι ευκολο το αλλαγμα , αλλα σαν τον δικο μου
δεν εχω δει . υπαρχει τιποτα στο νετ? η πως το ψαχνουμε καθω ς δεν ξερω την ορολογια αγγλικα.
ο μαστορας ειπε 400 + αν ειναι προβλημα καπακι βαλβιδες και 1250+ αν ειναι κατω το προβλημα.
αληθεια με μετρηση συμπιεσης δεν βρισκουμε που ειναι το προβλημα? ρωτησα τον μαστορα ποσο
στοιχιζει νατην κανουμε αλλα απαντησε αοριστα , οτι μπορει να ειναι αλλου το προβλημα.
το δικο μου προβλημα ειναι οτι τα λεφτα ειναι πολλα ιδιως για επανω για βαλβιδες, και
την ψαχνω για το τεχνικο εγχειριδιο ωστε αν ειναι η στεγανοποιηση των βαλβιδων να το κανω μονος
μου.επισης εχω φιλο και γειτονα που ξερει 5 πραγματα , και εγω την παλευω καπως.
ακουω γνωμες και συμβουλες παιδια.ευχαριστω
-
ανοιγω ενα θεμα για να μαθω πληροφοριες για παλαιου τυπου κινητηρα χωρις τουρμπο και ηλεκτρονικα
και μαλλον απευθυνεται στον αντωνη αλλα και οποιον αλλο ξερει.
λοιπον τρακτερ 72 ιππων 25ετιας με εμβολοφορο τρομπα.
του βαζαμε 12 λιτ λαδι 20 -50
καπου βρηκα φτηνο 10-40 που ελεγε και για ντιζελ κινητηρες.στο οργωμα εκει που ζοριζεται περισσοτερο
εκαψε 7 λιτ λαδι.
φιλος που ξερει περισσοτερα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50
εβαλα και στο περασμα καλλιεργητη σε ζορισμα 30 ωρων εχασα 7,5 λιτ λαδι
μηχανικος που συζητησα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50 αλλα σιγουρα πολυ καλο λαδι και να παρακολουθω
ωστε να αποκλεισουμε οτι δεν ειναι απο ποιοτητα λαδιου.
σημειωτεον οτι χθες (δεν εχω αλλαξει ακομα λαδια , εχω συμπληρωσει) σε 7 ωρες δουλεια , οχι ιδιαιτερα απαιτητικη σε ζορισμα δεν φαινεται να εκαψε ουτε γραμμαριο.
ενα αλλο τεστ που εκανα, το αφηνουμε να δουλεψει στο ρελαντι κανα τεταρτο και μετα δινουμε αποτομα γκαζι , αν βγαλει ντουμανι εχουμε προβλημα καπακι ,βαλβιδες.
αν οχι , εχουμε προβλημα ελατηρια λαδιου.
το εκανα και βγηκε ντουμανι ο καπνος.
υπ οψιν δεν εχει καθολου αναθυμιασεις και απο την εξατμηση δεν φαινεται να βγαζει καπνο
επισης στο χωραφι δεν φαινεται να εχει χασει δυναμη, δεν φερνει αναποδες στο σβησιμο και παιρνει
με την πρωτη μπροστα.
εχει κανει περιπου 6000 ωρες.
θα ελεγα τσιμουχακια βαλβιδων, αλλα δεν εχει τσιμουχακια, εχει οδηγους με ξυστρες, μου ειπαν
οποτε λεει θελει κατεβασμα καπακι , ρεκτιφιε και οβερσιζε βαλβιδες.
σιγουρα θελει κατι τετοιο? εχει διαιρουμενο καπακι , κυλινδρος και καπακι δεν ξερω αν διευκολυνει αυτο.
κινητηρα με τσιμουχακια βαλβιδων εχω δει και ειναι ευκολο το αλλαγμα , αλλα σαν τον δικο μου
δεν εχω δει . υπαρχει τιποτα στο νετ? η πως το ψαχνουμε καθω ς δεν ξερω την ορολογια αγγλικα.
ο μαστορας ειπε 400 + αν ειναι προβλημα καπακι βαλβιδες και 1250+ αν ειναι κατω το προβλημα.
αληθεια με μετρηση συμπιεσης δεν βρισκουμε που ειναι το προβλημα? ρωτησα τον μαστορα ποσο
στοιχιζει νατην κανουμε αλλα απαντησε αοριστα , οτι μπορει να ειναι αλλου το προβλημα.
το δικο μου προβλημα ειναι οτι τα λεφτα ειναι πολλα ιδιως για επανω για βαλβιδες, και
την ψαχνω για το τεχνικο εγχειριδιο ωστε αν ειναι η στεγανοποιηση των βαλβιδων να το κανω μονος
μου.επισης εχω φιλο και γειτονα που ξερει 5 πραγματα , και εγω την παλευω καπως.
ακουω γνωμες και συμβουλες παιδια.ευχαριστω
-
ανοιγω ενα θεμα για να μαθω πληροφοριες για παλαιου τυπου κινητηρα χωρις τουρμπο και ηλεκτρονικα
και μαλλον απευθυνεται στον αντωνη αλλα και οποιον αλλο ξερει.
λοιπον τρακτερ 72 ιππων 25ετιας με εμβολοφορο τρομπα.
του βαζαμε 12 λιτ λαδι 20 -50
καπου βρηκα φτηνο 10-40 που ελεγε και για ντιζελ κινητηρες.στο οργωμα εκει που ζοριζεται περισσοτερο
εκαψε 7 λιτ λαδι.
φιλος που ξερει περισσοτερα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50
εβαλα και στο περασμα καλλιεργητη σε ζορισμα 30 ωρων εχασα 7,5 λιτ λαδι
μηχανικος που συζητησα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50 αλλα σιγουρα πολυ καλο λαδι και να παρακολουθω
ωστε να αποκλεισουμε οτι δεν ειναι απο ποιοτητα λαδιου.
σημειωτεον οτι χθες (δεν εχω αλλαξει ακομα λαδια , εχω συμπληρωσει) σε 7 ωρες δουλεια , οχι ιδιαιτερα απαιτητικη σε ζορισμα δεν φαινεται να εκαψε ουτε γραμμαριο.
ενα αλλο τεστ που εκανα, το αφηνουμε να δουλεψει στο ρελαντι κανα τεταρτο και μετα δινουμε αποτομα γκαζι , αν βγαλει ντουμανι εχουμε προβλημα καπακι ,βαλβιδες.
αν οχι , εχουμε προβλημα ελατηρια λαδιου.
το εκανα και βγηκε ντουμανι ο καπνος.
υπ οψιν δεν εχει καθολου αναθυμιασεις και απο την εξατμηση δεν φαινεται να βγαζει καπνο
επισης στο χωραφι δεν φαινεται να εχει χασει δυναμη, δεν φερνει αναποδες στο σβησιμο και παιρνει
με την πρωτη μπροστα.
εχει κανει περιπου 6000 ωρες.
θα ελεγα τσιμουχακια βαλβιδων, αλλα δεν εχει τσιμουχακια, εχει οδηγους με ξυστρες, μου ειπαν
οποτε λεει θελει κατεβασμα καπακι , ρεκτιφιε και οβερσιζε βαλβιδες.
σιγουρα θελει κατι τετοιο? εχει διαιρουμενο καπακι , κυλινδρος και καπακι δεν ξερω αν διευκολυνει αυτο.
κινητηρα με τσιμουχακια βαλβιδων εχω δει και ειναι ευκολο το αλλαγμα , αλλα σαν τον δικο μου
δεν εχω δει . υπαρχει τιποτα στο νετ? η πως το ψαχνουμε καθω ς δεν ξερω την ορολογια αγγλικα.
ο μαστορας ειπε 400 + αν ειναι προβλημα καπακι βαλβιδες και 1250+ αν ειναι κατω το προβλημα.
αληθεια με μετρηση συμπιεσης δεν βρισκουμε που ειναι το προβλημα? ρωτησα τον μαστορα ποσο
στοιχιζει νατην κανουμε αλλα απαντησε αοριστα , οτι μπορει να ειναι αλλου το προβλημα.
το δικο μου προβλημα ειναι οτι τα λεφτα ειναι πολλα ιδιως για επανω για βαλβιδες, και
την ψαχνω για το τεχνικο εγχειριδιο ωστε αν ειναι η στεγανοποιηση των βαλβιδων να το κανω μονος
μου.επισης εχω φιλο και γειτονα που ξερει 5 πραγματα , και εγω την παλευω καπως.
ακουω γνωμες και συμβουλες παιδια.ευχαριστω
-
πριν βαλεις το 10W40 σου εκεγε λαδι;;;
αν οχι τοτε το εκανες το θαυμα!!
δεν εχω γνωσεις να σου πω θεραπιες και λυσεις .
περιμενε να σου απαντηση καποιος τεχνικος -
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
πριν βαλεις το 10W40 σου εκεγε λαδι;;;αν οχι τοτε το εκανες το θαυμα!!
δεν εχω γνωσεις να σου πω θεραπιες και λυσεις .
περιμενε να σου απαντηση καποιος τεχνικοςοχι
-
Δεν ειναι ολα ταλαδια για ολες τις μηχανες. Το νεο σου λαδι μπορει να κανει για τρακτερ, αλλα οχι για το παλιο που εχεις.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
ανοιγω ενα θεμα για να μαθω πληροφοριες για παλαιου τυπου κινητηρα χωρις τουρμπο και ηλεκτρονικα
και μαλλον απευθυνεται στον αντωνη αλλα και οποιον αλλο ξερει.
λοιπον τρακτερ 72 ιππων 25ετιας με εμβολοφορο τρομπα.
του βαζαμε 12 λιτ λαδι 20 -50
καπου βρηκα φτηνο 10-40 που ελεγε και για ντιζελ κινητηρες.στο οργωμα εκει που ζοριζεται περισσοτερο
εκαψε 7 λιτ λαδι.
φιλος που ξερει περισσοτερα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50
εβαλα και στο περασμα καλλιεργητη σε ζορισμα 30 ωρων εχασα 7,5 λιτ λαδι
μηχανικος που συζητησα μου ειπε να ξαναβαλω 20-50 αλλα σιγουρα πολυ καλο λαδι και να παρακολουθω
ωστε να αποκλεισουμε οτι δεν ειναι απο ποιοτητα λαδιου.
σημειωτεον οτι χθες (δεν εχω αλλαξει ακομα λαδια , εχω συμπληρωσει) σε 7 ωρες δουλεια , οχι ιδιαιτερα απαιτητικη σε ζορισμα δεν φαινεται να εκαψε ουτε γραμμαριο.
ενα αλλο τεστ που εκανα, το αφηνουμε να δουλεψει στο ρελαντι κανα τεταρτο και μετα δινουμε αποτομα γκαζι , αν βγαλει ντουμανι εχουμε προβλημα καπακι ,βαλβιδες.
αν οχι , εχουμε προβλημα ελατηρια λαδιου.
το εκανα και βγηκε ντουμανι ο καπνος.
υπ οψιν δεν εχει καθολου αναθυμιασεις και απο την εξατμηση δεν φαινεται να βγαζει καπνο
επισης στο χωραφι δεν φαινεται να εχει χασει δυναμη, δεν φερνει αναποδες στο σβησιμο και παιρνει
με την πρωτη μπροστα.
εχει κανει περιπου 6000 ωρες.
θα ελεγα τσιμουχακια βαλβιδων, αλλα δεν εχει τσιμουχακια, εχει οδηγους με ξυστρες, μου ειπαν
οποτε λεει θελει κατεβασμα καπακι , ρεκτιφιε και οβερσιζε βαλβιδες.
σιγουρα θελει κατι τετοιο? εχει διαιρουμενο καπακι , κυλινδρος και καπακι δεν ξερω αν διευκολυνει αυτο.
κινητηρα με τσιμουχακια βαλβιδων εχω δει και ειναι ευκολο το αλλαγμα , αλλα σαν τον δικο μου
δεν εχω δει . υπαρχει τιποτα στο νετ? η πως το ψαχνουμε καθω ς δεν ξερω την ορολογια αγγλικα.
ο μαστορας ειπε 400 + αν ειναι προβλημα καπακι βαλβιδες και 1250+ αν ειναι κατω το προβλημα.
αληθεια με μετρηση συμπιεσης δεν βρισκουμε που ειναι το προβλημα? ρωτησα τον μαστορα ποσο
στοιχιζει νατην κανουμε αλλα απαντησε αοριστα , οτι μπορει να ειναι αλλου το προβλημα.
το δικο μου προβλημα ειναι οτι τα λεφτα ειναι πολλα ιδιως για επανω για βαλβιδες, και
την ψαχνω για το τεχνικο εγχειριδιο ωστε αν ειναι η στεγανοποιηση των βαλβιδων να το κανω μονος
μου.επισης εχω φιλο και γειτονα που ξερει 5 πραγματα , και εγω την παλευω καπως.
ακουω γνωμες και συμβουλες παιδια.ευχαριστω
6000ωρες αγροτικής εργασίας, αντιπροσωπεύουν 600000κμ αυτοκινήτου. Για diesel δεν είναι πολλά.
Από την άλλη το τρακτέρ, όταν ανακατεύει το χώμα με μονό υνί μεγάλο, τρώει μεγάλο ζόρι. Δεν ξέρω πώς ονομάζετε αυτί η διεργασία.
Μα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω, ότι το λάδι πρέπει να είναι αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, όχι σίγουρα από πλευράς μάρκας. Έχω βρει λάδια πάμφθηνα 130ε το βαρέλι, μα θα το έκλινα το μαγαζί. Το εργαλείο πρέπει να το προσέχουμε……
Φίλε βρίσκεσαι κάτι πάρα πάνω από την μέση ζωή ενός κινητήρα diesel.
Σε όλες αυτές της ώρες έχεις φτιάξει κάτι στον κινητήρα?.
Για να πάμε λυπών τα πράγματα σε σωστό δρόμο, και διότι μιλάμε για εργαλείο μεροκάματου, θέλω:
Τι έχει γίνει μέχρι τώρα.
Ευρύτερη περιοχή των εργασιών σου.
Μάρκα
Μοντέλο
8 τελευταία γράμματα του αριθμού σασί.
Και περίπου τι καλλιέργειες εξυπηρετεί. Παίζει ρόλο στην μέση ζωή ενός τρακτερ!.
Περιμένω….
Α. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
πριν βαλεις το 10W40 σου εκεγε λαδι;;;
αν οχι τοτε το εκανες το θαυμα!!
δεν εχω γνωσεις να σου πω θεραπιες και λυσεις .
περιμενε να σου απαντηση καποιος τεχνικοςοχι
Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσομπάνη.
-
φανταστηκα οτι το 10-40 υπερκαλυπτε τις προδιαγραφες 20-50 για παλιοτερους κινητηρες ντιζελ.
συνεπεσε δε οτι ηταν μια περιοδος οπου το τρακτερ δεν εκανε πολλες ωρες εργασιας τον χρονο και αυτες οχι απαιτητικες.
βεβαια δεν γνωριζουμε αν ειναι θεμα λαδιου η κατι αλλο ακομη. υποθετουμε και ξεκιναμε απο αυτο.
παντως αυτα που περιμενω τωρα (τα λαδια) ειναι ΒΡ 20-50 απο βαρελι , απο συνεργειο επισκευης φορτηγων βολβο. ελπιζω να ειναι ενταξει.
λοιπον μαστορα ειναι μαρκας ZETOR 7211 , 72 Ιππων ο κινητηρας ειναι 3598cm
και στο ταμπελακι του γραφει No de FABRIC 013124
ΚΑΙ No du MOTEUR 018929
χρησιμοποιητε για μονοετεις καλλιεργιες βαμβακι ,σιταρι , καλαμποκι,συνηθως θα κανει 200 με 300 ωρες τον χρονο , καθως υπαρχει και αλλο τρακτερ.
απο αυτες οι πιο απαιτητικες ειναι περιπου 100 ωρες οργωμα και καλλιεργητη(τερμα στροφες)
οι υπολοιπες ειναι ποτισμα με 1400 με 1600 στροφες με ζορισμα αν πατησουμε τον συμπλεκτη να χανει γυρω στις 100 με 150 στροφες.
ενδεχεται ομως και να διπλασιαστουν οι ωρες τον χρονο απο του χρονου.
προβληματα μεχρι τωρα ενα
πριν απο καμμια 15αρια χρονια μετα παλι απο περιοδο ακινησιας βρηκα νερο στα λαδια την ανοιξη, αλλαχτηκε εμβολοχιτωνιο απο εναν κυλινδρο , αν θυμαμαι καλα τρυπουλα απο ηλεκτρολυση.
αυτα μαστορα.καληνυχτα και ευχαριστω ολους
-
Με 12 λίτρα λάδι οι δοκιμές είναι ακριβές.
Δοκίμασε 15W50.Μη βάλεις τίποτε πιο λεπτό από 15W40.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
πριν βαλεις το 10W40 σου εκεγε λαδι;;;
αν οχι τοτε το εκανες το θαυμα!!
δεν εχω γνωσεις να σου πω θεραπιες και λυσεις .
περιμενε να σου απαντηση καποιος τεχνικοςοχι
Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσομπάνη.
Μήπως αυτό χρειάζεται περισσότερο επεξήγηση από μέρους σου καλέ μου φίλε?.
Μήπως στο να απαντούσα στο ΠΜ που δεν θα εγίνοντο περισσότεροι κοινωνοί θα ήταν χρησιμότερο?. Ή αν ζητούσα οι συμβουλές να αποτίνονται στο auto-service@antonis-team.gr θα ήταν καλύτερα?.
Μα σέβομαι το 4tforum και τον σκοπό του, και όσο μπορώ τον συνδράμω!.
Α. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
φανταστηκα οτι το 10-40 υπερκαλυπτε τις προδιαγραφες 20-50 για παλιοτερους κινητηρες ντιζελ.
συνεπεσε δε οτι ηταν μια περιοδος οπου το τρακτερ δεν εκανε πολλες ωρες εργασιας τον χρονο και αυτες οχι απαιτητικες.
βεβαια δεν γνωριζουμε αν ειναι θεμα λαδιου η κατι αλλο ακομη. υποθετουμε και ξεκιναμε απο αυτο.
παντως αυτα που περιμενω τωρα (τα λαδια) ειναι ΒΡ 20-50 απο βαρελι , απο συνεργειο επισκευης φορτηγων βολβο. ελπιζω να ειναι ενταξει.
λοιπον μαστορα ειναι μαρκας ZETOR 7211 , 72 Ιππων ο κινητηρας ειναι 3598cm
και στο ταμπελακι του γραφει No de FABRIC 013124
ΚΑΙ No du MOTEUR 018929
χρησιμοποιητε για μονοετεις καλλιεργιες βαμβακι ,σιταρι , καλαμποκι,συνηθως θα κανει 200 με 300 ωρες τον χρονο , καθως υπαρχει και αλλο τρακτερ.
απο αυτες οι πιο απαιτητικες ειναι περιπου 100 ωρες οργωμα και καλλιεργητη(τερμα στροφες)
οι υπολοιπες ειναι ποτισμα με 1400 με 1600 στροφες με ζορισμα αν πατησουμε τον συμπλεκτη να χανει γυρω στις 100 με 150 στροφες.
ενδεχεται ομως και να διπλασιαστουν οι ωρες τον χρονο απο του χρονου.
προβληματα μεχρι τωρα ενα
πριν απο καμμια 15αρια χρονια μετα παλι απο περιοδο ακινησιας βρηκα νερο στα λαδια την ανοιξη, αλλαχτηκε εμβολοχιτωνιο απο εναν κυλινδρο , αν θυμαμαι καλα τρυπουλα απο ηλεκτρολυση.
αυτα μαστορα.καληνυχτα και ευχαριστω ολους
Καλέ μου φίλε αγρότη, η απάντηση αύριο, με κάθε λεπτομέρεια!. Μα γράψε ευρύτερη περιοχή σου…. διότι οι μαθητές μου είναι σε όλοι την Ελλάδα….
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
πριν βαλεις το 10W40 σου εκεγε λαδι;;;
αν οχι τοτε το εκανες το θαυμα!!
δεν εχω γνωσεις να σου πω θεραπιες και λυσεις .
περιμενε να σου απαντηση καποιος τεχνικοςοχι
Ξύνεσαι στη γκλίτσα του τσομπάνη.
Μήπως αυτό χρειάζεται περισσότερο επεξήγηση από μέρους σου καλέ μου φίλε?.
Μήπως στο να απαντούσα στο ΠΜ που δεν θα εγίνοντο περισσότεροι κοινωνοί θα ήταν χρησιμότερο?. Ή αν ζητούσα οι συμβουλές να αποτίνονται στο auto-service@antonis-team.gr θα ήταν καλύτερα?.
Μα σέβομαι το 4tforum και τον σκοπό του, και όσο μπορώ τον συνδράμω!.
Α.Δεν το έγραψα για σένα αλλά για τον otso.
Το τρακτέρ του δεν έκαιγε λάδια μέχρι που αποφάσισε να του βάλει 10W40.
-
Παραξενεύτηκα φίλε Λέοντα συγγνώμη!.
Φίλε αγρότη!. Η αντιπροσωπεία στο Μιλάνο, μου είπε με το 100% 20/50!.
Μα εξαρτάτε πόσες ώρες έπαιξε με το 10/40.
2 τρακτεράδες συνάδελφοι, μου μίλησαν ότι εκείνοι προτείνουν στα παλιά 40η πετρελαίου, λόγο ελληνικής πραγματικότητας!. Σίγουρα η περιοχή σου βγάζει ζέστες, μάλιστα εάν ποτίζεις ημέρα, ο αερισμός είναι μικρότερος. Σίγουρα τα πλαϊνά καπάκια δεν πρέπει να βγαίνουν, διότι η μηχανή πρέπει να ψύχετε με το βεντιλατέρ ολόκληρη. Απουσία καπακιών φεύγει στα πλάγια ο αέρας.
Αναμφίβολα, μετά την επισκευή, πρέπει να έχεις 4500 ώρες, που μπορεί να επιτάχυναν την φθορά τα λάδια που έβαλες. Οπωσδήποτε υπάρχουν 10/40 με 9ε μα και με 2,8ε !. Και σίγουρα δεν μπορώ να μιλήσω για την ποιότητα της επισκευής, διότι δεν ξέρω το ρεκτιφιέ που την έφτιαξε.
Συμβουλή: βάζεις 40η πετρελαίου SHELL + ένα βελτιωτικό που σταματάει το κάψιμο της redex.
Σίγουρα ένας καθαρισμός στα μπεκ, είναι ενδεδειγμένος, διότι με τόσο λαδί που έχει κάψει πρέπει να έχουν πιάσει αγάλματα!.
Αυτά σαν αρχή, και μας γράφεις.
Α. -
μαστρΑντωνη ευχαριστω , θα προσπαθησω να ακολουθησω την συμβουλη σου.
η απορια μου ομως ειναι η εξης .
πριν δεν εκαιγε λαδια η οχι αξια λογου για να ανησυχισεις με την μια φορα που εβαλα φτηνιαρικα 10-40
μπορει να καψει 7,5 απο τα 12 λιτ λαδια?
η μηπως συνεπεσε ζημια την ιδια περιοδο?
αν συνεπεσε ζημια μπορει να ειναι πανω απ τις βαλβιδες?
το τεστ που εκανα μας δειχνει κατι?
μπορει η αλλαγη λαδιου δηλ το 10-40 να εχει προξενησει ζημια στα εμβολοχιτωνια?
με 40αρι αν συνεχισει να καιει τι κοιταμε επομενο?ευχαριστω και παλι
α και οποτε εχεις χρονο πες μου κατι για τον παππου σου
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
μαστρΑντωνη ευχαριστω , θα προσπαθησω να ακολουθησω την συμβουλη σου.
η απορια μου ομως ειναι η εξης .
πριν δεν εκαιγε λαδια η οχι αξια λογου για να ανησυχισεις με την μια φορα που εβαλα φτηνιαρικα 10-40
μπορει να καψει 7,5 απο τα 12 λιτ λαδια?
η μηπως συνεπεσε ζημια την ιδια περιοδο?
αν συνεπεσε ζημια μπορει να ειναι πανω απ τις βαλβιδες?
το τεστ που εκανα μας δειχνει κατι?
μπορει η αλλαγη λαδιου δηλ το 10-40 να εχει προξενησει ζημια στα εμβολοχιτωνια?
με 40αρι αν συνεχισει να καιει τι κοιταμε επομενο?ευχαριστω και παλι
α και οποτε εχεις χρονο πες μου κατι για τον παππου σου
Οπωσδήποτε έπρεπε να σε ρωτήσω, σε πόσες ώρες έκαψε 7,5 λίτρα λάδια, που είναι βασική ερώτηση, όσο και καταλυτική.
Το πρωί που το περνεις για δουλειά, δεν κοιτάς νερά λάδια υγρά?.
Βαλε το 40 πετρελαίου + αντικαφτικό που σου έγραψα, για να έχουμε την αρχή του ξετυλίγματος του κουβαριού της Αριανδης, τότε θα έχουμε από πού να αρχίσουμε!.
Μια κακή επιλογή λαδιών, δεν κάνει άμεση ζημία, αναδεικνύει επικείμενες!.....
Από βαλβίδες δεν καίμε πολλά λάδια, τα πολλά από ελατήρια. Μα οπωσδήποτε θέλω να μου γράψεις το χρονικό διάστημα….
Περιμένω!.
Α.
Για τον παππού θα σου γράψω με ΠΜ. -
εχω φαει το νετ και τιποτα δεν βρισκω για το τι ειδους λαδι και φιλτρο περνει το τρακτερακι μου kubota b6001 καθως εχει 5χρονια +να αλλαξει... Δεν θελω να παρω τηλ απο εκει που το πηρα γιατι σιγουρα θα εχει 2πλασια τιμη το Αγρινιο απο την Αθηνα μηπως εχει καποιος καποια ιδεα. καθος και ενα φθηνο μαγαζι εδω αθηνα να προμηθευτω!?
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εχω φαει το νετ και τιποτα δεν βρισκω για το τι ειδους λαδι και φιλτρο περνει το τρακτερακι μου kubota b6001 καθως εχει 5χρονια +να αλλαξει... Δεν θελω να παρω τηλ απο εκει που το πηρα γιατι σιγουρα θα εχει 2πλασια τιμη το Αγρινιο απο την Αθηνα μηπως εχει καποιος καποια ιδεα. καθος και ενα φθηνο μαγαζι εδω αθηνα να προμηθευτω!?
Ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
2105745091 www.paouris.com.gr. antallaktika@paoyris.com.gr τα στελνουν.
Ή στα μαγαζιά ‘Ιαπωνική’, έχουν καταλόγους.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
μαστρΑντωνη ευχαριστω , θα προσπαθησω να ακολουθησω την συμβουλη σου.
η απορια μου ομως ειναι η εξης .
πριν δεν εκαιγε λαδια η οχι αξια λογου για να ανησυχισεις με την μια φορα που εβαλα φτηνιαρικα 10-40
μπορει να καψει 7,5 απο τα 12 λιτ λαδια?
η μηπως συνεπεσε ζημια την ιδια περιοδο?
αν συνεπεσε ζημια μπορει να ειναι πανω απ τις βαλβιδες?
το τεστ που εκανα μας δειχνει κατι?
μπορει η αλλαγη λαδιου δηλ το 10-40 να εχει προξενησει ζημια στα εμβολοχιτωνια?
με 40αρι αν συνεχισει να καιει τι κοιταμε επομενο?ευχαριστω και παλι
α και οποτε εχεις χρονο πες μου κατι για τον παππου σου
Οπωσδήποτε έπρεπε να σε ρωτήσω, σε πόσες ώρες έκαψε 7,5 λίτρα λάδια, που είναι βασική ερώτηση, όσο και καταλυτική.
Το πρωί που το περνεις για δουλειά, δεν κοιτάς νερά λάδια υγρά?.
Βαλε το 40 πετρελαίου + αντικαφτικό που σου έγραψα, για να έχουμε την αρχή του ξετυλίγματος του κουβαριού της Αριανδης, τότε θα έχουμε από πού να αρχίσουμε!.
Μια κακή επιλογή λαδιών, δεν κάνει άμεση ζημία, αναδεικνύει επικείμενες!.....
Από βαλβίδες δεν καίμε πολλά λάδια, τα πολλά από ελατήρια. Μα οπωσδήποτε θέλω να μου γράψεις το χρονικό διάστημα….
Περιμένω!.
Α.
Για τον παππού θα σου γράψω με ΠΜ.μαστορα πρεπει να ειναι κανενα 30 ωρο με φουλ τερμα γκαζι
παραξενο αλλα δεν κοιταξα , συνηθως κοιταζω οταν τελειωσω την δουλεια
για να δω πως πηγε και να εχω χρονο αν κατι θελει συμπληρωμα η φτιαξιμο.
το πρωι και βαριεμαι και συνηθως βιαζομαι.
μαλλον οπως τα βλεπω παμε για το μεγαλο σερβις , το θεμα ειναι να βγαζαμε το καλοκαιρι. τελος παντων ευχαριστω μαστορα.
κατι αλλο
υπαρχει περιπτωση να κολλησουν ελατηρια για 5 ωρες και να ξεκολλησουν μετα?
και αν ναι υπαρχει περιπτωση να καει τοσο λαδι? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
εχω φαει το νετ και τιποτα δεν βρισκω για το τι ειδους λαδι και φιλτρο περνει το τρακτερακι μου kubota b6001 καθως εχει 5χρονια +να αλλαξει... Δεν θελω να παρω τηλ απο εκει που το πηρα γιατι σιγουρα θα εχει 2πλασια τιμη το Αγρινιο απο την Αθηνα μηπως εχει καποιος καποια ιδεα. καθος και ενα φθηνο μαγαζι εδω αθηνα να προμηθευτω!?
Ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
2105745091 http://www.paouris.com.gr. antallaktika@paoyris.com.gr τα στελνουν.
Ή στα μαγαζιά ‘Ιαπωνική’, έχουν καταλόγους.
Α.Μάστορα Αντώνη,η agripan του Κοντέλλη στην Π.Ράλλη είναι ο εισαγωγέας των Kubota για την Ελλάδα.Οι άλλοι φέρνουν ανταλλακτικά και τρακτερ που φτιάχνονται στη Κίνα και επειδή είναι παρόμοια με τα kubota, μετά την ανακατασκευή τα πωλούν σαν kubota.
τρακτερ