-
Καλησπέρα σας!
Είμαι καινούργιο μέλος...μόλις γράφτηκα
Πηραμε το hilux 2012 και εχω καποιες αποριες!1)Το στρωσαμε μια χαρα στα 1000km...αυτό που με προβληματίζει είναι το turbo...
Πρέπει να κρυώνει η μηχανή αν τρέχεις για μικρό χρονικό διάστημα στα 100-140km/h?
Όταν λέμε μικρό...άντε να ναι 5 λεπτα!
Το αναποδο ισχύει?Δηλαδή χρειάζεται να ζεσταθει?2)Η γρηγορη 4κινηση δεν πρεπει να μπαινει οταν εισαι εν σταση?Χαλάει ο συμπλέκτης?
3)Ειδα ενα βιντεακι που ειχαν ενα 4x4 αγροτικο στα χιονια και ελεγαν βαλε αργα και τριτη?Ακουσα καλα?Ελεγαν να κουμπωσει τριτη?Ή με τη λεξη τριτη θα εννοούσαν τα αργα?
4)Η μεση καταναλωση (συμφωνα με το συστημα του) ειναι 8.5l/100km αλλά πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές...
Έχω δει όταν βαζεις αργα και πατας γκαζι εκτοξεύεται στα 99.9l/100km...είναι πραγματική ένδειξη?Καίει φουλ τότε ε?5)Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάστιχα (το χειμώνα) απο τα εργοστασικα και να βαλω τιποτα AT...Έχει κλείσει 6 μήνες το αυτοκίνητο...τα λαστιχα του θα ειναι νωρις να αλλαχτουν στον 1 χρονο ε?Δεν θυμαμαι τι ακριβως λαστιχα φοραει (δεν το εχω και μπροστα μου το hilux τωρα) αλλά ειναι 255/70R15...Το αυτοκίνητο πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές και θα ηθελα να ειχε καλά λάστιχα...Να αντεχουν στην λασπη πιο πολυ...
Ξερετε αν θα δω διαφορα απο τα μαμα που εχει τωρα (αν και εχει κατι απλα...καλα λαστιχα δε λεω... αλλα δεν θα συγκρινονται με κατι ΑΤ που εχω δει...Btw Το αυτοκίνητακι μαμαει!!Πολυ καλο και πολυ ωραια εμφάνιση!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν σας κούρασα με τις πολλές ερωτήσεις!!
-
Καλησπέρα σας!
Είμαι καινούργιο μέλος...μόλις γράφτηκα
Πηραμε το hilux 2012 και εχω καποιες αποριες!1)Το στρωσαμε μια χαρα στα 1000km...αυτό που με προβληματίζει είναι το turbo...
Πρέπει να κρυώνει η μηχανή αν τρέχεις για μικρό χρονικό διάστημα στα 100-140km/h?
Όταν λέμε μικρό...άντε να ναι 5 λεπτα!
Το αναποδο ισχύει?Δηλαδή χρειάζεται να ζεσταθει?2)Η γρηγορη 4κινηση δεν πρεπει να μπαινει οταν εισαι εν σταση?Χαλάει ο συμπλέκτης?
3)Ειδα ενα βιντεακι που ειχαν ενα 4x4 αγροτικο στα χιονια και ελεγαν βαλε αργα και τριτη?Ακουσα καλα?Ελεγαν να κουμπωσει τριτη?Ή με τη λεξη τριτη θα εννοούσαν τα αργα?
4)Η μεση καταναλωση (συμφωνα με το συστημα του) ειναι 8.5l/100km αλλά πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές...
Έχω δει όταν βαζεις αργα και πατας γκαζι εκτοξεύεται στα 99.9l/100km...είναι πραγματική ένδειξη?Καίει φουλ τότε ε?5)Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάστιχα (το χειμώνα) απο τα εργοστασικα και να βαλω τιποτα AT...Έχει κλείσει 6 μήνες το αυτοκίνητο...τα λαστιχα του θα ειναι νωρις να αλλαχτουν στον 1 χρονο ε?Δεν θυμαμαι τι ακριβως λαστιχα φοραει (δεν το εχω και μπροστα μου το hilux τωρα) αλλά ειναι 255/70R15...Το αυτοκίνητο πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές και θα ηθελα να ειχε καλά λάστιχα...Να αντεχουν στην λασπη πιο πολυ...
Ξερετε αν θα δω διαφορα απο τα μαμα που εχει τωρα (αν και εχει κατι απλα...καλα λαστιχα δε λεω... αλλα δεν θα συγκρινονται με κατι ΑΤ που εχω δει...Btw Το αυτοκίνητακι μαμαει!!Πολυ καλο και πολυ ωραια εμφάνιση!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν σας κούρασα με τις πολλές ερωτήσεις!!
-
Καλησπέρα σας!
Είμαι καινούργιο μέλος...μόλις γράφτηκα
Πηραμε το hilux 2012 και εχω καποιες αποριες!1)Το στρωσαμε μια χαρα στα 1000km...αυτό που με προβληματίζει είναι το turbo...
Πρέπει να κρυώνει η μηχανή αν τρέχεις για μικρό χρονικό διάστημα στα 100-140km/h?
Όταν λέμε μικρό...άντε να ναι 5 λεπτα!
Το αναποδο ισχύει?Δηλαδή χρειάζεται να ζεσταθει?2)Η γρηγορη 4κινηση δεν πρεπει να μπαινει οταν εισαι εν σταση?Χαλάει ο συμπλέκτης?
3)Ειδα ενα βιντεακι που ειχαν ενα 4x4 αγροτικο στα χιονια και ελεγαν βαλε αργα και τριτη?Ακουσα καλα?Ελεγαν να κουμπωσει τριτη?Ή με τη λεξη τριτη θα εννοούσαν τα αργα?
4)Η μεση καταναλωση (συμφωνα με το συστημα του) ειναι 8.5l/100km αλλά πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές...
Έχω δει όταν βαζεις αργα και πατας γκαζι εκτοξεύεται στα 99.9l/100km...είναι πραγματική ένδειξη?Καίει φουλ τότε ε?5)Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάστιχα (το χειμώνα) απο τα εργοστασικα και να βαλω τιποτα AT...Έχει κλείσει 6 μήνες το αυτοκίνητο...τα λαστιχα του θα ειναι νωρις να αλλαχτουν στον 1 χρονο ε?Δεν θυμαμαι τι ακριβως λαστιχα φοραει (δεν το εχω και μπροστα μου το hilux τωρα) αλλά ειναι 255/70R15...Το αυτοκίνητο πηγαίνει πολύ σε εκτός δρόμου διαδρομές και θα ηθελα να ειχε καλά λάστιχα...Να αντεχουν στην λασπη πιο πολυ...
Ξερετε αν θα δω διαφορα απο τα μαμα που εχει τωρα (αν και εχει κατι απλα...καλα λαστιχα δε λεω... αλλα δεν θα συγκρινονται με κατι ΑΤ που εχω δει...Btw Το αυτοκίνητακι μαμαει!!Πολυ καλο και πολυ ωραια εμφάνιση!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη αν σας κούρασα με τις πολλές ερωτήσεις!!
-
- πρέπει να το άφηνες να δουλεύει κανα 3-4λεπτο οταν ειναι κρυο (το πρωι πχ) οταν κάνεις ταξίδι πρεπει να δουλέψει πριν το σβησεις για να μην κρυωσει αποτομα η τουρμπινα, να το αφηνεις να δουλεψει 2 λεπτα, τωρα αν πχ πας απο το σπιτι μεχρι την πλατεια του χωριου, εκει οκ το σβηνεις αμέσως
2)σε στάση πρεπει να αλλάζεις διαφορικά
3)σε χιόνι, πάγο, καλο χαλικοδρομο (αν θέλουμε καλύτερη πρόσφυση) βάζουμε γρήγορο
εκτός δρόμου πάντα αργό
οταν κατεβαινουμε πλαγιά πάντα 1η μεσα
χαντάκια, πεζούλια τα προσεγγίζουμε παντα υπό γωνία4)λιτρα/χλμ μετραει ή χλμ/λιτρο;
5)αν εχει γλιτσα δεν παει ουτε με τα A/T
-
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου
1)Σε ότι διαδρομή και αν κάνω πρεπει να το αφήνω να δουλέψει?Να ζεσταθεί?Δεν το αφηνω να ζεσταθεί και γυρω στα 5km βλέπω ότι έχει ανεβει η θερμοκρασία (εν κινήση)
Με την λέξη ταξίδι πώς την εννοείς? 25km απόσταση με μέσο όρο 80-100km/h, πρέπει να το αφηνω να κρυώσει ε?
Γιατί εγώ νόμιζα ότι χρειάζοταν να τρέχεις πάνω απο 100km και μεγάλες αποστάσεις...όπως εγνατία οδό ξερω γω...για να αφησεις να κρυώσει το turbo...Το αυτοκίνητο πηγαίνει σε εθνικούς δρόμους και συναντάει φανάρια...αυτό δεν παίζει ρόλο ε?2)Τη γρήγορη την αλλάζεις και εν κινήση...(το γράφει το βιβλιαρακι)
Οπότε δεν χαλάει ο συμπλέκτης που μου είχε πει κάποιος αν αλλάξεις σταματημένος σε γρηγορη τετρακίνηση...3)Το χιονι δεν ειναι εκτός δρόμου?
Πχ εδώ [spoiler=:1glh96vh]https://www.youtube.com/watch?v=2WTXcHTj6EI[/spoiler:1glh96vh] ο άλλος του φωνάζει τρίτη...
Τι εννοεί?Του λέει και να βάλει αργά...Και εδώ αυτός έχει βάλει αργή τετρακίνηση ή γρήγορη...δεν κουνάει
Youtube Video4)Δεν το έχω μπροστά μου τώρα δυστυχώς...αλλά νομίζω ότι λέει l/km...(το μεσο όρο έτσι)...Είναι πολλά ε?Για euro 5...
Έχει και το ανάποδο νομίζω αλλά δεν έχω προσέξει πόσο γράφει (km/l)...5)Πω ναι...το χειρότερο...να ειναι σκληρό το χώμα και να εχει λασπες (γλιτσα) και να γλιστραει...
Τα ΑΤ ειναι μονο για χιόνι?Για λασπες (που βουλιαζει το ποδι σου λιγο ) δεν ειναι? (αλλη περιπτωση με την αποπανω)
Δεν θυμαμαι και τι λαστιχα φοραει γαμω...αλλα αν δειτε καμια φωτογραφια στο site του hilux μπορει να καταλαβετε...Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά τώρα μαθαίνω για τα 4x4
-
Mάλλον στιγμιαία κατανάλωση βλέπεις και οχι μέση αρκετών χλμ.
-
Ναι σόρρυ...ξεχασα να το διευκρινήσω...όταν λέω στο πρωτο ποστ για τα 99.9l/km εννοώ την στιγμιαία κατανάλωση όπως λες και εσύ...αλλά τα 8.5l/km ειναι η μεση
-
μια χαρα ειναι η καταναλωση
αμα κανεις 25 χλμ χαλαρα δεν πιστευω να ζεσταθει τοσο πολυ η τουρμπινα
ε τα a/t λαστιχα ειναι για λιγο απ ολα
-
Οταν το βαζω μπροστα (το πρωί) πρεπει να το αφηνω ανοιχτο για 1-2 λεπτα?
-
όταν το βλαζεις μπροστά το πρωί πρέπει να το αφήνεις να δουλεύει 2-3 λεπτά.Στην πορεία μέχρι να ανέβει ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν πρέπει να το πιέζεις. Όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έχεις κάνει ταξίδι ή έχει 'πιεστεί' η μηχανή τότε πρέπει να το αφήνει να δουλεύει κανα 5λεπτο.
Στα περισσότερα αυτοκίνητα το 'γρήγορο' μπαίνει και εν κινήσει μέχρι τα 80-100 χλμ το πολύ! Τα 'αργά' μπαίνουν αυστηρά σε στάση με τις ρόδες να κοιτάνε ευθεία!Η χρήση του αργού εξαρτάται από εσένα και μόνο γιατο που θα κινηθείς,πως θέλεις να κινηθείς.πχ σε παγωμένη κατηφόρα βάζεις πρώτη+αργό και δεν πατάς ΤΙΠΟΤΑ άλλο!
Αν κινήσαι συχνά σε εκτός δρόμου διαδρομές τότε καλό θα ήταν να αλλάξεις το συντομότερο ελαστικά για πολλούς λόγους!Ας αναφέρω 2:να μην κολλάς εύκολα,να σκάσει κανένα λάστιχο σε πέτρα κτλ.
Αν κινήσαι πολύ συχνά σε λάσπες και λιγότερο σε άσφαλτο τότε η χρήση ελαστικών mud(λάσπης) είναι μονόδρομος!Αλλιώς ένα σκληροτράχηλο ΑΤ όπως αυτό της BF GOODRICH νομίζω είναι καλό.Εύχομαι να χαρείς το αυτοκίνητο σου και να σε προσφέρει πάντα ακούραστες λύσεις για την δουλειά σου!
-
Ευχαριστώ για την απάντηση σου
Δεν το ζορίζω το αυτοκίνητο...Δεν το αφηνω να ανεβασει ψηλές στροφές...3000rpm ας πουμε...(σε εθνικούς δρόμους)
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου!!
Υ.Γ.Κάτι άσχετο:Στα l200 νομίζω ότι η γρηγορη δεν εχει οριο ταχυτητας ε?
-
Για το L200 δεν είμαι σίγουρος. Επίσης κάτι που ξέχασα να σου γράψω : όταν βγάζεις την τετρακίνηση κάνεις τουλάχιστον ένα μέτρο όπισθεν!Αυτό το κάνεις για να απεμπλακούν οι πλύμνες.
-
steliosss94
To L200 έχει κεντρικό διαφορικό και όχι απλό transfer case όπως το δικό σου.
Έχει επιλογές για
[list:obxl7ar3]1. πίσω κίνηση,
2. 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό
3. 4κίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και
4. 4κίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις.[/list:u:obxl7ar3]
Από τα παραπάνω εσύ έχεις το 1 το 3 και το 4. Το 2 είναι που μπορεί να δουλεύει παντού, όλη την ώρα με οποιαδήποτε ταχύτητα γιατί το κεντρικό διαφορικό μπορεί να διαμοιράζει την ροπή στους δύο άξονες ενώ η επιλογή 3 την κρατάει σταθερή με αποτέλεσμα στην άσφαλτο να κουρδίζεις τη μετάδοση, να φθείρεις τα ελαστικά και να αυξάνεις τον κύκλο στροφής του αυτοκινήτου.
Συνήθως τα ελαστικά από το εργοστάσιο χάνουν πολύ γρήγορα την απόδοσή τους, οπότε μία αλλαγή στον 1 με 1,5 χρόνο δεν είναι 'ακραία'.Καλοτάξιδο!
pointer
Δεν είμαι και απόλυτα σίγουρος αλλά έχω την εντύπωση πως στα σύγχρονα 4κίνητα με transfer case δεν απαιτείται να κάνεις όπισθεν προκειμένου να 'ξεκλειδώσουν' οι πλύμνες. -
Μοιάζει να μην έχεις καταλάβει καλά τι είναι τα κοντά. Φαντάσου ότι αλλάζεις διαφορικό. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το ίδιο και συνεχίζεις να έχεις όλες τις σχέσεις αλλά όλες θα είναι πολύ κοντές, η 3η πχ μπορεί να είναι σαν την κανονική πρώτη κλπ. Έτσι έχεις πολύ περισσότερη ελκτική δύναμη (βασικά ροπές) και καλύτερο φρενάρισμα αλλά φυσικά δεν έχεις τελικές.
Όταν λοιπόν λέει κοντά και 3η σημαίνει ακριβώς αυτά, κανένας περίεργος κωδικός επικοινωνίας!Τα λάστιχα είναι το σημαντικότερο κατά πολύ στοιχείο από το οποίο εξαρτώνται οι ειδικές ικανότητες ενός τετρακίνητου.
Αν θέλεις να περνάς λάσπες πάρε λάστιχο για λάσπη κοκ. Δεν υπάρχει λάστιχο να τα κάνει όλα καλά πρέπει να αποφασίσεις που θέλεις να περνάς ή μάλλον που δεν θέλεις να κολλήσεις!
Η εμπειρία του οδηγού είναι επίσης πολύ σημαντική και μετά έρχεται το αυτοκίνητο κλπ.
Θα πρέπει ίσως να σκεφτείς την πιθανότητα να έχεις άλλα λάστιχα πιο λασπερά το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι. -
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Για το L200 δεν είμαι σίγουρος. Επίσης κάτι που ξέχασα να σου γράψω : όταν βγάζεις την τετρακίνηση κάνεις τουλάχιστον ένα μέτρο όπισθεν!Αυτό το κάνεις για να απεμπλακούν οι πλύμνες.Δεν γράφει κάτι τέτοιο στις οδηγίες πάντως...(πρώτη φορά το ακούω)...αυτό που γράφει ειναι ότι μπορει να μην σβησει η ενδειξη τετρακίνησης και πρεπει να τρεξεις λιγο στην ευθεία...
To L200 έχει κεντρικό διαφορικό και όχι απλό transfer case όπως το δικό σου.
Έχει επιλογές για- πίσω κίνηση,
- 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό
- 4κίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και
- 4κίνηση με μπλοκαρισμένο το κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις.
Από τα παραπάνω εσύ έχεις το 1 το 3 και το 4. Το 2 είναι που μπορεί να δουλεύει παντού, όλη την ώρα με οποιαδήποτε ταχύτητα γιατί το κεντρικό διαφορικό μπορεί να διαμοιράζει την ροπή στους δύο άξονες ενώ η επιλογή 3 την κρατάει σταθερή με αποτέλεσμα στην άσφαλτο να κουρδίζεις τη μετάδοση, να φθείρεις τα ελαστικά και να αυξάνεις τον κύκλο στροφής του αυτοκινήτου.
Συνήθως τα ελαστικά από το εργοστάσιο χάνουν πολύ γρήγορα την απόδοσή τους, οπότε μία αλλαγή στον 1 με 1,5 χρόνο δεν είναι 'ακραία'.3 και 4 δεν τα κατάλαβα...το μπλοκε διαφορικο ειναι αυτό μου αν και κρέμεται ο ενας τροχός συνεχιζει και γυρνάει?
Οι κοντές σχέσεις δεν κατάλαβα τι ειναι...Γιατί χάνουν την απόδοσή τους τόσο γρήγορα?Οι εκτός δρόμου διαδρομές ευθύνονται? Στα επιβατικά θέλουν κάθε 4 χρονια αν δεν κάνω λάθος...
Ωραία συζήτηση
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μοιάζει να μην έχεις καταλάβει καλά τι είναι τα κοντά. Φαντάσου ότι αλλάζεις διαφορικό. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το ίδιο και συνεχίζεις να έχεις όλες τις σχέσεις αλλά όλες θα είναι πολύ κοντές, η 3η πχ μπορεί να είναι σαν την κανονική πρώτη κλπ. Έτσι έχεις πολύ περισσότερη ελκτική δύναμη (βασικά ροπές)** και καλύτερο φρενάρισμα** αλλά φυσικά δεν έχεις τελικές.
Όταν λοιπόν λέει κοντά και 3η σημαίνει ακριβώς αυτά, κανένας περίεργος κωδικός επικοινωνίας!Τα λάστιχα είναι το σημαντικότερο κατά πολύ στοιχείο από το οποίο εξαρτώνται οι ειδικές ικανότητες ενός τετρακίνητου.
Αν θέλεις να περνάς λάσπες πάρε λάστιχο για λάσπη κοκ. Δεν υπάρχει λάστιχο να τα κάνει όλα καλά πρέπει να αποφασίσεις που θέλεις να περνάς ή μάλλον που δεν θέλεις να κολλήσεις!
Η εμπειρία του οδηγού είναι επίσης πολύ σημαντική και μετά έρχεται το αυτοκίνητο κλπ.
Θα πρέπει ίσως να σκεφτείς την πιθανότητα να έχεις άλλα λάστιχα πιο λασπερά το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι.Ξεχασες την κατανάλωση
Ποια αυτά?Αυτό που κατάλαβα που λες εσυ ειναι ότι η 3η (αργη τετρακινηση) ειναι σαν την 1η (κανονικη...γρηγορη τετρακινηση/πισω κινηση) ας πουμε...απολυτα λογικό...αλλα ο αλλος στο video δεν ελεγε να βαλει αργά και 3η?Θα ξεκινήσει με 3η?Ναι αυτό που σκέφτομαι ειναι να έχω άλλα το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι!!
http://postimg.org/image/4hphp8pyl/
http://postimg.org/image/v41ye7u5p/ -
Λοιπόν έχεις μπλέξει τα μπούτια σου! Όλα θα ξεκαθαριστούν αν πας μια βόλτα με άλλους 4χ4 και δεις πως τα χρησιμοποιούν και τα συζητήσετε επί τόπου.
Ένα διαφορικό μπορεί να επιτρέπει το διαφορισμό (το να κινείται η μια του πλευρά με διαφορετική ταχύτητα από την άλλη) είτε όχι (κλειδωμένο ή μπλοκέ) είτε κάτι ενδιάμεσο (περιορισμένης ολίσθησης αλλά που πολλοί το λένε μπλοκέ).
Εκτός από τα διαφορικά στους άξονες (που θα κανονίσουν αν είναι μπλοκέ να συνεχίσει να γυρνάει ο τροχός που δεν κρεμάει, αυτός που κρεμάει έτσι κι αλλιώς θα γυρνάει) μπορεί να έχεις και κεντρικό διαφορικό του οποίου οι δύο πλευρές είναι το εμπρός και πίσω διαφορικό (και όχι οι άμεσα οι ρόδες). Και αυτό το διαφορικό μπορεί να είναι ελεύθερο, περιορισμένης ολίσθησης (διάφοροι τύποι) ή το μπλοκάρεις οπότε πλέον αναγκαστικά ο εμπρός και ο πίσω άξονας πάνε με την ίδια ταχύτητα (που μπορεί να το κάνουν χωρίς ζόρι σε άσφαλτο μόνο σε ευθεία). Σε κάποια αυτοκίνητο δεν υπάρχει μεσαίο διαφορικό οπότε όταν εμπλέκεται η τετρακίνηση είναι ΣΑΝ να είχε διαφορικό κλειδωμένο.Αν έχεις ένα αυτοκίνητο με 5 ταχύτητες και κοντά μπορείς να έχεις 1η-5η μακριά και 1η-5η κοντή. Οπότε ανάλογα θα ονοματίσεις την κάθε σχέση. Όταν θέλουν να σου πούνε βάλε κοντά το λένε βάλε κοντά. Αν θέλουν να σου πούνε βάλε κοντά και τρίτη θα πούνε βάλε κοντά και τρίτη ή την κοντή τρίτη ή κάτι τέτοιο δεν έχει κανένα μυστικό.
Το τι θα βάλεις πότε είναι άλλη ιστορία και πάλι δεν υπάρχει στάνταρ συνταγή και εξαρτάται και από το πόσο κοντά είναι τα κοντά σου. -
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Ναι αυτό που σκέφτομαι ειναι να έχω άλλα το χειμώνα και άλλα το καλοκαίρι!!
δεν υπαχει λογος να εχεις αλλα λαστιχα χειμωνα και αλλα το καλοκαιρι
βαλε 4 τετοια και εισαι οκ
-
- έχεις πολύ ωραίο αυτοκίνητο!
2)Με τα λάστιχα που έχεις περνάς άνετα το δρόμο που δείχνει η φωτογραφία.Αν δεν σε περνάει με το γρήγορο τότε βάλε τα κοντά και θα περάσεις!
3)Το λάστιχο της φωτογραφίας είναι αυτό που σου πρότεινα και εγώ για all terrain λάστιχο.Πιστεύω πως είναι από τα πιο καλά ΑΤ προορισμένα για λάσπη-εκτός δρόμου.
- έχεις πολύ ωραίο αυτοκίνητο!
-
Τα συγκεκριμένα αν και προφανώς θα υστερούν σε κάθε τομέα από τα κορυφαία του κάθε τομέα έχω καταλάβει ότι διαθέτουν έναν πολύ καλό συνδυασμό δυνατοτήτων για όλες τις δουλειές σε όλες τις εποχές και τα συνιστούν πολλοί.
Μοιάζει σαν να έχουν σβαστικούλες στο πέλμα τους! Οι οποίες να θυμίσω ότι συμβολίζουν την ειρήνη ή κάτι τέτοιο...
Απορίες σε hilux 2012