-
καλησπερα σε ολους!!!!
Ενδιαφερομαι για αγορα μεταχηρεισμενου pickup αυτοκινητου κ εχω μπερδεφτει λιγο με τα σασμαν του αυτοκινητου,
ποια ειναι καλυτερα τα auto η manual!!
κ οταν λεω καλυτερα ενωω πιο αξιοπιστα!!
ειμαι απο νησι κ το αυτοκινητο δεν θα δουλευει σκληρα αλλα λογο οικογενιας θα ηθελα ενα επαγκελματικο αυτοκινητο που να μπωρω να παρω κ την γυναικα μου κ το παιδι μου με ασφαλεια να ταξιδεψω σε εθνικη οδο!!
σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!! -
καλησπερα σε ολους!!!!
Ενδιαφερομαι για αγορα μεταχηρεισμενου pickup αυτοκινητου κ εχω μπερδεφτει λιγο με τα σασμαν του αυτοκινητου,
ποια ειναι καλυτερα τα auto η manual!!
κ οταν λεω καλυτερα ενωω πιο αξιοπιστα!!
ειμαι απο νησι κ το αυτοκινητο δεν θα δουλευει σκληρα αλλα λογο οικογενιας θα ηθελα ενα επαγκελματικο αυτοκινητο που να μπωρω να παρω κ την γυναικα μου κ το παιδι μου με ασφαλεια να ταξιδεψω σε εθνικη οδο!!
σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!! -
καλησπερα σε ολους!!!!
Ενδιαφερομαι για αγορα μεταχηρεισμενου pickup αυτοκινητου κ εχω μπερδεφτει λιγο με τα σασμαν του αυτοκινητου,
ποια ειναι καλυτερα τα auto η manual!!
κ οταν λεω καλυτερα ενωω πιο αξιοπιστα!!
ειμαι απο νησι κ το αυτοκινητο δεν θα δουλευει σκληρα αλλα λογο οικογενιας θα ηθελα ενα επαγκελματικο αυτοκινητο που να μπωρω να παρω κ την γυναικα μου κ το παιδι μου με ασφαλεια να ταξιδεψω σε εθνικη οδο!!
σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!! -
Δεν είναι όλα τα αυτόματα τα ίδια κάποια είναι άθλια, κα΄ποια συμβιβάζεσαι και κάποια καλύτερα από χειροκίνητα. Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
-
ενδιαφερομαι για pickup κ βλεπω mitsubisi l200 k isuzu dmax
-
Πρέπει να δεις τον τύπο του κιβωτίου στο αυτόματο. Αν είναι της 'παλιάς σχολής' με μετατροπέα ροπής θα σου έλεγα μακριά. Αυξάνουν την κατανάλωση και τα περισσότερα έχουν τελείως άθλια λειτουργία συν το γεγονός ότι κόβουν αρκετά. Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι αν το φορτώνεις καλό θα ήτανε να είχες και κάποια επιλογή για χειροκίνητη λειτουργία που τα περισσότερα με τον μετατροπέα ροπής δεν έχουν κυρίως για τις κατηφόρες. Έχουν βέβαια 1+ 2 που κλειδώνουν μέχρι 1 ή 2α αλλά σαν το χειροκίνητο δεν είναι. Τα πιο σύγχρονα δουλεύουν σαφώς καλύτερα και δεν έχουν τα πλεονεκτήματα που σου περιέγραψα αλλά είναι αρκετά ακριβότερα στην αγορά και σε πιθανή ζημιά στα ηλεκτρονικά τους το κόστος ζαλίζει. Να ξέρεις ότι γενικά με τα αυτόματα θα πηγαίνεις πολύ συχνότερα για αλλαγές στα φρένα μπορώ να σου πω ίσως και στα μισά χιλιόμετρα από τα χειροκίνητα. Σε κάθε περίπτωση κάνε test drive να δεις αν σε βολεύει.
-
εχεις δικιο!!! ειναι ενα απο τα ερωτηματα μου που με δισταζουν για την αγορα αυτοματου!!!
αλλα μου κανει εντιποση που ειναι πιο φθηνα στην αγορα...εννοω για μεταχειρισμενα!! -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Πρέπει να δεις τον τύπο του κιβωτίου στο αυτόματο. Αν είναι της 'παλιάς σχολής' με μετατροπέα ροπής θα σου έλεγα μακριά. Αυξάνουν την κατανάλωση και τα περισσότερα έχουν τελείως άθλια λειτουργία συν το γεγονός ότι κόβουν αρκετά. Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι αν το φορτώνεις καλό θα ήτανε να είχες και κάποια επιλογή για χειροκίνητη λειτουργία που τα περισσότερα με τον μετατροπέα ροπής δεν έχουν κυρίως για τις κατηφόρες. Έχουν βέβαια 1+ 2 που κλειδώνουν μέχρι 1 ή 2α αλλά σαν το χειροκίνητο δεν είναι. Τα πιο σύγχρονα δουλεύουν σαφώς καλύτερα και δεν έχουν τα πλεονεκτήματα που σου περιέγραψα αλλά είναι αρκετά ακριβότερα στην αγορά και σε πιθανή ζημιά στα ηλεκτρονικά τους το κόστος ζαλίζει. Να ξέρεις ότι γενικά με τα αυτόματα θα πηγαίνεις πολύ συχνότερα για αλλαγές στα φρένα μπορώ να σου πω ίσως και στα μισά χιλιόμετρα από τα χειροκίνητα. Σε κάθε περίπτωση κάνε test drive να δεις αν σε βολεύει.Υπάρχουν και σύγχρονα κιβώτια με μετατροπέα που δεν έχουν τα μειονεκτήματα που αναφέρεις και επιτρέπουν φυσικά χειροκίνητη λειτουργία. Το αν φοράει τέτοιο κιβώτιο κάποιο αγροτικό βέβαια, δεν το γνωρίζω.
-
Άσχετα από την επίπτωση σε επιδόσεις και κατανάλωση (που εξαρτάται και από το κιβώτιο) τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα ροπής θεωρούνται τα πιο αξιόπιστα και ανθεκτικά. Αρκεί βέβαια να έχουν υποστεί την τυπική τους συντήρηση δηλαδή λαδάκι και κανένα φίλτρο κάθε όποτε πρέπει. Καλό λοιπόν είναι να το ελέγξεις αυτό.
Βρίσκεις πολλά γιατί επειδή είναι αξιόπιστα, οικονομικότερα και πολύ πιο αποτελεσματικά σε φορτία (δεν έχουν συμπλέκτη να φαγωθεί, δε χαλάνε τα συγχρονιζέ σε άτσαλες αλλαγές και είναι πιο εύκολη η εκκίνηση ακόμα και σε ανηφόρα) προτιμώνται και αγοράζονται περισσότερα έτσι.
Η ασφάλεια δεν έχει σχέση με το κιβώτιο και η νομιμότητα του να το κυκλοφορείς σαν οικογενειακό το ίδιο.... -
Για σκληρή χρήση μόνο με μετατροπέα ροπής.Υπάρχουν Land Cruiser που έχουν κάνει 500.000χλμ χωρίς το σασμάν να κάνει τσικ.
Δεν νομίζω να κυκλοφορεί επαγγελματικό με διαφορετικό σασμάν.......Κάτι ξέρουν οι κατασκευαστές.
-
Θα συμφωνήσω ότι τα αυτόματα είναι πιο ανθεκτικά και θέλουν λιγότερη συντήρηση, αλλά σκέψου ότι υπάρχουν και hilux με τόσα και παραπάνω χιλιόμετρα και που κυριολεκτικά οργώνουν τα βουνά φορτωμένα και είναι χειροκίνητα. Θέλω να πω ότι και το χεοροκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν θα δουλέψει ή θα χαλάσει. Αλλά αν διαβάσεις ο φίλος που έγραψε λέει δεν θα το ζορίζει. Όπως είπα επειδή τα αυτόματα είναι πολλά που είναι για κλωτσιές, πρέπει να το δοκιμάσει να δει αν του αρέσει η λειτουργία
-
Προσαρμόζεσαι στη λειτουργία του. Ό,τι χάνεις σε αμεσότητα το κερδίζεις σε ξεκούραστη οδήγηση. Απλά να κοιτάξει το θέμα κατανάλωση. Σε συμβατικά αυτοκίνητα τα παλαιάς κοπής αυτόματα (4τάχυτα με μετατροπέα ροπής) καίνε περισσότερο από το χειροκίνητο.
-
Σε όλα τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής έχεις απώλειες που τις πληρώνεις σε κατανάλωση. Οι απώλειες εξαρτώνται κυρίως από το ίδιο το κιβώτιο (τα παλιά χειρότερα, τα σύγχρονα και με σπορ προσανατολισμό καλύτερα), το είδος οδήγησης (σταμάτα ξεκίνα χειρότερα, διαδρομή με πάνω από την ταχύτητα που κλειδώνει ο μετατροπέας σχεδόν καμία διαφορά) αλλά και τον κινητήρα (αν δεν έχεις ροπές είναι χειρότερα, αν έχεις ροπές πχ πετρέλαιο είναι καλύτερα αφού δεν χρειάζεται να 'πατινάρει' για να σου πολλαπλασιάζει τη ροπή). Στην πράξη το τελευταίο, η ροπή, μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στο ίδιο κιβώτιο. Επίσης με ντίζελ η διαφορά κατανάλωσης αυτόματου-χειροκίνητου θα είναι πιο μικρή από ότι με βενζίνη.
sasman auto vs manual