-
Έφτασε η ώρα... Ξέφυγα αρκετές φορές από τη λαιμητόμο, άλλα πρέπει να αποχαιρετήσω το 'ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι'...
Ευτυχώς στο πρόσφατο παρελθόν γλίτωσα παλτά πολλών κυβικών που είχαν δέλεαρ τη χαμηλή τιμή. ΑποφασίσαΜΕ λοιπόν να πάρουΜΕ, ένα suv μεταχειρησμένο. To μχ-5 μου το πέρνουν για ίδιου η μεγαλύτερου κυβισμού, οπότε αναγκαστικά 2.0λτ. Δε θα με χαλάσει και στα έξοδα. Όσα πλήρωνα τόσα θα πληρώνω(ελπίζω). Αλλά για ένα αμάξι που θα κυκλοφορεί και δε θα κάθεται να σκονίζεται στο γκαράζ.Και πάμε στο θέμα:
Οι επιλογές είναι 2. Το volvo ή το audi; Απορίπτονται κορεάτικα, γαλλικά και ιαπωνικά.
Απαιτήσεις: Αυτόματο, τετρακίνητο(το xc βγαίνει και σε fwd), ηλιοροφή, και να μην είναι τάφος. Χρήση Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική αρκετά συχνά, και κάποια ταξίδια. Για την ακρίβεια ένας από τους λόγους αγοράς θα είναι και ένα road trip που γίνεται σε ετήσια βάση. π.χ από Ελλάδα-Σκανδιναβία. Οικογενειακές υποχρεώσεις στη Γερμανία κ.α. Για καθημερινή χρήση γαϊδουριού θα έχουμε το φιατάκι. Εκτός δρόμου περιορισμένα πράγματα. Βατές παραλίες και χωματόδρομοι ήπιοι.Δεν έχω ιδέα για τετρακινήσεις, κιβώτια, χώρους, επιδόσεις. Το volvo είναι λίγο φθηνότερο και αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. Θα ήθελα το πιο ενδιαφέρον οδηγικά, αλλά και το πιο άνετο. Φθηνότερο service και ανταλλακτικά. Έχω διαβάσει πολλά θετικά για το Q5, αλλά δεν έχω βρει πολλές πληροφορίες για το volvo.
Αυτά. -
Έφτασε η ώρα... Ξέφυγα αρκετές φορές από τη λαιμητόμο, άλλα πρέπει να αποχαιρετήσω το 'ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι'...
Ευτυχώς στο πρόσφατο παρελθόν γλίτωσα παλτά πολλών κυβικών που είχαν δέλεαρ τη χαμηλή τιμή. ΑποφασίσαΜΕ λοιπόν να πάρουΜΕ, ένα suv μεταχειρησμένο. To μχ-5 μου το πέρνουν για ίδιου η μεγαλύτερου κυβισμού, οπότε αναγκαστικά 2.0λτ. Δε θα με χαλάσει και στα έξοδα. Όσα πλήρωνα τόσα θα πληρώνω(ελπίζω). Αλλά για ένα αμάξι που θα κυκλοφορεί και δε θα κάθεται να σκονίζεται στο γκαράζ.Και πάμε στο θέμα:
Οι επιλογές είναι 2. Το volvo ή το audi; Απορίπτονται κορεάτικα, γαλλικά και ιαπωνικά.
Απαιτήσεις: Αυτόματο, τετρακίνητο(το xc βγαίνει και σε fwd), ηλιοροφή, και να μην είναι τάφος. Χρήση Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική αρκετά συχνά, και κάποια ταξίδια. Για την ακρίβεια ένας από τους λόγους αγοράς θα είναι και ένα road trip που γίνεται σε ετήσια βάση. π.χ από Ελλάδα-Σκανδιναβία. Οικογενειακές υποχρεώσεις στη Γερμανία κ.α. Για καθημερινή χρήση γαϊδουριού θα έχουμε το φιατάκι. Εκτός δρόμου περιορισμένα πράγματα. Βατές παραλίες και χωματόδρομοι ήπιοι.Δεν έχω ιδέα για τετρακινήσεις, κιβώτια, χώρους, επιδόσεις. Το volvo είναι λίγο φθηνότερο και αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. Θα ήθελα το πιο ενδιαφέρον οδηγικά, αλλά και το πιο άνετο. Φθηνότερο service και ανταλλακτικά. Έχω διαβάσει πολλά θετικά για το Q5, αλλά δεν έχω βρει πολλές πληροφορίες για το volvo.
Αυτά. -
Έφτασε η ώρα... Ξέφυγα αρκετές φορές από τη λαιμητόμο, άλλα πρέπει να αποχαιρετήσω το 'ακριβό μου διθέσιο, καλό μου αμάξι'...
Ευτυχώς στο πρόσφατο παρελθόν γλίτωσα παλτά πολλών κυβικών που είχαν δέλεαρ τη χαμηλή τιμή. ΑποφασίσαΜΕ λοιπόν να πάρουΜΕ, ένα suv μεταχειρησμένο. To μχ-5 μου το πέρνουν για ίδιου η μεγαλύτερου κυβισμού, οπότε αναγκαστικά 2.0λτ. Δε θα με χαλάσει και στα έξοδα. Όσα πλήρωνα τόσα θα πληρώνω(ελπίζω). Αλλά για ένα αμάξι που θα κυκλοφορεί και δε θα κάθεται να σκονίζεται στο γκαράζ.Και πάμε στο θέμα:
Οι επιλογές είναι 2. Το volvo ή το audi; Απορίπτονται κορεάτικα, γαλλικά και ιαπωνικά.
Απαιτήσεις: Αυτόματο, τετρακίνητο(το xc βγαίνει και σε fwd), ηλιοροφή, και να μην είναι τάφος. Χρήση Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική αρκετά συχνά, και κάποια ταξίδια. Για την ακρίβεια ένας από τους λόγους αγοράς θα είναι και ένα road trip που γίνεται σε ετήσια βάση. π.χ από Ελλάδα-Σκανδιναβία. Οικογενειακές υποχρεώσεις στη Γερμανία κ.α. Για καθημερινή χρήση γαϊδουριού θα έχουμε το φιατάκι. Εκτός δρόμου περιορισμένα πράγματα. Βατές παραλίες και χωματόδρομοι ήπιοι.Δεν έχω ιδέα για τετρακινήσεις, κιβώτια, χώρους, επιδόσεις. Το volvo είναι λίγο φθηνότερο και αρέσει περισσότερο σε εμφάνιση. Θα ήθελα το πιο ενδιαφέρον οδηγικά, αλλά και το πιο άνετο. Φθηνότερο service και ανταλλακτικά. Έχω διαβάσει πολλά θετικά για το Q5, αλλά δεν έχω βρει πολλές πληροφορίες για το volvo.
Αυτά. -
Καλοριζικο το Q3 diesel 177 άλογα .
-
Εφόσον μιλάμε για τα 2λιτρα αυτόματα τότε Q5. Καλύτερο μοτέρ και κιβώτιο το Audi. Aν το Volvo ηταν το παλιό Τ6 τότε ασυζητητί εκείνο. Αν έχεις συγκεκριμένες απορίες για το Q5 πες μου να σου πω.
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
:shifty:Καλοριζικο το Q3 diesel 177 άλογα .
Λευτέρη μεταχειρησμένο ψάχνω. Και τα ζητάν στο θεό . Επιπλέον θέλουμε κάτι μεγαλύτερο, γιατί ποτέ δεν ξέρεις....
Εφόσον μιλάμε για τα 2λιτρα αυτόματα τότε Q5. Καλύτερο μοτέρ και κιβώτιο το Audi. Aν το Volvo ηταν το παλιό Τ6 τότε ασυζητητί εκείνο. Αν έχεις συγκεκριμένες απορίες για το Q5 πες μου να σου πω.
Άλογα έχουν ίδια. Κιβώτιο τί εννοείς καλύτερο; Συγκεκριμένες δεν έχω. Γενικά έχω μια απορία . Θέλω να ταξιδεύω με σταθερή 140-150χλμ/ώρα ατσαλάκωτος.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Άλογα έχουν ίδια. Κιβώτιο τί εννοείς καλύτερο; Συγκεκριμένες δεν έχω. Γενικά έχω μια απορία . Θέλω να ταξιδεύω με σταθερή 140-150χλμ/ώρα ατσαλάκωτος.
Ο tfsi είναι ανώτερο μοτέρ και έχει καλύτερες επιδόσεις. Το ίδιο και το s-tronic το οποίο μπορεί να είναι αρκετά αναξιόπιστο αλλά και πάλι έχει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας σε σχέση με αυτό του Volvo. To να ταξιδεύεις με αυτές ή και με υψηλότερες ταχύτητες ατσαλάκωτος είναι αυτονόητο και για τα δύο αυτοκίνητα.
Για απορίες εννοούσα αν θες να μάθεις τίποτα σχετικά με κατανάλωση και συντήρηση αλλά σε κόβω large και καλά κάνεις κιολας!
-
Κοίτα εδώ και περίπου 3 χρόνια πληρώνω εξωφρενικά ακριβά το κόστος/χλμ χρήσης του mx-5. Οπότε περισσότερο large από αυτό δε γίνεται .
Αναξιόπιστο; Άγγιξες ευαίσθητες χορδές. Σε 1-2 αυτοκίνητα, ή έχει παρατηρηθεί σε μεγάλο αριθμό;
-
Μπορείς να μπεις και στο θέμα του Q5 και να διαβάσεις. Κρίμα είναι να εκταμιεύσεις τέτοιο ποσό χωρίς να είσαι υποψιασμένος. Ενδεικτικά να σου πω ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν γίνει 4-5 ανακλήσεις σε διάφορα (όχι και τόσο σημαντικά μηχανικά μερη), ενώ πάσχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση λαδιού (να μην είναι πάνω από 1λτ/7-8.000χλμ) και στην ευαισθησία του mechatronic (ο εγκέφαλος ας πούμε του κιβωτίου). Αυτα είναι συχνά και χιλιοδιαπιστωμένα. Και έτσι επειδή το έψαξα για να θυμηθώ κι εγώ πάρε ενδεικτικό κόστος μεγάλου service.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7756&p=2558193&hilit=audi+q5#p2558193
-
Για cx-7 σε παιρνει? Ψαχνει και ενα μελος εδω μεσα να το σπρωξει..μολις του βαλε και λαστιχα καινουργια 8 κατοσταρικα.
-
Δεν θα σε ενδιεφερε κατι σε Α4 allroad?
-
Με μια ματια παντως ειναι ελαχιστα τα xc60 με τετρακινηση
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μπορείς να μπεις και στο θέμα του Q5 και να διαβάσεις. Κρίμα είναι να εκταμιεύσεις τέτοιο ποσό χωρίς να είσαι υποψιασμένος. Ενδεικτικά να σου πω ότι για το συγκεκριμένο μοντέλο έχουν γίνει 4-5 ανακλήσεις σε διάφορα (όχι και τόσο σημαντικά μηχανικά μερη), ενώ πάσχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση λαδιού (να μην είναι πάνω από 1λτ/7-8.000χλμ) και στην ευαισθησία του mechatronic (ο εγκέφαλος ας πούμε του κιβωτίου). Αυτα είναι συχνά και χιλιοδιαπιστωμένα. Και έτσι επειδή το έψαξα για να θυμηθώ κι εγώ πάρε ενδεικτικό κόστος μεγάλου service.http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=7756&p=2558193&hilit=audi+q5#p2558193
Αν προσπαθείς να με σπρώξεις στο volvo, νομίζω τα καταφέρνεις..
Για cx-7 σε παιρνει? Ψαχνει και ενα μελος εδω μεσα να το σπρωξει..μολις του βαλε και λαστιχα καινουργια 8 κατοσταρικα.
1ον δεν αρέσει. 2ον πρέπει να γίνει με έμπορο για να δώσω παράλληλα το mx-5.
Είναι η έσχατη λύση αλλαγής στη μαζντα και με πολύ μικρή επιβάρυνση. Το θέμα του συνφορουμίτη το είδα. Τα λεφτά που ζητάει δεν υπάρχουν για το συγκεκριμένο αμάξι...Δεν θα σε ενδιεφερε κατι σε Α4 allroad?
Εμένα ναι, αλλά η παντόφλα θα πάει σύννεφο...
Με μια ματια παντως ειναι ελαχιστα τα xc60 με τετρακινηση
Υπάρχουν και εκτός car. Μια επίσκεψη σε έμπορο κάνει θαύματα...
-
Γιατι παντοφλα? Εξηγησε οτι ειναι πιο ελαφρυ, αρα λιγοτερη καταναλωση, ασε που ειναι και πιο brutal
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αν προσπαθείς να με σπρώξεις στο volvo, νομίζω τα καταφέρνεις..
Ίσα ίσα. Απ' το πρώτο ποστ σου είπα Q5. Αλλά σαν κάτοχος οφείλω πιστεύω να σε ενημερώσω για κάποια θέματα που θεωρώ σημαντικά. Γι' αυτό είναι το φόρουμ.
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Γιατι παντοφλα? Εξηγησε οτι ειναι πιο ελαφρυ, αρα λιγοτερη καταναλωση, ασε που ειναι και πιο brutalΠιο ελαφρύ από αυτό που θα αντικαταστήσει δεν υπάρχει, αλλά δεν πείθω
Ίσα ίσα. Απ' το πρώτο ποστ σου είπα Q5. Αλλά σαν κάτοχος οφείλω πιστεύω να σε ενημερώσω για κάποια θέματα που θεωρώ σημαντικά. Γι' αυτό είναι το φόρουμ.
Για αυτό και ρωτάω . Πάντως το xc φαίνεται πιο στοιβαρό. Αλλά υπάρχουν σαφώς περισσότερες επιλογές στο Q5.. .
Η ερώτηση είναι: Θα το ξαναγόραζες; -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Γιατι παντοφλα? Εξηγησε οτι ειναι πιο ελαφρυ, αρα λιγοτερη καταναλωση, ασε που ειναι και πιο brutal
Πιο ελαφρύ από αυτό που θα αντικαταστήσει δεν υπάρχει, αλλά δεν πείθω
Ποσο πιο ακριβο βγαινει ενα a4 allroad?
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Για αυτό και ρωτάω . Πάντως το xc φαίνεται πιο στοιβαρό. Αλλά υπάρχουν σαφώς περισσότερες επιλογές στο Q5.. .
Η ερώτηση είναι: Θα το ξαναγόραζες;Μετά από αυτά που μου έχει βγάλει, άλλον όχι. Άσχετα αν δεν έχω πληρώσει κάτι λόγω εγγύησης. Απλά επειδή στην περίπτωσή σου μιλάμε για μεταχειρισμένο και για ένα ποσό στα μισά από αυτά που δώσαμε εμείς, τότε μάλλον είναι καλή περίπτωση. Ειδικά από τη στιγμή που 2λτ Χ3 υπάρχουν ελάχιστες εώς καθόλου.
Πιο στιβαρό δεν ξέρω αν είναι το Volvo, πάντως μέσα το βρίσκω ελαφρώς πιο ποιοτικό.
-
Δαγκωτο Volvo XC60.
Το άλλο είναι μπουρδέλο, τι λάδια καίει, τι το S tronic χαλάει, 'αναβαθμίσεις' επι 'αναβαθμίσεων'. Αν διαβάσει το τοπικό του Q5 καλά λόγια δεν βλέπεις . Κυριάκο δεν ήξερα ότι μετά το Scenic ήθελες να συνεχίσεις τις παρέες με τους μηχανικούς της Audi -
Ψαχνοντας επεσα πανω σ αυτο
Kyr80 συγγνωμη που ξεφευγω απο το αρχικο ερωτημα,αλλα αν εξαιρεσεις πως ειναι χειροκινητο κ απο ιδιωτη (Τα βασικοτερα δεν εχει θα μου πεις ) αξιζει μια ματια γιατι με 18 μετρητα το παιρνεις σχεδον καινουριο αν δε κρυβει κατι.Ψοφιμι θα ναι,αλλα αρκουντως σπορ οδηγικα εγραφαν τα περιοδικα
Και παλι σορρυ για την αποκλιση
Volvo XC60 ή Audi Q5;