-
Βάζουμε μονο απο aegean πετρέλαιο κινησης στα εταιρικά της δουλειάς λογο συμφωνιας. Δεν γνωρίζω ποιο ακριβως, βάζουμε το φθηνότερο. Τα αμάξια κανουν το μήνα περιπου 15.000 χλμ. Δεν έχει δημιουργηθεί το παραμικρό προβλημα με τα dpf τους. Η λειτουργια του αψογη. Ο σωλήνας της εξάτμισης απο μέσα με το δάκτυλο να τον κανεις δεν βγάζει μαυριλα. Τα αμάξια είναι doplo του 2017 και caddy 3 ετιας.
-
Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις τις παρατηρήσεις μου φίλε cson για τα καυσαέρια. Για 3 λεπτά διαφορά νομίζω δεν έχει νόημα να βάζω το απλό της Aegean... Στο επόμενο γέμισμα θα ρίξω ένα πρόσθετο προστασίας DPF που μου έχει περισσέψει. Έχω ανακαλύψει επίσης και κάποια ακόμη με πολύ καλά σχόλια σχετικά με την καθαριστική δράση για το DPF ενώ σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω προληπτικά και ένα καινούριο που έχω ανακαλύψει το οποίο όμως δεν το ρίχνεις στο πετρέλαιο αλλά κατευθείαν μέσα στο φίλτρο σωματιδίων και διασπά την κάπνα και τα κατάλοιπα που έχουν μαζευτεί... Ίσως το χρησιμοποιήσω. Απλά ψάχνω κάποια πράγματα ακόμη...
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις τις παρατηρήσεις μου φίλε cson για τα καυσαέρια. Για 3 λεπτά διαφορά νομίζω δεν έχει νόημα να βάζω το απλό της Aegean... Στο επόμενο γέμισμα θα ρίξω ένα πρόσθετο προστασίας DPF που μου έχει περισσέψει. Έχω ανακαλύψει επίσης και κάποια ακόμη με πολύ καλά σχόλια σχετικά με την καθαριστική δράση για το DPF ενώ σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω προληπτικά και ένα καινούριο που έχω ανακαλύψει το οποίο όμως δεν το ρίχνεις στο πετρέλαιο αλλά κατευθείαν μέσα στο φίλτρο σωματιδίων και διασπά την κάπνα και τα κατάλοιπα που έχουν μαζευτεί... Ίσως το χρησιμοποιήσω. Απλά ψάχνω κάποια πράγματα ακόμη...Kαλησπερα και Χρονια Πολλα.Εχω ερωτησεις φιλε μου. Τι αμαξι εχεις και ποσα χιλιομ. εχει και βγαζει καπνια? και τελος σε ποιο πρατηριο(σε ποια πολη εισαι) βαζεις diesel ???
-
Aegean δεν εχω δοκιμασει ουτε βενζινη.
Βλεπω οτι το d force το διαθετει στην τιμη του απλου diesel καθε τεταρτη.
Ισως γινει καποια δοκιμη, αλλα δεν ξερω καποιο δοκιμασμενο πρατηριο. -
Καπνιά είναι κάπως αδιανόητο να βγάλει. Μήπως η εξάτμιση κοιτάει κάτω και σε δυνατά πατήματα σηκώνει σκόνη απο το δρόμο και νομίζετε οτι είναι καπνα? Καπνά ορατή με γυμνο ματι μέσα απo καθαρό dpf δύσκολα να περασει.
-
Είναι κάπνα μαύρη παιδιά και φαίνεται πεντακάθαρα στον καθρέφτη, δεν είναι σκόνη... Κάπνα μαύρη δεν μου έβγαζε ποτέ το αυτοκίνητο, παρά μόνο τον τελευταίο 1-1,5 χρόνο όποτε είχα βάλει BP απλό και EKO απλό. Με τα υπόλοιπα τίποτα... Όπως και παλαιότερα με BP/EKO δεν είχα παρατηρήσει ποτέ κάπνα... Εδώ και 1,5 χρόνο δεν ξέρω τι έχουν αλλάξει στην BP/ΕΚΟ, το βράδυ στα φώτα του πισινού σε επιταχύνσεις και πιο έντονα όταν κάνει αναγέννηση και γεμίζω καλά πχ την δευτέρα ξεκινώντας από φανάρι μέχρι τις 4000σαλ για να ξεκαπνίσει, δεν φαντάζεστε τι ντουμάνι βγάζει από πίσω... Μόνο δράκοι δεν βγαίνουν... Είμαι σίγουρος ότι όποιος είναι πίσω μου θα βρίζει ή θα νομίζει ότι έχω καταργήσει το DPF... Με Aegean όπως και με V-Power/AVIN απολύτως τίποτα. Ίχνος μαυρίλας δεν βγαίνει. Γι' αυτό έχω πάθει πλάκα από την διαφορά που παρατηρώ στο θέμα της κάπνας από εταιρεία σε εταιρεία...
Lemouz το αυτοκίνητό μου είναι Astra J 1.3 ecoflex (με Racechip Pro2 τα τελευταία 3+ χρόνια). Είναι μοντέλο του 2011 και έχει σχεδόν 108.000χλμ. Το πρατήριο δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω προς το παρόν γιατί συνήθως όποτε γίνεται αυτό μετά από λίγο καιρό μόλις εντοπίσει ο πρατηριούχος την καλή διαφήμιση, χαλάει την ποιότητά του... Νόμος αυτό και έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν όποτε έχω γράψει καλά λόγια για πρατήριο σε φόρουμ. Δοκίμασε και εσύ σε κάποια Aegean της περιοχής σου και εδώ είμαστε να καταθέσουμε απόψεις. Ο φίλος cson συμφωνεί και παρατηρεί κι αυτός ότι δεν έχει κάπνα με το Aegean όπως κι εγώ.
Σκέφτομαι να μετρήσω καυσαέρια με αιθαλόμετρο στον μάστορά μου για κάθε πετρέλαιο της περιοχής... Θα πάρει κάποιους μήνες. Μόλις έχω τα αποτελέσματα όμως θα τα ποστάρω αναλυτικά και με διευθύνσεις και ονόματα πρατηρίων. Απ' ότι θυμάμαι έχει αιθαλόμετρο καινούριο αδούλευτο αλλά πρέπει να του έλλειπε ένα εξάρτημα για να το λειτουργήσει... Θα μιλήσω μαζί του μπας και κάνω αυτό το εγχείρημα...
Επανερχόμενος στο θέμα του Aegean D-Force, εγώ παιδιά ξέρω ότι πριν 3 χρόνια το αυτοκίνητο μου έκανε αναγεννήσεις κάθε 200χλμ το καλοκαίρι... Συνήθως V-Power έβαζα τα πρώτα χρόνια που το είχα. Κάθε καλοκαίρι από τότε έκανε 20χλμ νωρίτερα. Δηλ πριν 2 χρόνια γύρω στα 180χλμ, πέρσι γύρω στα 160χλμ και φέτος με το Avin Diesel Best Action στα 130χλμ... Θεωρούσα ότι είναι φυσιολογικό μιας και το αυτοκίνητο παλιώνει όσο 'να ναι χρόνο με τον χρόνο και το φίλτρο σωματιδίων έχει και αυτό πάνω του χιλιόμετρα... Βλέπω όμως ότι εκεί που μου έκανε κάθε 130χλμ με το AVIN, με το Aegean μου κάνει ξαφνικά κάθε 190 στην χειρότερη παρόλο που πέρασε και μέρες με καύσωνα. Την προηγούμενη βδομάδα στον καύσωνα μου έκανε στα 215χλμ αν θυμάμαι καλά... Δηλ είναι καλύτερο σε σχέση με πριν 3 χρόνια ξαφνικά μόνο με αλλαγή πετρελαίου και παρατηρώ ότι υπάρχει μια τάση για να αραιώσουν οι αναγεννήσεις με το Aegean... Το αυτοκίνητο επίσης το ξεκαπνίζω ευλαβικά όποτε ξεκινάει η διαδικασία της αναγέννησης βγαίνοντας στην εθνική και οδηγώντας με 5η και τουλάχιστον 3000+σαλ. Έχω βρει επίσης τις παραμέτρους και τις έχω προσθέσει στο Torque και μπορώ και παρατηρώ πότε ξεκινάει η αναγέννηση αν και το καταλαβαίνω και χωρίς το Torque.
Το έχω γράψει παλαιότερα και θα το ξανά γράψω... 6 χρόνια που είμαι πετρελαιοκίνητος δεν έχω καταφέρει να μείνω σταθερός σε ένα πρατήριο... To παλιό V-Power που έβαζα όταν είχα πρώτο αγοράσει το αυτοκίνητο απλά σκότωνε σε δύναμη, καμία σχέση με το τωρινό και δεν είχε καμία σχέση με κανένα άλλο καύσιμο. Είχε όμως φοβερή κάπνα... Το τωρινό V-Power πολύ καθαρό στα καυσαέριά του (έχει παρόμοια μυρωδιά με τα καυσαέρια του Aegean) αλλά του Aegean είναι χαρακτηριστικά πιο καθαρή και ευχάριστη η μυρωδιά. Τον χειμώνα με το BP το απλό μου έκανε αναγέννηση κάθε 400χλμ ενώ τον χειμώνα 2015-2016 μου έκανε κάθε 1300χλμ αναγέννηση. Τον φετινό στα 400 με το BP και απ' όταν άλλαξα σε V-Power άρχισαν να αραιώνουν οι αναγεννήσεις. Την πρώτη φορά στα 650χλμ, την δεύτερη στα 800- και από εκεί και πέρα στα 1100-1200χλμ μέχρι που ζέστανε ο καιρός και άρχισαν να γίνονται πιο συχνά οι αναγεννήσεις. Αυτό σημαίνει αναγέννηση στα τριπλάσια χιλιόμετρα όταν έκαιγα V-Power σε σχέση με το απλό πετρέλαιο της BP.... Δηλ το BP παράγει τριπλάσια κάπνα από το V-Power... Αν είναι δυνατόν!! Και όμως είναι αλήθεια φίλοι μου και γι' αυτό παρατηρούσα συννεφάκι από πέρσι που έβαζα BP πιο συστηματικά... Επίσης διάβαζα παλαιότερα για το συνθετικό Diesel Blend της Audi, το οποίο δεν παράγει σχεδόν καθόλου κατάλοιπα και καίγεται πάρα πολύ καθαρά...
Αυτό που καταλαβαίνω πλέον είναι ότι ρυπογόνα δεν είναι τα αυτοκίνητα μας αλλά τα καύσιμα που μας σερβίρουν καθότι απ' ότι αποδεικνύεται ένα diesel μπορεί με το κατάλληλο καύσιμο να έχει σχεδόν μηδενική κάπνα...
To V-Power το τωρινό σαφώς πιο καθαρό από το Avin Best Action, αλλά το σταμάτησα γιατί ξεκίνησε να το καίει γρηγορότερα τον Μάιο ειδικά στα ταξίδια... Το ίδιο παρατήρησε και ο πατέρας μου με την βενζίνη την V-Power την μέρα της προσφοράς από το ίδιο πρατήριο που έβαζα κι εγώ, καθώς βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με την απλή της EKO, της AVIN και της Aegean... Μιλάω για εταιρικά πρατήρια της Shell και πρατήρια ιδιωτών ΕΚΟ/Aegean. To AVIN που ανέφερα είναι επίσης εταιρικό...
Εδώ δυστυχώς η Aegean που είχα βάλει δεν συμμετέχει στην μέρα της προσφοράς κάθε Τετάρτη καθότι όπως μου χουν πει είναι ιδιωτικό το πρατήριο... Τουλάχιστον έχει μικρή διαφορά τιμής από το απλό οπότε αξίζει... Θα επανέλθω και με το επόμενο γέμισμα που θα κάνω με το Aegean καθώς θέλω να δω αν θα είναι ΟΚ και αυτή τη φορά γιατί ήταν κλειστό για μέρες την προηγούμενη εβδομάδα λόγω εργασιών. Είχαν μάλιστα το D-Force προσφορά στην τιμή του απλού γιατί ήθελαν να αδειάσουν την δεξαμενή όπως είπαν στον πατέρα μου... Τώρα που επαναλειτούργησε είδα ότι έχει αλλάξει το όνομα του ιδιοκτήτη... Θα ρωτήσω αν άλλαξαν διεύθυνση αν και στον πατέρα μου που πήγε προχτές για βενζίνη του είπαν ότι δεν άλλαξε διεύθυνση... Ίσως το μεταβίβασαν σε άλλο μέλος της οικογένειας... Ποιος ξέρει;
-
. Έχω βρει επίσης τις παραμέτρους και τις έχω προσθέσει στο Torque και μπορώ και παρατηρώ πότε ξεκινάει η αναγέννηση αν και το καταλαβαίνω και χωρίς το Torque.
Πολύ σχολαστικός και κατατοπιστικός .
Εγώ έβαλα V-Power στην Βουλγαρία στα σύνορα και μετά από 400 χιλιόμετρα βούλωσαν όλα Egr ,dpf και έμεινα στην δρόμο 200 χιλιόμετρα έξω από την Σοφία, μεγάλη ιστορίαΔεν μπορώ να καταλάβω ποτέ
κάνει αναζωογόνηση και το κακό είναι ότι οδηγούσα με χαμηλές στροφές τώρα έβαλα μυαλό
Μήπως ο φίλος μπορεί να μου δώσει οδηγίες για το Torque
και τίς παραμέτρους για να βλέπω πότε κάνει αναζωογόνησηSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
με το qash οδηγουσες οταν συνεβη ολο το παραπανω;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
με το qash οδηγουσες οταν συνεβη ολο το παραπανω;Ναι 1,5 dci
Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
...κείμενο...Το K=0,5 είναι ήδη σχετικά μεγάλο να ξέρεις.
-
ποσο μαπα πετρελαιο εφαγε κ προλαβε να γεμισει με ανθρακα Egr ,dpf, ειναι να μην σου τυχει εκει που γεμιζεις στα ξενα
χρειαστηκε να αδειασεις ρεζερβουαρ; -
Το ωραίο είναι μόλις έβαλα τό πετρέλαιο αυτό το αυτοκίνητο πήγενε πολύ καλά και η κατανάλωση έπεσε 1 λίτρο κάτω.
Και έλεγα αυτά είναι πετρέλαια
όχι τα δικά μας!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Καλησπέρα στην παρέα!!
@Super@T: Η άδεια κυκλοφορίας τόσο ορίζει σαν όριο για το δικό μου... Από εκεί και πέρα όπως θα διάβασες στο 'κείμενο' μου, πετρέλαιο με πετρέλαιο παρατηρώ χαοτικές αποκλίσεις... Πέρσυ με V-Power και λάδια κατά πολύ πιο φρέσκα γύρω στα 6000χλμ είχαν η μέτρηση έβγαλε 0,45. Φέτος με Aegean D-Force και λάδια με 12.000+χλμ, με το ζόρι να φτάσει 0,15 η μέτρηση. Τα συμπεράσματα δικά σου...
@christosd: δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το Torque καθώς κάθε αυτοκίνητο έχει δικά του PIDs τα οποία είναι proprietary της κάθε εταιρείας και εγώ τα βρήκα μετά από πάααρα πολύ κόπο και ψάξιμο για το δικό μου... Σύντομα σκέφτομαι να ξεκινήσω project πάνω στο CANBUS αρχικά ίσως με το FPGA που περιμένω να μου έρθει από εξωτερικό και αργότερα ίσως το κάνω και με arduino που θα είναι παιχνίδι σε σχέση με το FPGA. Ο σκοπός του project θα είναι να σχεδιάσω έναν controller που θα μπορεί να επικοινωνεί με το CAN BUS και θα διαβάζει τα συγκεκριμένα PIDs για το DPF και θα προβάλει τις πληροφορίες είτε στα seven segment displays του FPGA είτε σε άλλα LED είτε στην DOT οθόνη... Θέλω να μπορώ να προβάλω τις πληροφορίες για το πόσο γεμάτο είναι το DPF (ώστε να μπορώ να εκτιμώ αν πλησιάζει η ώρα για αναγέννηση), πριν πόσα χλμ ήταν η τελευταία αναγέννηση και σε τι ποσοστό έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναγέννησης (αυτό το δείχνει live την ώρα που πραγματοποιείται η αναγέννηση σε ποσοστό %). Διαφορική πίεση, θερμοκρασία και άλλη μια παράμμετρος δεν με πολύ ενδιαφέρουν αν και ίσως τις βάλω να εμφανίζονται και αυτές... Θα δούμε. Έχει να πέσει πολύ διάβασμα... Μακάρι να το καταφέρω. Αν ναι, θα δοκιμάσω να το φτιάξω και σε arduino που λογικά θα πρέπει να είναι κατά πολύ πιο εύκολο, με σκοπό να έχω μόνιμα κάπου στο καντράν μία έξτρα οθόνη με τις πληροφορίες του DPF.
Συνεχίζω με Aegean D-Force... Δυστυχώς λόγω έκτακτων εξόδων τις προηγούμενες εβδομάδες μάλλον δεν θα μπορέσω να φουλάρω αυτή τη φορά για να δω ακριβώς πόσο ήταν η κατανάλωση... (εάν τελικά φουλάρω θα ενημερώσω). Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως η κατανάλωση είναι σίγουρα μικρότερη απ' ότι είχα με το Avin Diesel Best Action... Με το Avin δεν είχα προλάβει να δω το κοντέρ να γράφει 1000χλμ καθώς έφτασε πριν τα 1000χλμ στον πάτο η βελόνα όπου η οθόνη του trip computer αλλάζει και δείχνει το σήμα για ανεφοδιασμό χωρίς να φαίνονται τα χιλιόμετρα και ταυτόχρονα αναβοσβήνει το λαμπάκι. Με το Aegean σήμερα μου άναψε λαμπάκι (σταθερό, όχι να αναβοσβήνει) στα 1001χλμ και έχω περίπου 100χλμ ακόμη. Με Avin μέχρι το πρατήριο της Aegean που φούλαρα και επανήλθαν οι ενδείξεις του trip, είχα κάνει συνολικά 1014χλμ. Άρα τουλάχιστον 80χλμ έξτρα με το Aegean...Αν δεν είχα καταναλώσει πετρέλαιο και στο ΚΤΕΟ θα κόντευε τα +150χλμ μέχρι κάτω κάτω όπως έχω πετύχει ξανά άλλη μια φορά νομίζω με Elin Crystal αν δε με γελά η μνήμη μου... Το Ελιν by the way το σταμάτησα γιατί στον χρόνο πάνω έκανε κάποια μαϊμουδιά ο πρατηριούχος η ο προμηθευτής του και άρχισε το αυτοκίνητο να κάνει αναγεννήσεις κάθε 50-60χλμ εκεί που έκανε κάθε160-170... Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι κρύος ιδρώτας με έλουσε όταν είδα ότι έκανε στα 60χλμ... Καλοκαίρι ήταν πάλι. Το Aegean αναγέννηση μου έκανε σήμερα τελευταία για αυτό το ρεζερβουάρ στα 199χλμ. Εξακολουθεί και παίζει δηλ εκεί γύρω στα 200 με 220 όπως και τις προηγούμενες φορές και γι' αυτό και το κρατώ.
-
Ο χρήστης christosd έγραψε:
Το ωραίο είναι μόλις έβαλα τό πετρέλαιο αυτό το αυτοκίνητο πήγενε πολύ καλά και η κατανάλωση έπεσε 1 λίτρο κάτω.
Και έλεγα αυτά είναι πετρέλαια
όχι τα δικά μας!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
στην προκειμενη περιπτωση για να επεσε η καταναλωση θα συνεβει το εξης: 1.το πετρελαιο θα ηταν αργοκαυστο στυλ ναυτιλιακου πετρελαιου 2.η ηλεκτρονικη διαχειριση του κινητηρα εντοπισε υψηλα καυσαερια εκεινη τη στιγμη κ μειωσε τους χρονους ψεκασμου
-
Μάλλον τό πρώτο
Από ότι έμαθα μετά γίνεται ανάμιξη πετρελαίου με καμένα λάδια και αυτό τις περισσότερες φορές το κάνουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Τά δε λάδια γία το κινητήρα από
βαρέλια με 2 ευρώ το λίτρο !!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
.@Super@T: Η άδεια κυκλοφορίας τόσο ορίζει σαν όριο για το δικό μου... Από εκεί και πέρα όπως θα διάβασες στο 'κείμενο' μου, πετρέλαιο με πετρέλαιο παρατηρώ χαοτικές αποκλίσεις... Πέρσυ με V-Power και λάδια κατά πολύ πιο φρέσκα γύρω στα 6000χλμ είχαν η μέτρηση έβγαλε 0,45. Φέτος με Aegean D-Force και λάδια με 12.000+χλμ, με το ζόρι να φτάσει 0,15 η μέτρηση. Τα συμπεράσματα δικά σου...
Καλά η ελληνική νομοθεσία δεν είναι και ακριβώς πρωτοπόρα σε αυτά τα θέματα, φαντάζομαι τα νούμερα από άλλες χώρες αντιγράφουν.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι opacity ή το Κ που μετράνε αυτά τα μηχανήματα, είναι κάπως πιο 'χοντροκομμένη' μέτρηση σε σχέση με πιο καινούργιες και αυτά τα νούμερα 0,45/0,5/κ.τ.λ. είναι αρκετά μεγάλα όταν τα δεις σε αντιστοιχία με άλλες μεθόδους. (FSN, mg/m³). Παρ' τα πιο πολύ σαν ένδειξη.
-
Την εκπομπή αιθάλης την μετράνε βάσει του συντελεστή Κ ή μ (είναι το ίδιο) και όχι όπως το διοξείδιο του άνθρακα... Αυτός ο δείκτης έχει θεσπιστεί. Προφανώς και θα μετράει με τον ίδιο τρόπο όπως και οι άλλες μέθοδοι, απλώς γίνεται αναγωγή στην μονάδα αυτού του δείκτη για χάρη ευκολίας. Εμένα δεν μου φάνηκαν καθόλου χοντροκομμένες οι ενδείξεις... Στο προηγούμενο ΚΤΕΟ που πήγαινα στο ρελαντί το μετρούσε 0,01-0,03 και στο τωρινό με 4000-5000σαλ 0,08-0,15. Μία χαρά μετράνε τα μηχανήματα... Παίζει ρόλο το πετρέλαιο που έχεις μέσα. Τον μεγαλύτερο ρόλο για το τι καυσαέρια θα βγάζει το αυτοκίνητο τον παίζει το πετρέλαιο που έχεις μέσα. Αυτό βλέπω και παρατηρώ από την εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια.
-
christosd έβαζες στις γνωστές επώνυμες φίρμες πετρέλαιο στο εξωτερικό πχ Shell, BP ή σε ότι έβρισκες στον δρόμο σου;
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Την εκπομπή αιθάλης την μετράνε βάσει του συντελεστή Κ ή μ (είναι το ίδιο) και όχι όπως το διοξείδιο του άνθρακα... Αυτός ο δείκτης έχει θεσπιστεί. Προφανώς και θα μετράει με τον ίδιο τρόπο όπως και οι άλλες μέθοδοι, απλώς γίνεται αναγωγή στην μονάδα αυτού του δείκτη για χάρη ευκολίας. Εμένα δεν μου φάνηκαν καθόλου χοντροκομμένες οι ενδείξεις... Στο προηγούμενο ΚΤΕΟ που πήγαινα στο ρελαντί το μετρούσε 0,01-0,03 και στο τωρινό με 4000-5000σαλ 0,08-0,15. Μία χαρά μετράνε τα μηχανήματα... Παίζει ρόλο το πετρέλαιο που έχεις μέσα. Τον μεγαλύτερο ρόλο για το τι καυσαέρια θα βγάζει το αυτοκίνητο τον παίζει το πετρέλαιο που έχεις μέσα. Αυτό βλέπω και παρατηρώ από την εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια.Στην βιομηχανία και στην έρευνα το πιο κοινό είναι το FSN (Filtered Smoke Number) και προσπαθούν να πάνε σε συγκέντρωση πάντως (mg/m³).
Δες και αυτό
http://baqconference.org/2012/assets/Uploads/BAQ2012Walter-Lukesch.pdf
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
christosd έβαζες στις γνωστές επώνυμες φίρμες πετρέλαιο στο εξωτερικό πχ Shell, BP ή σε ότι έβρισκες στον δρόμο σου;Μια φορά γέμισα στην shell μόλις πέρασα
τα σύνοραSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;