-
το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;
-
το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;
-
το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;
-
Ε δεν ζητάς και πολλά μόνο 40 άλογα το πολύ.
-
ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.
τι μπορω να κανω;; -
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Ε δεν ζητάς και πολλά μόνο 40 άλογα το πολύ.Γιατι το λες έτσι δηλαδή, πολύ ειναι μια αύξηση απόδοσης κάπου στο 45% της απόδοσης του μοτέρ?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.Ειναι κλασσικά αυτά που μπορείς να κανεις...φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση. Με αύξηση απόδοσης αρκετά κάτω από τα νούμερα που λες βέβαια. Για τέτοια νούμερα αρχίζεις να σκέφτεσαι τουρμπισμα.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.
τι μπορω να κανω;;Παιξε λοττο και οταν κερδισεις αγοραζεις αλλο.
-
και περιπου για ποσα αλογα μιλαμε με το φιλτρο προγραμμα εξατμιση;
-
Το μοτεράκι αυτό τα φτάνει τα 120, πάντως, μια χαρά και ατμοσφαιρικά.
-
μου ειπανε να βαλο και τροχαλιες αλουμινιου για ροπη και θα παρει και καπια αλογα.. ισχει τι πεζει με αυτο ρε παιδια;;
-
Γιατι δε κάθεσαι φρονιμα.... εχουμε και κριση...........
-
Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;ποιας χρονολογιας civic εχεις?
-
Ακη υπολογισε ποσο πουλιεται το αυτοκινητο μεταχειρισμενο, βαλε και οσα θελεις να δωσεις για αναβαθμιση, και δες τι μπορεις να αγορασεις με αυτα σε αλλο μεταχειρισμενο με περισσοτερα αλογα ή αλλο προσανατολισμο απο το civic.
-
Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
μου ειπανε να βαλο και τροχαλιες αλουμινιου για ροπη και θα παρει και καπια αλογα.. ισχει τι πεζει με αυτο ρε παιδια;;Αν αλλάξεις αυτήν του στροφάλου μπορεί να γίνει και ζημιά, αν αλλάξεις τις άλλες και εφόσον είναι διαφορετικών διαστάσεων μπορεί να υπολειτουργήσεις δυναμό και αντλίες τιμονιού και κομπρεσέρ κλιματισμού και να κερδίσεις πότε πότε 1-2-5+ άλογα....
Όταν λέω κερδίσεις δεν θα αλλάξει κάτι στον κινητήρα και σε αυτά που βγάζει απλά θα μειώσεις λίγο τις απώλειες και θα έχεις πιο πολλά διαθέσιμα για το δρόμο.
Αν είναι ίδιων διαστάσεων απλά αλουμινίου δεν αξίζει καν.Για να βγάλεις τα άλογα που θέλεις ατμοσφαιρικά (και στις περισσότερες περιπτώσεις χάνοντας ροπές) θα μπλέξεις και τεχνικά και οικονομικά. Για άλογα με ροπές το πιο εύκολο είναι να το τουρμπίσεις (πάλι μπλέκεις αλλά θα προλάβεις να χαρείς αποτέλεσμα όσο κρατήσει...), το πιο εύκολο είναι να αλλάξεις κινητήρα και το πιο σίγουρα και πιθανόν αξιόπιστο, νόμιμο και μακροπρόθεσμα οικονομικό είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο.
-
Όταν έχεις ένα αυτοκίνητο το οποίο βγαίνει και σε πιο δυνατή έκδοση, νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να βελτιώσεις το υπάρχον. Στην περίπτωση σου μπορείς να δώσεις αυτό που έχεις και να πάρεις ένα Civic VTI με 160 άλογα, δεν νομίζω να σε χαλάνε. Απλά θα πρέπει να δώσεις λίγα λεφτά πραπάνω...
-
χμμ ξεκινα απο τα βασικα χταποδι στην εξατμιση, φιλτρο, και προγραμμα ομως για να αναιβασεις τοσα αλογα πρεπει να βαλεις και αλλο εγκεφαλο για να μην αναφερω και κανα τουρμπακι. για να μην αναφερω αλλα παρελκομενα που ισως χρειαστει να αλλαξεις για να γινει σωστη δουλεια. σε βλεπω να χαλας τουλαχιστον ενα 1200αρι για αυτο που θες
-
Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
και περιπου για ποσα αλογα μιλαμε με το φιλτρο προγραμμα εξατμιση;εξαρτατε
-ολοκληρο συμπλεγμα εξατμισης η μονο τελικο?
-προγραμμα κανονικο η remap?
-στον υπαρχον εγκεφαλο η θα βαλεις καινουργιο?αν ψαχνεσαι για απλα πραγματα οπως απλο προγραμμα, φιλτρο και τελικο σε βλεπω γυρω στα 7+ με 10+
και το μεγαλυτερο ποσοστο θα το παρεις απο το προγραμμα σε συνδιασμο με τα αλλα. -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
χμμ ξεκινα απο τα βασικα χταποδι στην εξατμιση, φιλτρο, και προγραμμα ομως για να αναιβασεις τοσα αλογα πρεπει να βαλεις και αλλο εγκεφαλο για να μην αναφερω και κανα τουρμπακι. για να μην αναφερω αλλα παρελκομενα που ισως χρειαστει να αλλαξεις για να γινει σωστη δουλεια. σε βλεπω να χαλας τουλαχιστον ενα 1200αρι για αυτο που θεςΓια να γίνει σωστή δουλειά και +40+% άλογα θέλει άνοιγμα κινητήρα, πιστόνια σφυρήλατα κλπ, εκκεντροφόρους, χταπόδι, εξάτμιση, καταλύτη, φίλτρο, πρόγραμμα, εργατικά. Με 1200 μόνο φίλτρο, καζανάκι, πρόγραμμα το βλέπω να κάνει... ή τα εργατικά για τις άλλες δουλειές. Θέλεις αρκετά λεφτά και δεν αξίζει παρά μόνο αν το κάνεις από χόμπυ, κάνεις εσύ αρκετές εργασίες κλπ.
Και μετά από όλα αυτά θα έχεις ένα αυτοκίνητο που θα καίει πολύ, θα κάνει φασαρία και μάλλον θα τραβάει χειρότερα στις χαμηλές στροφές που χρησιμοποιείς τον περισσότερο χρόνο....
Και θέλεις και επιπλέον λεφτά για φρένα και ανάρτηση.
αναβαθμιση το hondaki;;