Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αναβαθμιση το hondaki;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. αναβαθμιση το hondaki;;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      honda-civic-akhs last edited by

      το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • H
        honda-civic-akhs last edited by

        το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          honda-civic-akhs last edited by

          το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • V
            vagnar last edited by

            Ε δεν ζητάς και πολλά μόνο 40 άλογα το πολύ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • H
              honda-civic-akhs last edited by

              ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.
              τι μπορω να κανω;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                alxnks last edited by

                Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                Ε δεν ζητάς και πολλά μόνο 40 άλογα το πολύ.

                Γιατι το λες έτσι δηλαδή, πολύ ειναι μια αύξηση απόδοσης κάπου στο 45% της απόδοσης του μοτέρ?

                Sent from my Neo V using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  alxnks last edited by

                  Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
                  ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.

                  Ειναι κλασσικά αυτά που μπορείς να κανεις...φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση. Με αύξηση απόδοσης αρκετά κάτω από τα νούμερα που λες βέβαια. Για τέτοια νούμερα αρχίζεις να σκέφτεσαι τουρμπισμα.

                  Sent from my Neo V using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
                    ξερω οτι δεν γινεται να τα δοσω κατευθιαν αλλα απο καπου πρεπει να ξεκινησω.
                    τι μπορω να κανω;;

                    Παιξε λοττο και οταν κερδισεις αγοραζεις αλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      honda-civic-akhs last edited by

                      και περιπου για ποσα αλογα μιλαμε με το φιλτρο προγραμμα εξατμιση;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • S
                        sinanai last edited by

                        Το μοτεράκι αυτό τα φτάνει τα 120, πάντως, μια χαρά και ατμοσφαιρικά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          honda-civic-akhs last edited by

                          μου ειπανε να βαλο και τροχαλιες αλουμινιου για ροπη και θα παρει και καπια αλογα.. ισχει τι πεζει με αυτο ρε παιδια;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • C
                            costaslio last edited by

                            Γιατι δε κάθεσαι φρονιμα.... εχουμε και κριση...........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              s3 last edited by

                              Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
                              το αμαξι ειναι τελιος μαμα και θελω να του φτασω μεχρι 120ps-130ps το πολυ και να ανεβασω και λιγο την ροπη του... ειναι 1400cc 90ps... τι μπορω να κανω;;

                              ποιας χρονολογιας civic εχεις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                trident1971 last edited by

                                Ακη υπολογισε ποσο πουλιεται το αυτοκινητο μεταχειρισμενο, βαλε και οσα θελεις να δωσεις για αναβαθμιση, και δες τι μπορεις να αγορασεις με αυτα σε αλλο μεταχειρισμενο με περισσοτερα αλογα ή αλλο προσανατολισμο απο το civic.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
                                  μου ειπανε να βαλο και τροχαλιες αλουμινιου για ροπη και θα παρει και καπια αλογα.. ισχει τι πεζει με αυτο ρε παιδια;;

                                  Αν αλλάξεις αυτήν του στροφάλου μπορεί να γίνει και ζημιά, αν αλλάξεις τις άλλες και εφόσον είναι διαφορετικών διαστάσεων μπορεί να υπολειτουργήσεις δυναμό και αντλίες τιμονιού και κομπρεσέρ κλιματισμού και να κερδίσεις πότε πότε 1-2-5+ άλογα....
                                  Όταν λέω κερδίσεις δεν θα αλλάξει κάτι στον κινητήρα και σε αυτά που βγάζει απλά θα μειώσεις λίγο τις απώλειες και θα έχεις πιο πολλά διαθέσιμα για το δρόμο.
                                  Αν είναι ίδιων διαστάσεων απλά αλουμινίου δεν αξίζει καν.

                                  Για να βγάλεις τα άλογα που θέλεις ατμοσφαιρικά (και στις περισσότερες περιπτώσεις χάνοντας ροπές) θα μπλέξεις και τεχνικά και οικονομικά. Για άλογα με ροπές το πιο εύκολο είναι να το τουρμπίσεις (πάλι μπλέκεις αλλά θα προλάβεις να χαρείς αποτέλεσμα όσο κρατήσει...), το πιο εύκολο είναι να αλλάξεις κινητήρα και το πιο σίγουρα και πιθανόν αξιόπιστο, νόμιμο και μακροπρόθεσμα οικονομικό είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasilisg6 last edited by

                                    Όταν έχεις ένα αυτοκίνητο το οποίο βγαίνει και σε πιο δυνατή έκδοση, νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να βελτιώσεις το υπάρχον. Στην περίπτωση σου μπορείς να δώσεις αυτό που έχεις και να πάρεις ένα Civic VTI με 160 άλογα, δεν νομίζω να σε χαλάνε. Απλά θα πρέπει να δώσεις λίγα λεφτά πραπάνω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dj-mitsos last edited by

                                      χμμ ξεκινα απο τα βασικα χταποδι στην εξατμιση, φιλτρο, και προγραμμα ομως για να αναιβασεις τοσα αλογα πρεπει να βαλεις και αλλο εγκεφαλο για να μην αναφερω και κανα τουρμπακι. για να μην αναφερω αλλα παρελκομενα που ισως χρειαστει να αλλαξεις για να γινει σωστη δουλεια. σε βλεπω να χαλας τουλαχιστον ενα 1200αρι για αυτο που θες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dj-mitsos last edited by

                                        Ο χρήστης HONDA CIVIC AKHS έγραψε:
                                        και περιπου για ποσα αλογα μιλαμε με το φιλτρο προγραμμα εξατμιση;

                                        εξαρτατε
                                        -ολοκληρο συμπλεγμα εξατμισης η μονο τελικο?
                                        -προγραμμα κανονικο η remap?
                                        -στον υπαρχον εγκεφαλο η θα βαλεις καινουργιο?

                                        αν ψαχνεσαι για απλα πραγματα οπως απλο προγραμμα, φιλτρο και τελικο σε βλεπω γυρω στα 7+ με 10+
                                        και το μεγαλυτερο ποσοστο θα το παρεις απο το προγραμμα σε συνδιασμο με τα αλλα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                          χμμ ξεκινα απο τα βασικα χταποδι στην εξατμιση, φιλτρο, και προγραμμα ομως για να αναιβασεις τοσα αλογα πρεπει να βαλεις και αλλο εγκεφαλο για να μην αναφερω και κανα τουρμπακι. για να μην αναφερω αλλα παρελκομενα που ισως χρειαστει να αλλαξεις για να γινει σωστη δουλεια. σε βλεπω να χαλας τουλαχιστον ενα 1200αρι για αυτο που θες

                                          Για να γίνει σωστή δουλειά και +40+% άλογα θέλει άνοιγμα κινητήρα, πιστόνια σφυρήλατα κλπ, εκκεντροφόρους, χταπόδι, εξάτμιση, καταλύτη, φίλτρο, πρόγραμμα, εργατικά. Με 1200 μόνο φίλτρο, καζανάκι, πρόγραμμα το βλέπω να κάνει... ή τα εργατικά για τις άλλες δουλειές. Θέλεις αρκετά λεφτά και δεν αξίζει παρά μόνο αν το κάνεις από χόμπυ, κάνεις εσύ αρκετές εργασίες κλπ.
                                          Και μετά από όλα αυτά θα έχεις ένα αυτοκίνητο που θα καίει πολύ, θα κάνει φασαρία και μάλλον θα τραβάει χειρότερα στις χαμηλές στροφές που χρησιμοποιείς τον περισσότερο χρόνο....
                                          Και θέλεις και επιπλέον λεφτά για φρένα και ανάρτηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr