Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σφυριγμα- πατηναρισμα;;; ιμαντα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σφυριγμα- πατηναρισμα;;; ιμαντα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    13
    233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maik79 last edited by

      καλησπερα σας .

      αλλαξα σε Ford fiesta courier τον εξωτερικο ιμαντα 6pk

      η ford δεινει ενα κωδικο ανταλακτικου με αυτον τον κωδικο εψαξα στο εμποριο και βρικα μηκη ιμαντα απο 1675 μεχρι 1687 .

      εγω εβαλα τον 1685 αλλα μετα απο καπιες στροφες τσιριζει. πεζει ρολο το μηκος ή η ποιοτιτα του υλικου;;

      καποιος μου ειπε να τον ψεκασω με σπρεϋ σηλικονης.( το εκανα αλλα μετα απο λιγο παλη σφυραει)
      τιαλλο μπορουμε να κανουμε;;;

      ευχαριστω εκ τον προτερων

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        maik79 last edited by

        καλησπερα σας .

        αλλαξα σε Ford fiesta courier τον εξωτερικο ιμαντα 6pk

        η ford δεινει ενα κωδικο ανταλακτικου με αυτον τον κωδικο εψαξα στο εμποριο και βρικα μηκη ιμαντα απο 1675 μεχρι 1687 .

        εγω εβαλα τον 1685 αλλα μετα απο καπιες στροφες τσιριζει. πεζει ρολο το μηκος ή η ποιοτιτα του υλικου;;

        καποιος μου ειπε να τον ψεκασω με σπρεϋ σηλικονης.( το εκανα αλλα μετα απο λιγο παλη σφυραει)
        τιαλλο μπορουμε να κανουμε;;;

        ευχαριστω εκ τον προτερων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maik79 last edited by

          καλησπερα σας .

          αλλαξα σε Ford fiesta courier τον εξωτερικο ιμαντα 6pk

          η ford δεινει ενα κωδικο ανταλακτικου με αυτον τον κωδικο εψαξα στο εμποριο και βρικα μηκη ιμαντα απο 1675 μεχρι 1687 .

          εγω εβαλα τον 1685 αλλα μετα απο καπιες στροφες τσιριζει. πεζει ρολο το μηκος ή η ποιοτιτα του υλικου;;

          καποιος μου ειπε να τον ψεκασω με σπρεϋ σηλικονης.( το εκανα αλλα μετα απο λιγο παλη σφυραει)
          τιαλλο μπορουμε να κανουμε;;;

          ευχαριστω εκ τον προτερων

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dj-mitsos last edited by

            καταρχας δε ξερω αλλα και δε μου ακουγεται σωστη κινηση που εβαλες σπρευ στον ιμαντα.

            κατα δευτερον τον ιμαντα τον αλλαξες σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της ford? αν ναι εχεις εγγυηση και μπορεις να πας να τους το αναφερεις μπορει αυτοι να κανανε καμια βλακεια. εχεις δικαιωμα αλλαγης του ανταλακτικου χωρις να πληρωσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              χριαζεται ακομη λιγο τεντωμα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maik79 last edited by

                Ο χρήστης r200 έγραψε:
                χριαζεται ακομη λιγο τεντωμα

                αυτοματος τεντωτηρας ειναι αρα λιγω ποιο μηκρος ιμαντας;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  greek last edited by

                  Χωρίς να ξέρω το θορυβο , θεωρητικά μέχρι να πατήσει ο ιμάντας αν ειναι καινουργιος μπορει να κάνει κάποιο σφύριγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    r200 last edited by

                    σε ιμαντα δυναμου ο 6pk δυσκολα να χασει, σε νουμερο εισαι μεσα στις προδιαγραφες μηπως ο αυτοματος τεντωτηρας ''ξεχαρβαλωσε'' και δεν τον τεντωνει οσο χρειαζεται...
                    απο θεμα μαρκας gates, dayco, continental, skf, febi, ειναι επωνυμα δεν εχουν δημιουργησει ποτε καποιο προβλημα
                    αν θελεις δοκιμασε ενα νουμερο μικροτερο ιμαντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      maik79 last edited by

                      και ο τεντωτηρας ειναι κενουριος της ΙΝΑ και αυτος αγορασμενος με τον γνισιο κωδικο ανταλακτικου ο ιμαντας ειναι Gates

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        r200 last edited by

                        εξαιρετικος συνδυασμος, δωστου λιγο χρονο ακομη μηπως στρωσει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sxinthecity last edited by

                          Και σε εξωτερικο συνεργειο τα ανταλλακτικα εχουν εγγυηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            maik79 last edited by

                            δυστιχος δεν σταματισε απο μονο του !
                            σταματαει για κανα τριημερο με μια τεχνικη που μου ειπανε αλλα μετα παλι τσιριζει πανω απο 2500 με 3000 στροφες,
                            μαλων θα παω να μου τον αλαξουνε και ισως βαλω ενα νουμερο κατω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosft last edited by

                              Όποτε άλλαξα αυτόν τον ιμάντα θόρυβο δε μου έκανε....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                maik79 last edited by

                                Τελικα αλλαξα τον ιμαντα πιγα σε 1678 απο 1685 και ηρθε κουτι και το τεντοτηρι (αυτοματο) ειναι τωρα στην μεση της διαδρομης χωρις εντωνη εως μηδαμινη παληνδρομιση ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr