-
Καλησπέρα, είμαι στη σκέψη να βρω κάποιο μεταχειρησμένο Corsa να αγοράσω, καθώς ένα 20 χρονών που έχω μου καίει σχεδόν 8lt/100Km και θέλει συχνά σέρβις κτλ κτλ.. Τώρα επειδή το αμάξι θα το χρεισημοποιεί πότε πότε και η mother (συνταξιούχος) επιμένει να μείνουμε σε corsa.. Θα έφερνα αντίρηση, αλλά βλέπω οτί τα πιο καινούρια μοντέλα είναι αρκετά οικονομικά στην κατανάλωση που είναι το κύριο ζητούμενο, οπότε why not.
Α.Συγκεκριμένα θέλω να μου πείτε εμπειρίες δικές σας ή γνωστών, στο τι συμφαίρει, Corsa diesel 1.3 ή κάποια 1.2 έκδωση σε βενζίνη? (μιλάμε για μες τη πόλη κυρίως). ή το 1000ρι που δε ξέρω αν τραβάει ..
Απ'ότι καταλαβαίνω με το dieselάκι δε περνάς τα 6λτρ/100Κμ ισχύει? Το βενζινοκίνητο όμως πόσο θα καίει τότε, 7/100?
Γιατί δεν αποκλείεται σε 2-3 χρόνια οι τιμές diesel+βενζίνης να είναι σχεδόν ίδιες, θέλω το πιο φτηνό σε κατανάλωση σαν λίτρα αρχικά, ασχέτως τιμή.Β.Τώρα το θέμα του μεταχειρησμένου είναι πολύπλοκο, και εσείς θα το ξέρετε καλύτερα, αλλά θα βρω την άκρη πιστεύω.
Μόνο μια ερώτηση βασική, έστω οτί θέλω να πάρω ένα απο μία μακρινή πόλη. Πώς θα βρω που να το πάω σε έμπιστο μηχανικό να μου πει πως το βλέπει? ή πχ μπορεί να είναι 40.000Km στα 'χαρτιά' και να είναι πειραγμένο. τί είχατε κάνει σε δική σας περίπτωση? -
Καλησπέρα, είμαι στη σκέψη να βρω κάποιο μεταχειρησμένο Corsa να αγοράσω, καθώς ένα 20 χρονών που έχω μου καίει σχεδόν 8lt/100Km και θέλει συχνά σέρβις κτλ κτλ.. Τώρα επειδή το αμάξι θα το χρεισημοποιεί πότε πότε και η mother (συνταξιούχος) επιμένει να μείνουμε σε corsa.. Θα έφερνα αντίρηση, αλλά βλέπω οτί τα πιο καινούρια μοντέλα είναι αρκετά οικονομικά στην κατανάλωση που είναι το κύριο ζητούμενο, οπότε why not.
Α.Συγκεκριμένα θέλω να μου πείτε εμπειρίες δικές σας ή γνωστών, στο τι συμφαίρει, Corsa diesel 1.3 ή κάποια 1.2 έκδωση σε βενζίνη? (μιλάμε για μες τη πόλη κυρίως). ή το 1000ρι που δε ξέρω αν τραβάει ..
Απ'ότι καταλαβαίνω με το dieselάκι δε περνάς τα 6λτρ/100Κμ ισχύει? Το βενζινοκίνητο όμως πόσο θα καίει τότε, 7/100?
Γιατί δεν αποκλείεται σε 2-3 χρόνια οι τιμές diesel+βενζίνης να είναι σχεδόν ίδιες, θέλω το πιο φτηνό σε κατανάλωση σαν λίτρα αρχικά, ασχέτως τιμή.Β.Τώρα το θέμα του μεταχειρησμένου είναι πολύπλοκο, και εσείς θα το ξέρετε καλύτερα, αλλά θα βρω την άκρη πιστεύω.
Μόνο μια ερώτηση βασική, έστω οτί θέλω να πάρω ένα απο μία μακρινή πόλη. Πώς θα βρω που να το πάω σε έμπιστο μηχανικό να μου πει πως το βλέπει? ή πχ μπορεί να είναι 40.000Km στα 'χαρτιά' και να είναι πειραγμένο. τί είχατε κάνει σε δική σας περίπτωση? -
Καλησπέρα, είμαι στη σκέψη να βρω κάποιο μεταχειρησμένο Corsa να αγοράσω, καθώς ένα 20 χρονών που έχω μου καίει σχεδόν 8lt/100Km και θέλει συχνά σέρβις κτλ κτλ.. Τώρα επειδή το αμάξι θα το χρεισημοποιεί πότε πότε και η mother (συνταξιούχος) επιμένει να μείνουμε σε corsa.. Θα έφερνα αντίρηση, αλλά βλέπω οτί τα πιο καινούρια μοντέλα είναι αρκετά οικονομικά στην κατανάλωση που είναι το κύριο ζητούμενο, οπότε why not.
Α.Συγκεκριμένα θέλω να μου πείτε εμπειρίες δικές σας ή γνωστών, στο τι συμφαίρει, Corsa diesel 1.3 ή κάποια 1.2 έκδωση σε βενζίνη? (μιλάμε για μες τη πόλη κυρίως). ή το 1000ρι που δε ξέρω αν τραβάει ..
Απ'ότι καταλαβαίνω με το dieselάκι δε περνάς τα 6λτρ/100Κμ ισχύει? Το βενζινοκίνητο όμως πόσο θα καίει τότε, 7/100?
Γιατί δεν αποκλείεται σε 2-3 χρόνια οι τιμές diesel+βενζίνης να είναι σχεδόν ίδιες, θέλω το πιο φτηνό σε κατανάλωση σαν λίτρα αρχικά, ασχέτως τιμή.Β.Τώρα το θέμα του μεταχειρησμένου είναι πολύπλοκο, και εσείς θα το ξέρετε καλύτερα, αλλά θα βρω την άκρη πιστεύω.
Μόνο μια ερώτηση βασική, έστω οτί θέλω να πάρω ένα απο μία μακρινή πόλη. Πώς θα βρω που να το πάω σε έμπιστο μηχανικό να μου πει πως το βλέπει? ή πχ μπορεί να είναι 40.000Km στα 'χαρτιά' και να είναι πειραγμένο. τί είχατε κάνει σε δική σας περίπτωση? -
Μίλησα με κάτοχο Corsa Ecoflex (το καινούριο diesel) την προηγούμενη εβδομάδα. Μου ανέφερε κατανάλωση 5 με 5,5 λίτρα ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ σε πόλη. Τα ίδια ακριβώς μου έχει πει και πωλητής της Wurth που έχει το αντίστοιχο μοντέλο σε εταιρικό. Λογικά ένα μεταχειρισμένο Diesel του 2007-2008 θα κυμαίνεται σε λίγο παραπάνω υψηλότερα επίπεδα, επειδή δεν έχει τόσο μακρύ κιβώτιο.
Το βενζινοκίνητο Corsa σέρνεται, ειδικά στα 1200 θα θέλει ζόρισμα αναγκαστικά επειδή έχει βάρος και δεν έχει ροπή χαμηλά... Αναγκαστικά λοιπόν θα κάψει γύρω στα 8 με 8,5 λίτρα. Και επιπλέον όταν θα κάνεις ένα ταξίδι θα σκέφτεσαι ''να την κάνω ή όχι την προσπέραση??'' ενώ με το diesel την έχεις ήδη κάνει, λόγω ροπής.
Στα 1400 τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα αλλά όχι τέλεια. Και πάλι πολλοί κάτοχοι αναφέρουν πως το καλοκαίρι το αμάξι ζορίζεται λόγω air-condition.Επίσης κοίτα να βρεις αμάξι από ιδιώτη γιατί στις μάντρες σχεδόν όλα είναι πρώην εταιρικά ή νοικιάρικα, full ταλαιπωρημένα και με γυρισμένα km.
Για παράδειγμα κοίτα κάποια ιδιωτικά...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3404820/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3035536/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3224975/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3016463/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3396596/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2984189/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3213069/Edit: Έχω βρεί κι ένα Swift στα 1300, με πολύ καλή τιμή (αν δεν έχει κουσόυρι/ελάττωμα) που το έχω προτείνει και σε άλλα δυο παλικάρια. Είναι ιαπωνικής κατασκευής (φαίνεται από την θέση της κεραίας) και έχει χαμηλή κατανάλωση, σε συνδυασμό με νευρικό μοτεράκι. Επειδή έχει ο πατέρας μου Suzuki (Baleno) και ξέρω πόσο καλοκατασκευασμένα και αξιόπιστα είναι, θα σου πρότεινα (αν σου αρέσει κι εσένα) να του ρίξεις μια ματιά. Είτε σε αυτό είτε σε άλλο ιαπωνικό Swift (γιατί υπάρχουν και ουγγρικά...)
Εναλλακτικά θα σου πρότεινα και Mazda 2 1.3, Ford Fiesta 1.4 Titanium και Colt 1.3. -
Έχει φίλος-συνάδελφος το ecoflex. Πολύ ευχαριστημένος από την κατανάλωση, ΑΛΛΑ έχει ένα άλλο θέμα. Κάποια μοντέλα έχουν ένα είδος φίλτρου (στον καταλύτη;) το οποίο σε συνθήκες κίνησης ενεργοποιεί μια ένδειξη στο καντράν και απαιτεί (σύμφωνα με το βιβλίο του) να οδηγεί το αυτοκίνητο με συγκεκριμένο τρόπο για κάποια ώρα μέχρι να καθαρίσει αυτό το φίλτρο, το οποίο αν χαλάσει μου είπε ότι κοστίζει πολύ. Σκέψου τη φάση να έχεις βρει πάρκινγκ μετά από ώρα και να σου ανάψει η ένδειξη, αναγκάζοντάς σε να φύγεις και να οδηγείς για να μη χαλάσει αυτό το φίλτρο. Με μια επίσκεψη στο club της Opel θα βρεις αυτό που σου λέω. Το λαμπάκι σε άλλους ανάβει αρκετά συχνά, ενώ στο φίλο μου άναψε για δεύτερη φορά μετά από 2 χρόνια. Δεν ξέρω να σου πω, αλλά πάντως στη θέση σου θα το έψαχνα.
Νομίζω ο κινητήρας είναι fiat, και είναι πολύ αξιόπιστος.
-
Το φίλτρο τι είναι για να χαλάσει αν παρκάρεις και το πάρεις την επομένη, ψάρι;
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ωραίος.
Όχι φίλε μου, το γράφει στο βιβλίο του αυτοκινήτου και είναι ένα ζήτημα που έχει αναφερθεί κι εδώ. Για αυτοκαθαρισμό λένε (DPF).
viewtopic.php?f=15&t=52506
Aπό το forum των ιδιοκτητών opel http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... 14413.html.
Ελπίζω να βοήθησα.
-
Δεν θα χαλάσει το φίλτρο επειδή πάρκαρες και άφησες το αμάξι, αλίμονο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν θα χαλάσει το φίλτρο επειδή πάρκαρες και άφησες το αμάξι, αλίμονο.Φίλε μου, η Opel το λέει. Μέσα στο βιβλίο του αυτοκινήτου. Και είναι ακριβό το ανταλλακτικό. Δεν τα λέω εγώ. Αν δεν πιστεύουμε τον κατασκευαστή, ποιόν πρέπει να ακούσουμε;
Άσε που καίει και 2.5 λίτρα κατά τη διάρκεια του αυτοκαθαρισμού.
Κι ένα λινκ από τη δική σας ΑΑ που μιλάει για 1000άρικο (GB pounds) https://www.theaa.com/motoring_advice/f ... lters.html
-
If you continue to ignore warnings and soot loading keeps increasing then the most likely outcome will be that you will have to get a new DPF costing around £1000.
-
Μ' αρέσει που επιμένεις κιόλας φίλε μου. Το warning που λες είναι το λαμπάκι, το οποίο μπορεί να ανάψει και 3 φορές σε μια εβδομάδα, αν κινείσαι στην Αθήνα. Κάνε μου τη χάρη και διάβασε τι γράφουν οι ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ opel για το πρόβλημα στην Ελλάδα και πόσο το πλήρωσαν. Εγώ τι λόγο έχω να κατηγορήσω την opel; Εκτός αν υπονοείς ότι πρέπει να αγνοήσουμε την οδηγία του κατασκευαστή, της αντιπροσωπείας, του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, κλπ.
Μια απλή αναζήτηση στο google θα σε πείσει για την έκταση του ζητήματος. Να έχεις μια όμορφη μέρα.
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Μίλησα με κάτοχο Corsa Ecoflex (το καινούριο diesel) την προηγούμενη εβδομάδα. Μου ανέφερε κατανάλωση 5 με 5,5 λίτρα ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ σε πόλη. Τα ίδια ακριβώς μου έχει πει και πωλητής της Wurth που έχει το αντίστοιχο μοντέλο σε εταιρικό. Λογικά ένα μεταχειρισμένο Diesel του 2007-2008 θα κυμαίνεται σε λίγο παραπάνω υψηλότερα επίπεδα, επειδή δεν έχει τόσο μακρύ κιβώτιο.Το βενζινοκίνητο Corsa σέρνεται, ειδικά στα 1200 θα θέλει ζόρισμα αναγκαστικά επειδή έχει βάρος και δεν έχει ροπή χαμηλά... Αναγκαστικά λοιπόν θα κάψει γύρω στα 8 με 8,5 λίτρα. Και επιπλέον όταν θα κάνεις ένα ταξίδι θα σκέφτεσαι ''να την κάνω ή όχι την προσπέραση??'' ενώ με το diesel την έχεις ήδη κάνει, λόγω ροπής.
Στα 1400 τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα αλλά όχι τέλεια. Και πάλι πολλοί κάτοχοι αναφέρουν πως το καλοκαίρι το αμάξι ζορίζεται λόγω air-condition.Επίσης κοίτα να βρεις αμάξι από ιδιώτη γιατί στις μάντρες σχεδόν όλα είναι πρώην εταιρικά ή νοικιάρικα, full ταλαιπωρημένα και με γυρισμένα km.
Για παράδειγμα κοίτα κάποια ιδιωτικά... [...]Edit: Έχω βρεί κι ένα Swift στα 1300, με πολύ καλή τιμή (αν δεν έχει κουσόυρι/ελάττωμα) που το έχω προτείνει και σε άλλα δυο παλικάρια. Είναι ιαπωνικής κατασκευής (φαίνεται από την θέση της κεραίας) και έχει χαμηλή κατανάλωση, σε συνδυασμό με νευρικό μοτεράκι. Επειδή έχει ο πατέρας μου Suzuki (Baleno) και ξέρω πόσο καλοκατασκευασμένα και αξιόπιστα είναι, θα σου πρότεινα (αν σου αρέσει κι εσένα) να του ρίξεις μια ματιά. Είτε σε αυτό είτε σε άλλο ιαπωνικό Swift (γιατί υπάρχουν και ουγγρικά...)
Εναλλακτικά θα σου πρότεινα και Mazda 2 1.3, Ford Fiesta 1.4 Titanium και Colt 1.3.Κι εγώ ευελπιστώ να είναι η κατανάλωση max 6 (στη πράξη) αλλιώς τσάμπα 'επένδυση' θα είναι.
Βέβαια, στα πλαίσια αυτού, αυτά που μου έστειλες είναι ωραίες αγγελίες, αλλά όλα βενζίνη! Και όντως αν σέρνεται το 1.2 θα καίει πολύ, αυτό κάνει και τώρα το παλιό Corsa που έχουμε. Εχω ψάξει αρκετά για αγγελίες με diesel και στο car.gr και αλλού αλλά δυστυχώς τα χτυπάνε πολύ, και αυτά που τελικά είναι φτηνούτσικα μου μυρίζουν οτί κάποιο λάκο θα έχει η φάβα...Ερώτηση: Πώς μπορώ να 'δω' (άσχετα αν είναι κοστοβώρο), το αν έχει πειράξει κάποιος τα χιλιόμετρα του αμαξιού?
Γιατί και εγώ ακούω πως παντού αλλά και στην Αθήνα ειδικά, οι μάντρες έχουνε κυρίως 'πειραγμένα' χιλιόμετρα.
Δε λέει τώρα να πάρεις ένα ντίζελ του 06 πχ, και να εχει 200.000Km στη πλάτη, αν λόγω ντίζελ το χρησημοποιούσε επαγγελματικά πχ. Και να νομίζεις οτί έχει 60-80.000 μόνο... -
Δεν ξέρω αν υπάρχουν ειδικά διαγνωστικά που να μπορούν να δείξουν αν τα km είναι πραγματικά. Σε ορισμένες μάρκες γίνεται (BMW ας πούμε) ενώ σε κάποιες άλλες όχι.
Μπορείς όμως να το πάρεις πρέφα και από τη φθορά σε τιμόνι κάθισμα. Ειδικά στα τιμόνια των απλών εκδόσεων η φθορά είναι αναπόφευκτη, ευτυχώς ή δυστυχώς...
Τα αμάξια που σου έστειλα αποτελούν δείγμα του πώς θα πρέπει να είναι ένα ΜΗ ΕΤΑΙΡΙΚΟ Corsa.
Και το γράφω με κεφαλαία επειδή είναι πολύ κουραστικό να ψάχνεις στο car.gr τα ιδιωτικά, αυτά που δεν είναι βασικής έκδοσης (Essentia/C'mon-ανάρπαστα σε Avis/Hertz και σια....), και αυτά που έχουν επαρχιώτικες πινακίδες (άρα όχι νοικιάρικο)
Το ίδιο ισχύει και για τα diesel της Ισπανικής και της Ιταλικής αγοράς που έρχονται Ελλάδα με εισαγωγή και οι μαντράδες τα πουλάνε σαν χρυσάφι. Σωστά νομίζεις πως δεν έχουν όλα πραγματικά km, αφού το diesel το παίρνεις πρωτίστως αν κάνεις πολλά km και θες οικονομία καυσίμου.
Εγώ σου προτείνω να μπείς στο mobile.de και ψάξεις για Γερμανικό Corsa. Στην έκδοση Sport (με τις κόκκινες ραφές στα καθίσματα) θα βρείς πολλά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, με γερμανικές προδιαγραφές πάντα, και μάλιστα με περισσότερες πιθανότητες να είναι πραγματικά τα km.
Αν έχεις άτομο που ξέρει, ψάξου μήπως το φέρεις μόνος σου με τη βοήθειά του. Έτσι μπορεί να γλυτώσεις χρήμα, ή με τα λεφτά που θα έδινες για ένα απλό με αμφίβολα km από μαντρά, να πάρεις ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο. -
αυτο με το φιλτρο που λεει το παλικαρι υσχιει οντως σου αναβει ενδυξη για καθαρισμο.
για το 1.4 μπορω να σου πω οτι μεση καταναλωση τα τελευταια 40.000 χιλιομετρα ειναι 7,9 σε μικτη οδηγηση και χωρις να το λυπαμαι.
του αδερου μου που ειναι επαρχια ειναι καπου στο 7 σε μικτη οδηγηση.
-
Καλησπέρα.
Έχει κάποιος το μοντελο των 1000 κυβικών με τα 65 άλογα;
Γράφει κατανάλωση μικτη 5.1
-
Και;
-
5,1 ανακοπές ανα χιλιόμετρο;
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Ο χρήστης dleyteris έγραψε:
Καλησπέρα.Έχει κάποιος το μοντελο των 1000 κυβικών με τα 65 άλογα;
Γράφει κατανάλωση μικτη 5.1
Για βενζινοκινητήρα να υπολογίζεις τουλάχιστον 1-1,5 λίτρο επιπλέον απο ότι λέει ο κατασκευαστής.
-
Αν τσουλαει με τα 1000 κυβικά για μέσα στην πόλη και αν όντως ισχύει η κατανάλωση..
-
Ο χρήστης LifeStealer έγραψε:
Καλησπέρα.
Έχει κάποιος το μοντελο των 1000 κυβικών με τα 65 άλογα;
Γράφει κατανάλωση μικτη 5.1
Για βενζινοκινητήρα να υπολογίζεις τουλάχιστον 1-1,5 λίτρο επιπλέον απο ότι λέει ο κατασκευαστής.
+1000
Κατανάλωση εκδώσεων Opel Corsa.