-
Καλησπερα!Προκειται να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο (ειμαι 19),κ για διαφορους λογους εχω καταληξει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Με ενδιαφερει βασικα να ειναι οικονομικο οσο γινεται (φοιτητης ) να εχει και λιγο γκαζακι ομως,κ στα 13,190 ευρω νομιζω το seatακι ειναι ιδανικο για εμενα.Θα ηθελα ομως να ρωτησω τα εξης,μιας και ειναι το πρωτο αυτοκινητο που παιρνω:
1.Ποσο συχνα χρειαζεται σερβις,κ ποσο θα στοιχιζουν περιπου?το ξερω οτι ειναι πολυ γενικο ερωτημα,απλα θελω να υπολογισω περιπου ποσα χρηματα θα χρειαζομαι το μηνα για να το συντηρω.
2.Η reference εκδοση συμπεριλαμβανει AC στον βασικο εξοπλισμο?
3.θα ηθελα καποιος που οδηγει το συγκεκριμενο να μου πει τις εντυπωσεις τουΣυγγνωμη αν εγινα φορτικος απλα ως νεος στο θεμα αυτοκινηση,θα ηθελα να εχω μια πληρη ιδεα για το τι εξοδα θα εχω το μηνα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Καλησπερα!Προκειται να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο (ειμαι 19),κ για διαφορους λογους εχω καταληξει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Με ενδιαφερει βασικα να ειναι οικονομικο οσο γινεται (φοιτητης ) να εχει και λιγο γκαζακι ομως,κ στα 13,190 ευρω νομιζω το seatακι ειναι ιδανικο για εμενα.Θα ηθελα ομως να ρωτησω τα εξης,μιας και ειναι το πρωτο αυτοκινητο που παιρνω:
1.Ποσο συχνα χρειαζεται σερβις,κ ποσο θα στοιχιζουν περιπου?το ξερω οτι ειναι πολυ γενικο ερωτημα,απλα θελω να υπολογισω περιπου ποσα χρηματα θα χρειαζομαι το μηνα για να το συντηρω.
2.Η reference εκδοση συμπεριλαμβανει AC στον βασικο εξοπλισμο?
3.θα ηθελα καποιος που οδηγει το συγκεκριμενο να μου πει τις εντυπωσεις τουΣυγγνωμη αν εγινα φορτικος απλα ως νεος στο θεμα αυτοκινηση,θα ηθελα να εχω μια πληρη ιδεα για το τι εξοδα θα εχω το μηνα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Καλησπερα!Προκειται να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο (ειμαι 19),κ για διαφορους λογους εχω καταληξει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.Με ενδιαφερει βασικα να ειναι οικονομικο οσο γινεται (φοιτητης ) να εχει και λιγο γκαζακι ομως,κ στα 13,190 ευρω νομιζω το seatακι ειναι ιδανικο για εμενα.Θα ηθελα ομως να ρωτησω τα εξης,μιας και ειναι το πρωτο αυτοκινητο που παιρνω:
1.Ποσο συχνα χρειαζεται σερβις,κ ποσο θα στοιχιζουν περιπου?το ξερω οτι ειναι πολυ γενικο ερωτημα,απλα θελω να υπολογισω περιπου ποσα χρηματα θα χρειαζομαι το μηνα για να το συντηρω.
2.Η reference εκδοση συμπεριλαμβανει AC στον βασικο εξοπλισμο?
3.θα ηθελα καποιος που οδηγει το συγκεκριμενο να μου πει τις εντυπωσεις τουΣυγγνωμη αν εγινα φορτικος απλα ως νεος στο θεμα αυτοκινηση,θα ηθελα να εχω μια πληρη ιδεα για το τι εξοδα θα εχω το μηνα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Με τις τιμές που έχει το νέο Leon, άσε το Ibiza κ πήγαινε στο καινούριο Leon.
Μακριά δε θα χρειαστεί να πας πάντως!Πολύ πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις,
από τα καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του όπως λέγεται
κ τα λεφτά σου γενικά θα πιάσουν καλύτερα τόπο- ειδικά κιόλας που τώρα στην αρχή τρέχει κ η έκπτωση λανσαρίσματος (στις ήδη αξιόλογες τιμές που ανακοινώθηκαν).
Πιο φρέσκο σχέδιο-μοντελο, πιο ποιοτικό, πιο ευρύχωρο κ πολυτελές, ανανεωμένοι κινητήρες κ πλαίσιο
αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, συνολικά θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο.
Μόνος λόγος να μην το προτιμήσεις, να μην αισθάνεσαι ότι μπορείς να κουμαντάρεις τον λίγο μεγαλύτερο όγκο (-μήκος) του.Κρίμα που δεν έχει βγει ακόμα το 3θυρο νέο Leon, ίσως να έβγαινε ακόμα πιο φθηνό (κ ευέλικτο) από το 5θυρο.
Όμως κ έτσι, το 5θυρο Leon 3 Reference 1.2TSi 86ίπποι βγαίνει εκεί γύρω στα 13 χιλιάρικα. -
+1
-
Οντως το Leon ειναι πιο ωραιο.Ομως θα ειναι αρκετα ακριβοτερο στη συντηρηση φανταζομαι (σερβις κτλ),κ το θεμα μου εμενα ειναι κυριως οικονομικο,θελω να ειναι οσο πιο οικονομικο γινεται
-
To Ιbiza θα ναι αρκετα πιο σβελτο σε αισθηση απο το Leon. Το λεω γιατι το εχω.
Ο 1.2 tsi αρεσκεται σε ελαφρια και μικρα αμαξωματα... Εκει τον χαιρεσαι, κανει τα ξεσπασματα του, φορτωνει και γουσταρεις.
Αν τον βαλεις να τραβηξει κατι πιο βαρυ συμπεριφερεται σαν ατμοσφαιρικος.Συντηρηση ειναι στανταρ ιδια και για τα 2.
Στις βασικες εκδοσεις και τα ελαστικα ειναι σχετικα νορμαλ σε τιμη. Στις σπορ ειναι πανακριβα 500+ ευρω η 4αδα.
Τωρα τα σερβις ειναι καθε 1 χρονο. Λαδια φιλτρο μονο. κανα 90αρι υπολογισε.
Και καθε 2 χρονια το μεγαλο που θα παει 200+. Γενικα οι αντιπροσωπειες τις Seat δαγκωνουν, οποτε μολις τελειωσει η εγγυηση το πας σε καποιον εξωτερικο που εμπιστευεσαι.
Τωρα αν εννοεις αυτοματο κλιματισμο, οχι δεν εχει. Αν εννοεις γενικα κλιματισμο, προφανως εχει...Το αμαξι ειναι τιμιοτατο, μια χαρα value for money, τρελα βελτιωμενο ποιοτικα σε σχεση με τα προηγουμενα Ibiza.
Με τον κινητηρα αυτο ειναι παραπανω απο σβελτο για μεσα στην πολη και μπορεις να κανεις μια χαρα ηρεμα ταξιδια...
Απο καταναλωση με νορμαλ οδηγηση γυρω στο 7-7,5 πρεπει να εισαι. Οταν το μαθεις μπορεις να δεις τρελα νουμερα ακομα και κατω απο 6...Τωρα η απλη εκδοση εχει την απλη αναρτηση που ειναι μια χαρα ανετη και σου δινει σιγουρια γενικως. Δε θα σε πουλησει αν δε πας να του φερθεις ετσι οπως δε θελει. Σε 2 μηνες θα το μαθεις και δε προκειται να κανει το αυτοκινητο κατι που δε ξερεις. Μια χαρα αυτοκινητο ειναι για εναν νεο σχετικα οδηγο. Ασφαλες, αλλα εχεις και μια αισθηση οδηγικης συγκινησης (σε αντιθεση με τα αλλα του ομιλου VW).
Απο φρενα μια χαρα ειναι, το χα σκισει σε πιστα επι πολλους γυρους, δε καταλαβα την παραμικρη κουραση.Καποιο μειονεκτημα δεν εχει παντως. Ο κινητηρας εχει βγει απο τους πιο αξιοπιστους της VW τα τελευταια χρονια, ουτε καν λαδακι δε καιει.
Αντε με το καλο να το παρεις αμα σ αρεσει! Δεν υπαρχει αλλη δελεαστικη επιλογη στα 1.200 turbo προς το παρον.
Υ.Γ. ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην παρεις το Leon με τα 85 αλογα... Ελεος... Αν θες τοσο πολυ Leon παρε το 105.
-
το ίμπιζα 105 reference έχει τιμή καταλόγου 11500 και 11900 το 5θυρο. κ εγώ πιστεύω πως αξίζει +1600 ευρώ για να παρεις το το 105αρι λεον (εχει 13600) το οποίο εχει κ start/stop ή +1000 ευρώ για το 86αρι λεον (13χλρ) .
επιπλέον, λογικά το λεον θα εχει τον καινουργιο 16βαλβιδο 1200αρι κ όχι τον παλιό 8βαλβιδο που εχει το ίμπιζα -
19 χρονών παλικαράκι είναι, αφήστε τον να πάρει το ίμπιζα. Θα το καταευχαριστηθείς φίλε μου καθώς μιλάμε για τρομερό πακέτο, αλλά πρόσεξε κάποια πράγματα που θα σου πω. Καταρχήν το 1,2 tsi είναι σπιρτόζικο (καθώς δεν θέλει πολλές στροφές για να πάει γρήογορα) ειδικά στο αμάξωμα του ιμπιζα, φαντάσου οτι εγώ στο λεον και είμαι πολυ ικανοποιημένος. Το θέμα δεν είναι όμως αυτό. Πρέπει να δείς τις ανάγκες σου. Τα σεατ γενικά σαν στήσιμο, σε αυτοκινητόδρομους θεωρούνται κουραστικά αυτοκίνητα. Στην πόλη έχεις την αβάντα του tsi αλλά και πάλι τρως εύκολα κοπάνημα. Αν βγαίνεις παρα έξω, προς επαρχία ή πάς σε κανα βουνό εκδρομές τότε ναι θα πάρεις ένα απο τα καταλληλότερα πακέτα (απόλαυση) της αγοράς σε πολυ καλή τιμή.
Αυτά που σου λέω δεν είναι υπερβολές, ίμπιζα είχα πριν και τωρα λεον. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
επιπλέον, λογικά το λεον θα εχει τον καινουργιο 16βαλβιδο 1200αρι κ όχι τον παλιό 8βαλβιδο που εχει το ίμπιζα
Γι αυτο ακριβως καλυτερα τον 8βαλβιδο... Δεν υπερεχει σε τιποτα ο 16βαλβιδος... Καταφερανε να κανουν πιο πολυπλοκο το μοτερ και να μη κερδισουν τιποτα...
Τουλαχιστον ο 8βαλβιδος ειναι δοκιμασμενος, δε σπαει δε χαλαει. -
Χωρίς να έχω ιδέα για το τι παίζει με τον 16v , από που προκύπτει ότι τον καναν πολύπλοκο χωρίς λόγο και ότι δεν έχουν διάφορα ;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Χωρίς να έχω ιδέα για το τι παίζει με τον 16v , από που προκύπτει ότι τον καναν πολύπλοκο χωρίς λόγο και ότι δεν έχουν διάφορα ;;Οτι εχει ακριβως ιδιες καμπυλες με τον παλιο.
-
Κάτσε βρε ορεστη να το οδηγήσουμε πρώτα και μετά βλέπουμε ... Μην κικιζιζεις χωρίς λόγο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κάτσε βρε ορεστη να το οδηγήσουμε πρώτα και μετά βλέπουμε ... Μην κικιζιζεις χωρίς λόγοΤο μονο προβλημα του παλιου ηταν οτι ψοφαγε μετα τις 5.500 ενω ειχε ακομα αλλες 700+ στροφες για τον κοφτη.
Ε ο καινουργιος ψοφαει ακριβως στο ιδιο σημειο παρ'οτι 16βαλβιδος. -
Δε νομίζω όμως να υπάρχει λόγος να πάρει τον παλιόν, ούτε μπορούμε να πούμε πως είναι 'καλύτερος' απ τον νέο. Βέβαια μένει να τον δούμε, αλλά λογικά κάπου θα ναι βελτιωμένος
-
σας ευχαριστω ειλικρινα ολους για το ενδιαφερον σας!Μαλλον καταληγω στο ιμπιζα,πρωτον γιατι ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο κ το θελω καπως μικρο κ ευελικτο,κ δευτερον γιατι σπουδαζω σε μικρη πολη (Ξανθη) με στενους δρομους κ ετσι,οποτε το μικροτερο ιμπιζα νομιζω θα με βολεψει καλυτερα.Κ παλι σας ευχαριστω ολους,να'στε καλα
-
Ο χρήστης geomar_z έγραψε:
σας ευχαριστω ειλικρινα ολους για το ενδιαφερον σας!Μαλλον καταληγω στο ιμπιζα,πρωτον γιατι ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο κ το θελω καπως μικρο κ ευελικτο,κ δευτερον γιατι σπουδαζω σε μικρη πολη (Ξανθη) με στενους δρομους κ ετσι,οποτε το μικροτερο ιμπιζα νομιζω θα με βολεψει καλυτερα.Κ παλι σας ευχαριστω ολους,να'στε καλαKαλοταξιδο και καλοδουλευτο. Δε θα σε απογοητευσει, καλη επιλογη θα κανεις!
-
Η τιμή που ανέφερες (13.190) είναι η αρχική, αυτή της έκδοσης Reference, νομίζω με τα 105 άλογα.
Με την έκπτωση και την απόσυρση, στα ίδια λεφτά παίρνεις την ανώτερη Style ή κάνεις μια μικρή υπέρβαση για το FR.
Μην πάρεις το Reference, σαν εταιρικό είναι!! -
Ναι βασικα το Style ή το Ecomotive αν θες που χει και start&stop!
-
Τι διαφορες εχει το Style απο το reference??Αξιζει τα 1000 ευρω παραπανω?Κ να ρωτησω κατι ακομα,η εκπτωση αντιπροσωπιας που αναφερει τι ακριβως ειναι?Ισχυει αν αγορασει το αυτοκινητο με δοσεις?Ευχαριστω
Αγορα seat ibiza 1.2 TSi