-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
στα αυτοκινητα με απλο abs, η καλη μερια δεν θα 'αισθανεται προβλημα' και θα φρεναρει κανονικα, η αλλη μερια αντιλαμβανεται το προβλημα και φρεναρει σταδιακα, με αποτελεσμα την ταση του αυτοκινητου να 'γυρισει'.
Αυτό δεν πρέπει να ισχύει γιατί και τα αυτοκίνητα με απλό ABS εξακολουθούν να πηγαίνουν 'περίπου ίσια' όταν φρενάρουν σε επιφάνειες με πολύ διαφορετικούς συντελεστές τριβής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω, ότι δηλαδή το ABS μειώνει το φρενάρισμα και στους 'στεγνούς τροχούς'.
πραγματικα δεν γνωριζω αν η λειτουργεια του απλου ABS, ειναι απλα να μην μπλοκαρει τους τροχους ή αν κανει και κατανομη του φρεναρισματος.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
....., η ΑΔΟ ισχύει σε μονωμένα συστήματα.
έλα ρε συ! και όχι μόνο σε ελαστικές κρούσεις όπως μας είχες ζαλίσει?
αργεις 10-20 χρόνια αφού αυτά τα μάθαμε στο γυμνάσιο αλλά τα πιάνεις ρε μπαγάσα. ανοιξε κ τη σελίδα που έγραφες κ γραψτο κ εκεί.για το 'εκ παραδρομής' ότι η ορμή γίνεται θερμότητα αν δεν ήσουν κομπλεξικός θα το είχες διορθώσει όταν στο επισήμαναν άλλοι χρήστες κ δεν θα έγραφες ειρωνίες δημοτικού
Η ΑΔΟ ισχύει -προφανώς- σε ελαστικές κρούσεις ασχέτως αν είναι μονωμένο το σύστημα, αλλά *και *αυτό το ήξερες φυσικά LOL
Αυτό που έγραψα κάπου μέσα σε 239067239073290732907 λέξεις για την ορμή δε χρειάζεται διόρθωση, όποιος δεν είναι μπούφος ή κομπλεξικός το καταλαβαίνει.
Για τις υπόλοιπες πίκρες που σε βασανίζουν (πχ για τη σελίδα μου ) θα σου πρότεινα να βάλεις betadine που καταπραΰνει το τσούξιμο ή να εγκαταστήσεις και εσύ ένα σύστημα hho (που τόσο υπερασπιζόσουν ) για να σπάσεις τα όρια της σύγχρονης φυσικής που κατά πως φαίνεται σε κουράζει.
-
[on topic]
Τα ελαστικά εκτός από πρόσφυση στον διαμήκη (τους) άξονα έχουν και πλευρική πρόσφυση. Αν υπάρχει αρκετή πλευρική πρόσφυση τότε η ροπή εκτροπής από την διαφορετική διαμήκη πρόσφυση κάθε τροχού δεν είναι ικανή να εκτρέψει το αυτοκίνητο. Επίσης η ροπή αυτή εκτροπής μειώνεται ως ένα βαθμό από την αντίθετη ροπή εκτροπής που δημιουργεί ο οδηγός με την διόρθωση που κάνει στο τιμόνι. Η διόρθωση αυτή δεν είναι φουλ ανάποδο, μπορεί να είναι λίγες μοίρες.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως ακόμα και στο παράδειγμα που φαίνεται στο βίντεο που έβαλε ο ρομαν (και τελικά κανένας δεν είδε) η διαφορά στην πρόσφυση που προσφέρει το ABS είναι ικανή να κρατήσει το αυτοκίνητο μέσα στα όρια όπου η πλευρική πρόσφυση (και η διόρθωση του οδηγού, φαίνεται αν προσέξετε στο βίντεο) μπορούν να αντισταθμήσουν την εκτροπή από την ροπή που προκαλεί το φρενάρισμα σε διαφορετικής τριβής επιφάνειες.
Τώρα είναι σαφές?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η ΑΔΟ ισχύει -προφανώς- σε ελαστικές κρούσεις ασχέτως αν είναι μονωμένο το σύστημα, αλλά *και *αυτό το ήξερες φυσικά LOL
καλά μιλάμε ρετάρεις όσο δεν παίρνει τί ασχέτως αν είναι μονωμένο ρε άσχετε οι ελαστικες κρουσεις είναι ΠΑΝΤΑ σε μονωμένο σύστημα, δεν εξαρτάται από το φεγγάρι αν θα είναι ή όχι. σιγά που το ήξερες.
Αυτό που έγραψα κάπου μέσα σε 239067239073290732907 λέξεις για την ορμή δε χρειάζεται διόρθωση, όποιος δεν είναι μπούφος ή κομπλεξικός το καταλαβαίνει.
Δεν χρειαζεται διορθωση ότι η ορμή γίνεται θερμότητα κ έργο λοιπόν. είπα ότι επιτέλους ξεστραβώθηκες, αλλά δε το βλέπω. κ αν είναι να γράφεις 239067239073290732907 λέξεις κ να διαβάζουμε τέτοιες κοτσάνες, λυπήσου μας κ μη γράφεις τίποτα ρε μεγάλε ή βάζε μόνο εικονίδια σαν τα άλλα τρολς εδω μεσαΓια τις υπόλοιπες πίκρες που σε βασανίζουν (πχ για τη σελίδα μου ) θα σου πρότεινα να βάλεις betadine που καταπραΰνει το τσούξιμο ή να εγκαταστήσεις και εσύ ένα σύστημα hho (που τόσο υπερασπιζόσουν ) για να σπάσεις τα όρια της σύγχρονης φυσικής που κατά πως φαίνεται σε κουράζει.
τη σελίδα σου την είχα γραμμένη εκεί που την είχε κ ο υπόλοιπος ανδρικός πληθυσμός. γιαυτό κ βαρέθηκες μόνος σου να γράφεις ασυναρτησίες, μόνος σου να τις διαβάζεις κ την έκλεισεςτο betadine που στο βάζουν κ σου καταπραϋνει το τσουξιμο? Μοιράσου τις εμπειρίες σου...
-
Ποια σελίδα μου εκλεισα? Δε σε ξέρω καν, τι ΟΡΓΗ είναι αυτή ?
mods δε κάνετε κάτι με το θέμα αυτό?
-
Ας τελειώσουμε με τα εκτός θέματος..... και προς πληροφόρηση αλλά και για τη σωστή χρήση του σκευάσματος όποιων ενδιαφέρονται, το Betadine είναι καλό αντισηπτικό, τα σκοτώνει σχεδόν όλα αλλά αν πέσει σε πληγή τσούζει!
@ΙΚΕ
Όπως αναφέρθηκε είναι όπως με ερπύστριες, όποια μεριά πάει πιο αργά θα 'τραβήξει' το όχημα προς το μέρος της. Δέχομαι ότι θα επέλθει τριβή των ελαστικών με συνισταμένη και πλευρική αλλά δεν τίθεται θέμα πλευρικής πρόσφυσης, το αυτοκίνητο στην κατάσταση που λέω δεν εκτρέπεται πλαγίως, δεν είναι πλευρική η μετατόπιση.
Για τη διαφορά φρεναρίσματος άσφαλτο/χαλίκι δεν αρκούν λίγες μοίρες τιμόνι, αν ασκηθεί φρενάρισμα στο όριο του μπλοκαρίσματος κάθε πλευράς θα πρέπει να το περιμένεις και να είσαι έτοιμος για σημαντικό τιμόνιασμα. Μόνο αν έχεις μικρή διαφορά ανά πλευρά θα τα καταφέρεις με λίγες μοίρες τιμόνι. Και μόνο αν δεν εκμεταλλευτείς την πρόσφυση που διαθέτουν οι 2 τροχοί θα το κάνεις αυτό. Άρα οι 2 τροχοί με την μεγάλη πρόσφυση φρενάρονται πολύ κάτω από το όριο μπλοκαρίσματος.
Όσο το σκέφτομαι νομίζω ότι ακόμα και με πολλά κανάλια, ESP κλπ πάλι το ίδιο θα γίνει. Θα υπάρχει διαφορά αν μόνο μία ρόδα έχει πολύ μικρότερη πρόσφυση, εκεί μπορείς να φρενάρεις περισσότερο την άλλη της πλευράς αυτής και λιγότερο τη μία της άλλης πλευράς ώστε να πετύχεις ένα ίσιο φρενάρισμα με μικρότερη θυσία πρόσφυσης (θυσιάζεις μόνο 1 ρόδα συν την κακιά). -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
στα αυτοκινητα με απλο abs, η καλη μερια δεν θα 'αισθανεται προβλημα' και θα φρεναρει κανονικα, η αλλη μερια αντιλαμβανεται το προβλημα και φρεναρει σταδιακα, με αποτελεσμα την ταση του αυτοκινητου να 'γυρισει'.
Αυτό δεν πρέπει να ισχύει γιατί και τα αυτοκίνητα με απλό ABS εξακολουθούν να πηγαίνουν 'περίπου ίσια' όταν φρενάρουν σε επιφάνειες με πολύ διαφορετικούς συντελεστές τριβής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω, ότι δηλαδή το ABS μειώνει το φρενάρισμα και στους 'στεγνούς τροχούς'.
δε νομιζω οτι υπαρχει αυτοκινητο με abs χωρις ebd
εξαλλου το ebd προυπηρχε του abs -
onyx απο που προκύπτει ότι το ABS ελλατώνει την πίεση στον τροχό με πρόσφυση για να διατηρηθεί η πορεία? Απλώς το διαισθάνεσαι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
mods δε κάνετε κάτι με το θέμα αυτό?
Τι μπορούν να κάνουν;
Να αλλάξουν τους νόμους της φυσικής; -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
στα αυτοκινητα με απλο abs, η καλη μερια δεν θα 'αισθανεται προβλημα' και θα φρεναρει κανονικα, η αλλη μερια αντιλαμβανεται το προβλημα και φρεναρει σταδιακα, με αποτελεσμα την ταση του αυτοκινητου να 'γυρισει'.
Αυτό δεν πρέπει να ισχύει γιατί και τα αυτοκίνητα με απλό ABS εξακολουθούν να πηγαίνουν 'περίπου ίσια' όταν φρενάρουν σε επιφάνειες με πολύ διαφορετικούς συντελεστές τριβής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω, ότι δηλαδή το ABS μειώνει το φρενάρισμα και στους 'στεγνούς τροχούς'.
Όταν φρενάρεις σε επιφάνειες με διαφορετική τριβή, τραβάει το τιμόνι ανάλογα με την διαφορά σε τριβή και την γεωμετρία του μπροστινού συστήματος.
Το ABS μειώνει το φρενάρισμα στους τροχούς που έχουν πρόσφυση όταν αρχίσει να τραβάει ΠΟΛΥ το τιμόνι.
Αυτός είναι ο μόνος λόγος και γίνεται για να μην παραπονιούνται όσοι αγοράζουν μεγάλα SUV (που έχουν positive scrub radius λόγω τεραστίων τροχών) ότι τραβάει το τιμόνι σε ορισμένες περιπτώσεις. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
στα αυτοκινητα με απλο abs, η καλη μερια δεν θα 'αισθανεται προβλημα' και θα φρεναρει κανονικα, η αλλη μερια αντιλαμβανεται το προβλημα και φρεναρει σταδιακα, με αποτελεσμα την ταση του αυτοκινητου να 'γυρισει'.
Αυτό δεν πρέπει να ισχύει γιατί και τα αυτοκίνητα με απλό ABS εξακολουθούν να πηγαίνουν 'περίπου ίσια' όταν φρενάρουν σε επιφάνειες με πολύ διαφορετικούς συντελεστές τριβής. Η μόνη λογική εξήγηση είναι αυτό που ειπώθηκε και παραπάνω, ότι δηλαδή το ABS μειώνει το φρενάρισμα και στους 'στεγνούς τροχούς'.
δε νομιζω οτι υπαρχει αυτοκινητο με abs χωρις ebd
εξαλλου το ebd προυπηρχε του absΛάθος. Προ ebd υπήρχε ABS + μηχανικός κατανεμητής (proportioning valve).
-
Ας πει κάποιος ένα ΜΠΡΑΒΟ στον leonp που ανακάλυψε τη φράση POSITIVE SCRUB RADIUS μπας και ξεμπλοκάρει το τόπικς
-
Ούτε την φράση ανακάλυψα ούτε θέλω να σκεφτώ για να θυμηθώ τον όρο στα ελληνικά.
Όποιος δεν θέλει ή δεν καταλαβαίνει δεν τα διαβάζει.
Με την ορμή τι έκανες;
Διάβασες τίποτε; -
Το τι έχει διαβάσει και τι ξέρει ο καθένας φαίνεται από όσα γράφει
Εσύ μπορεί να εντόπισες κάπου κάτι και να έχεις λυσάξει με το να ψειρίζεις τη μαϊμου, σκέψου τι λέει αυτό για εμένα και τα γραφόμενά μου και τι λέει για εσένα και την εμμονή σου.
-
Άλλαξα γνώμη και θα συνεχίσω να σε ψειρίζω.
(δεν υπονοώ ότι είσαι μαϊμού) -
.
Great people talk about ideas; ordinary people talk about things; small-minded people talk about other people.
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Άλλαξα γνώμη και θα συνεχίσω να σε ψειρίζω.
(δεν υπονοώ ότι είσαι μαϊμού)δε μου κάνει εντύπωση
-
Επισης οι σπουδαιοι ανθρωποι παραδεχονται τα λαθη τους.
-
Σ'ευχαριστώ Χρήστο
-
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
onyx απο που προκύπτει ότι το ABS ελλατώνει την πίεση στον τροχό με πρόσφυση για να διατηρηθεί η πορεία? Απλώς το διαισθάνεσαι?αν ο τροχος με 10% προσφυση εχει 50% πιεση φρενου και ο τροχος με 90% προσφυση εχει 50% πιεση φρενου τι θα γινει στο αυτοκινητο?
Απότομο φρενάρισμα