-
Καταρχήν, να καλημερίσω όλους τους χρήστες, σαν καινούριο μέλος του φόρουμ!! Γειά σε όλους λοιπόν
Κατόπιν, να ζητήσω την βοήθεια όσων έχουν μιά ιδέα...η κατάσταση έχει ως εξής...
Έχω ένα ASTRA Turbo, 1600, 180 PS, 5θυρο, 2008...αυτό που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το GTC...το πήρα με πολύ υπομονή και αγώνα για να μαζευτούν τα χρήματα, και πίστευα ότι λόγω του ονόματος της εταιρίας δεν θα έχω προβλήματα, ή θα έχω πολύ λίγα και όχι σημαντικά!! Παρόλα αυτά, στα 60.000 και αφού πρώτα αλλάξαμε βάση μηχανής γιατί ακουγόταν ένας οξύς ήχος όταν ξεκινόυσα ή όταν έκανα όπισθεν, χρειάστηκε τελικά να αλλάξω βολάν, συμπλέκτη, δίσκους, όλο το σύστημα σύμπλεξης, το οποίο μου κόστισε κοντά στα 2.000!!Τώρα τελευταία (στα 85.000 χλμ), μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής μερικές φορές, και το αυτοκίνητο δεν τραβάει... μόλις σβήνω τη μηχανή και βάζω πάλι μπρος, το λαμπάκι σβήνει και το αμάξι πηγαίνει κανονικά! Δεν υπάρχει κάποιος θόρυβος ή κάτι άλλο που να μπόρεσα να προσέξω μήπως και καταλάβω από πού προέρχεται...να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο συμπεριφέρομαι όπως του πρέπει, δεν κάνω εξυπνάδες, το πήρα για να το κρατήσω μερικά χρονάκια ακόμη Στο συνεργείο λοιπόν, και αφού το βάλανε στον υπολογιστή, μου είπανε πως φταίει η ασφαλειοθήκη του κινητήρα, που δεν την καλύπτει πλέον η εγγύηση, και θέλει αλλαγή...σημειώνω επίσης ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που άρχισα να το αφήνω να ζεσταθεί για περίπου 1-2 λεπτά προτού ξεκινήσω, όπως μου είπανε από το συνεργείο (πάντα το άφηνα να λαδωθεί καλά το τουρμπάκι πριν σβήσω τη μηχανή, ποτέ όμως όταν ξεκινούσα, έχει κανά μήνα που το κάνω και στην εκκίνηση)...δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση, απλώς το παραθέτω ως στοιχείο, αν έχει όντως σχέση ας πει κάποιος (μήπως μπουκώνει και για αυτό ανάβει το λαμπάκι?) ...
Ρωτώ λοιπόν...τί είναι η ασφαλειοθήκη κινητήρα? όντως μπορεί να φταίει αυτό? και πόσο περίπου κοστίζει (για να μη μας τον πιάσουν κιόλας)? το έχει πάθει κι άλλος αυτό στο αμάξι του? Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Καταρχήν, να καλημερίσω όλους τους χρήστες, σαν καινούριο μέλος του φόρουμ!! Γειά σε όλους λοιπόν
Κατόπιν, να ζητήσω την βοήθεια όσων έχουν μιά ιδέα...η κατάσταση έχει ως εξής...
Έχω ένα ASTRA Turbo, 1600, 180 PS, 5θυρο, 2008...αυτό που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το GTC...το πήρα με πολύ υπομονή και αγώνα για να μαζευτούν τα χρήματα, και πίστευα ότι λόγω του ονόματος της εταιρίας δεν θα έχω προβλήματα, ή θα έχω πολύ λίγα και όχι σημαντικά!! Παρόλα αυτά, στα 60.000 και αφού πρώτα αλλάξαμε βάση μηχανής γιατί ακουγόταν ένας οξύς ήχος όταν ξεκινόυσα ή όταν έκανα όπισθεν, χρειάστηκε τελικά να αλλάξω βολάν, συμπλέκτη, δίσκους, όλο το σύστημα σύμπλεξης, το οποίο μου κόστισε κοντά στα 2.000!!Τώρα τελευταία (στα 85.000 χλμ), μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής μερικές φορές, και το αυτοκίνητο δεν τραβάει... μόλις σβήνω τη μηχανή και βάζω πάλι μπρος, το λαμπάκι σβήνει και το αμάξι πηγαίνει κανονικά! Δεν υπάρχει κάποιος θόρυβος ή κάτι άλλο που να μπόρεσα να προσέξω μήπως και καταλάβω από πού προέρχεται...να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο συμπεριφέρομαι όπως του πρέπει, δεν κάνω εξυπνάδες, το πήρα για να το κρατήσω μερικά χρονάκια ακόμη Στο συνεργείο λοιπόν, και αφού το βάλανε στον υπολογιστή, μου είπανε πως φταίει η ασφαλειοθήκη του κινητήρα, που δεν την καλύπτει πλέον η εγγύηση, και θέλει αλλαγή...σημειώνω επίσης ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που άρχισα να το αφήνω να ζεσταθεί για περίπου 1-2 λεπτά προτού ξεκινήσω, όπως μου είπανε από το συνεργείο (πάντα το άφηνα να λαδωθεί καλά το τουρμπάκι πριν σβήσω τη μηχανή, ποτέ όμως όταν ξεκινούσα, έχει κανά μήνα που το κάνω και στην εκκίνηση)...δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση, απλώς το παραθέτω ως στοιχείο, αν έχει όντως σχέση ας πει κάποιος (μήπως μπουκώνει και για αυτό ανάβει το λαμπάκι?) ...
Ρωτώ λοιπόν...τί είναι η ασφαλειοθήκη κινητήρα? όντως μπορεί να φταίει αυτό? και πόσο περίπου κοστίζει (για να μη μας τον πιάσουν κιόλας)? το έχει πάθει κι άλλος αυτό στο αμάξι του? Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Καταρχήν, να καλημερίσω όλους τους χρήστες, σαν καινούριο μέλος του φόρουμ!! Γειά σε όλους λοιπόν
Κατόπιν, να ζητήσω την βοήθεια όσων έχουν μιά ιδέα...η κατάσταση έχει ως εξής...
Έχω ένα ASTRA Turbo, 1600, 180 PS, 5θυρο, 2008...αυτό που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το GTC...το πήρα με πολύ υπομονή και αγώνα για να μαζευτούν τα χρήματα, και πίστευα ότι λόγω του ονόματος της εταιρίας δεν θα έχω προβλήματα, ή θα έχω πολύ λίγα και όχι σημαντικά!! Παρόλα αυτά, στα 60.000 και αφού πρώτα αλλάξαμε βάση μηχανής γιατί ακουγόταν ένας οξύς ήχος όταν ξεκινόυσα ή όταν έκανα όπισθεν, χρειάστηκε τελικά να αλλάξω βολάν, συμπλέκτη, δίσκους, όλο το σύστημα σύμπλεξης, το οποίο μου κόστισε κοντά στα 2.000!!Τώρα τελευταία (στα 85.000 χλμ), μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής μερικές φορές, και το αυτοκίνητο δεν τραβάει... μόλις σβήνω τη μηχανή και βάζω πάλι μπρος, το λαμπάκι σβήνει και το αμάξι πηγαίνει κανονικά! Δεν υπάρχει κάποιος θόρυβος ή κάτι άλλο που να μπόρεσα να προσέξω μήπως και καταλάβω από πού προέρχεται...να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο συμπεριφέρομαι όπως του πρέπει, δεν κάνω εξυπνάδες, το πήρα για να το κρατήσω μερικά χρονάκια ακόμη Στο συνεργείο λοιπόν, και αφού το βάλανε στον υπολογιστή, μου είπανε πως φταίει η ασφαλειοθήκη του κινητήρα, που δεν την καλύπτει πλέον η εγγύηση, και θέλει αλλαγή...σημειώνω επίσης ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που άρχισα να το αφήνω να ζεσταθεί για περίπου 1-2 λεπτά προτού ξεκινήσω, όπως μου είπανε από το συνεργείο (πάντα το άφηνα να λαδωθεί καλά το τουρμπάκι πριν σβήσω τη μηχανή, ποτέ όμως όταν ξεκινούσα, έχει κανά μήνα που το κάνω και στην εκκίνηση)...δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση, απλώς το παραθέτω ως στοιχείο, αν έχει όντως σχέση ας πει κάποιος (μήπως μπουκώνει και για αυτό ανάβει το λαμπάκι?) ...
Ρωτώ λοιπόν...τί είναι η ασφαλειοθήκη κινητήρα? όντως μπορεί να φταίει αυτό? και πόσο περίπου κοστίζει (για να μη μας τον πιάσουν κιόλας)? το έχει πάθει κι άλλος αυτό στο αμάξι του? Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Σορρυ, να διευκρινίσω ότι το λαμπάκι ανάβει εν κινήσει, όταν βάζω μπρος σβήνει κανονικά, όλα οκ, μετά από κάποια χλμ όμως ανάβει, κι αυτό όχι πάντα, μόνο κάποιες φορές!!
-
εισαι συγουρος οτι ειναι η ασφαλειοθικη; μπορει να μιν ειναι καλη και η βενζινη, φουλαρε με Vpower 100 να δεις τι θα γινει
-
Ο χρήστης Dagoth έγραψε:
Καταρχήν, να καλημερίσω όλους τους χρήστες, σαν καινούριο μέλος του φόρουμ!! Γειά σε όλους λοιπόνΚατόπιν, να ζητήσω την βοήθεια όσων έχουν μιά ιδέα...η κατάσταση έχει ως εξής...
Έχω ένα ASTRA Turbo, 1600, 180 PS, 5θυρο, 2008...αυτό που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το GTC...το πήρα με πολύ υπομονή και αγώνα για να μαζευτούν τα χρήματα, και πίστευα ότι λόγω του ονόματος της εταιρίας δεν θα έχω προβλήματα, ή θα έχω πολύ λίγα και όχι σημαντικά!! Παρόλα αυτά, στα 60.000 και αφού πρώτα αλλάξαμε βάση μηχανής γιατί ακουγόταν ένας οξύς ήχος όταν ξεκινόυσα ή όταν έκανα όπισθεν, χρειάστηκε τελικά να αλλάξω βολάν, συμπλέκτη, δίσκους, όλο το σύστημα σύμπλεξης, το οποίο μου κόστισε κοντά στα 2.000!!Τώρα τελευταία (στα 85.000 χλμ), μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής μερικές φορές, και το αυτοκίνητο δεν τραβάει... μόλις σβήνω τη μηχανή και βάζω πάλι μπρος, το λαμπάκι σβήνει και το αμάξι πηγαίνει κανονικά! Δεν υπάρχει κάποιος θόρυβος ή κάτι άλλο που να μπόρεσα να προσέξω μήπως και καταλάβω από πού προέρχεται...να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο συμπεριφέρομαι όπως του πρέπει, δεν κάνω εξυπνάδες, το πήρα για να το κρατήσω μερικά χρονάκια ακόμη Στο συνεργείο λοιπόν, και αφού το βάλανε στον υπολογιστή, μου είπανε πως φταίει η ασφαλειοθήκη του κινητήρα, που δεν την καλύπτει πλέον η εγγύηση, και θέλει αλλαγή...σημειώνω επίσης ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που άρχισα να το αφήνω να ζεσταθεί για περίπου 1-2 λεπτά προτού ξεκινήσω, όπως μου είπανε από το συνεργείο (πάντα το άφηνα να λαδωθεί καλά το τουρμπάκι πριν σβήσω τη μηχανή, ποτέ όμως όταν ξεκινούσα, έχει κανά μήνα που το κάνω και στην εκκίνηση)...δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση, απλώς το παραθέτω ως στοιχείο, αν έχει όντως σχέση ας πει κάποιος (μήπως μπουκώνει και για αυτό ανάβει το λαμπάκι?) ...
Ρωτώ λοιπόν...τί είναι η ασφαλειοθήκη κινητήρα? όντως μπορεί να φταίει αυτό? και πόσο περίπου κοστίζει (για να μη μας τον πιάσουν κιόλας)? το έχει πάθει κι άλλος αυτό στο αμάξι του? Ευχαριστώ προκαταβολικά
Μια πολύ πρόχειρη αλλά πολλές φορές αποτελεσματική λύση, είναι να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για 25-30΄ να κάνει reset η ECU, άλλοτε το κόλπο πιάνει, άλλοτε όχι αν είναι από αλλού το πρόβλημα, δεδομένου ότι το μόνο που θα χάσεις είναι η μνήμες στο ραδιόφωνο, δεν βλέπω τον λόγω γιατί να μην δοκιμάσεις, εκτός και αν στα Opel δεν κάνει να βγάλεις τον πόλο, που δεν το πιστεύω.
-
μηπως βαζεισ απλη αμολυβδη?
-
Τι σφάλμα έδειξε ο εγκέφαλος; Κωδικό σφάλματος εννοώ.
-
Ναι βάζω απλή αμόλυβδη από την αρχή και δεν είχα ποτέ πρόβλημα, θα μου πεις μία φορά θα φανεί...δεν είμαι σίγουρος ότι είναι η ασφαλειοθήκη, καθώς δεν ξέρω καν τι είναι ασφαλειοθήκη, ότι μου είπαν στο συνεργείο λέω, όποιος ξέρει ας μου πει τί είναι ασφαλειοθήκη κινητήρα...
@ Gakost >>> ο εγκέφαλος έδειξε αριθμό σφάλματος 1120!!
-
Κατι σε σχεση με το ηλεκτρογκαζο ειναι! Αισθητηρας θεσης πενταλ του γκαζιου δινει η opel.
-
''η ασφαλειοθηκη του κινητηρα'' το λεει η ιδια η λεξη ειναι η θηκη με τις ασφαλειες που βρισκεται στο χωρο του κινητηρα. Τα αμαξια εχουν 2 ασφαλειοθηκες, μια μεσα στη καμπινα του αυτοκινητου συνηθως κοντα στο τιμονι η διπλα στα πεταλια και η δευτερη ειναι στο χωρο του κινητηρα συνηθως κοντα στη μπαταρια (αυτο δεν ειναι και απολλητο εξαρταται το αυτοκινητο) Καθε τι ηλεκτρικο στο αμαξι συνδεεται και με μια ασφαλεια ωστε προκειμενου αν περασει παραπανω ρευμα να μην καει το αναλογο εξαρτημα αλλα μονο η ασφαλεια οπως το ρελε του σπιτιου σου.
Παρακατω! αν η ασφαλειοθηκη του αμαξιου εχει προβλημα, αυτο λογικα θα παρουσιαζε διαφορες ηλεκτρικες ανωμαλιες π.χ. δε θα ξεκιναγε η μιζα κ.α. εσενα εκτος απο τη συγκεκριμενει ενδειξη στο κοντερ σου αναψε τιποτα αλλο? π.χ αισθητηρας λαδιου η θερμοκρασιας?
Οταν λες το αμαξι δε τραβαει εννοεις μετα απο καποιες στροφες ο κινητηρας ζοριζεται? η απλα σταματαει να δουλευει το γκαζι και κοβει η μηχανη απο μονη της?
Το σεναριο για βενζινη ειναι σχετικα απιθανο, το σεναριο για προβλημα στο γκαζι ακουγεται πιθανο οπως ανεφεραι ο nonos , το σεναριο του συνεργειου για ασφαλειοθηκη δεν ειναι σαφεστατο και μου φαινεται υπερβοληΤα δικα μου σεναρια:
-Αντλια καυσιμου
-Βλαβη στο προγραμμα του εγκεφαλου -
Ωραία, κατανοητό για την ασφαλειοθήκη, ευχαριστώ λογικά λοιπόν θα παρουσίαζε κι άλλα προβλήματα...σε μένα όμως δεν παρουσιάζει τίποτε άλλο παρά μόνο το ότι όταν ανάβει το λαμπάκι, το αμάξι δεν τραβάει...κι εννοώ ότι το νιώθω σαν να μην ανοίγει το τούρμπο, ζορίζεται...το γκάζι δουλεύει κανονικά, απλά το αμάξι το νιώθω βαρύ, δεν φεύγει...μόλις σβήσω μηχανή και ξαναναψω, σβήνει το λαμπάκι, και το αμάξι συμπεριφέρεται κανονικά!!
Για εγκέφαλο μου είπαν και στο συνεργείο στην αρχή, αλλά μετά για κάποιο λόγο άλλαξαν γνώμη...ενώ αρχικά μου έλεγαν να κάνουμε update τον εγκέφαλο (που είναι στην εγγύση) και βλέπουμε, μετά κατέληξαν στην ασφαλειοθήκη (που δεν είναι στην εγγύηση)...μήπως να το πάω και κάπου αλλού?? λέω εγώ τώρα..
-
Ο χρήστης Dagoth έγραψε:
Ωραία, κατανοητό για την ασφαλειοθήκη, ευχαριστώ λογικά λοιπόν θα παρουσίαζε κι άλλα προβλήματα...σε μένα όμως δεν παρουσιάζει τίποτε άλλο παρά μόνο το ότι όταν ανάβει το λαμπάκι, το αμάξι δεν τραβάει...κι εννοώ ότι το νιώθω σαν να μην ανοίγει το τούρμπο, ζορίζεται...το γκάζι δουλεύει κανονικά, απλά το αμάξι το νιώθω βαρύ, δεν φεύγει...μόλις σβήσω μηχανή και ξαναναψω, σβήνει το λαμπάκι, και το αμάξι συμπεριφέρεται κανονικά!!Για εγκέφαλο μου είπαν και στο συνεργείο στην αρχή, αλλά μετά για κάποιο λόγο άλλαξαν γνώμη...ενώ αρχικά μου έλεγαν να κάνουμε update τον εγκέφαλο (που είναι στην εγγύση) και βλέπουμε, μετά κατέληξαν στην ασφαλειοθήκη (που δεν είναι στην εγγύηση)...μήπως να το πάω και κάπου αλλού?? λέω εγώ τώρα..
Nα πας αλλού, οι εποχές είναι πονηρές και τα δαγκώματα πονάνε.
-
Ο χρήστης Dagoth έγραψε:
Ωραία, κατανοητό για την ασφαλειοθήκη, ευχαριστώ λογικά λοιπόν θα παρουσίαζε κι άλλα προβλήματα...σε μένα όμως δεν παρουσιάζει τίποτε άλλο παρά μόνο το ότι όταν ανάβει το λαμπάκι, το αμάξι δεν τραβάει...κι εννοώ ότι το νιώθω σαν να μην ανοίγει το τούρμπο, ζορίζεται...το γκάζι δουλεύει κανονικά, απλά το αμάξι το νιώθω βαρύ, δεν φεύγει...μόλις σβήσω μηχανή και ξαναναψω, σβήνει το λαμπάκι, και το αμάξι συμπεριφέρεται κανονικά!!Για εγκέφαλο μου είπαν και στο συνεργείο στην αρχή, αλλά μετά για κάποιο λόγο άλλαξαν γνώμη...ενώ αρχικά μου έλεγαν να κάνουμε update τον εγκέφαλο (που είναι στην εγγύση) και βλέπουμε, μετά κατέληξαν στην ασφαλειοθήκη (που δεν είναι στην εγγύηση)...μήπως να το πάω και κάπου αλλού?? λέω εγώ τώρα..
μια δευτερη γνωμη δεν ειναι κακη ιδεα και δεν χρειαζεται απαραιτητα να ειναι συνεργειο αντιπρωσοπειας ουτε ειναι απαραιτητο ο μηχανικος που θα κανει το ελεγχο να παρει πολλα λεφτα εως και καθολου. Πολυ υποπτο παντως η ασφαλειοθηκη να ειναι εκτος εγγυησης κατι βρομαει εδω. Αλλα ας πουμε πως οντως ειναι η ασφαλειοθηκη, εφοσον δεν καλυπτεται απο την εγγηση δεν συμφαιρει να αλαχτει στην αντιπρωσοπεια για οικονομικους λογους. Απο την αλλη αν βρεθει απο δευτερο μηχανικο πως ειναι κατι αλλο, πως πιθεις την αντιπροσωπεια πως ειναι κατι αλλο προκειμενου να μην πληρωσεις την αλλαγη αυτου ζητοντας απο την αντιπροσωπεια να κανει την ολη δουλεια?
Κατι μου λεει οτι τελικα θα μπλεξεις και στο τελος κατι θα πληρωσεις απο την τσεπη σου. Τεσπα τα συμπτωματα σου εμενα με παραπεμπουν στον εγκεφαλο παρε μια δευτερη γνωμη (εν αναγκη και τριτη ) και δες τι μπορεις να κανεις. -
Ρε παιδιά τι εγκέφαλοι και πράσινα άλογα; Ο κωδικός παραπέμπει σε κάποιον σισθητήρα από την θέση του γκαζιού. Το google το βγάζει και στο autofill Που σημαίνει πολύ κοινό πρόβλημα για OPEL και αν διαβάσεις θα δεις ότι κάποιοι απλά καθαρίσανε τον αισθητήρα και δουλεύει και κάποιοι τον αλλάξανε. Γιατί δεν ξεκινάς από τα απλά;
Θα συμφωνήσω απόλυτα
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Nα πας αλλού, οι εποχές είναι πονηρές και τα δαγκώματα πονάνε.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ρε παιδιά τι εγκέφαλοι και πράσινα άλογα; Ο κωδικός παραπέμπει σε κάποιον σισθητήρα από την θέση του γκαζιού. Το google το βγάζει και στο autofill Που σημαίνει πολύ κοινό πρόβλημα για OPEL και αν διαβάσεις θα δεις ότι κάποιοι απλά καθαρίσανε τον αισθητήρα και δουλεύει και κάποιοι τον αλλάξανε. Γιατί δεν ξεκινάς από τα απλά;Θα συμφωνήσω απόλυτα
Nα πας αλλού, οι εποχές είναι πονηρές και τα δαγκώματα πονάνε.
Yπάρχει και διαδικασία επαναεκπαίδευσης της ECU για την πεταλούδα, τουλάχιστον στα Renault, υποθέτω ότι και για τα Opel θα υπάρχει, τώρα αν του πείραξαν κάτι για να του φάνε φράγκα, τι να πω ? Υπάρχουν δεκάδες μαγαζιά για Opel, είπαμε, οι δαγκωνιές πονάνε την σήμερον ημέρα περισσότερο από χτές.
Mιλάω έτσι γιατί έχουν δεί πολλά τα μάτια μου στα συνεργεία, μέχρι και αλλαγή κινητήρα έχει πέσει στην αντίληψη μου σε αντιπροσωπεία παρακαλώ, που έκλεισε και άλλαξε χέρια, τι περίεργο έτσι ? μετά από τέτοιες ενέργειες.
-
Λοιπόν μάγκες, το πιο απλό και το καλύτερο από ότι καταλαβαίνω είναι να το πάω και κάπου αλλού, να πάρω και μια δεύτερη γνώμη...επικοινώνησα με άλλο συνεργείο, τους έχω δώσει τον κωδικό σφάλματος, μου είπαν θα το δούνε και θα με πάρουν να μου πουνε τι βγάζει σε αυτούς...αύριο το πρωί θα το πάω κι από εκεί για ένα τσεκάρισμα, οπότε θα ενημερώσω μόλις υπάρχουν νεότερα, για να ξέρουμε τι μας γίνεται σε ανάλογες περιπτώσεις
Πάντως, είναι θέμα τα συνεργεία, έτσι και πάρουν πρέφα ότι δεν ξέρεις και πολλά, κοιτάνε να σε γδύσουν κανονικά, όχι όλοι βέβαια, αλλά συμβαίνει!!
-
Λοιπόν τα νεότερα έχουν ως εξής...πήγα σε άλλο συνεργείο, τους εξήγησα την κατάσταση, τους έδωσα κωδικό σφάλματος και τα σχετικά, και μου είπαν ότι...
1.Δεν υπάρχει αισθητήρας γκαζιού!!
2.Στα 100 αυτοκίνητα που παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα, τα 99 είναι εγκέφαλος, και το 1 πεταλούδα!!Άρα, και αν τελικά είναι εγκέφαλος, φαντάζομαι ότι θα στρώσει με αναβάθμιση λογισμικού..σε περίπτωση που δεν το δεχτεί το νέο λογισμικό, θα πρέπει να αλλαχθεί ο εγκέφαλος οκ! Μπαίνω όμως και σε κάποια αγγλόφωνα φορουμς, και βλέπω κι άλλους που έιχαν το ίδιο πρόβλημα, και λένε κι εκείνοι για πρόβλημα στο γκάζι...κάποιοι μάλιστα έκαναν την αλλαγή του συστήματος, αλλά το πρόβλημα παρέμεινε!! άρα, δεν ακούγεται πιο λογικό να είναι ο εγκέφαλος??
-
Ο χρήστης Dagoth έγραψε:
Λοιπόν τα νεότερα έχουν ως εξής...πήγα σε άλλο συνεργείο, τους εξήγησα την κατάσταση, τους έδωσα κωδικό σφάλματος και τα σχετικά, και μου είπαν ότι...1.Δεν υπάρχει αισθητήρας γκαζιού!!
2.Στα 100 αυτοκίνητα που παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα, τα 99 είναι εγκέφαλος, και το 1 πεταλούδα!!Άρα, και αν τελικά είναι εγκέφαλος, φαντάζομαι ότι θα στρώσει με αναβάθμιση λογισμικού..σε περίπτωση που δεν το δεχτεί το νέο λογισμικό, θα πρέπει να αλλαχθεί ο εγκέφαλος οκ! Μπαίνω όμως και σε κάποια αγγλόφωνα φορουμς, και βλέπω κι άλλους που έιχαν το ίδιο πρόβλημα, και λένε κι εκείνοι για πρόβλημα στο γκάζι...κάποιοι μάλιστα έκαναν την αλλαγή του συστήματος, αλλά το πρόβλημα παρέμεινε!! άρα, δεν ακούγεται πιο λογικό να είναι ο εγκέφαλος??
εγω στο ειχα πει πιο λογικο ειναι ο εγκεφαλος τωρα αν με μια απλη αναβαθμιση το προβλημα φτιαχτει εχε καλος, αν το προβλημα ειναι ολος ο εγκεφαλος και παει για αλλαγη (λεμε τωρα αυτο ειναι υπερβολη) μη ρωτησεις καλυτερα!
-
Όπως και να έχει, αν είναι εγκέφαλος και θέλει αλλάγή τελικά, είναι στην εγγύηση, θα γλυτώσω το πακέτο φαντάζομαι!!
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, πώς είναι δυνατόν με μια απλή έρευνα στο διαδίκτυο να βρίσκουμε τον κωδικό σφάλματος P1120 που αντιστοιχεί στη θέση του γκαζιού, και η Οπελ να λέει ότι δεν είναι το γκάζι, αλλά ο εγκέφαλος...εκτός κι αν έιχαν κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ξέρουν ότι δεν έιναι αυτό? περίεργο μου φαίνεται...
SOS!! Προβληματα με Opel!!