Καταρχήν, να καλημερίσω όλους τους χρήστες, σαν καινούριο μέλος του φόρουμ!! Γειά σε όλους λοιπόν
Κατόπιν, να ζητήσω την βοήθεια όσων έχουν μιά ιδέα...η κατάσταση έχει ως εξής...
Έχω ένα ASTRA Turbo, 1600, 180 PS, 5θυρο, 2008...αυτό που φοράει τον ίδιο κινητήρα με το GTC...το πήρα με πολύ υπομονή και αγώνα για να μαζευτούν τα χρήματα, και πίστευα ότι λόγω του ονόματος της εταιρίας δεν θα έχω προβλήματα, ή θα έχω πολύ λίγα και όχι σημαντικά!! Παρόλα αυτά, στα 60.000 και αφού πρώτα αλλάξαμε βάση μηχανής γιατί ακουγόταν ένας οξύς ήχος όταν ξεκινόυσα ή όταν έκανα όπισθεν, χρειάστηκε τελικά να αλλάξω βολάν, συμπλέκτη, δίσκους, όλο το σύστημα σύμπλεξης, το οποίο μου κόστισε κοντά στα 2.000!!
Τώρα τελευταία (στα 85.000 χλμ), μου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής μερικές φορές, και το αυτοκίνητο δεν τραβάει... μόλις σβήνω τη μηχανή και βάζω πάλι μπρος, το λαμπάκι σβήνει και το αμάξι πηγαίνει κανονικά! Δεν υπάρχει κάποιος θόρυβος ή κάτι άλλο που να μπόρεσα να προσέξω μήπως και καταλάβω από πού προέρχεται...να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο συμπεριφέρομαι όπως του πρέπει, δεν κάνω εξυπνάδες, το πήρα για να το κρατήσω μερικά χρονάκια ακόμη Στο συνεργείο λοιπόν, και αφού το βάλανε στον υπολογιστή, μου είπανε πως φταίει η ασφαλειοθήκη του κινητήρα, που δεν την καλύπτει πλέον η εγγύηση, και θέλει αλλαγή...σημειώνω επίσης ότι αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που άρχισα να το αφήνω να ζεσταθεί για περίπου 1-2 λεπτά προτού ξεκινήσω, όπως μου είπανε από το συνεργείο (πάντα το άφηνα να λαδωθεί καλά το τουρμπάκι πριν σβήσω τη μηχανή, ποτέ όμως όταν ξεκινούσα, έχει κανά μήνα που το κάνω και στην εκκίνηση)...δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση, απλώς το παραθέτω ως στοιχείο, αν έχει όντως σχέση ας πει κάποιος (μήπως μπουκώνει και για αυτό ανάβει το λαμπάκι?) ...
Ρωτώ λοιπόν...τί είναι η ασφαλειοθήκη κινητήρα? όντως μπορεί να φταίει αυτό? και πόσο περίπου κοστίζει (για να μη μας τον πιάσουν κιόλας)? το έχει πάθει κι άλλος αυτό στο αμάξι του? Ευχαριστώ προκαταβολικά