-
πηγη: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... tokiniton/
Προβληματίζουν τους επαγγελματίες τα παράνομα συνεργεία αυτοκινήτων
Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια»
Με δεδομένο ότι στη χώρα μας δεν παράγονται αυτοκίνητα, ούτε ανταλλακτικά, ούτε παρελκόμενα και «έξυπνα» τεχνολογικά επιτεύγματα αυτοκινήτου, η μοναδική ενεργητική παραγωγική συμμετοχή των Ελλήνων στον χώρο της αυτοκίνησης εστιάζεται στις επιχειρήσεις επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Όμως, η οικονομική κρίση έχει πλήξει τον κλάδο που- μεταξύ άλλων- έχει να αντιμετωπίσει ένα άλλο μεγάλο «αγκάθι»- τα παράνομα συνεργεία που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα.Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια» και εμφανίζονται σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τα αδειοδοτημένα συνεργεία, καθώς έχουν μηδαμινό κόστος λειτουργίας (εξοπλισμός, εργαλεία, ενοίκια, ασφάλιση) και εκπαίδευσης προσωπικού και χρησιμοποιούν φθηνά ανταλλακτικά αμφιβόλου προέλευσης, όπως λένε οι ειδικοί του χώρου.
Στα παράνομα συνεργεία πηγαίνουν ακόμη και καινούρια αυτοκίνητα οι ιδιοκτήτες των οποίων επικαλούνται την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
«Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον το ζήτημα των παράνομων συνεργείων είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα που έχει συγκεκριμένες αιτίες.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει κεντρικό συντονιστικό όργανο για άσκηση ενιαίας πολιτικής για το αδειοδοτικό, το χωραταξικό, το πολεοδομικό και το περιβαλλοντικό για την ίδρυση συνεργείου» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ (Ενιαία Ομοσπονδία Επισκευαστών) Αθανάσιος Νικολόπουλος.
«Είναι επίσης χαρακτηριστική η σύγχρονη τάση πολλών ΟΤΑ να απαγορεύουν την ίδρυση ή να αναζητούν την απομάκρυνση των συγκεκριμένων επιχειρήσεων εκτός των πολεοδομικών τους ορίων.
Σε αυτό το στρεβλό και ελλιπές νομοθετικό, πολεοδομικό και γραφειοκρατικό καθεστώς, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη κεντρικής εποπτείας, ελέγχου, μηχανοργάνωσης και μηχανογράφησης, η διαφθορά της διοίκησης βρήκε πρόσφορο έδαφος και ο επιτήδειος συνάδελφος την εύκολη λύση να ανοίξει παράνομα το συνεργείο του.
Μέχρι πρότινος, οι διευθύνσεις μεταφορών των Νομαρχιών δεν διέθεταν οργανωμένο αρχείο των νόμιμα αδειοδοτημένων συνεργείων. Οι όποιοι έλεγχοι δεν γίνονταν με διασταυρώσεις, αλλά για τα... μάτια του κόσμου και μόνον κατόπιν καταγγελίας. Σήμερα, οι επισκευαστές, προκειμένου να λειτουργούν νόμιμα, επενδύουν τεράστια ποσά σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος και για την ασφαλή και ποιοτική επισκευή, υπερφορολογούνται, πληρώνουν τεράστια μισθώματα και καταβάλλουν τις ασφαλιστικές εισφορές των ιδίων και των υπαλλήλων που απασχολούν» υποστηρίζει ο κ. Νικολόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ αναφέρεται και στην ποιότητα των εργασιών που παρέχονται στα παράνομα συνεργεία. «Δεν είναι μόνο ο αθέμιτος ανταγωνισμός και οι στρεβλώσεις που προκαλούνται στην αγορά της επισκευής σε βάρος των επισκευαστών, ούτε ότι το κράτος χάνει πολύτιμα έσοδα από την φορολογία.
Είναι ότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η ασφαλής οδική κυκλοφορία των οχημάτων που πηγαίνουν σε αυτά τα συνεργεία καθώς είναι δημόσιοι κίνδυνοι στους ελληνικούς δρόμους' ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος.
Ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια. «Είμαι γενικά αισιόδοξος ότι η κατάσταση θα αλλάξει. Μέσα από περιόδους κρίσης γίνονται καλύτερες αξιολογήσεις από όλους εκτιμά.
παραθετω το παραπανω δημοσιευμα και καθως δεν βρηκα καποια αναλογη συζητηση, θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες, αν υπαρχουν καποια 'διακριτικα', οπου μπορει καποιος να διαπιστωσει αν το συνεργειο που επισκεπτεται, λειτουργει νομιμα και τηρει ολες τις απαραιτητες προυποθεσεις (εκπαιδευμενους τεχνικους, καταλληλα μηχανηματα κλπ). υπαρχει καποια βεβαιωση ή κατι αλλο που θα πρεπει να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο εντος του συνεργειου?
επισης γνωριζει καποιος λεπτομερειες για την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις..? ποιες ειναι αυτες οι προυποθεσεις..?
νομιζω οτι το εν λογω θεμα θα βοηθησει εμενα και οσους ειναι σαν και εμενα, που δεν εχουμε φαει τη ζωη μας στα συνεργεια και δεν εχουμε γνωστους που εργαζονται σε συνεργεια, ωστε να προστατευτουμε οταν επισκεπτομαστε καποιο μη εξουσιοδοτημενο για πρωτη φορα.
-
πηγη: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... tokiniton/
Προβληματίζουν τους επαγγελματίες τα παράνομα συνεργεία αυτοκινήτων
Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια»
Με δεδομένο ότι στη χώρα μας δεν παράγονται αυτοκίνητα, ούτε ανταλλακτικά, ούτε παρελκόμενα και «έξυπνα» τεχνολογικά επιτεύγματα αυτοκινήτου, η μοναδική ενεργητική παραγωγική συμμετοχή των Ελλήνων στον χώρο της αυτοκίνησης εστιάζεται στις επιχειρήσεις επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Όμως, η οικονομική κρίση έχει πλήξει τον κλάδο που- μεταξύ άλλων- έχει να αντιμετωπίσει ένα άλλο μεγάλο «αγκάθι»- τα παράνομα συνεργεία που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα.Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια» και εμφανίζονται σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τα αδειοδοτημένα συνεργεία, καθώς έχουν μηδαμινό κόστος λειτουργίας (εξοπλισμός, εργαλεία, ενοίκια, ασφάλιση) και εκπαίδευσης προσωπικού και χρησιμοποιούν φθηνά ανταλλακτικά αμφιβόλου προέλευσης, όπως λένε οι ειδικοί του χώρου.
Στα παράνομα συνεργεία πηγαίνουν ακόμη και καινούρια αυτοκίνητα οι ιδιοκτήτες των οποίων επικαλούνται την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
«Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον το ζήτημα των παράνομων συνεργείων είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα που έχει συγκεκριμένες αιτίες.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει κεντρικό συντονιστικό όργανο για άσκηση ενιαίας πολιτικής για το αδειοδοτικό, το χωραταξικό, το πολεοδομικό και το περιβαλλοντικό για την ίδρυση συνεργείου» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ (Ενιαία Ομοσπονδία Επισκευαστών) Αθανάσιος Νικολόπουλος.
«Είναι επίσης χαρακτηριστική η σύγχρονη τάση πολλών ΟΤΑ να απαγορεύουν την ίδρυση ή να αναζητούν την απομάκρυνση των συγκεκριμένων επιχειρήσεων εκτός των πολεοδομικών τους ορίων.
Σε αυτό το στρεβλό και ελλιπές νομοθετικό, πολεοδομικό και γραφειοκρατικό καθεστώς, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη κεντρικής εποπτείας, ελέγχου, μηχανοργάνωσης και μηχανογράφησης, η διαφθορά της διοίκησης βρήκε πρόσφορο έδαφος και ο επιτήδειος συνάδελφος την εύκολη λύση να ανοίξει παράνομα το συνεργείο του.
Μέχρι πρότινος, οι διευθύνσεις μεταφορών των Νομαρχιών δεν διέθεταν οργανωμένο αρχείο των νόμιμα αδειοδοτημένων συνεργείων. Οι όποιοι έλεγχοι δεν γίνονταν με διασταυρώσεις, αλλά για τα... μάτια του κόσμου και μόνον κατόπιν καταγγελίας. Σήμερα, οι επισκευαστές, προκειμένου να λειτουργούν νόμιμα, επενδύουν τεράστια ποσά σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος και για την ασφαλή και ποιοτική επισκευή, υπερφορολογούνται, πληρώνουν τεράστια μισθώματα και καταβάλλουν τις ασφαλιστικές εισφορές των ιδίων και των υπαλλήλων που απασχολούν» υποστηρίζει ο κ. Νικολόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ αναφέρεται και στην ποιότητα των εργασιών που παρέχονται στα παράνομα συνεργεία. «Δεν είναι μόνο ο αθέμιτος ανταγωνισμός και οι στρεβλώσεις που προκαλούνται στην αγορά της επισκευής σε βάρος των επισκευαστών, ούτε ότι το κράτος χάνει πολύτιμα έσοδα από την φορολογία.
Είναι ότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η ασφαλής οδική κυκλοφορία των οχημάτων που πηγαίνουν σε αυτά τα συνεργεία καθώς είναι δημόσιοι κίνδυνοι στους ελληνικούς δρόμους' ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος.
Ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια. «Είμαι γενικά αισιόδοξος ότι η κατάσταση θα αλλάξει. Μέσα από περιόδους κρίσης γίνονται καλύτερες αξιολογήσεις από όλους εκτιμά.
παραθετω το παραπανω δημοσιευμα και καθως δεν βρηκα καποια αναλογη συζητηση, θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες, αν υπαρχουν καποια 'διακριτικα', οπου μπορει καποιος να διαπιστωσει αν το συνεργειο που επισκεπτεται, λειτουργει νομιμα και τηρει ολες τις απαραιτητες προυποθεσεις (εκπαιδευμενους τεχνικους, καταλληλα μηχανηματα κλπ). υπαρχει καποια βεβαιωση ή κατι αλλο που θα πρεπει να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο εντος του συνεργειου?
επισης γνωριζει καποιος λεπτομερειες για την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις..? ποιες ειναι αυτες οι προυποθεσεις..?
νομιζω οτι το εν λογω θεμα θα βοηθησει εμενα και οσους ειναι σαν και εμενα, που δεν εχουμε φαει τη ζωη μας στα συνεργεια και δεν εχουμε γνωστους που εργαζονται σε συνεργεια, ωστε να προστατευτουμε οταν επισκεπτομαστε καποιο μη εξουσιοδοτημενο για πρωτη φορα.
-
πηγη: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/4 ... tokiniton/
Προβληματίζουν τους επαγγελματίες τα παράνομα συνεργεία αυτοκινήτων
Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια»
Με δεδομένο ότι στη χώρα μας δεν παράγονται αυτοκίνητα, ούτε ανταλλακτικά, ούτε παρελκόμενα και «έξυπνα» τεχνολογικά επιτεύγματα αυτοκινήτου, η μοναδική ενεργητική παραγωγική συμμετοχή των Ελλήνων στον χώρο της αυτοκίνησης εστιάζεται στις επιχειρήσεις επισκευής και συντήρησης οχημάτων. Όμως, η οικονομική κρίση έχει πλήξει τον κλάδο που- μεταξύ άλλων- έχει να αντιμετωπίσει ένα άλλο μεγάλο «αγκάθι»- τα παράνομα συνεργεία που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα.Τους τελευταίους μήνες ξεφυτρώνουν σαν «μανιτάρια» και εμφανίζονται σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με τα αδειοδοτημένα συνεργεία, καθώς έχουν μηδαμινό κόστος λειτουργίας (εξοπλισμός, εργαλεία, ενοίκια, ασφάλιση) και εκπαίδευσης προσωπικού και χρησιμοποιούν φθηνά ανταλλακτικά αμφιβόλου προέλευσης, όπως λένε οι ειδικοί του χώρου.
Στα παράνομα συνεργεία πηγαίνουν ακόμη και καινούρια αυτοκίνητα οι ιδιοκτήτες των οποίων επικαλούνται την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
«Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον το ζήτημα των παράνομων συνεργείων είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα που έχει συγκεκριμένες αιτίες.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει κεντρικό συντονιστικό όργανο για άσκηση ενιαίας πολιτικής για το αδειοδοτικό, το χωραταξικό, το πολεοδομικό και το περιβαλλοντικό για την ίδρυση συνεργείου» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ (Ενιαία Ομοσπονδία Επισκευαστών) Αθανάσιος Νικολόπουλος.
«Είναι επίσης χαρακτηριστική η σύγχρονη τάση πολλών ΟΤΑ να απαγορεύουν την ίδρυση ή να αναζητούν την απομάκρυνση των συγκεκριμένων επιχειρήσεων εκτός των πολεοδομικών τους ορίων.
Σε αυτό το στρεβλό και ελλιπές νομοθετικό, πολεοδομικό και γραφειοκρατικό καθεστώς, σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη κεντρικής εποπτείας, ελέγχου, μηχανοργάνωσης και μηχανογράφησης, η διαφθορά της διοίκησης βρήκε πρόσφορο έδαφος και ο επιτήδειος συνάδελφος την εύκολη λύση να ανοίξει παράνομα το συνεργείο του.
Μέχρι πρότινος, οι διευθύνσεις μεταφορών των Νομαρχιών δεν διέθεταν οργανωμένο αρχείο των νόμιμα αδειοδοτημένων συνεργείων. Οι όποιοι έλεγχοι δεν γίνονταν με διασταυρώσεις, αλλά για τα... μάτια του κόσμου και μόνον κατόπιν καταγγελίας. Σήμερα, οι επισκευαστές, προκειμένου να λειτουργούν νόμιμα, επενδύουν τεράστια ποσά σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος και για την ασφαλή και ποιοτική επισκευή, υπερφορολογούνται, πληρώνουν τεράστια μισθώματα και καταβάλλουν τις ασφαλιστικές εισφορές των ιδίων και των υπαλλήλων που απασχολούν» υποστηρίζει ο κ. Νικολόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ αναφέρεται και στην ποιότητα των εργασιών που παρέχονται στα παράνομα συνεργεία. «Δεν είναι μόνο ο αθέμιτος ανταγωνισμός και οι στρεβλώσεις που προκαλούνται στην αγορά της επισκευής σε βάρος των επισκευαστών, ούτε ότι το κράτος χάνει πολύτιμα έσοδα από την φορολογία.
Είναι ότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η ασφαλής οδική κυκλοφορία των οχημάτων που πηγαίνουν σε αυτά τα συνεργεία καθώς είναι δημόσιοι κίνδυνοι στους ελληνικούς δρόμους' ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος.
Ωστόσο, ο ίδιος δηλώνει αισιόδοξος για τη συνέχεια. «Είμαι γενικά αισιόδοξος ότι η κατάσταση θα αλλάξει. Μέσα από περιόδους κρίσης γίνονται καλύτερες αξιολογήσεις από όλους εκτιμά.
παραθετω το παραπανω δημοσιευμα και καθως δεν βρηκα καποια αναλογη συζητηση, θα ηθελα να ρωτησω τους γνωστες, αν υπαρχουν καποια 'διακριτικα', οπου μπορει καποιος να διαπιστωσει αν το συνεργειο που επισκεπτεται, λειτουργει νομιμα και τηρει ολες τις απαραιτητες προυποθεσεις (εκπαιδευμενους τεχνικους, καταλληλα μηχανηματα κλπ). υπαρχει καποια βεβαιωση ή κατι αλλο που θα πρεπει να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο εντος του συνεργειου?
επισης γνωριζει καποιος λεπτομερειες για την ευρωπαϊκή νομοθεσία Block Exemption, βάσει της οποίας μπορούν τα ΙΧ να συντηρηθούν και σε μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία διατηρώντας σε ισχύ τις εγγυήσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις..? ποιες ειναι αυτες οι προυποθεσεις..?
νομιζω οτι το εν λογω θεμα θα βοηθησει εμενα και οσους ειναι σαν και εμενα, που δεν εχουμε φαει τη ζωη μας στα συνεργεια και δεν εχουμε γνωστους που εργαζονται σε συνεργεια, ωστε να προστατευτουμε οταν επισκεπτομαστε καποιο μη εξουσιοδοτημενο για πρωτη φορα.
-
Και τα νόμιμα (εκτός εξουσιοδοτημένων) παράνομα λειτουργούν.
-
τα ρασα δεν κανουν τον παππα
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Και τα νόμιμα (εκτός εξουσιοδοτημένων) παράνομα λειτουργούν.ε?? πως το εννοεις?
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
τα ρασα δεν κανουν τον παππααυτο ψαχνω και εγω..!!! τελικα τί κανει τον παπα...????
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
τα ρασα δεν κανουν τον παππα
αυτο ψαχνω και εγω..!!! τελικα τί κανει τον παπα...????
να μην κοροιδευει τους πελατες, εμπειρια & ενα σοβαρο πτυχιο στα χερια του
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
τα ρασα δεν κανουν τον παππα
αυτο ψαχνω και εγω..!!! τελικα τί κανει τον παπα...????
να μην κοροιδευει τους πελατες, εμπειρια & ενα σοβαρο πτυχιο στα χερια του
ναι και θα μπω μεσα και θα του πω: 'καλημερα σας... το πτυχιο σας? εσεις κοροιδευετε τους πελατες σας? ποση εμπειρια εχετε..'?
το θεμα ειναι αν υπαρχει ενας κοινα αποδεκτος τροπος ωστε να διαπιστωνει καποιος οτι το συνεργειο πληρει τις προυποθεσεις... καποια πιστοποιηση, καποιο αναρτημενο εγγραφο σε εμφανες σημειο του συνεργειου, καποιο δακριτικο στη ταμπελα.... κατι τελοσπαντων που με μια ματια, θα μπορει ο αλλος που δεν ξερει, να καταλαβει τι γινεται...
-
παρανομα συνεργεια παντα υπηρχαν,δεν ειναι κατι καινουριο.Ειναι οντως παρα πολλα και η πλειονοτητα αυτων ειναι απο μηχανικους που δουλευουν το πρωι σε εξουσιοδοτημενα ως επι το πλειστον.
Στην δυτικη Αττικη ειναι τιγκα,απο συνεργεια και φανοποιια τετοια.Μονοκατοικιες που εχουν χωρο σε αυλη,ή σε υπογεια με ραμπες ανυψωσης,με λαδιερες με κομπρεσερ απολα.
Ψαρεμα πελατων απο εξουσιοδοτημενα,προσεκτικα παντα και ραντεβου το απογευμα στο σπιτι.Θα πληρωσει τα μισα στην εργασια,εχει και την ευκολια μηπως βαλει κατι μεταχειρω(που δεν το εχει στο εξουσιοδοτημενο) και ολοι ευχαριστημενοι.Τιμολογια και αποδειξεις ειναι αγνωστες λεξεις βεβαια,αλλα οταν θα αλλαξεις αμπραγιαζ με 80 ευρω εργασια αντι για 150 περναει σε δευτερη μοιρα η αποδειξη. -
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!τυροπιταδικα πως διαλεγεις?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!
τυροπιταδικα πως διαλεγεις?
το 1ευρω το ρισκαρω... το αυτοκινητο μου οχι...
(απο την μυρωδια...)
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!Γιατί δηλαδή πιστεύεις ότι βάζουν κακής ποιότητας ανταλλακτικά?
Μόνο οι αντιπροσωπείες έχουν πρόσβαση σε καλής ποιότητας ανταλλακτικά?
Ότι πληρώνει ο πελάτης μπαίνει, και για την ακρίβεια σε μικρά συνεργεία (όχι απαραίτητα μόνο παράνομα, αλλά και ακθόλα νόμιμα) το πληρώνεις και σε καλύτερη τιμή από την αντιπροσωπεία που στο χρεώνει ως εργοστασιακό... -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!μερικες φορες δυστυχως τα ανταλλακτικα ειναι μαμα εντελως και εξαιρετικα. Τα βγαζουν απο πελατες ασχετους στο επισημο,λουφαδερα, του βαζουν κανα παρταλι μεχρι να παει σπιτι του και το απογευμα το καλο ανταλλακτικο μπαινει στον πελατη τους, στη μιση τιμη. ΔΥ-ΣΤΥ-ΧΩΣ. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν βουτανε και κανα καλο ανταλλακτικο για τον επομενο πελατη, οπου βρουνε.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!
Γιατί δηλαδή πιστεύεις ότι βάζουν κακής ποιότητας ανταλλακτικά?
Μόνο οι αντιπροσωπείες έχουν πρόσβαση σε καλής ποιότητας ανταλλακτικά?
Ότι πληρώνει ο πελάτης μπαίνει, και για την ακρίβεια σε μικρά συνεργεία (όχι απαραίτητα μόνο παράνομα, αλλά και ακθόλα νόμιμα) το πληρώνεις και σε καλύτερη τιμή από την αντιπροσωπεία που στο χρεώνει ως εργοστασιακό...ωραια τα εικονιδια που εβαλες αλλα προφανως δεν εχεις αντιληφθει τι λεω: εχει ή δεν εχει το νομιμο συνεργειο που κανει και γαμω τις τιμες και γαμω τις δουλειες, καποιο διακριτικο, σε σχεση με τον παρανομο...????!!!! ΝΑΙ ή ΟΥ...!!!
τι παει να πει οτι πληρωνεις παιρνεις... εσυ που τα ξερεις ολα, ξερεις ποσο κανει το καθε ανταλλακτικο και ποσο κοστιζει η καθε εργασια και ξερεις να την αξιολογεις. ο αλλος που δεν ξερει, και θα πεσει στον χασαπη της γειτονιας, που δεν διαφερει με καποιο τροπο απο τον μη χασαπη, τι φταει???αλλα εχουμε μαθει ο καθενας να κανει οτι του καπνισει... αλλος 100 ευρω, αλλος 80 αλλος 250, αλλος παρανομος, αλλος νομιμος και τρεχα εσυ που δεν ξερεις να βρεις ποιος ειναι τι.... γιατι δεν ελεγχει κανεις, κανενα, και ολοι ξερουν τα παντα...
-
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ναι και μετα οταν το made in Honoloulou αμπραγιαζ, το βρεις αγκαλια με το ραδιο/cd αντε βγαλε ακρη. το θεμα ειναι αν υπαρχουν συνεργεια που ενω κανουν καλες τιμες, εχουν την καταλληλη πιστοποιηση.. πως μπορω να τα ξεχωρισω... δηλαδη ενας σοβαρος συνεργειας δεν τον ενδιαφερει να ξεχωριζει απο τον μουφα...? δεν εχουν απαιτησει οι ιδιοι τον διαχωρισμο τους? μου κανει τρομερη εντυπωση...!!!! γιατι να επιλεξω τον μητσο και οχι τον κιτσο...??? ουτε τον ενα ξερω, ουτε τον αλλο....πρεπει κατι να τους ξεχωριζει...!!!
Γιατί δηλαδή πιστεύεις ότι βάζουν κακής ποιότητας ανταλλακτικά?
Μόνο οι αντιπροσωπείες έχουν πρόσβαση σε καλής ποιότητας ανταλλακτικά?
Ότι πληρώνει ο πελάτης μπαίνει, και για την ακρίβεια σε μικρά συνεργεία (όχι απαραίτητα μόνο παράνομα, αλλά και ακθόλα νόμιμα) το πληρώνεις και σε καλύτερη τιμή από την αντιπροσωπεία που στο χρεώνει ως εργοστασιακό...ωραια τα εικονιδια που εβαλες αλλα προφανως δεν εχεις αντιληφθει τι λεω: εχει ή δεν εχει το νομιμο συνεργειο που κανει και γαμω τις τιμες και γαμω τις δουλειες, καποιο διακριτικο, σε σχεση με τον παρανομο...????!!!! ΝΑΙ ή ΟΥ...!!!
τι παει να πει οτι πληρωνεις παιρνεις... εσυ που τα ξερεις ολα, ξερεις ποσο κανει το καθε ανταλλακτικο και ποσο κοστιζει η καθε εργασια και ξερεις να την αξιολογεις. ο αλλος που δεν ξερει, και θα πεσει στον χασαπη της γειτονιας, που δεν διαφερει με καποιο τροπο απο τον μη χασαπη, τι φταει???αλλα εχουμε μαθει ο καθενας να κανει οτι του καπνισει... αλλος 100 ευρω, αλλος 80 αλλος 250, αλλος παρανομος, αλλος νομιμος και τρεχα εσυ που δεν ξερεις να βρεις ποιος ειναι τι.... γιατι δεν ελεγχει κανεις, κανενα, και ολοι ξερουν τα παντα...
οι οδοντιατροι εχουν καποιο διακριτικο εξω η μεσα στο ιατρειο τους και καταλαβαινεις ποιος ειναι ο καλος και ποιος ο κακος?
χρεωνουν ολοι το ιδιο?οι μαναβηδες? οι υδραυλικοι?
Πως εχεις απαιτηση τοτε να συμβαινει κατι τετοιο με τα συνεργεια? Μονο στα συνεργεια το εχεις εντοπισει το προβλημα? Αυτο συμβαινει με οποιοδηποτε επαγγελμα.Δοκιμαζεις και βλεπεις αν σου κανει ή οχι.Εαν εχεις καποιο γνωστο που τον εμπιστευεσαι ρωτας να σου συστησει κλπ.
θα συμφωνησω με pro crossaro kai ELTASSOS οτι το οτι ειναι παρανομο δεν σημαινει απαραιτητα και κακη ποιοτητα εργασιας ή κακης ποιοτητοσ ανταλλακτικα.Ναι πολλα ανταλλακτικα προερχονται απο την πρωινη δουλεια,ειτε απο ''εγγυησεις'' ειτε βγηκαν απο αλλο αυτοκινητο χωρις να χρειαζοταν να βγει,ειτε ηταν χρεωμενο σε αλλο αυτοκινητο και δεν μπηκε ποτε. -
Ο χρήστης pipitopapaki έγραψε:
ωραια τα εικονιδια που εβαλες αλλα προφανως δεν εχεις αντιληφθει τι λεω: εχει ή δεν εχει το νομιμο συνεργειο που κανει και γαμω τις τιμες και γαμω τις δουλειες, καποιο διακριτικο, σε σχεση με τον παρανομο...????!!!! ΝΑΙ ή ΟΥ...!!!
τι παει να πει οτι πληρωνεις παιρνεις... εσυ που τα ξερεις ολα, ξερεις ποσο κανει το καθε ανταλλακτικο και ποσο κοστιζει η καθε εργασια και ξερεις να την αξιολογεις. ο αλλος που δεν ξερει, και θα πεσει στον χασαπη της γειτονιας, που δεν διαφερει με καποιο τροπο απο τον μη χασαπη, τι φταει???αλλα εχουμε μαθει ο καθενας να κανει οτι του καπνισει... αλλος 100 ευρω, αλλος 80 αλλος 250, αλλος παρανομος, αλλος νομιμος και τρεχα εσυ που δεν ξερεις να βρεις ποιος ειναι τι.... γιατι δεν ελεγχει κανεις, κανενα, και ολοι ξερουν τα παντα...
Όπως έγραψε και ο dim8 αυτό συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ. Πόσοι ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί και υδραυλικοί δουλεύουν χωρίς άδεια? Κάποιοι είναι σωστοί και κάποιοι όχι. Όπως και πολλοί με άδεια είναι απλά επικίνδυνοι.
Ας πάμε στα βασικά. Αν δεν ξέρει ο πελάτης να κάνει μία έρευνα αγοράς και μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο, τότε είναι άξιος της μοίρας του. Δε χρειάζεται να είσαι κολημένος με τα αυτοκίνητα και να διαβάζεις συνέχεια για να βρεις μερικές απλές πληροφορίες. Για παράδειγμα όταν είχε βγάλει πρόβλημα ο αισθητήρας λ της 146 του γαμπρού μου, πήγαμε μια βόλτα από την αντιπροσωπεία, πεθάναμε στο γέλιο με την τιμή του ανταλλακτικού που μας έδωσαν και μετά παραγγείλαμε μία από την Bosch. Μας στοίχησε λιγότερο από τα μισά λεφτά το ανταλλακτικό, το αλλάξαμε στο νόμιμο συνεργείο φίλου σε χρόνο dt και μετά περάσαμε από την Alfa για ένα τσεκ.
Και σε ένα παράνομο συνεργείο λοιπόν, συνήθως (τουλάχιστον σε αυτά που έχω συναντήσει) είτε σου βάζουν ότι ανταλλακτικά είσαι διατεθημένος να πληρώσεις, είτε μεταχειρισμένα (όπως έγραψαν και οι απώ πάνω), είτε κακής ποιότητας γιατί δε θες να δώσεις παραπάνω λεφτά. Το κακό με τα παράνομα συνεργεία δεν είναι ούτε η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούν, ούτε η ποιότητα της εργασίας τους. Όπως ξαναγράφτηκε οι περισσότεροι είναι είτε υπάλληλοι, είτε πρώην υπάλληλοι σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, και είναι καλοί στη δουλειά τους.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτόν πληρώνεται την εργα/ώρα λίγο φθηνότερα από ένα νόμιμο συνεργείο (όχι εξουσιοδοτημένο, που ζούνε στο δικό τους ευτυχισμένο κόσμο), χωρίς να πληρώνει τα νόμιμα στο κράτος, και δουλεύει με πολύ μεγαλύτερο περιθώρειο κέρδους από αυτόν που έχει ένα νόμιμο συνεργείο και πληρώνει τα πάντα. Το αποτέλεσμα είναι να αναγκάζονται οι νόμιμοι να παρανομούν ή να κλείσουν. Αυτό είναι το πρόβλημα.
Τώρα όλα αυτά για σκουπίδια ανταλλακτικά και αυτοκίνητα frankenstein είναι απλά πράσινα άλογα. Ξέρω μεγάλο 'πρώην' αντιπρόσωπο της VAG που έχει κατηγορηθεί πολλάκις για χρήση ακατάλληλων ανταλλακτικών και λιπαντικών στα service. Στον ίδιο επειδή δουλεύανε και δύο γνωστοί ξέρω και δύο περιπτώσεις που χτυπήσανε αυτοκίνητα πελατών σε δοκιμές (με χειρόφρενα η μία ) και τα αυτοκίνητα παραδώθηκαν στους πελάτες επισκευασμένα άρων άρων και χωρίς να τους ενημερώσουν. Ξέρω επίσης αντιπροσωπείες που σε χρεώνανε ανταλλακτικά που δεν αλλάζανε ποτέ, όπως και άλλες που επειδή κάνανε προσφορά για δωρεάν service, σε χρεώνανε για αλλαγή ανταλλακτικών που πρακτικά ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να αλλαχτούν. Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα πως το μαμά ανταλλακτικό στοιχίζει χ €, ενώ το imitation από την εταιρεία που παράγει το μαμά ανταλλακτικό να στο πουλάει χ/2. Που ουσιαστικά είναι το ίδιο ανταλλακτικό και βγαίνει από το ίδιο εργοστάσιο. Να μη μιλήσουμε για τον τομέα της φανοποιείας/βαφής που στις αντιπροσωπείες ακόμα και για βαθουλωματάκια το μόνο που ξέρουν είναι στόκος ή αντικατάσταση, και φυσικά όταν αποτύχουν να πετύχουν άψογη βαφή και σωστή απόχρωση ρίχνουν το φταίξιμο στις άτιμες τις εταιρείες που παράγουν αυτοκίνητα με 'περίεργα' χρώματα, και σε εσένα που 'κάτι είχες ρίξει σίγουρα στο αυτοκίνητο, για αυτό ξεφλουδίζει...'.
Θέλω όλοι οι επαγγελματίες, σε όλους τους κλάδους, να είναι νόμιμοι. Για πολλούς και διάφορους λόγους. Αλλά δε θα αγιοποιήσω τις 'εξουσιωδοτημένες' αντιπροσωπείες, ούτε θα κράξω τους ανεξάρτητους μηχανικούς.
-
Κανονικα πρεπει να εχουν κορνιζαρισμενη την αδεια ασκησεως επαγγελματος.
Edit εννοειται καπου που να την βλεπει ο πελατης. -
Πιστεύω τα πράγματα είναι πολύ απλά. Δεν πιστεύω ότι ενα συνεργείο με ταμπέλες κλπ είναι παράνομο. Το πιο πιθανό θα τον είχαν καταγγείλει τα άλλα συνεργεία. Τώρα αν πηγαίνεις στην πυλώτη μιας πολυκατοικίας ή σε ένα οικόπεδο στο άκυρο τι περιμενεις να είναι νόμιμο;
ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ