-
Τέτοια να βλέπω με ανθρώπους που πήραν αυτοκίνητο για να το χαίρονται στον δρόμο κάνοντας χιλιόμετρα και όχι μέσα σ ένα γκαράζ με σκοπό να τον χρησιμοποιούν λίγο για να μη φθαρεί!Καλοταξιδο να είναι και χωρίς καθόλου προβλήματα!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αν μη τι άλλο δε θα σου μπουκώσει το dpf! Να 'σαι καλά να το χαίρεσαι!
-
Ο χρήστης emminad έγραψε:
Τέτοια να βλέπω με ανθρώπους που πήραν αυτοκίνητο για να το χαίρονται στον δρόμο κάνοντας χιλιόμετρα και όχι μέσα σ ένα γκαράζ με σκοπό να τον χρησιμοποιούν λίγο για να μη φθαρεί!Καλοταξιδο να είναι και χωρίς καθόλου προβλήματα!!!Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο καθένας ευχαριστιέται το αμάξι του όπως γουστάρει, γιατί να είμαστε επικριτικοί σε κάποια χρήση που εμας δεν μας κάνει ;
Άλλος να το οδηγεί, άλλος να το χαζεύει, άλλος να πιάσει μια καλη τιμή μεταπώλησης να πάρει ένα άλλο κοκ.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τέτοια να βλέπω με ανθρώπους που πήραν αυτοκίνητο για να το χαίρονται στον δρόμο κάνοντας χιλιόμετρα και όχι μέσα σ ένα γκαράζ με σκοπό να τον χρησιμοποιούν λίγο για να μη φθαρεί!Καλοταξιδο να είναι και χωρίς καθόλου προβλήματα!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο καθένας ευχαριστιέται το αμάξι του όπως γουστάρει, γιατί να είμαστε επικριτικοί σε κάποια χρήση που εμας δεν μας κάνει ;
Άλλος να το οδηγεί, άλλος να το χαζεύει, άλλος να πιάσει μια καλη τιμή μεταπώλησης να πάρει ένα άλλο κοκ.
Δεν αντιλέγω..Εγώ είπα ότι μ αρέσει να βλέπω άτομα που χαίρονται τ όχημα τους.Κι εγώ ανήκω σ αυτούς που δεν κατεβαίνουμε από το αμάξι και θέλω να το ευχαριστιέμαι αδιαφορώντας για μεταπωλητική αξία και οι 7/10 μου λένε θα το διαλύσεις με τόσα χιλιόμετρα ακόμα δεν το πήρες.Δεν θα κρίνω αυτόν που έχει επενδύσει στο αυτοκίνητο και θέλει να το έχει όσο πιο καινούριο γίνεται σε χρήση και χιλιόμετρα για το χ ψ λόγο αλλά δεν θα του πω κιόλας μπράβο που το πήρες και το έχεις να κάθεται.Ο κάθε ένας κάνει ότι νομίζει στην τσέπη του και την περιουσία του.Το σχόλιο μου ήταν πιο πολύ για να εκφράσω την χαρά μου που δεν είμαι ο μόνος που 'λιώνω' και χαίρομαι το αμάξι μου σε χιλιόμετρα και όχι να επικρίνω αυτούς που γουστάρουν να το βλέπουν.Σε αντίθετη περίπτωση θα κρατούσα την γνώμη μου για τον εαυτό μου .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κατανοητός !
Ο καθένας όπως μπορεί και θέλει!!
Αφού εσένα δεν σε κουράζει να είσαι πάνω στο αμάξι συνεχεία εμένα γιατί να με πειράξει ; -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κατανοητός !
Ο καθένας όπως μπορεί και θέλει!!
Αφού εσένα δεν σε κουράζει να είσαι πάνω στο αμάξι συνεχεία εμένα γιατί να με πειράξει ;Αυτό ακριβως!Το ίδιο λέμε.Οπως κι επίσης ο άλλος που θέλει να το οδηγάει 1 φορά τον χρόνο,εμένα τι να με πειράξει...Ο καθένας χαίρεται τ αγαθά του όπως νομίζει και τον ευχαριστεί..Και θα ξαναπώ άλλη μια φορά προς αποφεύγω τυχόν παρεξηγήσεων πως δεν είχα σκοπό να γινω επικριτικός .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Κάνεις εντυπώσεις από 1.7d μετά από μέρες χρήσης;
-
Ο χρήστης konstantinosnov έγραψε:
Κάνεις εντυπώσεις από 1.7d μετά από μέρες χρήσης;+1
-
Απο Qashqai που εχω διαβασει review,δεν θα το ελεγα και οικονομικο,παει πολυ καλα ομως...
-
Ας πηγαίνει καλά κι ας μην είναι τόσο οικονομικός.
-
Σήμερα έκανα το πρώτο ταξιδάκι μέχρι την Επίδαυρο. Συγκριτικά με τον 1.5d που είχα με το QASHQAI είναι μεγάλη διαφορά. Αν και πιο μεγάλο και βαρύ το xtrail με τον νέο κινητήρα είναι πιο σπιρτοζικο συγκριτικά με το προηγούμενο που είχα. Φαντάζομαι ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας πάνω σε QASHQAI θα το κάνει πύραυλο.
Επίσης πολύ πιο αθόρυβος και δεν καταλαβαίνεις ότι οδηγείς Diesel πάρα μόνο από την ροπή που είναι εμφανείς σε όλες τις σχέσεις.
Μέχρι στιγμής όλα καλά. Λίγο περίεργα συμπεριφερεται μόνο ο αισθητήρας της πίσω πόρτας με το πέρασμα του ποδιού από κάτω.
Επίσης πολύ πρακτικές οι περιμετρικες κάμερες και οι αισθητήρες γιατί λόγω του όγκου του δεν έχεις ορατότητα και αίσθηση των αποστάσεων.Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Αα και όσον αφορά την κατανάλωση 6.8l/100km περίπου ενώ με το QASHQAI είχα 5.8. Νομίζω αναμενομενο ήταν....
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Οδήγησα σήμερα 1.6 diesel με 130 άλογα του 16’ σε ορεινή διαδρομη στην Κρήτη!Το αμάξι είναι απλά θωρηκτό!Ημασταν 6ατομα (μεγάλη υπόθεση το εφταθεσιο)και φουλ air condition και ανέβαινε την ανηφόρα τοοοοοοσο ξεκούραστα που δεν καταλάβαινες τίποτα!Ροπη από χαμηλά,πολυυυυ καλή ηχομόνωση και απόσβεση στις λακουβες και γενικά μου άφησε πολύ πολύ θετικές εντυπώσεις!Το μόνο 'αρνητικό' ότι με ζόρισε λόγω μεγέθους στα στενά δρομάκια της Νέαπολης ,κι αυτό γιατί είναι μαθημένος με το micra! Πάντως θα είναι σίγουρα ένα από τα υποψήφια για το επόμενο μου όταν με το καλο αλλάξω..!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα. Να επιβεβαιώσω και εγώ με τη σειρά μου τα λεγόμενα του nkostasg. Ουσιαστηκα χτες το πήρα στα χερια και εγραψα 450χλμ. Με εντυπωσίασε η ροπή. Από χαμηλά και με ότι σχέση και να έχεις στο κιβώτιο. Αρκετα αθόρυβο με ωραία τραχιά χροιά όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Το αμάξι πατάει πάρα πολύ καλά για τον όγκο και τα κιλά του. Το πήρε βόλτα και ο κουνιάδος που έχει kuga βενζίνη 2500cc αυτόματο και συγκλωνιστηκε με την ροπή. (Που δεν το περίμενα)
Από κατανάλωση περίμενα λίγο παρακάτω αλλά είναι αρχή πιστεύω και μπορεί να στρώσει αργότερα.
Από γέμισμα σε γέμισμα με 450 γραμμένα χλμ ( 70-80% επαρχιακό και Εγνατία και τα υπόλοιπα πόλη) είχε 6.4 λίτρα στα 100.
Δεν θα πω ψέματα....περίμενα λιγότερο αλλά το πήγα και λιγο νευρικά.
Το περίεργο είναι ότι στο trip του αυτοκινήτου γράφει average=6.8/100 (ποτς γκενεν αυτο?)
Επίσης κάποιες φορές δεν εσβηνε στο φανάρι σταματώντας. (Δεν έχω διαβάσει ακόμα το manual, κάτι θα γράφει. Μάλλον παίζει ρόλο αν βγάζεις νεκρα νωρίτερα ή κατι άλλο).
Το infotainment είναι μάπα, ακόμα και για τα δικά μου δεδομένα που ειμαι κατω του μέσου όρου χρήστης.
Η ποιότητα του ήχου και η ακουστική εκπληκτική όμως.Με τον αισθητήρα του πορτπαγκάζ δεν είχα κανενα θέμα.
Τελος, είναι εμφανής η ποιότητα κατασκευής, η κύλιση του αυτοκινήτου και η ηχομόνωση. Δεν τρίζει και δεν ακούγεται κιχ. Το επισήμαναν όλοι όσοι μπήκαν στο αμαξι.
https://imgur.com/a/CLeGg1rΑυτά τα ολίγα. Να έχουμε την υγεία μας να τα χαρούμε.
-
Καλά νέα!!!! αυτά με εξαίρεση το infotainment.Κριμα για τέτοιο αμάξι να το φέρνουν με το παλιό... Ξεφτίλα
-
Ok αφού διάβασα το manual μου λύθηκε και η απορία με τον αισθητήρα πίσω. Πρέπει να κάνεις κίνηση σαν να ρίχνεις σουτ και όχι πέρασμα από κάτω και όντως τώρα δουλεύει οκ.
Όσο για το nissan connect με βλέπω να το αντικαθιστώ σε κάνα χρόνο μόλις το βαρεθώ με κανένα Android 10 ιντσών με full HD ανάλυση γιατί αυτά που κυκλοφορούν προς το παρόν έχουν σχετικά χαμηλή ανάλυση.Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
Σε προσπεράσεις πως τα πάει; Επίσης χρειάζεται συχνή εναλλαγή ταχυτήτων ή σε νορμάλ επίπεδα;
Ο χρήστης leontis333 έγραψε:
Επίσης κάποιες φορές δεν εσβηνε στο φανάρι σταματώντας. (Δεν έχω διαβάσει ακόμα το manual, κάτι θα γράφει. Μάλλον παίζει ρόλο αν βγάζεις νεκρα νωρίτερα ή κατι άλλο).Καλά αυτό δε λέει τίποτα. Μπορεί να είχες κλιματισμό π.χ. και να μην έπρεπε να σβήσει για να διατηρήσει τη θερμοκρασία. Γενικά το start/stop δε σημαίνει ότι θα λειτουργεί κάθε φορά που σταματάς, έχει να κάνει με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και με τι λειτουργεί εκείνη τη στιγμή κτλ. Προσωπικά το βγάζω πάντα off.
-
Καλοτάξιδα!
-
Στις προσπεράσεις τραβάει πολύ καλά λίγο πριν τις 2000 στροφές μέχρι 300 και κάτι ότι ταχύτητα και αν έχεις. Οι αλλαγές που προτείνει το αμάξιγια βέλτιστη καταναλωση μου φαίνονται συχνές μιας και είναι το πρώτο Diesel που έχω στην κατοχή μου. Χοντρικά προτείνει την 5η και 6η κοντά στα 80 με 90 χλμ/ώρα. Ξεκινάς από φανάρι και πρέπει να βάλεις 5η στα πρώτα 300 μετρα. Σε επαρχιακό δρόμο βάζειΣ 5/6 και ξεχνάς....
-
Είναι ταξιδιάρικο! Σε πόλη όμως μάλλον θα κουράζει λίγο αν έχει συχνές αλλαγές ταχυτήτων.
Nissan X-Trail 2013