-
Προσανατολίζομαι στο να αλλάξω ένα vitara τρίθυρο του '97 μοντέλο με ένα διπλοκάμπινο pick up, για την ώρα έχω βρεί σε πολύ συμφέρουσα τιμή ένα ford ranger 2008 2.5, από ότι έχω ακούσει - διαβάσει γενικά τα αυτοκίνητα αυτού του είδους καίνε 8-12 λίτρα / 100 χλμ, όμως θα ήθελα την γνώμη κάποιου που κατέχει ένα τέτοιο αμάξι να με κατατοπίσει καλύτερα για την κατανάλωση του συγκεκριμενου αυτοκινήτου αλλά και γενικότερα την αξιοπιστία του. Ευχαριστώ.
Παρεπιπτόντως η χρήσητου αυτοκινήτου θα είνι κατά 90+ % άσφαλτος σε επαρχία αλλά και ταξίδια προς και από Αθήνα της τάξεως των 200 + 200 χλμ, η χρήση του σε χωμάτινους δρόμους θα είναι ελάχιστη. -
Προσανατολίζομαι στο να αλλάξω ένα vitara τρίθυρο του '97 μοντέλο με ένα διπλοκάμπινο pick up, για την ώρα έχω βρεί σε πολύ συμφέρουσα τιμή ένα ford ranger 2008 2.5, από ότι έχω ακούσει - διαβάσει γενικά τα αυτοκίνητα αυτού του είδους καίνε 8-12 λίτρα / 100 χλμ, όμως θα ήθελα την γνώμη κάποιου που κατέχει ένα τέτοιο αμάξι να με κατατοπίσει καλύτερα για την κατανάλωση του συγκεκριμενου αυτοκινήτου αλλά και γενικότερα την αξιοπιστία του. Ευχαριστώ.
Παρεπιπτόντως η χρήσητου αυτοκινήτου θα είνι κατά 90+ % άσφαλτος σε επαρχία αλλά και ταξίδια προς και από Αθήνα της τάξεως των 200 + 200 χλμ, η χρήση του σε χωμάτινους δρόμους θα είναι ελάχιστη. -
Ο χρήστης ntemhs έγραψε:
Προσανατολίζομαι στο να αλλάξω ένα vitara τρίθυρο του '97 μοντέλο με ένα διπλοκάμπινο pick up, για την ώρα έχω βρεί σε πολύ συμφέρουσα τιμή ένα ford ranger 2008 2.5, από ότι έχω ακούσει - διαβάσει γενικά τα αυτοκίνητα αυτού του είδους καίνε 8-12 λίτρα / 100 χλμ, όμως θα ήθελα την γνώμη κάποιου που κατέχει ένα τέτοιο αμάξι να με κατατοπίσει καλύτερα για την κατανάλωση του συγκεκριμενου αυτοκινήτου αλλά και γενικότερα την αξιοπιστία του. Ευχαριστώ.
Παρεπιπτόντως η χρήσητου αυτοκινήτου θα είνι κατά 90+ % άσφαλτος σε επαρχία αλλά και ταξίδια προς και από Αθήνα της τάξεως των 200 + 200 χλμ, η χρήση του σε χωμάτινους δρόμους θα είναι ελάχιστη.Αφου η χρηση του σε χωματινους δρομους θα ειναι ελαχιστη , γιατι να το παρεις 4χ4 ????? Παρε το ιδιο σε 4χ2 με πολυ λιγοτερη καταναλωση , μικροτερο βαρος , καλυτερο ταξιδι , φθηνοτερα αναλωσιμα ( λαστιχα κ.τ.λ ) και λιγοτερες ζημιες - φθορες . Σαν φορτιο τα 4χ2 εχουν μεγαλυτερο ωφελιμο στην αδεια και απο επιδοσεις ειναι αρκετα καλυτερα απο τα 4χ4 λογο βαρους και λιγοτερων κινουμενων μερων οσο και της οποιας αεροδυναμικης , πανε μια χαρα σε χωματροδρομους και με γνωσεις και καλα λαστιχα πανε και λιγο εκτος ελεο μπλοκε πισω ! Για να καταλαβεις στα 6 χρονια με Mazda B2500 4χ2 μονοκαμπινο ειχα κουβαλησει τρελα φορτια , ειχα βγαλεις απειρα τσουβαλια με ελιες απο χωραφια και ζητημα ειναι τρεις φορες στα 6 χρονια να κολησα !!!
-
Εξαρτάται σε τι δρόμους μπαίνεις...
Αν μπαίνεις σε ευθείες ναι...δεν πρόκεται να κολλήσεις με τα 4x2...
Αλλά αν μπαινεις σε ανηφορες με λασπες κτλπ δεν νομιζω οτι θα σε βοηθήσει μονο η πισω κινηση εκεί...
Δεν μπορουμε να συγκρίνουμε 4χ2 με 4χ4...
Θαρρω πως εχουν την ιδια καταναλωση και τα 4χ2 και τα 4χ4...με τα euro 5 τουλαχιστον... -
Ο χρήστης steliosss94 έγραψε:
Εξαρτάται σε τι δρόμους μπαίνεις...
Αν μπαίνεις σε ευθείες ναι...δεν πρόκεται να κολλήσεις με τα 4x2...
Αλλά αν μπαινεις σε ανηφορες με λασπες κτλπ δεν νομιζω οτι θα σε βοηθήσει μονο η πισω κινηση εκεί...
Δεν μπορουμε να συγκρίνουμε 4χ2 με 4χ4...
**Θαρρω πως εχουν την ιδια καταναλωση και τα 4χ2 και τα 4χ4...με τα euro 5 τουλαχιστον...**
Από ότι ξέρω, στην πράξη, δεν ισχύει αυτό!Τα 4χ2 είναι σχετικά πιο οικονομικά!
Σε ένα εργαλείο όμως δεν κοιτάς την κατανάλωση ειδικά όταν η διαφορά είναι μικρή
Κατανάλωση Ford Ranger 2008