-
Παιδιά καλησπέρα, μετά το passat του πατέρα μου που το 2007 με 40.000χλμ έμεινε σε ταξίδι (μετα απο πολλά προβλήματα) στο εξωτερικό αγοράστηκε ως αντικαταστάτης μια BMW 3series του 2005 (αν δεν κάνω λάθος- το μοντέλου που κυκλοφορεί τώρα) μεταχειρισμένη απο συνάδελφο του πατέρα μου με 15.000χλμ.
Το αμάξι τον πρώτο χρόνο ήταν εξαιρετικό.
Το 2010 και ενώ πιο μπροστά μας έκανε κάτι τσαλιμάκια που δεν δώσαμε σημασία ήρθε η πρώτη ξενέρα καθώς το αμάξι άρχησε να ψιλοτρίζει πράμα το οποίο σήμερα έχει μεγαλώσει υπερβολικά.
Τα service γινόντουσαν πάντα στην αντιπροσωπία και ποτε δεν μας έδωσε λύση στο πρόβλημα των τριγμων.
Και ρωτάω ξέρετε ποια σημεία συνήθως σε αυτό το μοντέλο εμφανίζουν τριγμούς και πως μπορώ να το αντιμετωπίσω?
Το αμάξι έχει τώρα περίπου 80.000χλμ και το δεύτερο πρόβλημα μετά τους τριγμούς είναι οτι στις 10.000χλμ καίει περίπου ένα λίτρο λάδι...Στο συνεργείο που κάνω service εχουν ελέγξει κατ επανάληψη το αυτοκίνητο και μου λένε οτι είναι φυσιολογικό με 80.000χλμ να καίει λίγο...Το θέμα ειναι ρε παιδιά οτι το αμάξι είναι πένα και παντα το προσέχαμε και δεν ζοριζόταν ποτέ...λάδια και ανταλλακτικά όπως είπα ΠΑΝΤΑ γνήσια στην αντιπροσωπία και τώρα μου λένε οτι είναι φυσιολογικό να καίει λάδι στις 80.000χλμ? Δηλαδή το Fiat Punto του '94 15 χρόνια με 600.000 χλμ και δεν έκαιγε σχεδόν καθόλου μάλλον είχε καλύτερο μοτερ?Μάλλον ναι καθώς δεν μας είχε βγάλει την παραμικρή βλάβη...και ήταν αμάξι που δεν κόστιζε 30.000€!
Είναι λογικό να καίει τόσο λάδι και να συμπληρώνω λες και εχω καμια σακαρακα 20ετίας?Το τρίτο πρόβλημα είναι οτι το καλοκαίρι άναψε στα καλά καθούμενα το check και έκανε κάπως σαν τρακτέρ...Το αμάξι φορτώθηκε στην οδική και πήγε στην αντιπροσωπία οπου η διάγνωση έβγαλε πρόβλημα σε κάποιον κύλινδρο και τελικά διορθώθηκε με κάποιον/ους πολλαπλασιαστές που αλλάχτηκαν.Τον Οκτώβρη που μας πέρασε και εκει που όλα (λέμε τώρα...) ήταν καλά check engine και ξανά το ίδιο.Πάλι οδική πάλι συνεργείο πάλι τα ίδια αλλαγή (ευτυχώς χωρίς κόστος καθώς είχαν εγγύηση).Πριν κανα δυο βδομάδες ξανα check χωρίς να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στο αμάξι.Το πάω στην αντιπροσωπία μου λένε κάποιο πρόβλημα στα μπεκ...δυστυχώς επειδή είχα πολύ δουλειά δεν ασχολήθηκα και το άφησα να το φτιάξουν.
Απ'οσο μου είπαν βγήκαν τα ΜΠΕΚ και καθαρίστηκαν (να τονίσω οτι στο punto είχε γίνει καθαρισμός μετά απο 200.000χλμ και μονο μια φορά,πως στο fiat stilo που επίσης έχω δεν έχουν καθαριστεί ΠΟΤΕ και έχει 200.000χλμ και πως στο honda civic της μάνας μου με 300.000χλμ επίσης δεν έχουν καθαριστεί ποτε).
Δεν έδωσα σημασία καθώς βιαζόμουν και έφυγα.Όλα καλά μέχρι εχτες.
Κατεβαίνω βράδυ ντυμένος για ποτάκι στην παραλία (θεσ/νικη) με παρέα και κατα τις 4 λέμε να την κάνουμε οπότε πηγαίνουμε στα αμάξια μας.Έλα που η μπέμπα δεν μου έκανε την χάρη να πάρει μπροστά με την πρώτη...Η μίζα γυρνούσε την μηχανή αλλα δεν άρπαζε...Τελικά και μετα απο σχόλια των φίλων για την ποιότητα και την αξιοπιστία της bmw η κούκλα μάλλον προσβλήθηκε και μου έκανε την χαρη και πήρε χωρίς κάποιο μήνυμα,check ή οτιδήποτε...
Όταν έφτασα σπίτι και αφου πάρκαρα πριν σβήσω ο δείκτης της θερμοκρασίας ανέβηκε προς τα πάνω και ξανα πήγε στην θέση του...δεν ξέρω αν το έκανε και ποιο μπροστά πάντως εγώ το πρόσεξα εκείνη την στιγμή.Σήμερα λοιπόν είπα να βγάλω την κούκλα μια βόλτα με την πραγματική κούκλα μαζί και εκεί έφαγα και την ξεφτίλα...απλά το αμάξι άρχισε να τρέμει και να μην ανταποκρίνεται καλά το γκάζι...τελικά έσβησε και έσπρωχνα να το βγάλω απο την μέση του δρόμου με ενα θεοσκληρο τιμόνι. Τα νεύρα μου είναι στο αμην... Έφαγα και ένα σχόλιο του τύπου ωραίες οι μεγάλες και γυαλιστερές ζάντες,ωραίο το μεταλικό χρώμα που γυαλίζει σ'αυτό το όμορφο αμάξι...ωραία τα δέρματα και τα μαλακά πλαστικά που τρίζουν αν δεν μπορείς όμως να έχεις ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο τι να τα κάνεις?τσάμπα 30 χιλιάρικα...Να τονίσω επίσης οτι απο το καλοκαίρι έχω λαμπάκι αναμμένο αερόσακων και έχει πάει αντιπροσωπία το αμάξι δυο φορές να φτιαχτεί και πριν καμια βδομάδα ξανα άναψε... Να πω επίσης οτι έχω αλλάξει στις 80.000χλμ αμορτισερ,ψαλίδια,μονάδα abs + αυτά που ανέφερα...
Το θέμα ειναι οτι το αμάξι είναι πάαρα πολύ προσεγμένο,ποτε τρακαρισμένο,και πάντα όλα τα ανταλλακτικά ήταν γνήσια και όλες οι εργασίες και τα service γινόντουσαν στην αντιπροσωπία.
Και ρωτάω ρε παιδιά οκ μια φορά μείναμε με passat,μια φορά μείναμε golf 4, αλλα και με bmw?
Έχω ξενερώσει καθώς το βλέπω το αμάξι και είναι τόσο όμορφο,γυαλίζει,είναι σε τόσο τέλεια κατάσταση και μου έχει βγάλει την πίστη...
Honda Civic 311.000χλμ και Fiat Stilo sport 220.000χλμ 11ετίας που έχουμε στην οικογένεια δεν έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και δεν καίνε σχεδόν καθόλου λαδάκι.Απλα δεν μπορώ να δεχτώ πως φίλοι με nissan και chevrolet με κοροιδεύουν για το Γερμανικό Σκυλί...
Μου λύπει η κουκλάρα μου...η μουράτη γυαλιστερή Ιταλίδα μου...το stilo 3d sportΣυγγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο μήνυμα απλα παιδιά μου έχει βγει μεγάλο παράπονο,προσπάθησα να σας τα περιγράψω αναλυτικά για να καταλάβετε οσο το δυνατον περισσότερα ωστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε, και θέλω επίσης όλοι να γνωρίζουν τι σκουπίδια μας πασάρουν οι βόριοι φίλοι μας και το πόσο λάθος αντίληψη όπως αποδεικνύετε τελικά υπάρχει πλέον γύρω απο το πόσο καλό ειναι ένα αμάξι.Αύριο το αμάξι θα πάει στο συνεργείο...απλά επειδή φράγκα δεν υπάρχουν ήθελα να σας ρωτήσω τι μπορεί να φταίει ωστε στο συνεργείο να μη με πιάσουν αδιάβαστο καθώς σκοπεύω να κάτσω αύριο πάνω απο τα κεφάλια τους...
-
Παιδιά καλησπέρα, μετά το passat του πατέρα μου που το 2007 με 40.000χλμ έμεινε σε ταξίδι (μετα απο πολλά προβλήματα) στο εξωτερικό αγοράστηκε ως αντικαταστάτης μια BMW 3series του 2005 (αν δεν κάνω λάθος- το μοντέλου που κυκλοφορεί τώρα) μεταχειρισμένη απο συνάδελφο του πατέρα μου με 15.000χλμ.
Το αμάξι τον πρώτο χρόνο ήταν εξαιρετικό.
Το 2010 και ενώ πιο μπροστά μας έκανε κάτι τσαλιμάκια που δεν δώσαμε σημασία ήρθε η πρώτη ξενέρα καθώς το αμάξι άρχησε να ψιλοτρίζει πράμα το οποίο σήμερα έχει μεγαλώσει υπερβολικά.
Τα service γινόντουσαν πάντα στην αντιπροσωπία και ποτε δεν μας έδωσε λύση στο πρόβλημα των τριγμων.
Και ρωτάω ξέρετε ποια σημεία συνήθως σε αυτό το μοντέλο εμφανίζουν τριγμούς και πως μπορώ να το αντιμετωπίσω?
Το αμάξι έχει τώρα περίπου 80.000χλμ και το δεύτερο πρόβλημα μετά τους τριγμούς είναι οτι στις 10.000χλμ καίει περίπου ένα λίτρο λάδι...Στο συνεργείο που κάνω service εχουν ελέγξει κατ επανάληψη το αυτοκίνητο και μου λένε οτι είναι φυσιολογικό με 80.000χλμ να καίει λίγο...Το θέμα ειναι ρε παιδιά οτι το αμάξι είναι πένα και παντα το προσέχαμε και δεν ζοριζόταν ποτέ...λάδια και ανταλλακτικά όπως είπα ΠΑΝΤΑ γνήσια στην αντιπροσωπία και τώρα μου λένε οτι είναι φυσιολογικό να καίει λάδι στις 80.000χλμ? Δηλαδή το Fiat Punto του '94 15 χρόνια με 600.000 χλμ και δεν έκαιγε σχεδόν καθόλου μάλλον είχε καλύτερο μοτερ?Μάλλον ναι καθώς δεν μας είχε βγάλει την παραμικρή βλάβη...και ήταν αμάξι που δεν κόστιζε 30.000€!
Είναι λογικό να καίει τόσο λάδι και να συμπληρώνω λες και εχω καμια σακαρακα 20ετίας?Το τρίτο πρόβλημα είναι οτι το καλοκαίρι άναψε στα καλά καθούμενα το check και έκανε κάπως σαν τρακτέρ...Το αμάξι φορτώθηκε στην οδική και πήγε στην αντιπροσωπία οπου η διάγνωση έβγαλε πρόβλημα σε κάποιον κύλινδρο και τελικά διορθώθηκε με κάποιον/ους πολλαπλασιαστές που αλλάχτηκαν.Τον Οκτώβρη που μας πέρασε και εκει που όλα (λέμε τώρα...) ήταν καλά check engine και ξανά το ίδιο.Πάλι οδική πάλι συνεργείο πάλι τα ίδια αλλαγή (ευτυχώς χωρίς κόστος καθώς είχαν εγγύηση).Πριν κανα δυο βδομάδες ξανα check χωρίς να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στο αμάξι.Το πάω στην αντιπροσωπία μου λένε κάποιο πρόβλημα στα μπεκ...δυστυχώς επειδή είχα πολύ δουλειά δεν ασχολήθηκα και το άφησα να το φτιάξουν.
Απ'οσο μου είπαν βγήκαν τα ΜΠΕΚ και καθαρίστηκαν (να τονίσω οτι στο punto είχε γίνει καθαρισμός μετά απο 200.000χλμ και μονο μια φορά,πως στο fiat stilo που επίσης έχω δεν έχουν καθαριστεί ΠΟΤΕ και έχει 200.000χλμ και πως στο honda civic της μάνας μου με 300.000χλμ επίσης δεν έχουν καθαριστεί ποτε).
Δεν έδωσα σημασία καθώς βιαζόμουν και έφυγα.Όλα καλά μέχρι εχτες.
Κατεβαίνω βράδυ ντυμένος για ποτάκι στην παραλία (θεσ/νικη) με παρέα και κατα τις 4 λέμε να την κάνουμε οπότε πηγαίνουμε στα αμάξια μας.Έλα που η μπέμπα δεν μου έκανε την χάρη να πάρει μπροστά με την πρώτη...Η μίζα γυρνούσε την μηχανή αλλα δεν άρπαζε...Τελικά και μετα απο σχόλια των φίλων για την ποιότητα και την αξιοπιστία της bmw η κούκλα μάλλον προσβλήθηκε και μου έκανε την χαρη και πήρε χωρίς κάποιο μήνυμα,check ή οτιδήποτε...
Όταν έφτασα σπίτι και αφου πάρκαρα πριν σβήσω ο δείκτης της θερμοκρασίας ανέβηκε προς τα πάνω και ξανα πήγε στην θέση του...δεν ξέρω αν το έκανε και ποιο μπροστά πάντως εγώ το πρόσεξα εκείνη την στιγμή.Σήμερα λοιπόν είπα να βγάλω την κούκλα μια βόλτα με την πραγματική κούκλα μαζί και εκεί έφαγα και την ξεφτίλα...απλά το αμάξι άρχισε να τρέμει και να μην ανταποκρίνεται καλά το γκάζι...τελικά έσβησε και έσπρωχνα να το βγάλω απο την μέση του δρόμου με ενα θεοσκληρο τιμόνι. Τα νεύρα μου είναι στο αμην... Έφαγα και ένα σχόλιο του τύπου ωραίες οι μεγάλες και γυαλιστερές ζάντες,ωραίο το μεταλικό χρώμα που γυαλίζει σ'αυτό το όμορφο αμάξι...ωραία τα δέρματα και τα μαλακά πλαστικά που τρίζουν αν δεν μπορείς όμως να έχεις ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο τι να τα κάνεις?τσάμπα 30 χιλιάρικα...Να τονίσω επίσης οτι απο το καλοκαίρι έχω λαμπάκι αναμμένο αερόσακων και έχει πάει αντιπροσωπία το αμάξι δυο φορές να φτιαχτεί και πριν καμια βδομάδα ξανα άναψε... Να πω επίσης οτι έχω αλλάξει στις 80.000χλμ αμορτισερ,ψαλίδια,μονάδα abs + αυτά που ανέφερα...
Το θέμα ειναι οτι το αμάξι είναι πάαρα πολύ προσεγμένο,ποτε τρακαρισμένο,και πάντα όλα τα ανταλλακτικά ήταν γνήσια και όλες οι εργασίες και τα service γινόντουσαν στην αντιπροσωπία.
Και ρωτάω ρε παιδιά οκ μια φορά μείναμε με passat,μια φορά μείναμε golf 4, αλλα και με bmw?
Έχω ξενερώσει καθώς το βλέπω το αμάξι και είναι τόσο όμορφο,γυαλίζει,είναι σε τόσο τέλεια κατάσταση και μου έχει βγάλει την πίστη...
Honda Civic 311.000χλμ και Fiat Stilo sport 220.000χλμ 11ετίας που έχουμε στην οικογένεια δεν έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και δεν καίνε σχεδόν καθόλου λαδάκι.Απλα δεν μπορώ να δεχτώ πως φίλοι με nissan και chevrolet με κοροιδεύουν για το Γερμανικό Σκυλί...
Μου λύπει η κουκλάρα μου...η μουράτη γυαλιστερή Ιταλίδα μου...το stilo 3d sportΣυγγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο μήνυμα απλα παιδιά μου έχει βγει μεγάλο παράπονο,προσπάθησα να σας τα περιγράψω αναλυτικά για να καταλάβετε οσο το δυνατον περισσότερα ωστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε, και θέλω επίσης όλοι να γνωρίζουν τι σκουπίδια μας πασάρουν οι βόριοι φίλοι μας και το πόσο λάθος αντίληψη όπως αποδεικνύετε τελικά υπάρχει πλέον γύρω απο το πόσο καλό ειναι ένα αμάξι.Αύριο το αμάξι θα πάει στο συνεργείο...απλά επειδή φράγκα δεν υπάρχουν ήθελα να σας ρωτήσω τι μπορεί να φταίει ωστε στο συνεργείο να μη με πιάσουν αδιάβαστο καθώς σκοπεύω να κάτσω αύριο πάνω απο τα κεφάλια τους...
-
Παιδιά καλησπέρα, μετά το passat του πατέρα μου που το 2007 με 40.000χλμ έμεινε σε ταξίδι (μετα απο πολλά προβλήματα) στο εξωτερικό αγοράστηκε ως αντικαταστάτης μια BMW 3series του 2005 (αν δεν κάνω λάθος- το μοντέλου που κυκλοφορεί τώρα) μεταχειρισμένη απο συνάδελφο του πατέρα μου με 15.000χλμ.
Το αμάξι τον πρώτο χρόνο ήταν εξαιρετικό.
Το 2010 και ενώ πιο μπροστά μας έκανε κάτι τσαλιμάκια που δεν δώσαμε σημασία ήρθε η πρώτη ξενέρα καθώς το αμάξι άρχησε να ψιλοτρίζει πράμα το οποίο σήμερα έχει μεγαλώσει υπερβολικά.
Τα service γινόντουσαν πάντα στην αντιπροσωπία και ποτε δεν μας έδωσε λύση στο πρόβλημα των τριγμων.
Και ρωτάω ξέρετε ποια σημεία συνήθως σε αυτό το μοντέλο εμφανίζουν τριγμούς και πως μπορώ να το αντιμετωπίσω?
Το αμάξι έχει τώρα περίπου 80.000χλμ και το δεύτερο πρόβλημα μετά τους τριγμούς είναι οτι στις 10.000χλμ καίει περίπου ένα λίτρο λάδι...Στο συνεργείο που κάνω service εχουν ελέγξει κατ επανάληψη το αυτοκίνητο και μου λένε οτι είναι φυσιολογικό με 80.000χλμ να καίει λίγο...Το θέμα ειναι ρε παιδιά οτι το αμάξι είναι πένα και παντα το προσέχαμε και δεν ζοριζόταν ποτέ...λάδια και ανταλλακτικά όπως είπα ΠΑΝΤΑ γνήσια στην αντιπροσωπία και τώρα μου λένε οτι είναι φυσιολογικό να καίει λάδι στις 80.000χλμ? Δηλαδή το Fiat Punto του '94 15 χρόνια με 600.000 χλμ και δεν έκαιγε σχεδόν καθόλου μάλλον είχε καλύτερο μοτερ?Μάλλον ναι καθώς δεν μας είχε βγάλει την παραμικρή βλάβη...και ήταν αμάξι που δεν κόστιζε 30.000€!
Είναι λογικό να καίει τόσο λάδι και να συμπληρώνω λες και εχω καμια σακαρακα 20ετίας?Το τρίτο πρόβλημα είναι οτι το καλοκαίρι άναψε στα καλά καθούμενα το check και έκανε κάπως σαν τρακτέρ...Το αμάξι φορτώθηκε στην οδική και πήγε στην αντιπροσωπία οπου η διάγνωση έβγαλε πρόβλημα σε κάποιον κύλινδρο και τελικά διορθώθηκε με κάποιον/ους πολλαπλασιαστές που αλλάχτηκαν.Τον Οκτώβρη που μας πέρασε και εκει που όλα (λέμε τώρα...) ήταν καλά check engine και ξανά το ίδιο.Πάλι οδική πάλι συνεργείο πάλι τα ίδια αλλαγή (ευτυχώς χωρίς κόστος καθώς είχαν εγγύηση).Πριν κανα δυο βδομάδες ξανα check χωρίς να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία στο αμάξι.Το πάω στην αντιπροσωπία μου λένε κάποιο πρόβλημα στα μπεκ...δυστυχώς επειδή είχα πολύ δουλειά δεν ασχολήθηκα και το άφησα να το φτιάξουν.
Απ'οσο μου είπαν βγήκαν τα ΜΠΕΚ και καθαρίστηκαν (να τονίσω οτι στο punto είχε γίνει καθαρισμός μετά απο 200.000χλμ και μονο μια φορά,πως στο fiat stilo που επίσης έχω δεν έχουν καθαριστεί ΠΟΤΕ και έχει 200.000χλμ και πως στο honda civic της μάνας μου με 300.000χλμ επίσης δεν έχουν καθαριστεί ποτε).
Δεν έδωσα σημασία καθώς βιαζόμουν και έφυγα.Όλα καλά μέχρι εχτες.
Κατεβαίνω βράδυ ντυμένος για ποτάκι στην παραλία (θεσ/νικη) με παρέα και κατα τις 4 λέμε να την κάνουμε οπότε πηγαίνουμε στα αμάξια μας.Έλα που η μπέμπα δεν μου έκανε την χάρη να πάρει μπροστά με την πρώτη...Η μίζα γυρνούσε την μηχανή αλλα δεν άρπαζε...Τελικά και μετα απο σχόλια των φίλων για την ποιότητα και την αξιοπιστία της bmw η κούκλα μάλλον προσβλήθηκε και μου έκανε την χαρη και πήρε χωρίς κάποιο μήνυμα,check ή οτιδήποτε...
Όταν έφτασα σπίτι και αφου πάρκαρα πριν σβήσω ο δείκτης της θερμοκρασίας ανέβηκε προς τα πάνω και ξανα πήγε στην θέση του...δεν ξέρω αν το έκανε και ποιο μπροστά πάντως εγώ το πρόσεξα εκείνη την στιγμή.Σήμερα λοιπόν είπα να βγάλω την κούκλα μια βόλτα με την πραγματική κούκλα μαζί και εκεί έφαγα και την ξεφτίλα...απλά το αμάξι άρχισε να τρέμει και να μην ανταποκρίνεται καλά το γκάζι...τελικά έσβησε και έσπρωχνα να το βγάλω απο την μέση του δρόμου με ενα θεοσκληρο τιμόνι. Τα νεύρα μου είναι στο αμην... Έφαγα και ένα σχόλιο του τύπου ωραίες οι μεγάλες και γυαλιστερές ζάντες,ωραίο το μεταλικό χρώμα που γυαλίζει σ'αυτό το όμορφο αμάξι...ωραία τα δέρματα και τα μαλακά πλαστικά που τρίζουν αν δεν μπορείς όμως να έχεις ενα αξιόπιστο αυτοκίνητο τι να τα κάνεις?τσάμπα 30 χιλιάρικα...Να τονίσω επίσης οτι απο το καλοκαίρι έχω λαμπάκι αναμμένο αερόσακων και έχει πάει αντιπροσωπία το αμάξι δυο φορές να φτιαχτεί και πριν καμια βδομάδα ξανα άναψε... Να πω επίσης οτι έχω αλλάξει στις 80.000χλμ αμορτισερ,ψαλίδια,μονάδα abs + αυτά που ανέφερα...
Το θέμα ειναι οτι το αμάξι είναι πάαρα πολύ προσεγμένο,ποτε τρακαρισμένο,και πάντα όλα τα ανταλλακτικά ήταν γνήσια και όλες οι εργασίες και τα service γινόντουσαν στην αντιπροσωπία.
Και ρωτάω ρε παιδιά οκ μια φορά μείναμε με passat,μια φορά μείναμε golf 4, αλλα και με bmw?
Έχω ξενερώσει καθώς το βλέπω το αμάξι και είναι τόσο όμορφο,γυαλίζει,είναι σε τόσο τέλεια κατάσταση και μου έχει βγάλει την πίστη...
Honda Civic 311.000χλμ και Fiat Stilo sport 220.000χλμ 11ετίας που έχουμε στην οικογένεια δεν έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και δεν καίνε σχεδόν καθόλου λαδάκι.Απλα δεν μπορώ να δεχτώ πως φίλοι με nissan και chevrolet με κοροιδεύουν για το Γερμανικό Σκυλί...
Μου λύπει η κουκλάρα μου...η μουράτη γυαλιστερή Ιταλίδα μου...το stilo 3d sportΣυγγνώμη αν κούρασα με το μεγάλο μήνυμα απλα παιδιά μου έχει βγει μεγάλο παράπονο,προσπάθησα να σας τα περιγράψω αναλυτικά για να καταλάβετε οσο το δυνατον περισσότερα ωστε να μπορέσετε να με βοηθήσετε, και θέλω επίσης όλοι να γνωρίζουν τι σκουπίδια μας πασάρουν οι βόριοι φίλοι μας και το πόσο λάθος αντίληψη όπως αποδεικνύετε τελικά υπάρχει πλέον γύρω απο το πόσο καλό ειναι ένα αμάξι.Αύριο το αμάξι θα πάει στο συνεργείο...απλά επειδή φράγκα δεν υπάρχουν ήθελα να σας ρωτήσω τι μπορεί να φταίει ωστε στο συνεργείο να μη με πιάσουν αδιάβαστο καθώς σκοπεύω να κάτσω αύριο πάνω απο τα κεφάλια τους...
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
μετά το passat... BMW 3series του 2005... Fiat Punto... honda civic... μεγάλες και γυαλιστερές ζάντες... δέρματα... golf 4...για να σκάσει η μπόμπα:
απλά επειδή φράγκα δεν υπάρχουν
-
Φίλε μου μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου απλα αν έμπαινα σε λεπτομέριες να αναλύσω και αυτά τότε δεν θα τελείωνε το θέμα.Και να για να εξηγηθώ:
Το fiat punto το είχαμε μέχρι το 2007 σχεδόν παράλληλα με το passat.Ο αδερφός μου οδηγούσε το punto και το passat ο πατέρας μου.Τα δώσαμε σχεδον μαζί.Παράλληλα είχε η μάνα μου honda civic και έπειτα αγοράστηκε μεταχειρισμένο το Stilo για εμένα και η bmw για τον πατέρα μου.Έχουμε 3 αμάξια πλέον στην οικογένεια...ίσως 2,5...Απλά μέχρι τα Χριστούγεννα που θα πάω στην πολη απο την οποία κατάγομαι είχα πάρει την bmw και έχω αφήσει πάνω στον πατέρα το stilo...
Ήθελα να βγάλω γούστα με το πισωκίνητο στου γυαλιστερούς δρόμους της θεσ/νικης με τα φιλαράκια...τα γούστα όμως πληρώνονται όπως φαίνεται....καλύτερα να έπαιρνα ένα starlet mk1 πισωκίνητο με 500€ και να έβγαζα με αυτό γούστα...τουλάχιστον δεν θα είχα και τον μεγάλο να με κατηγορεί οτι εγώ το 'σακάτεψα'...
Όσο για το golf είναι φίλουΕλπίζω να σε κάλυψα... απο δω και πέρα οποιαδήποτε βοήθεια ή σχόλιο σχετικά με το πρόβλημα θα ήταν σημαντικό
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
η λύση ειναι μια αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να τη βρεις μονος σου.
από τη στιγμη που μετά απο ολα αυτά ακομα το αποκαλείς 'κούκλα' και 'ματάκια μου' και άλλα τετοια, κατσε και λούσου τα (με το συμπάθειο, δε σου επιτίθεμαι. ληστές θα γινουν οι αντιπροσωπίες δλδ;; )
-
Καντου ευθανασια!!!
-
Ενταξει, τον πηδηξατε τον ανθρωπο... δηλαδη αμα ελεγε 'με το τριμπουρδελο που εμπλεξα' θα αλλαζε κατι?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ενταξει, τον πηδηξατε τον ανθρωπο... δηλαδη αμα ελεγε 'με το τριμπουρδελο που εμπλεξα' θα αλλαζε κατι?Πιο κοντα στην πραγματικοτητα θα ηταν.
-
Ρε παιδιά σας ευχαριστώ πολύ που ξεσκίσατε το θέμα μου...
Δεν με φτάνει ο πόνος μου με την σκατοBMW που μπλέξαμε έχω και τα κοροιδευτικά σχόλια τώρα...τέλεια.
Ναι το λέω και εγώ είναι Γερμανική ΣΑΒΟΥΡΑ, τριμπούρδελο όπως ειπώθηκε πείτε το όπως θέλετε αλλα αμα δεν έχετε να σχολιάσετε κάτι επι της ουσίας παρακαλώ να λείπουν τα σχόλια...και στην τελική εγώ δεν ειμαι σαν κάποιος κομπλεξικους που επειδή σκασαν 30 και 40 και παραπανω χιλιάρικα ντρέπονται να πούνε τα προβλήματα που τους έβγαλε το καμάρι τους...εδώ είμαστε για να βοηθάει νομίζω ο ένας τον άλλον και να ενημερωνόμαστε...
Στην αρχη ήταν καλή φάση γιατί γέλασα λίγο (κάπως ηρέμησαν τα νεύρα μου απο το πρωι) αλλα μετα απο κάποια φάση καταντάει βλακεία....Αν έχει κάποιος κάποια ιδέα για:
-τους τριγμούς
-την κατανάλωση λαδιού
-το λαμπάκι του αερόσακου
-και για το τελευταίο πρόβλημα που περιγράφω
θα το εκτιμούσα ! -
Τριγμοι :αν δεν εντοπισεις μονος σου απο που προερχονται πως να βοηθησει καποιος απο το pc του ;
Λαδι:αν βαζεις το σωστο λαδι δεν μπορεις να κανεις κατι εκτος συνεργειου.Μπορει να θελει τσιμουχακια βαλβιδων .
Λαμπακι αεροσακου:ελεχο απο συνεργειο να βρουν που παρουσιαζεται το προβλημα.Εγκεφαλος;Αισθητηρας;
Τελευταιο προβλημα:συνεργειο για εντοπισμο της βλαβης. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τριγμοι :αν δεν εντοπισεις μονος σου απο που προερχονται πως να βοηθησει καποιος απο το pc του ;
Λαδι:αν βαζεις το σωστο λαδι δεν μπορεις να κανεις κατι εκτος συνεργειου.Μπορει να θελει τσιμουχακια βαλβιδων .
Λαμπακι αεροσακου:ελεχο απο συνεργειο να βρουν που παρουσιαζεται το προβλημα.Εγκεφαλος;Αισθητηρας;
Τελευταιο προβλημα:συνεργειο για εντοπισμο της βλαβης.Τριγμοί: Ναι, λογικό να μη μπορεί κάποιος να βοηθήσει απο το pc απλα λέω αν ξέρει κανείς συνήθως αυτό το αμάξι που εμφανίζει τριγμους εκτος απο το ταμπλο που ακούγεται στάνταρ...Εκτος απο το ταμπλο μου ακούγεται απο κάπου πάνω στον ουρανό και κυρίως μπροστά εκει που είναι το φωτάκι αλλα και πίσω...κοντα στο πορτ παγκάζ.Επίσης έχω την αίσθηση οτι τρίζουν στις ανωμαλίες του δρόμου κάπου οι πόρτες..στα παράθυρα?στον μηχανισμό του παραθύρου δεν ξέρω...Και επίσης το ταμπλο κυρίως τρίζει στα πλάγια...εκει που ακουμπάει στα πλάγια με το σκάφος του αυτοκινήτου για να καταλάβετε.
Λάδι: Σωστό εργοστασιακό λάδι με γνήσιο φίλτρο πάντα.Δεν εντοπίζεται κάποια διαρροή και η αντιπροσωπία λεει οτι είναι λογικό να καίει γιατί έχει 80.000χλμ όπως προείπα...πράμα το οποίο φυσικά και δεν αποδέχομαι...ειδικά για ένα ακριβό αυτοκίνητο με τόσο βαρύ όνομα...
Λαμπάκι αερόσακου: μου είχαν πει τις προηγούμενες 2 φορές οτι ήταν κάτι με το κάθισμα αλλα την δεύτερη φορά μου είπαν οτι δεν θα ξανα εμφανιστεί.Τώρα ξανα άναψε...
Τελευταίο πρόβλημα: σίγουρα, απλά θέλω κάποιες γνώμες και γι'αυτό άλλωστε είπα όλο το ιστορικό, ωστε να μη με πιάσουν αδιάβαστο και μου πουλήσουν παραμύθια...οπότε ρωτάω τι θα μπορούσε να είναι σε αυτή την περίπτωση?
Σίγουρα στανταρ δεν θα ξέρετε αλλα αμα όλοι που ανοίγαν ένα θέμα ήξεραν οτι τα μέλη που θα τους απαντήσουν θα του ςδώσουν και την απόλυτα σωστή λύση τότε δεν θα πηγαίναμε στα συνεργεία... Απλά θέλω γνώμες για το ποιά παίζει να είναι τα αίτια...
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
:lol:
Φίλε μου μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου απλα αν έμπαινα σε λεπτομέριες να αναλύσω και αυτά τότε δεν θα τελείωνε το θέμα.Και να για να εξηγηθώ:
Το fiat punto το είχαμε μέχρι το 2007 σχεδόν παράλληλα με το passat.Ο αδερφός μου οδηγούσε το punto και το passat ο πατέρας μου.Τα δώσαμε σχεδον μαζί.Παράλληλα είχε η μάνα μου honda civic και έπειτα αγοράστηκε μεταχειρισμένο το Stilo για εμένα και η bmw για τον πατέρα μου.Έχουμε 3 αμάξια πλέον στην οικογένεια...ίσως 2,5...Απλά μέχρι τα Χριστούγεννα που θα πάω στην πολη απο την οποία κατάγομαι είχα πάρει την bmw και έχω αφήσει πάνω στον πατέρα το stilo...
Ήθελα να βγάλω γούστα με το πισωκίνητο στου γυαλιστερούς δρόμους της θεσ/νικης με τα φιλαράκια...τα γούστα όμως πληρώνονται όπως φαίνεται....καλύτερα να έπαιρνα ένα starlet mk1 πισωκίνητο με 500€ και να έβγαζα με αυτό γούστα...τουλάχιστον δεν θα είχα και τον μεγάλο να με κατηγορεί οτι εγώ το 'σακάτεψα'...
Όσο για το golf είναι φίλουΕλπίζω να σε κάλυψα... απο δω και πέρα οποιαδήποτε βοήθεια ή σχόλιο σχετικά με το πρόβλημα θα ήταν σημαντικό
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Είναι κουραστικό να απολογείσαι... Να δείνεις εξηγήσεις.. Είσαι μερακλής ,μάζεψες και αγόρασες....
Σε συμπάθησα διότι έφαγες τα περί Γερμανικής αξιοπιστίας, παραμύθι που το έφαγα και γω στο παρελθόν!
Είσαι Ιταλόφιλος, εύγε συνέχισε και άσε μας να λέμε!
Αυτό που μπορώ να σου πω(ξέρω καλούς μηχανικούς και ηλεκτρολόγους ,αλλά εσύ μένεις Σαλονίκη..) για τα λάδια είναι βρές ένα ημισυνθετικό λαδάκι φθηνό και καλό 10-40 (προτείνω το semi-syntheticπου είναι δεύτερο στον κατάλογο http://www.elin.gr/el/auto-tec.html) και συνδύασέ το με ένα motorkote(που εκτός των άλλων σταματάει και την κατανάλωση λαδιού) http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el.
Και τσέκαρε την ποιότητα του μηχανικού σου κάπως..Το ότι είναι εξουσιοδοτιμένο δε λέει κάτι.
Και όταν φτιάξουν τα πράγματα πάρε το αντίπαλο δέος της bmw να γουστάρεις! alfa romeo
Eύχομαι να τη βρείς την άκρη ανέξοδα όσο γίνεται από χρήμα αλλά κυρίως και ψυχικά! -
Το οτι τριζει δεν εχει σχεση με την αξιοπιστια.
Το οτι θελει 1 λτ λαδι στα 10000 χλμ καλα σου λενε οτι δεν ειναι ανησυχητικο. Το απο που χανεται/καιγεται το λαδι αυτο βεβαια καλο ειναι να το γνωριζεις.
Το οτι σου εκατσαν 2 πολλαπλασιαστες παλι δεν λεει πολλα. Για τα ουσιαστικα προβληματα μπορεις να παρεις κ μια 2η γνωμη απο αλλο εξειδικευμενο συνεργειο. Οι αντιπροσωπειες δεν εχουν παντα τουσ καταλληλους μηχανικους. -
Καταρχήν σας ευχαριστώ και τους 2 για της απαντήσης.
Ξεκινάω με τον akis_drive που απάντησε και πρώτος:
Φίλε μου,καταρχήν θέλω να ξέρεις πως όταν ήταν να πάρουμε και το passat Και ειδικά το BMW ήμουν τελείως αντίθετος!
Απο μηχανολογικά δεν ξέρω πολλά αλλα επειδή αγαπάω τα αυτοκίνητα και μου αρέσει να βρίσκομαι με τις ώρες σε συνεργεία καθώς επίσης και επειδή οι παρέες μου ασχολούντε πολύ με τα αυτοκίνητα και ήξερα τι εστι γερμανικό αμάξι (σίγουρα οχι αυτο που θεωρούν οι περισσότεροι) δεν ήθελα σε καμια περίπτωση να γινει αγορά γερμανικού αυτοκινήτου και κυρίως μετα την φόλα απο το VW επέμενα σε αγορά μιας 159 ή ενος Volvo καθώς ήθελε ο πατέρας μου αμάξι σ'αυτά τα μέτρα.Δυστυχώς επειδή συνάδελφος του πατέρα μου έφευγε μόνημα στον Καναδα μας πούλησε σε πολύ καλή τιμή το BMW και μιας και ήταν καινούργιο και καλα δουλεμένο το αγοράσε ο πατέρας μου χωρίς δεύτερη σκέψη.
Κάνεις ένα λάθος όμως.Η Alfa Romeo ΔΕΝ είναι ο αντίπαλος της BMW καθώς η BMW δεν μπορεί να φτάσει την Alfa σε ΤΙΠΟΤΑ ! Και καλύτερα να μην ξεκινήσουμε ένα τέτοιο θέμα γιατί δεν θα μαζεύεται.Απλα η εμπειρία μου και προσωπική και απο φίλους κτλ λέει οτι τα καλύτερα αυτοκίνητα ΠΛΕΟΝ είναι τα Ιταλικά,τα Ιαπωνικά και τα Volvo.
Δυστυχώς μεγαλώσαμε σε έναν μύθο που ίσως κάποτε να ίσχυε οτι το Γερμανικό αμάξι είναι το καλύτερο.Πλεον τα πράγματα άλλαξαν και μια απλή αναζήτηση στο google για τον πιο άσχετο θα αποδείξει (χωρις να λέω οτι είναι τρανταχτή απόδειξη) το οτι τα ΠΙΟ προβληματικά αμάξια και τα ΠΙΟ αναξιόπιστα είναι αυτά που παράγουν οι Γερμανοί!
Όπως είπα έχω ένα fiat stilo sport 3d και είναι κ*****ος και μετάνιωσα που πήρα έστω για λίγο καιρό την bmw...αλλωστε μη ξεχνάς οτι fiat και alfa είναι δίδυμα αδερφάκια
Πάντως να διευκρινίσω κάτι: ΔΕΝ είμαι φανατικος κάποιας μάρκας απλά απο τις εμπειρίες μου και απο αυτά που έχω ζήσει και με αμαξια γνωστών και φίλων μου λέει 'μακρυά απο τα Γερμανικα'.Δυστυχώς την πάτησα και καλά να πάθω.Στο θέμα μας,τα λάδια της Elin είναι καλά? Καλύτερα απο castrol,agip κτλ? Τα έχεις δοκιμάσει? Θα ήθελα να υποστηρίξω τα Ελληνικά πετρέλαια.Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν ξέρεις?
Πάντως να τονίσω οτι δεν το πήγαινα ΜΟΝΟ σε μια αντιπροσωπία.Αλλα σε μια συγκεκριμένη στην πόλη απο την οποία κατάγομαι και σε ΔΥΟ διαφορετικές στην Θεσσαλονίκη (βασικά σε μια και το άλλο είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο απλα δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη δουλειά στο τελευταίο...).
@Xenos ΦΥΣΙΚΑ και όλα αυτά λενε ΠΟΛΛΑ. ΕΙΔΙΚΑ όταν το αμάξι κοστίζει 30.000 ΕΥΡΩ ! Να πεις είναι κανένα matiz λες οκ...αλλα ρε φούστη μου BMW (και καλάαα) παίρνεις...
Φυσικά και οι τριγμοί δείχνουν το οτι το αμάξι είναι καλής ποιότητας ΜΟΝΟ στα περιοδικά και στον ΜΥΘΟ
Φυσικά και οι καμμένοι Πολλαπλασιαστές (κατ επανάληψη το τονίζω!Δεν έτυχε μια φορά, και πάλι δεν το δικαιολογώ καθώς οταν πληρώνεις ακριβό αμάξι κατ εμε δεν πρέπει να κάψει ούτε λάμπα αλλα anyway) λένε το πόσο αξιόπιστο είναι ενα αμάξι καθώς όταν καηκαν θα μπορούσα να είμαι σε ταξίδι και να τα έχανα γενικώς...
Στο Fiat Stilo το οποίο είναι απο τα πρώτα μοντέλα το οποίο είχε κατηγορηθεί όταν είχε βγει οτι είχε θέμα στα πρώτα μοντέλα κάποιες φορές στους πολλαπλασιαστές (άλλωστε είχε τεχνολογια,ηλεκτρικά και καινοτομίες + ποιότητα που σημερινά ακριβά μοντέλα δεν έχουν -που λέει ο λόγος-) μια φορά έχει καεί ΕΝΑΣ και αυτό στις 150.000 χλμ στον προηγούμενο κάτοχο ο οποίος είναι φίλος μου και τον είχε αλλάξει με ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ (ουτε καν γνήσιο) και απο τότε δεν έχει κάψει κανέναν άλλον...όλα εργοστασιακά είναι επάνω του...και μιλάω για ένα αμάξι που όταν είχε βγει καθώς είχε κάποιες 'παιδικές μικρες ασθένειες' είχε κατηγορηθεί για την ευαισθησία του σ'αυτο τον τομέα. Και όμως το αμάξι έτρωγε και τρώει γερό σκίσιμο και ούτε τρίζουν τα επίσης μαλακά πλαστικά του ούτε εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα (σημείωση οτι ειναι χαμηλωμένο με σκληρή ανάρτηση και χαμηλού προφιλ 17άρα ζάντα)...
Τέλος ΦΥΣΙΚΑ και το οτι καίει 1λίτρο λάδι στα 100.000χλμ είναι ΑΚΟΜΑ ενα στοιχεία για το πόσο ΑΧΡΗΣΤΑ είναι αυτά τα αμάξια καθώς δεν είμαι ο μόνος που εχει πρόβλημα.Και απο γνωστούς και απο ενα πρόχειρο search στο internet.
Το Stilo δηλαδή γιατί καίει μόλις 500γραμάρια στις 10.000χλμ το οποίο ΟΧΙ μονο δεν το πάω προσεκτικά όπως του πατέρα μου το bmw αλλα όλη την ώρα βαράει κόφτες...+ το οτι έχει 220.000χλμΚαι αν ολα αυτα δεν αποδεικνύουν οτι το αμάξι είναι αναξιόπιστο τότε προσέξτε και τα άλλα που είπα:
-Πρόβλημα στους αερόσακους
-Πρόβλημα στα φρένα και με αλλαγή της ΜΟΝΑΔΑΣ ABS !
αλλαγή ψαλίδια και αμορτισερ (οκ θα το δεχομουν οτι είναι ίσως αναλώσιμο...θα δεχομουν την φυσιολογική φθορα...αν είχε όμως όσα χιλιόμετρα έχει πχ το Stilo το οποίο δεν έχει κάνει Κιχ...)Και πριν λίγο που μιλούσα με τον πατέρα μου,μου είπε πως και η καθηγήτρια που μου έκανε μαθηματικά έχει το BMW της ΞΑΝΑ στο συνεργείο καθώς έπεσε ο κώλος του,στους θόλους...έχει ΞΑΝΑ κάποιο θέμα με τα αμορτισερ...BMW X5...
Η ποιότητα και η αξιοπιστία στο μεγαλείο της...Καλα να πάθουμε όσοι σκάμε τόσα χιλιάρικα στους Γερμαναράδες...
Φίλε akis_drive αυτό το motorkote απ'οσο έχω ακούσει εχει κατηγορηθεί οτι αφήνει υπολείμματα στον κινητήρα...Ισχύει?Το έχει δοκιμάσει κανείς?Γιατι προτιμάω να καίει 1 λίτρο λάδι παρα να κολλήσει ο κινητήρας...
-
Το λάδι είναι γνωστό στο Vag group, δεν είναι κάτι σπουδαίο. Οι τριγμοί, τι να σου πω ελληνικοί δρόμοι,το λαμπάκι μια βόλτα στην αντ/πία. Αν και μπορεί να θέλει αλλαγή ο αισθητήρας που συνήθως είναι στο κάθισμα. Πάρε Μερκ να ξενοιάσεις
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το λάδι είναι γνωστό στο Vag group, δεν είναι κάτι σπουδαίο. Οι τριγμοί, τι να σου πω ελληνικοί δρόμοι,το λαμπάκι μια βόλτα στην αντ/πία. Αν και μπορεί να θέλει αλλαγή ο αισθητήρας που συνήθως είναι στο κάθισμα. Πάρε Μερκ να ξενοιάσειςΒΜW εχει
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το λάδι είναι γνωστό στο Vag group, δεν είναι κάτι σπουδαίο. Οι τριγμοί, τι να σου πω ελληνικοί δρόμοι,το λαμπάκι μια βόλτα στην αντ/πία. Αν και μπορεί να θέλει αλλαγή ο αισθητήρας που συνήθως είναι στο κάθισμα. Πάρε Μερκ να ξενοιάσειςΦίλε μου Thomas_C200K σ'ευχαριστώ πολύ κι εσένα για την απάντησή σου.
Για το BMW λέω, αν και τo VW έκαιγε επίσης αλλα όχι τόσο...στην τελική εκείνο λες VAG group είναι όχι bmw...αλλα και πάλι αδικαιολόγητο....για ακομη μια φορα τρελή αξιοπιστία.
Και οι φίλοι μου και η μάνα μου και εγώ στους ίδιους ελληνικούς δρόμους οδηγάμε και μάλιστα πιο ταλαιπωρημένα αμάξια και πιο παλιά και δεν κάνουν ΚΙΧ !
Αισθητήρας...omg...να δω τι άλλο θα μας βγάλει...Ελπίζω να είναι τα καλώδια όπως τις προηγούμενες φορές γιατί αλλιώς θα το βάψω μπλε και στην θάλασσα! :SΜερκ που λες έχει ο θείος μου c class,έχει e class και ο κολλητός του πατέρα μου έχει kai ML ο νονός μου...Ισχύει οτι τα σκουπίδια της Mercedes τα παίρνει η BMW αλλα και τα Mercedes δεν πάνε πίσω...Γι'αυτό άλλωστε είμαι τοσο κάθετος για την Γερμανική αξιοπιστία...γιατί να πεις χάλασε ένα λες οκ...η παρτίδα...μηχανή είναι ή οτιδήποτε άλλο χαζό αλλα οταν όλα βγάζουν βλάβες τοτε κατι δεν πάει καλά...
Το C του θείου μου τρίζει επίσης,το E τρίζει, το ML που το έχω οδηγίσει κιόλλας μπορώ να πω οτι αν και έχει κάποια χιλιομετράκια δεν ακούγεται ΚΙΧ (αυτό έλειπε άλλωστε) και μου αρέσει και σαν αμάξι...Αν είχε αερόσακους όμως θα ήταν καλύτερο καθώς και αυτό την τελευταία φορά που το οδήγησα είχε λαμπάκι αερόσακου και μου είχε πει ο νονός μου οτι περίμενε ΕΓΚΕΦΑΛΟ AirBag :S....τραγικά πράματα....δυστυχώς η Mercedes στο μυαλό μου ήταν κάποτε η βασίλισα τον οχημάτων...κατάλαβα οτι πλεον ΔΕΝ ισχύει ούτε αυτό....
Άσε έχω πολλά και για την γούνα της Mercedes...
Πάντως απο τα γερμανικά μάλλον είναι τα καλύτερα...Αύριο θα μπει και στον εγκεφαλο να δουμε και για το airbag...Άντε να δούμε τι θα γίνει... Μάλλον θα έρθει αύριο ο πατέρας μου να πάρει το σαράβαλο και να μου φέρει την Ιταλίδα μου μαζί με λίγο κράξιμο παρέα (και να πω οτι έφταιγα...)
Ότι γυαλίζει τελικά δεν είναι χρυσός όντως...
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Καταρχήν σας ευχαριστώ και τους 2 για της απαντήσης.
Ξεκινάω με τον akis_drive που απάντησε και πρώτος:
Φίλε μου,καταρχήν θέλω να ξέρεις πως όταν ήταν να πάρουμε και το passat Και ειδικά το BMW ήμουν τελείως αντίθετος!
Απο μηχανολογικά δεν ξέρω πολλά αλλα επειδή αγαπάω τα αυτοκίνητα και μου αρέσει να βρίσκομαι με τις ώρες σε συνεργεία καθώς επίσης και επειδή οι παρέες μου ασχολούντε πολύ με τα αυτοκίνητα και ήξερα τι εστι γερμανικό αμάξι (σίγουρα οχι αυτο που θεωρούν οι περισσότεροι) δεν ήθελα σε καμια περίπτωση να γινει αγορά γερμανικού αυτοκινήτου και κυρίως μετα την φόλα απο το VW επέμενα σε αγορά μιας 159 ή ενος Volvo καθώς ήθελε ο πατέρας μου αμάξι σ'αυτά τα μέτρα.Δυστυχώς επειδή συνάδελφος του πατέρα μου έφευγε μόνημα στον Καναδα μας πούλησε σε πολύ καλή τιμή το BMW και μιας και ήταν καινούργιο και καλα δουλεμένο το αγοράσε ο πατέρας μου χωρίς δεύτερη σκέψη.
Κάνεις ένα λάθος όμως.Η Alfa Romeo ΔΕΝ είναι ο αντίπαλος της BMW καθώς η BMW δεν μπορεί να φτάσει την Alfa σε ΤΙΠΟΤΑ ! Και καλύτερα να μην ξεκινήσουμε ένα τέτοιο θέμα γιατί δεν θα μαζεύεται.Απλα η εμπειρία μου και προσωπική και απο φίλους κτλ λέει οτι τα καλύτερα αυτοκίνητα ΠΛΕΟΝ είναι τα Ιταλικά,τα Ιαπωνικά και τα Volvo.
Δυστυχώς μεγαλώσαμε σε έναν μύθο που ίσως κάποτε να ίσχυε οτι το Γερμανικό αμάξι είναι το καλύτερο.Πλεον τα πράγματα άλλαξαν και μια απλή αναζήτηση στο google για τον πιο άσχετο θα αποδείξει (χωρις να λέω οτι είναι τρανταχτή απόδειξη) το οτι τα ΠΙΟ προβληματικά αμάξια και τα ΠΙΟ αναξιόπιστα είναι αυτά που παράγουν οι Γερμανοί!
Όπως είπα έχω ένα fiat stilo sport 3d και είναι κ*****ος και μετάνιωσα που πήρα έστω για λίγο καιρό την bmw...αλλωστε μη ξεχνάς οτι fiat και alfa είναι δίδυμα αδερφάκια
Πάντως να διευκρινίσω κάτι: ΔΕΝ είμαι φανατικος κάποιας μάρκας απλά απο τις εμπειρίες μου και απο αυτά που έχω ζήσει και με αμαξια γνωστών και φίλων μου λέει 'μακρυά απο τα Γερμανικα'.Δυστυχώς την πάτησα και καλά να πάθω.Στο θέμα μας,τα λάδια της Elin είναι καλά? Καλύτερα απο castrol,agip κτλ? Τα έχεις δοκιμάσει? Θα ήθελα να υποστηρίξω τα Ελληνικά πετρέλαια.Πόσα χιλιόμετρα βγάζουν ξέρεις?
Πάντως να τονίσω οτι δεν το πήγαινα ΜΟΝΟ σε μια αντιπροσωπία.Αλλα σε μια συγκεκριμένη στην πόλη απο την οποία κατάγομαι και σε ΔΥΟ διαφορετικές στην Θεσσαλονίκη (βασικά σε μια και το άλλο είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο απλα δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη δουλειά στο τελευταίο...).
@Xenos ΦΥΣΙΚΑ και όλα αυτά λενε ΠΟΛΛΑ. ΕΙΔΙΚΑ όταν το αμάξι κοστίζει 30.000 ΕΥΡΩ ! Να πεις είναι κανένα matiz λες οκ...αλλα ρε φούστη μου BMW (και καλάαα) παίρνεις...
Φυσικά και οι τριγμοί δείχνουν το οτι το αμάξι είναι καλής ποιότητας ΜΟΝΟ στα περιοδικά και στον ΜΥΘΟ
Φυσικά και οι καμμένοι Πολλαπλασιαστές (κατ επανάληψη το τονίζω!Δεν έτυχε μια φορά, και πάλι δεν το δικαιολογώ καθώς οταν πληρώνεις ακριβό αμάξι κατ εμε δεν πρέπει να κάψει ούτε λάμπα αλλα anyway) λένε το πόσο αξιόπιστο είναι ενα αμάξι καθώς όταν καηκαν θα μπορούσα να είμαι σε ταξίδι και να τα έχανα γενικώς...
Στο Fiat Stilo το οποίο είναι απο τα πρώτα μοντέλα το οποίο είχε κατηγορηθεί όταν είχε βγει οτι είχε θέμα στα πρώτα μοντέλα κάποιες φορές στους πολλαπλασιαστές (άλλωστε είχε τεχνολογια,ηλεκτρικά και καινοτομίες + ποιότητα που σημερινά ακριβά μοντέλα δεν έχουν -που λέει ο λόγος-) μια φορά έχει καεί ΕΝΑΣ και αυτό στις 150.000 χλμ στον προηγούμενο κάτοχο ο οποίος είναι φίλος μου και τον είχε αλλάξει με ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ (ουτε καν γνήσιο) και απο τότε δεν έχει κάψει κανέναν άλλον...όλα εργοστασιακά είναι επάνω του...και μιλάω για ένα αμάξι που όταν είχε βγει καθώς είχε κάποιες 'παιδικές μικρες ασθένειες' είχε κατηγορηθεί για την ευαισθησία του σ'αυτο τον τομέα. Και όμως το αμάξι έτρωγε και τρώει γερό σκίσιμο και ούτε τρίζουν τα επίσης μαλακά πλαστικά του ούτε εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα (σημείωση οτι ειναι χαμηλωμένο με σκληρή ανάρτηση και χαμηλού προφιλ 17άρα ζάντα)...
Τέλος ΦΥΣΙΚΑ και το οτι καίει 1λίτρο λάδι στα 100.000χλμ είναι ΑΚΟΜΑ ενα στοιχεία για το πόσο ΑΧΡΗΣΤΑ είναι αυτά τα αμάξια καθώς δεν είμαι ο μόνος που εχει πρόβλημα.Και απο γνωστούς και απο ενα πρόχειρο search στο internet.
Το Stilo δηλαδή γιατί καίει μόλις 500γραμάρια στις 10.000χλμ το οποίο ΟΧΙ μονο δεν το πάω προσεκτικά όπως του πατέρα μου το bmw αλλα όλη την ώρα βαράει κόφτες...+ το οτι έχει 220.000χλμΚαι αν ολα αυτα δεν αποδεικνύουν οτι το αμάξι είναι αναξιόπιστο τότε προσέξτε και τα άλλα που είπα:
-Πρόβλημα στους αερόσακους
-Πρόβλημα στα φρένα και με αλλαγή της ΜΟΝΑΔΑΣ ABS !
αλλαγή ψαλίδια και αμορτισερ (οκ θα το δεχομουν οτι είναι ίσως αναλώσιμο...θα δεχομουν την φυσιολογική φθορα...αν είχε όμως όσα χιλιόμετρα έχει πχ το Stilo το οποίο δεν έχει κάνει Κιχ...)Και πριν λίγο που μιλούσα με τον πατέρα μου,μου είπε πως και η καθηγήτρια που μου έκανε μαθηματικά έχει το BMW της ΞΑΝΑ στο συνεργείο καθώς έπεσε ο κώλος του,στους θόλους...έχει ΞΑΝΑ κάποιο θέμα με τα αμορτισερ...BMW X5...
Η ποιότητα και η αξιοπιστία στο μεγαλείο της...Καλα να πάθουμε όσοι σκάμε τόσα χιλιάρικα στους Γερμαναράδες...
Φίλε akis_drive αυτό το motorkote απ'οσο έχω ακούσει εχει κατηγορηθεί οτι αφήνει υπολείμματα στον κινητήρα...Ισχύει?Το έχει δοκιμάσει κανείς?Γιατι προτιμάω να καίει 1 λίτρο λάδι παρα να κολλήσει ο κινητήρας...
Aυτή τη στιγμή ελιν ultra έχω στο αυτοκίνητό μου και το σκέφτηκα όταν τα έβαλα ως εξής: γιατί να πληρώνω ουσιαστικά την αξία του λαδιού συν τα μεσιτικά? Αφού και τα ξένα λάδια (motul π.χ) είναι αγορασμένα και επεξεργασμένα από πετρέλαιο που στο κάτω κάτω δεν το παράγουν όπως και εμείς...Η Αμερική που κάτι παράγει από πετρέλαιο έχει ένα καλό λάδι(χαβιάρι βέβαια..) το red line (από καλιφόρνια νοζίζω..). Castrol που είπες δεν εμπειστεύομαι για διάφορους λόγους(αν και στο παρελθόν είχα επιλέξει κάτι gtx..), agip δεν ξέρω αν και τα συμπαθώ λόγω του ότι ξέρω κάποια συνεργεία alfa romeo τα βάζουν.. Οπως συμπαθώ και έχω δοκιμάσει τα selenia racing 10-60.. αλλά τα συνθετικα καίγονται σε σχέση με τα ημισυνθετικα! Αν πηγαίναμε πίστα άλλο... δεν τα χρειαζόμαστε σε καθημερινή χρήση. Η μέση λύση είναι πάντα η καλύτερη σε οτιδήποτε. Αυτή τη στιγμή έχω τα ελιν τα ultra που διαρκουν 5000χλμ. Οτι συστήνω το χω δοκιμάσει.
Το motor kote το έχω δοκιμάσει πολλές φορές σε πολλά αυτοκίνητα δικά μου και όχι, και σε μηχανή φίλου και όλα καλά (καταλαβαίνεις ότι γλυκένει η λειτουργεία αμέσως κιόλας). Μου το χε συστήσει ένας φαναρτζής που έβαζε μέχρι τα λάδια στο τηγάνι να δει πώς αλλάζουν σε υφή με τις θερμοκρασίες. Το βάζουν μέχρι και σε ελικόπτερα κλπ..
Τώρα σε συζήτηση που είχα με τον γνωστό boubi(εκκεντροφόροι , ρεκτιφιέ κλπ) μου είχε πει: 'κάποτε το έφερνα, κάνει δουλειά αλλά είναι σωστό να χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με χιλιόμετρα (που έχουν κάποιες ανοχές) αλλιώς κάνει χειρότερη τη λίπανση και δε λιπαίνονται τα ωστήρια (το χα βάλει σε alfa 156 με λιγότερα από 60 000χλμ εγώ..).
Κάπου είδα νομίζω ότι είπες σου τρίζει η οροφή-ταπετσαρία και θυμήθηκα μια πατέντα για να μου κρατάει καλύτερα ταπετσαρία όλη μαζί στο πίσω σημείο του ουρανού ,όταν την είχα αλλάξει μια που είχε κρεμάσει από τον καιρό(σε ford fiesta). Ηταν αυτά http://www.plaisio.gr/Consumables/Offic ... -11848.htm και ουσιαστικά έπαιζαν το ρόλο μιας παχιάς -αντικραδασμικής ταινίς διπλής. Στο ταμπλό όταν εντοπίσεις τους τριγμους και το λύσουν οι 'ειδικοι'(εύχομαι να είναι όντως καλοίκ και να αγαπάνε το αντικείμενο δίχως εξυπνάδες..) αν δεν έχει καμια βίδα 'λάσκα' μπορείς στο σημείο ένωσης να κάνεις πατέντα με καμιά σαμπρέλα ποδηλάτου(κομάτι ως ροδέλα αν πρέπει να κρατάει μεγάλο σημείο να μην τρίζει..).
Καλό είναι να είσαι στο μάστορα κοντά αν δεν το λύνεις εσύ και από αυτό που σου λέω σκέψου και πράξε και συ για τη λύση.
Κανείς δε τα ξέρει όλα.. -
Λαδια για 5000χλμ;Τα αλλαζεις τοσο νωρις ή ειναι τοσο παρωχημενα; Ποιο ακριβως λιπαντικο της Ελιν βαζεις;
Πάλι πρόβλημα με Γερμανικό "σκυλί"...