Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aναρτηση opel astra opc
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aναρτηση opel astra opc
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    21
    307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexomon last edited by

      Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexomon last edited by

        Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexomon last edited by

          Παιδια το αυτοκινητο δεν εχει την ιδια συμπεριφορα στις στροφες με πρωτα τωρα τελευταια....Ελεγα να αλλαξω αναρτησεις, αλλα το θεμα ειναι τι να βαλω?Τι προτεινετε εσεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Το πιθανότερο είναι να κουραστήκανε τα αμορτισέρ.
            Άμα σου άρεσε όπως ήταν στην αρχή βάλε τα ίδια. ΑΝ κάτι δεν σου άρεσε βάλε άλλα.
            Είμαι όσο βοηθητικός γίνεται με τα στοιχεία που μας έδωσες....!

            Αν έτσι κι αλλιώς σκέφτεσαι να αλλάξεις αναρτήσεις και όχι μόνο αμορτισέρ καλύτερα να βάλεις σετ και να μην αυτοσχεδιάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexomon last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Το πιθανότερο είναι να κουραστήκανε τα αμορτισέρ.
              Άμα σου άρεσε όπως ήταν στην αρχή βάλε τα ίδια. ΑΝ κάτι δεν σου άρεσε βάλε άλλα.
              Είμαι όσο βοηθητικός γίνεται με τα στοιχεία που μας έδωσες....!

              Αν έτσι κι αλλιώς σκέφτεσαι να αλλάξεις αναρτήσεις και όχι μόνο αμορτισέρ καλύτερα να βάλεις σετ και να μην αυτοσχεδιάσεις.

              Λεω να μην βαλω τις ιδιες αλλα να βαλω καποιο aftermarket kit.Τι προτεινετε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Εφόσον δε λες ούτε πόσα δίνεις ούτε τι θέλεις από την ανάρτηση.... τι να σου προτείνει κάποιος;;; Κάνε ένα ψάξιμο στην αγορά, από το γραφείο σου online και θα δεις τι υπάρχει. Και πάρε όποιο έχει ωραίο χρώμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexomon last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Εφόσον δε λες ούτε πόσα δίνεις ούτε τι θέλεις από την ανάρτηση.... τι να σου προτείνει κάποιος;;; Κάνε ένα ψάξιμο στην αγορά, από το γραφείο σου online και θα δεις τι υπάρχει. Και πάρε όποιο έχει ωραίο χρώμα...

                  Καλα μην εισαι ρε παιδακι μου τοσο πονηρος...Πολυ μαγκας μιλαμε
                  Μεχρι 2000 και ποιο αγωνιαρικη αισθηση θελω, για τους φιλους που θελουν ακομα να βοηθησουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    akis_drive last edited by

                    http://siriocenter.gr/product/19505 από οικονομικά καλά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      akis_drive last edited by

                      Αλλά εαν θες κάτι πιο ακριβό
                      http://www.terras.gr/?page=listing&cat_id=17 (http://www.leda.com/our-services) και ενα p.m από μενα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexomon last edited by

                        Ευχαριστω φιλε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          chuckie last edited by

                          Φυσικά γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αν βάλεις after market ξεχνάς Ids+, δλδ ρυθμιζομενη σκληρότητα με το σπορ κουμπί κτλ (ότι έχει να κάνει με το σκέλος του Ids+ που επηρεάζει ανάρτηση). Το error code δεν έχεις πρόβλημα , στο σβήνουν με tech σε οπελ (δηλώνουν Ids no η κάτι τέτοιο). Λογικά με προσεγμένη επιλογή θα πάρεις τελικά ίσως καλύτερο αποτέλεσμα , απλά το αναφέρω 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alexomon last edited by

                            Ο χρήστης Chuckie έγραψε:
                            Φυσικά γνωρίζεις φαντάζομαι ότι αν βάλεις after market ξεχνάς Ids+, δλδ ρυθμιζομενη σκληρότητα με το σπορ κουμπί κτλ (ότι έχει να κάνει με το σκέλος του Ids+ που επηρεάζει ανάρτηση). Το error code δεν έχεις πρόβλημα , στο σβήνουν με tech σε οπελ (δηλώνουν Ids no η κάτι τέτοιο). Λογικά με προσεγμένη επιλογή θα πάρεις τελικά ίσως καλύτερο αποτέλεσμα , απλά το αναφέρω 🙂

                            Ναι αυτο το ξερω..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              heras last edited by

                              Kατ αρχην για ποιο astra μιλαμε? Το παλιο ατμοσφαιρικο 2λιτρο΄ή το προσφατο τουρμπο με τα 240?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                alexomon last edited by

                                Ο χρήστης heras έγραψε:
                                Kατ αρχην για ποιο astra μιλαμε? Το παλιο ατμοσφαιρικο 2λιτρο΄ή το προσφατο τουρμπο με τα 240?

                                240 φιλε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaggelis_306 last edited by

                                  Φίλε αφού λες μέχρι 2000 ευρώ σου προτείνω KW variant 2 ή 3 είναι από τις καλύτερες στις ρυθμιζόμενες. Είναι πολυφορεμένες κ τις βρίσκεις εύκολα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Και ποιος θα τις ρυθμίσει, με τι γνώσεις και κριτήρια;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vaggelis_306 last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                      Και ποιος θα τις ρυθμίσει, με τι γνώσεις και κριτήρια;;

                                      Αν είναι από μεγάλη πόλη το παλικάρι αρκετοί πιστεύω αναρτησάδες θα ξέρουν. Όλοι οι άλλοι που φοράνε coilover που τις ρύθμισαν?? Πήγαν στα εργαστήρια της KW?? Δε νομίζω! Εξάλλου αν πάρει τις variant 2 ρυθμίζουν σε ύψος κ σκληρότητα που δεν είναι κάτι για επιστήμονες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Η απάντησή σου δυστυχώς αντανακλά την άγνοια που επικρατεί και την 'άνεση' με την οποία αντιμετωπίζεται το θέμα από τους ίδιους τους 'βελτιωτές'... (δεν σε κατηγορώ)
                                        Η ρύθμιση είναι ολόκληρη επιστήμη. Πιο σωστά η σωστή ρύθμιση, αλλιώς κι εγώ μπορώ να τα ρυθμίσω! Και απαιτεί την πολύωρη συνεργασία γνώστη τεχνικού με τον χρήστη σε κατάλληλες συνθήκες, ιδανικά σε πίστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vaggelis_306 last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Η απάντησή σου δυστυχώς αντανακλά την άγνοια που επικρατεί και την 'άνεση' με την οποία αντιμετωπίζεται το θέμα από τους ίδιους τους 'βελτιωτές'... (δεν σε κατηγορώ)
                                          Η ρύθμιση είναι ολόκληρη επιστήμη. Πιο σωστά η σωστή ρύθμιση, αλλιώς κι εγώ μπορώ να τα ρυθμίσω! Και απαιτεί την πολύωρη συνεργασία γνώστη τεχνικού με τον χρήστη σε κατάλληλες συνθήκες, ιδανικά σε πίστα.

                                          Οκ σωστός αλλά πιστεύω το τέλειο δεν το πετυχαίνουν ούτε τα μαμά εργοστασιακά αυτοκίνητα εδώ κ στα αγωνιστικά παλεύουν μήνες για να βρουν το τέλειο αν υπάρχει φυσικά.
                                          Γιατί όταν κάποιος αλλάζει αμορτισέρ με ελατήρια ξέρει αν παντρεύονται τέλεια μεταξύ τους?? πχ bilstein-hr bilstein-eibach bilstein-apex bilstein-mad εδώ τι γίνεται??? Να μην πάω κ σε άλλη μάρκα αμορτισέρ γιατί θα χαθούμε. Το κάθε σετ δουλεύει διαφορετικά.
                                          Για μένα στην coilover το ύψος θέλει προσοχή να είναι σωστό, τη σκληρότητα τη δοκιμάζει που τη θέλει ο οδηγός.
                                          Κ όσοι βάζουν coilover καταλαβαίνουν αμέσως τη διαφορά με τα σκέτα αμορτισέρ ή τα ελατήρια.
                                          Κ όλοι λένε μέρα με τη νύχτα αλλά το καλό ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Στα μαμά οδηγάνε πολλοί οδηγοί πολλά αυτοκίνητα σε πολλές πραγματικές συνθήκες και αποφασίζουν έναν μέσο όρο που με λογικό κόστος να προσφέρει ασφαλή συμπεριφορά στις περισσότερες συνθήκες. Εννοείται ότι αυτό δεν μπορεί να το κάνει μια εταιρεία αμορτισέρ, να δοκιμάσει τόσο εκτεταμένα όλα τα μοντέλα που καλύπτει...
                                            Στα αγωνιστικά έχουν διαφορετικό πρόβλημα. Ότι πρέπει να ρυθμίσουν διαφορετικά για κάθε πίστα (και ύφος οδήγησης οδηγού). Σε πολιτικό αυτοκίνητο πρέπει με ένα σύνολο ρυθμίσεων να αποδίδεις ασφαλώς σε όλες τις 'πίστες', από καρόδρομο, καλντερίμι, σαμαράκια σε πόλη, επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο και ασχέτως φορτίου και συνήθως με μη επαγγελματία οδηγό με σχετικά περιορισμένες ικανότητες αντίληψης και αντίδρασης....
                                            Τέλειο δεν υπάρχει, υπάρχει ο χρυσός μέσος όρος, το εργοστασιακό, με όποιους συμβιβασμούς επέλεξαν να κάνουν. Όπως όλα κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Το θέμα είναι αν ξέρεις τι κερδίζεις και τι χάνεις. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι μόνο κερδίζουν και άντε χάνουν λίγο σε άνεση. Τεράστιο και δυνητικά μοιραίο λάθος.
                                            Με μια γενική ρύθμιση μπορεί να είσαι καλά αλλά δεν εκμεταλλεύεσαι τα λεφτά που έδωσες και μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να έχεις μειονέκτημα με λάθος ρύθμιση.
                                            Και ποιο είναι το σωστό ύψος; Τεράστια διαφορά κάνει όχι μόνο το ύψος αλλά τυχόν διαφορές ύψους μεταξύ των αξόνων.
                                            Το ίδιο, διαφορές στις ρυθμίσεις προς πίσω αμορτισέρ, επίσης κάνει τεράστιες διαφορές.
                                            Ξέρεις εσύ να αποφασίσεις; Ξέρεις τι διαφορές θα προκαλέσεις; κλπ κλπ. Πού πας τότε; Νομίζεις ότι ξέρει ο βελτιωτής σου; Σου λέω ότι κατά 99% κάνεις λάθος.... δεν ξέρει! Απλά ελπίζεις να κοπιάρει μια γενική ρύθμιση που να μην είναι πολύ ακατάλληλη για το αυτοκίνητό σου και τον τρόπο που οδηγάς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr